Da's een act. Hij moet zijn image hoog houden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:48 schreef Rabieluh het volgende:
Die Scammaca komt ook niet erg happy over als ik die samenvattingen zo zie.
Maher in Engeland.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk niks van maar goed.
Die twee wedstrijden waarin je volledig kansloos bent, moet je gewoon heel uit proberen te komen. Kampioenschap is belangrijker want weer gratis geld volgend jaar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:48 schreef Scarface88 het volgende:
Toch denk ik dat de CL een nadeel is voor de competitiestrijd met Ajax die zich alleen nog op de competitie hoeven te richten.
Sowieso kut dat na de laatste wedstrijd die heel zwaar kan zijn de beslissende wedstrijd tegen Ajax komt. Qua planning was het beter geweest als er een week tussen had gezeten tegen een klein ploegje om te herstellen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die twee wedstrijden waarin je volledig kansloos bent, moet je gewoon heel uit proberen te komen. Kampioenschap is belangrijker want weer gratis geld volgend jaar.
Zo, wat zou je dan balen zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef Rabieluh het volgende:
Dadelijk wordt er gewonnen van Atletico, nog meer wedstrijden.
Dag kampioenschap!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zo, wat zou je dan balen zeg.
As if... PSV heeft het leuk gedaan hoor in de poule, en niemand had verwacht dat ze de KO fase gingen halen, maar Atletico is ( zelfs al is iedereen fit bij PSV ) écht wel een forse maat te groot voor PSV.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef Rabieluh het volgende:
Dadelijk wordt er gewonnen van Atletico, nog meer wedstrijden.
Daar ben ik me van bewust.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
As if... PSV heeft het leuk gedaan hoor in de poule, en niemand had verwacht dat ze de KO fase gingen halen, maar Atletico is ( zelfs al is iedereen fit bij PSV ) écht wel een forse maat te groot voor PSV.
Deze discussie is ook al veel vaker gevoerd, maar ik vind doordringen tot de kwartfinale van de CL 10 keer meer waard dan een kampioenschap in de eredivisie. Daarnaast moet PSV ook met 2 of 4 wedstrijden meer in de benen gewoon in staat worden geacht om in de eredivisie de wedstrijden te winnen.quote:
Nu ga je zelf ook overdrijven.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nederlandse clubs spelen de helft minder wedstrijden dan Spaanse, Engelse en zelfs Turkse.
Maar in die landen worden de clubs wel gelijk belast en zijn de topclubs gewend aan een hoger niveau.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Deze discussie is ook al veel vaker gevoerd, maar ik vind doordringen tot de kwartfinale van de CL 10 keer meer waard dan een kampioenschap in de eredivisie. Daarnaast moet PSV ook met 2 of 4 wedstrijden meer in de benen gewoon in staat worden geacht om in de eredivisie de wedstrijden te winnen.
We moeten ook niet overdrijven met die fysieke belasting. Nederlandse clubs spelen de helft minder wedstrijden dan Spaanse, Engelse en zelfs Turkse.
zit 3 weken tussen Hansquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar in die landen worden de clubs wel gelijk belast en zijn de topclubs gewend aan een hoger niveau.
Als je als Nederlandse club tussendoor even twee keer tegen Atletico moet spelen in een week tijd, terwijl je grootste concurrent en volgende tegenstander lekker relaxed zijn trainingen afwerkt en zich vol kan richten op die ene pot... Dat is nogal een verschil.
Ik ben blij dat PSV in deze situatie zit hoor, maar dat afdoen met 'ja maar in andere landen spelen ze ook meer wedstrijden' is ridicuul.
De fysieke belasting voor PSV tegen Atletico is verhoudingsgewijs enorm vergeleken met een training van Ajax.
Sorry, uiteraard. Maar dan nog is die belasting hoog. Het zijn intensieve wedstrijden, onvergelijkbaar met wat PSV normaal speelt.quote:
Je wilt een grote club zijn, of je wilt het niet Badder. PSV heeft, en dat heb je zelf ook meermalen aangegeven, verreweg de beste selectie van Nederland. Dan mag CL geen belemmering zijn op weg naar het kampioenschap.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sorry, uiteraard. Maar dan nog is die belasting hoog. Het zijn intensieve wedstrijden, onvergelijkbaar met wat PSV normaal speelt.
Voor ploegen uit topcompetities is dat verschil ook minder groot, omdat die altijd tegen sterkere tegenstanders spelen, en een veel bredere bank hebben.
Ook om die redenen is de vergelijking met andere competities waar meer gespeeld wordt niet redelijk.
Het één heeft met het ander weinig te maken. Het zijn twee verschillende grootheden. Bovendien is gewoon aangetoond dat puntverlies na een Europese wedstrijd reëel is voor alle Eredivisieclubs. Dat zijn feiten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je wilt een grote club zijn, of je wilt het niet Badder. PSV heeft, en dat heb je zelf ook meermalen aangegeven, verreweg de beste selectie van Nederland. Dan mag CL geen belemmering zijn op weg naar het kampioenschap.
Zo werkt het natuurlijk niet aangezien niet elke positie dubbel bezet is met even goede spelers.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je wilt een grote club zijn, of je wilt het niet Badder. PSV heeft, en dat heb je zelf ook meermalen aangegeven, verreweg de beste selectie van Nederland. Dan mag CL geen belemmering zijn op weg naar het kampioenschap.
PSV is prima dubbel bezet op een aantal zeer belangrijke posities.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet aangezien niet elke positie dubbel bezet is met even goede spelers.
Het punt is dat het niet aan vermoeidheid lag maar aan gebrek aan concentratie. Ergens kan ik me het ook wel voorstellen dat het moeilijker opladen is voor de Graafschap thuis dan voor United uit. Dat probleem hebben we tegen Ajax sowieso niet, dan staat de spanning er wel goed op.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het één heeft met het ander weinig te maken. Het zijn twee verschillende grootheden. Bovendien is gewoon aangetoond dat puntverlies na een Europese wedstrijd reëel is voor alle Eredivisieclubs. Dat zijn feiten.
Los daarvan beweer ik ook nergens dat dat de beperkende factor gaat zijn. Ik geef alleen aan dat de gebruikte argumenten over andere competities volslagen onzinnig zijn.
Zelfs als PSV zou verliezen tegen Ajax door vermoeidheid en daarmee de titel zou verspelen, dan nog heeft PSV het aan zichzelf te danke doordat ze het tegen de kleine clubs eerder dit jaar lieten liggen.
Voor Eredivisie begrippen wel. Maar elke wissel is toch een flinke stap achteruit. In weken met een dubbel programma kan dat wel degelijk het verschil maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
PSV is prima dubbel bezet op een aantal zeer belangrijke posities.
Wie zegt dat dat gebrek aan concentratie, in de wedstrijden na een Europees duel, niet samenhangt met vermoeidheid? Het is ook niet alleen lichamelijke vermoeidheid hè. Waarschijnlijk zelfs juist niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het punt is dat het niet aan vermoeidheid lag maar aan gebrek aan concentratie. Ergens kan ik me het ook wel voorstellen dat het moeilijker opladen is voor de Graafschap thuis dan voor United uit. Dat probleem hebben we tegen Ajax sowieso niet, dan staat de spanning er wel goed op.
Hier ben ik het wel mee eens. Toch zijn het altijd wedstrijden op zich, waarbij een kleinigheidje het verschil kan maken.quote:Ik heb overigens in de laatste 10 jaar tijd nog niet zo erg de overtuiging gehad dat we van Ajax gingen winnen dan nu. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat Ajax bij ons wint.
Kansje van 1 op 5 om door te gaan voor PSV schat. Dan moet alles bij ons mee zitten: iedereen fit, in vorm en wat pech bij Atletico.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
As if... PSV heeft het leuk gedaan hoor in de poule, en niemand had verwacht dat ze de KO fase gingen halen, maar Atletico is ( zelfs al is iedereen fit bij PSV ) écht wel een forse maat te groot voor PSV.
Wat een uitzonderlijk optimisme, voor jouw doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kansje van 1 op 5 om door te gaan voor PSV schat. Dan moet alles bij ons mee zitten: iedereen fit, in vorm en wat pech bij Atletico.
Het is weer een niveautje hoger dan wat we in de groepsfase tegenkwamen.
Heeeeeeeeeeeeell no!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Deze discussie is ook al veel vaker gevoerd, maar ik vind doordringen tot de kwartfinale van de CL 10 keer meer waard dan een kampioenschap in de eredivisie. Daarnaast moet PSV ook met 2 of 4 wedstrijden meer in de benen gewoon in staat worden geacht om in de eredivisie de wedstrijden te winnen.
Het is een feit, maar je moet er ook niet teveel mee bezig zijn. Het gaat juist in de koppies van de spelers zitten als de media elke keer maar benadrukt dat het zo nadelig is. Gewoon geconcentreerd blijven en winnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor Eredivisie begrippen wel. Maar elke wissel is toch een flinke stap achteruit. In weken met een dubbel programma kan dat wel degelijk het verschil maken.
Nogmaals, het is gewoon een feit hè, puntverlies na Europese duels. Geen verzinsel.
Ik heb ook elke keer 20 procent geroepen, hoewel ik stiekem echt op een stunt hoop. Nogmaals, Atletico wint echt elke wedstrijd maar met één goaltje verschil. Er liggen echt wel kansen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kansje van 1 op 5 om door te gaan voor PSV schat. Dan moet alles bij ons mee zitten: iedereen fit, in vorm en wat pech bij Atletico.
Het is weer een niveautje hoger dan wat we in de groepsfase tegenkwamen.
Onzin. Het benoemen en er mee bezig zijn, weten waar de zwaktes ontstaan hierdoor en daar oplossingen voor bedenken is honderd x beter dan de kop in het zand steken en feiten negeren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is een feit, maar je moet er ook niet teveel mee bezig zijn. Het gaat juist in de koppies van de spelers zitten als de media elke keer maar benadrukt dat het zo nadelig is. Gewoon geconcentreerd blijven en winnen.
Dan zijn we het wat dat betreft niet eens. Ik geloof er gewoon niet in dat een wedstrijd van 3 of 4 dagen geleden nog veel invloed op je fysiek zou moeten hebben. 3 wedstrijden in een week moet gewoon kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin. Het benoemen en er mee bezig zijn, weten waar de zwaktes ontstaan hierdoor en daar oplossingen voor bedenken is honderd x beter dan de kop in het zand steken en feiten negeren.
Het gaat niet alleen om fysiek. Maar het is duidelijk dat je nooit op niveau gesport hebt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan zijn we het wat dat betreft niet eens. Ik geloof er gewoon niet in dat een wedstrijd van 3 of 4 dagen geleden nog veel invloed op je fysiek zou moeten hebben. 3 wedstrijden in een week moet gewoon kunnen.
Lekkere dooddoener Badderquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om fysiek. Maar het is duidelijk dat je nooit op niveau gesport hebt.
Onzinnig om te zeggen. Je bent volslagen gestoord als je denkt dat een wedstrijd tegen een tegenstander die 3x sterker is dan jij en veel sterker dan alles wat je gedurende een jaar tegen bent gekomen, niet een aantal dagen sporen na laat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener BadderEr zijn ook genoeg coaches die dat zeggen hoor.
En jij wel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om fysiek. Maar het is duidelijk dat je nooit op niveau gesport hebt.
Oké.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzinnig om te zeggen. Je bent volslagen gestoord als je denkt dat een wedstrijd tegen een tegenstander die 3x sterker is dan jij en veel sterker dan alles wat je gedurende een jaar tegen bent gekomen, niet een aantal dagen sporen na laat.
Sorry, maar dan snap je echt NIETS van topsport.
Ik heb ook op niveau gevoetbald, het niveau was reserveklasse zondagquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben het met mr Haring eens. Zelf heb ik op niveau gevoetbald en als je kort op elkaar wedstrijden had (waaronder zware potten) dan werkte dat niet bevorderlijk. Het lekkerste was wanneer je vanaf de eerste wedstrijd van de reeks in een flow kwam en je selectie lichamelijk op orde bleef. Dat gebeurde praktisch nooit.
Ik op niveau gymzaal als laatste gekozen worden. "Ga jij maar keepen Grrrrrrrr...."quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb ook op niveau gevoetbald, het niveau was reserveklasse zondag
Jij ook niet dat scheelt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:PSV is volgens Rovers in gesprek met 'vier serieuze partijen'. "We naderen met hen het moment dat er een 'ja' of een 'nee' volgt. Er zijn nog allerlei scenario's mogelijk met deze gesprekspartners. De rug van het shirt en de voorkant is vrij. Het is mogelijk dat we met meerdere partijen in zee gaan voor rug en voorkant. We streven naar continuïteit en gaan in principe voor een 3- tot 5-jarig sponsorcontract." Naar verluidt wil PSV acht miljoen euro per jaar ophalen met de nieuwe deal.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een gozer. Ja, ik ben dol op de Nederlandse keuken, Bami, Nasi, Roti.
Addo 2quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:56 schreef BadderHaring het volgende:
Als die gast nou ook nog eens echt kon voetballen, dan had ik een shirt van hem gekocht en een poster boven mijn bed gehangen.
Addo was wel altijd vrolijk, maar bepaald niet zo'n lolbroek. Rare vergelijking.quote:
Wat een jankerds.quote:Heracles Almelo gaat zaterdag op bezoek bij PSV en hoeft niet op veel vocale steun te rekenen. Er reizen namelijk maar elf supporters mee naar het Philips Stadion, zo meldt TC Tubantia donderdag. De kaarten kosten 27 euro per stuk en dan moet ook de busreis nog betaald worden. Het uitduel met NEC kostte de fan van Heracles in totaal ‘slechts’ 25 euro. Afgelopen zaterdag uitten de fans al hun ongenoegen met een spandoek waarop de tekst 'Supporters criminelen? Philips loopt ons te bestelen’ stond.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ze weten natuurlijk niet dat de lichtshow in de prijs is inbegrepen.
Vast weer met topfoto's van Rikkert op de Herdgang.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 12:31:40Vanavond Maxime Lestienne bij Jong #PSV-FC Emmen. Hij speelde nog niet na de winterstop. Voor zaterdag (Heracles-thuis) dus geen optie. reageer retweet
quote:PSV krijgt weer een tribune (aan de oostkant van het Philips Stadion) waar de fans de ploeg staand aan kunnen moedigen.
Daarnaast begint PSV met de vervanging van stoelen in het stadion. Deze zomer start de verbouwing, die ongeveer 500.000 euro kost en wordt betaald uit de Champions League-inkomsten.
Makkelijk oordelen voor iemand die nog nooit een stadion van binnen gezien heeft en zijn wedstrijden volgt via een illegale TV-decoder.quote:
Davy koopt liever een vette snack om zijn vetpercentage op 25% te houden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:36 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen voor iemand die nog nooit een stadion van binnen gezien heeft en zijn wedstrijden volgt via een illegale TV-decoder.
Zullen we jou gewoon even niet serieus nemen?
huh?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zegt iemand dit die nog nooit een stadion heeft bezocht.
Hardop gelachen
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:36 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen voor iemand die nog nooit een stadion van binnen gezien heeft en zijn wedstrijden volgt via een illegale TV-decoder.
Zullen we jou gewoon even niet serieus nemen?
Stel je niet zo aan joh kneusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Davy koopt liever een vette snack om zijn vetpercentage op 25% te houden.
quote:PSV komt de fanatieke supporters tegemoet: de club gaat na dit seizoen een grote staantribune creëren in het Philips Stadion. Op de eerste ring van de Oosttribune, een korte zijde achter het doel, en op Vak T worden de stoeltjes verwijderd, zo laat PSV weten via de officiële kanalen. Omdat staanplaatsen in Europese wedstrijden zal er gebruik gemaakt worden van klapstoeltjes. In de Eredivisie kunnen de stoeltjes ingeklapt blijven zodat de fans kunnen staan, in Europese wedstrijden zullen de supporters toch moeten gaan zitten. Momenteel zijn er kuipstoeltjes in de desbetreffende vakken.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:33:07Volgens Cocu gaat Guardado zich voorbereiden op de wedstrijd tegen Atlético van aanstaande woensdag en is morgen niet haalbaar. reageer retweet
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:39 schreef hafcfan het volgende:
Heracles was eruit met PSV over Jozefzoon. Hij wou zelf niet helaas.
Eindelijk eens een reactie van je zonder huh,mad of jelly. Knapquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh kneus![]()
Gaan schuimbekken omdat mensen zien hoe gierig je uitsupporters zijn
Jammer dat je geen discussie kan voeren zonder persoonlijk te worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eindelijk eens een reactie van je zonder huh,mad of jelly. Knap
Wat valt er te discussiëren met iemand over stadionbezoeken die zelf nooit een uitwedstrijd bezoekt ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je geen discussie kan voeren zonder persoonlijk te worden.
Dus alleen als je zelf uitwedstrijden bezoekt mag je de Heracles fans jankerds vinden omdat ze 2 euro meer moeten betalen dan tegen NEC?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te discussiëren met iemand over stadionbezoeken die zelf nooit een uitwedstrijd bezoekt ?
Oh ja, dan maar zeggen dat hij dik is. Ja, logisch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te discussiëren met iemand over stadionbezoeken die zelf nooit een uitwedstrijd bezoekt ?
Uh ja, goede diss ofzo...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eindelijk eens een reactie van je zonder huh,mad of jelly. Knap
Wat heeft NEC hier nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus alleen als je zelf uitwedstrijden bezoekt mag je de Heracles fans jankerds vinden omdat ze 2 euro meer moeten betalen dan tegen NEC?
Dus je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft NEC hier nu weer mee te maken?
Jawel jij doelt waarschijnlijk op de prijzen voor NEC-Heracles. Dat kost 25 euro inclusief bus. PSV 27 euro exclusief bus. Maar nu ben ik er wel klaar mee. Jij lult maar wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus je weet niet eens waar het over gaat.
Waarom zou hij er geen mening over mogen hebben?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HOU JE BEK DIKKE JIJ KOMT NOOIT BIJ UITWEDSTRIJDENquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom zou hij er geen mening over mogen hebben?
Die Heracles supporters zijn gewoon zielige jankerds.
Eens hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:59 schreef Caland het volgende:
Die prijs is toch ook redelijk gemiddeld.
Doe eens niet zo onaangenaam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HOU JE BEK DIKKE JIJ KOMT NOOIT BIJ UITWEDSTRIJDEN
Je speelt ook niet elke week tegen een CL ploeg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaangenaam.
Trouwen volstrekt logisch dat een wedstrijd van PSV duurder is dan NEC. Het is ook kwaliteit waar je voor betaalt.
Ach, het is niet dat ze verder een leven hebben ofzo. Als je voor je lol naar Heracles gaat kijken, dan moet de rest van je leven wel bijzonder kut zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:02 schreef Caland het volgende:
Ik vind het al heel wat dat die 9 man van Heracles die doorgaans uitwedstrijden bezoeken ook nog eens tijd hebben om een spandoekje in elkaar te knutselen.
Dat zou je net zo goed kunnen vragen aan fans van de League 2-clubs.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat ze verder een leven hebben ofzo. Als je voor je lol naar Heracles gaat kijken, dan moet de rest van je leven wel bijzonder kut zijn.
Of Feyenoord supporters.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou je net zo goed kunnen vragen aan fans van de League 2-clubs.
inb4 volgende woede uitbarsting.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat ze verder een leven hebben ofzo. Als je voor je lol naar Heracles gaat kijken, dan moet de rest van je leven wel bijzonder kut zijn.
Nee. Je wordt vooral supporter omdat je iets met een club hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou niet fan worden van een club om het type voetbal wat ze spelen.
Heracles voetbalt al langer dan dat ze op kunstgras spelen, hé.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Je wordt vooral supporter omdat je iets met een club hebt.
Maar hoe krijg je iets met een club als Heracles? Zeker het huidige Heracles hangt toch al jaren aan elkaar van onsympathieke voetballers. Er is een gebrek aan echte clubcultuur, ze spelen op plastic en ze winnen nooit iets.
Kan dus alleen als je uit Almelo komt en andere sporten ruk vindt, ofzo.
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles voetbalt al langer dan dat ze op kunstgras spelen, hé.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/pr[quote]
[b]Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.
Ik kan daar moeilijk over oordelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.
Ik vraag me echt af hoe mensen supporter worden van al die nietszeggende clubs.
Heracles supporters.... ze doen er alles aan om gratis binnen te kopen. Wat een vies hol volk. Bij Ajax kregen ze een skybox, hopelijk krijgen ze bij ons helemaal niets.quote:
Zo diep.twitter:JBruma twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 15:24:55Think strong. A weak mind gets you killed. https://t.co/C2wHanIw6z reageer retweet
Tja, je moet iets als Fledderus je grote held is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heracles supporters.... ze doen er alles aan om gratis binnen te kopen. Wat een vies hol volk. Bij Ajax kregen ze een skybox, hopelijk krijgen ze bij ons helemaal niets.
Wat denken ze zelf ? Dat PSV de uitsupporters minder laat betalen dan de goedkoopste kaartjes in de vrije verkoop voor de PSV supporter ?
Hebben ze ook iets bij Liverpool gezien en gaan ze beetje populair doen.![]()
![]()
Oef, poëtisch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo diep.twitter:JBruma twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 15:24:55Think strong. A weak mind gets you killed. https://t.co/C2wHanIw6z reageer retweet
Klopt. Verschrikkelijk trots op mijn halve seizoen als betaald voetballer. Ofja, amateur bij een BVO.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:25 schreef GGMM het volgende:
Badderharing laat geen mogelijkheid liggen om te vertellen dat hij zelf 'hoog' heeft gevoetbald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |