Waarom zou hij er geen mening over mogen hebben?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te discussiëren met iemand over stadionbezoeken die zelf nooit een uitwedstrijd bezoekt ?
HOU JE BEK DIKKE JIJ KOMT NOOIT BIJ UITWEDSTRIJDENquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom zou hij er geen mening over mogen hebben?
Die Heracles supporters zijn gewoon zielige jankerds.
Eens hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:59 schreef Caland het volgende:
Die prijs is toch ook redelijk gemiddeld.
Doe eens niet zo onaangenaam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HOU JE BEK DIKKE JIJ KOMT NOOIT BIJ UITWEDSTRIJDEN
Je speelt ook niet elke week tegen een CL ploeg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaangenaam.
Trouwen volstrekt logisch dat een wedstrijd van PSV duurder is dan NEC. Het is ook kwaliteit waar je voor betaalt.
Ach, het is niet dat ze verder een leven hebben ofzo. Als je voor je lol naar Heracles gaat kijken, dan moet de rest van je leven wel bijzonder kut zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:02 schreef Caland het volgende:
Ik vind het al heel wat dat die 9 man van Heracles die doorgaans uitwedstrijden bezoeken ook nog eens tijd hebben om een spandoekje in elkaar te knutselen.
Dat zou je net zo goed kunnen vragen aan fans van de League 2-clubs.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat ze verder een leven hebben ofzo. Als je voor je lol naar Heracles gaat kijken, dan moet de rest van je leven wel bijzonder kut zijn.
Of Feyenoord supporters.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou je net zo goed kunnen vragen aan fans van de League 2-clubs.
inb4 volgende woede uitbarsting.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat ze verder een leven hebben ofzo. Als je voor je lol naar Heracles gaat kijken, dan moet de rest van je leven wel bijzonder kut zijn.
Nee. Je wordt vooral supporter omdat je iets met een club hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou niet fan worden van een club om het type voetbal wat ze spelen.
Heracles voetbalt al langer dan dat ze op kunstgras spelen, hé.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Je wordt vooral supporter omdat je iets met een club hebt.
Maar hoe krijg je iets met een club als Heracles? Zeker het huidige Heracles hangt toch al jaren aan elkaar van onsympathieke voetballers. Er is een gebrek aan echte clubcultuur, ze spelen op plastic en ze winnen nooit iets.
Kan dus alleen als je uit Almelo komt en andere sporten ruk vindt, ofzo.
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles voetbalt al langer dan dat ze op kunstgras spelen, hé.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/pr[quote]
[b]Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.
Ik kan daar moeilijk over oordelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.
Ik vraag me echt af hoe mensen supporter worden van al die nietszeggende clubs.
Heracles supporters.... ze doen er alles aan om gratis binnen te kopen. Wat een vies hol volk. Bij Ajax kregen ze een skybox, hopelijk krijgen ze bij ons helemaal niets.quote:
Zo diep.twitter:JBruma twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 15:24:55Think strong. A weak mind gets you killed. https://t.co/C2wHanIw6z reageer retweet
Tja, je moet iets als Fledderus je grote held is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heracles supporters.... ze doen er alles aan om gratis binnen te kopen. Wat een vies hol volk. Bij Ajax kregen ze een skybox, hopelijk krijgen ze bij ons helemaal niets.
Wat denken ze zelf ? Dat PSV de uitsupporters minder laat betalen dan de goedkoopste kaartjes in de vrije verkoop voor de PSV supporter ?
Hebben ze ook iets bij Liverpool gezien en gaan ze beetje populair doen.![]()
![]()
Oef, poëtisch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo diep.twitter:JBruma twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 15:24:55Think strong. A weak mind gets you killed. https://t.co/C2wHanIw6z reageer retweet
Klopt. Verschrikkelijk trots op mijn halve seizoen als betaald voetballer. Ofja, amateur bij een BVO.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:25 schreef GGMM het volgende:
Badderharing laat geen mogelijkheid liggen om te vertellen dat hij zelf 'hoog' heeft gevoetbald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |