Truste just me...quote:
Trusten!quote:
2x de helft toch?quote:
Mijn dochter heeft jaren geloofd dat 1 +1 vijf was omdat die het op d'r vingers uittelde.quote:
Logischquote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft jaren geloofd dat 1 +1 = vijf was omdat die het op d'r vingers uittelde.
Gelukkig maar.. Maar ik ga pitten... morgen vroeg op zoals eerder afgesproken deze week..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is later ook helemaal goed gekomen.
Ik moet vanmorgen en van middag nog en dan lekker 2 dagen niets doenquote:
Alleen tussendoor een beetje in huis doen, de boel bijhouden zeg maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet vanmorgen en van middag nog en dan lekker 2 dagen niets doen
ach weekje werken en dan een weekje vakantiequote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen tussendoor een beetje in huis doen, de boel bijhouden zeg maar.
oh heerlijk, dat mag ik morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen tussendoor een beetje in huis doen, de boel bijhouden zeg maar.
Hopelijk geen zika.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef sacha het volgende:
mijn Aap zit onder de vreemde uitslag sinds ie in dat nieuwe schoolgebouw zit
Mij lijkt het mega smerig, ook al is het met Nutella. Hollanders verkrachten gewoon gerechten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:59 schreef FANN het volgende:
Gadverdamme![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)je_chocopasta__.html
Goed gedaan van die gast.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo even tijd voor een leuk feelgood berichtje.
Ieks.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef sacha het volgende:
hahahaha. Herkenbaar, andere mensen die songteksten verbasteren en vervolgens kom je daar nooit meer van afquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Onderweg naar mijn werk hoor ik dit liedje in de auto.
If I got locked away
And we lost it all today...
Tell me honestly...
Would you still love me the same?
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly
En hoor: If I should you my flots![]()
Bedankt LB.
Vreemdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef sacha het volgende:
Dat moet je als eerste even checken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Zijn er niet meer kinderen die daar last van hebben?
Ik was er "heilig" van overtuigd dat jij dan daarna rustig terug je bed in kon gaan om nog even verder te snoezelenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Was vrij vroeg wakker, baardaap kwam gisteravond en wilde blijven slapen, en hij moest vroeg op om naar zijn werk te gaan en nu ben ik dus ook wakker.
Dat zou ik kunnen doen, maar nu ben ik dus wakker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik was er "heilig" van overtuigd dat jij dan daarna rustig terug je bed in kon gaan om nog even verder te snoezelen
Ik ben echt "jaloers" op de mensen die dat kunnen. Soms ben ik om 5 uur wakker na 4 uurtjes slapen of zo en mooi niet in slaap meer kunnen vallenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen, maar nu ben ik dus wakker.
Wij lagen er om 4 u. in en waren om 8.00 u. weer wakker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben echt "jaloers" op de mensen die dat kunnen. Soms ben ik om 5 uur wakker na 4 uurtjes slapen of zo en mooi niet in slaap meer kunnen vallen
Ja.. wrijf het er nog even lekker inquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij lagen er om 4 u. in en waren om 8.00 u. weer wakker.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Zijn er niet meer kinderen die daar last van hebben?
Dat zijn ook maar 4 uurtjes slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. wrijf het er nog even lekker in![]()
Wordt er al gespeculeerd over wat het kan zijn?quote:
Tijd voor "de mannen in de witte pakken"?quote:
ze denken het lucht systeem, de installateur zegt van nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wordt er al gespeculeerd over wat het kan zijn?
Dat is wel de meest voor de hand liggende oorzaak voor verspreiding, de vraag is dan nog wat er in de lucht zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ze denken het lucht systeem, de installateur zegt van niet
te droge luchtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel de meest voor de hand liggende oorzaak voor verspreiding, de vraag is dan nog wat er in de lucht zit.
Sorry Deis.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
If I got locked away
Tell me honestly...
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly
Bedankt LB.
De verhouding aankoopprijs vs verzendkosten vind ik altijd humor.quote:Uit Italië
Nu kopen!
EUR 1,00
+EUR 29,00 verzendkosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
krijg je daar uitslag van ?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ze denken het lucht systeem, de installateur zegt van niet
Droge huid misschien, en daardoor rood? Ik zeg Nivea.quote:
Laat die gasten zo'n ding kopenquote:
Ooit was er een vent op TV en die verving ieder woordje Love met Fuckquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
If I got locked away
Tell me honestly...
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly
Bedankt LB.
Jij moet colporteur worden, jij verkoopt zelfs lucht...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat die gasten zo'n ding kopen![]()
http://airpur.nl/product/(...)yL8soCFQQYwwods5AOog
Hoge bevochtgingscapaciteit van 450 ml/uur
Luchtzuivering via filters en plasmaclusterionen
Zeer efficiënte vernieuwde luchtcirculatie
Maakt micro organismen onschadelijk
Breekt ongewenste stoffen en geuren daadwerkelijk af
Reinigt in de ruimte zelf, ook achter meubels en onder tafels
Deze nieuwe generatie ionengenretoren produceren absoluut géén ozon, en hebben een omgekeerd hydraterend effect op de huid!
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet colporteur worden, jij verkoopt zelfs lucht...
Probeer deze eens:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
If I got locked away
Tell me honestly...
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly
Bedankt LB.
Geschikt voor ruimte tot 48 m2 / 120 m3.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze nieuwe generatie ionengenretoren produceren absoluut géén ozon, en hebben een omgekeerd hydraterend effect op de huid!
Volgens mij koopt ze meer dan dat ze verkoopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet colporteur worden, jij verkoopt zelfs lucht...
Je hebt ze ook groter en anders schaffen ze er maar meer aanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geschikt voor ruimte tot 48 m2 / 120 m3.
Het is een school.
Fann zat op een heel klein schooltje...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geschikt voor ruimte tot 48 m2 / 120 m3.
Het is een school.
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij koopt ze meer dan dat ze verkoopt.
Ze gebruiken ze ook in verpleegtehuizen enzo, maar dat moet ik effe googelen naar dat artikelquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann zat op een heel klein schooltje...
Ik kan die Vocaroo van Dees niet vinden, maar bedankt voor deze info...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze gebruiken ze ook in verpleegtehuizen enzo, maar dat moet ik effe googelen naar dat artikel![]()
nou... ergens hier op deze site stond het, maar waar weet ik niet meer![]()
De luchtzuiverende plasmaclusterionen breken de luchtverontreinigingen af. Vieze geuren en schadelijke stoffen worden onschadelijk gemaakt. De ruimte wordt vrijgemaakt van bacteriën, schimmels, virussen en huisstofmijt. Maar ook delen van sigarettenrook, roet, fijnstof en onaangename geuren worden onschadelijk gemaakt en verwijderd. Het gecombineerde gebruik van Sharp filters en Sharp plasmaclusterionen zorgt voor een onnavolgbare reiniging van de lucht.
http://www.airsain.nl/sha(...)ter-en-plasmacluster
graag gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan die Vocaroo van Dees niet vinden, maar bedankt voor deze info...
Heb ik last van, maar desondanks toch bedankt!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
graag gedaanje zal maar last hebben van hooikoorts, scheelt toch weer
Ga je nu heel Google hier plakken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:31 schreef FANN het volgende:
Hier is dezelfde maar wel een stuk duurder, daarom googel ik altijd![]()
http://www.meditecheurope.nl/sharp-plasmacluster-kc-a50euw.html
Heeft u of iemand in uw gezin last van astma, hooikoorts, huismijt en stofallergie? Reinig de lucht in uw huis met Sharp High-Density Plasmacluster luchtreiniger met drievoudige werking. Binnenshuis kunt u de lucht schoon en veilig maken met de Sharp plasmacluster luchtreiniger KCA 50EUW.
Delen van sigarettenrook, uitlaatgassen en bijvoorbeeld transpiratie vallen daarbij uiteen in onschadelijke stoffen, die zich normaal ook al in de (schone) lucht bevinden. Ook bacteriën, schimmels, virussen en de huisstofmijt worden door de ionen aangepakt en onschadelijk gemaakt. De dode huisstofmijt wordt bijvoorbeeld nog wel gewoon ingeademd, maar zal na blootstelling aan de Plasmacluster ionen geen allergische reactie meer kunnen veroorzaken. Een hele opluchting voor mensen met gevoelige luchtwegen en bepaalde allergieën!
okéquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik last van, maar desondanks toch bedankt!
Zonder kinderen had je inmiddels toch wel op zijn minst enkele tonnen op je spaarrekening kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt best mee hoorook al geloof je dat niet, ik heb geen schulden in elk geval
![]()
en ook een beetje spaargeld al is het niet veel, dat is voor nood
nee, ik ben zo wegquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je nu heel Google hier plakken?
misschien welquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder kinderen had je inmiddels toch wel op zijn minst enkele tonnen op je spaarrekening kunnen hebben.![]()
Of een flink eigen huis hypotheekvrij.
Nou ja, het kwam gewoon zo uitquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet, maar als ik wil geloven ga ik wel naar de kerk...
Dat kan inderdaad heel goed...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder kinderen had je inmiddels toch wel op zijn minst enkele tonnen op je spaarrekening kunnen hebben.![]()
Have fun.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Of je leeft er ruim van dwz luxe nieuwe auto en 4 x per jaar op een verre vakantie en zo.quote:
Daar moet ik even mee tot vanavond wachtenquote:
Echt hequote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je leeft er ruim van dwz luxe nieuwe auto en 4 x per jaar op een verre vakantie en zo.
Misschien hier?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is je Vocaroo met je dankwoord gebleven?
Yep, die ga ik hergebruiken...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hier?
MLN / [MLN PLEASEBAK] #118 - Dank voor de info...
Ik kan het niet afluisteren op mijn werk :d
Die van mij stond vannacht om 00.00 u. voor de deur en wilde blijven slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he
Bakken met geld gaat er in je kinderen zitten, maar je krijgt er veel liefde voor terug![]()
Wil je 'm svp even opnieuw inspreken, hij doet het niet meer...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hier?
MLN / [MLN PLEASEBAK] #118 - Dank voor de info...
Ik kan het niet afluisteren op mijn werk :d
Dat kost dan nog niet zo heel veel, ik had de studiekosten en kleding in mijn hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij stond vannacht om 00.00 u. voor de deur en wilde blijven slapen.![]()
De dag ervoor zat ie ook al hier.
Ook dat moet wachten tot vanavond....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je 'm svp even opnieuw inspreken, hij doet het niet meer...
2 ton schat ik zo in en dan had ik er nog maar 1quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he
Bakken met geld gaat er in je kinderen zitten, maar je krijgt er veel liefde voor terug![]()
Hij is inmiddels 24 jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kost dan nog niet zo heel veel, ik had de studiekosten en kleding in mijn hoofd
Je hebt gelijk, mijn oudste is ook 24 en die is inmiddels klaar met studeren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 24 jaar.
We blijven niet aan de gang....
Ik ben geduldig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook dat moet wachten tot vanavond....
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
2 ton schat ik zo in en dan had ik er nog maar 1
Met 3 zouden dat dan 6 ton zijn, ik geloof niet dat wij zoveel eraan uitgegeven hebben, met 3 st. was het sowieso flink rekenen.quote:
Da's heul nie hi-tek.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:55 schreef Mickeys het volgende:
Wat is er mis met ouderwets bakjes water op de radiatoren plaatsen?
Moet je wel radiatoren hebben, in de hedendaagse schoolgebouwen zit vaak dat niet meer...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:55 schreef Mickeys het volgende:
Wat is er mis met ouderwets bakjes water op de radiatoren plaatsen?
quote:
Goed... men neme een hi-tek kookstelletje en koken vervolgens de nodige hoeveelheid water in pannetjes.... ik zie verdorie het probleem nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jE wel radiatoren hebben, in de hedendaagse schoolgebouwen zit vaak dat niet meer...
Hey, die plasmacluster luchtreinigers met volwaardige luchtbevochtigers moeten wel verkocht worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Goed... men neme een hi-tek kookstelletje en koken vervolgens de nodige hoeveelheid water in pannetjes.... ik zie verdorie het probleem niet
Daar hebben ze FANN toch voor? Ik zie nog steeds het probleem nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, die plasmacluster luchtreinigers met volwaardige luchtbevochtigers moeten wel verkocht worden.
Je maakt er anders wel een probleem van.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Goed... men neme een hi-tek kookstelletje en koken vervolgens de nodige hoeveelheid water in pannetjes.... ik zie verdorie het probleem niet
MaFmAsTeR... doe de boel is nieomdraaienniequote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je maakt er anders wel een probleem van.
Relax, bijna weekend!
ik begin het nu ook te merken. Gelukkig sponsoren we het paard niet, daarvoor werkt ze zelf.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he
Is het zo confronterend?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MaFmAsTeR... doe de boel is nieomdraaiennie
Ik heb dat "bijverkopen" gebeuren altijd afgrijselijk gevonden. Moest bij mijn vorige werkgever als servicedeskmedewerker ineens ook gaan bijverkopen, ook al had de dealer het niet nodig. Ik verdomde het... mogelijk een reden waarom ik er niet meer werk. Stond overigens niet in mijn functieomschrijving. Zo snugger waren ze dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het zo confronterend?
Laat ik het zo zeggen, het is misschien maar goed dat je niet in de lucht conditie business zit...
Ik heb het niet over bijverkopen, ik doel op de algemene werking van luchtverwarming.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb dat "bijverkopen" gebeuren altijd afgrijselijk gevonden. Moest bij mijn vorige werkgever als servicedeskmedewerker ineens ook gaan bijverkopen, ook al had de dealer het niet nodig. Ik verdomde het... mogelijk een reden waarom ik er niet meer werk. Stond overigens niet in mijn functieomschrijving. Zo snugger waren ze dan weer wel.
Ik blijf erbij dat tegenwoordig de mensen zichzelf ziek maken door allerlei zogenaamde hi-teck toestanden toe te laten passen en alles moet hygiënisch zijn en extra extra schoon. In mijn optiek gaat je weerstand daar juist van naar de kloten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bijverkopen, ik doel op de algemene werking van luchtverwarming.
Daar kan je niet zo maar een pannetje heet water bij zetten om te laten verdampen, even los wat zo'n kokend heet pannetje voor ellende bij kinderen kan aanrichten. Daarom hebben ze op scholen vaak ook geen radiatoren meer...
Zo denk ik er ook over, mensen worden 'watjes'.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat tegenwoordig de mensen zichzelf ziek maken door allerlei zogenaamde hi-teck toestanden toe te laten passen en alles moet hygiënisch zijn en extra extra schoon. In mijn optiek gaat je weerstand daar juist van naar de kloten.
Die mening deel ik grotendeels wel, maar dan nog is dat geen oplossing voor het schooltje van Aap...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat tegenwoordig de mensen zichzelf ziek maken door allerlei zogenaamde hi-teck toestanden toe te laten passen en alles moet hygiënisch zijn en extra extra schoon. In mijn optiek gaat je weerstand daar juist van naar de kloten.
Als er signalen zijn dat er iets niet klopt moeten ze de bestaande installatie controleren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die mening deel ik grotendeels wel, maar dan nog is dat geen oplossing voor het schooltje van Aap...
Schoolvrij... de oplossing.... Sacha zal blij zijn als Aap zich thuis mag gaan uitleven... toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die mening deel ik grotendeels wel, maar dan nog is dat geen oplossing voor het schooltje van Aap...
Eergisteren was daar een leuk item over bij Umberto Tan in relatie tot de hedendaagse voedingsprodukten met alle toevoegingen en zo. Daar zit naar mijn mening wel wat in.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, mensen worden 'watjes'.
Dat gaat volgens mij dan ook gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als er signalen zijn dat er iets niet klopt moeten ze de bestaande installatie controleren.
Geen idee, dat soort aannames doe ik niet...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Schoolvrij... de oplossing.... Sacha zal blij zijn als Aap zich thuis mag gaan uitleven... toch?![]()
Klopt, maar als ik naar mezelf kijk, dan ben ik vrij zelden ziek, een verkoudheidje is niks, dat is ongemak, maar mag verder geen naam hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eergisteren was daar een leuk item over bij Umberto Tan in relatie tot de hedendaagse voedingsprodukten met alle toevoegingen en zo. Daar zit naar mijn mening wel wat in.
Iedereen zit de hele dag binnen voor de buis, eet minder gezond dan voorheen en wordt dus ook sneller ziek. Waarbij de lat voor een ieder natuurlijk wel weer even anders ligt...
Die arme schoolleiding.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij dan ook gebeuren.
Sas moddereert dat daar wel eventjes...
Het heeft bij mij een aantal jaar geduurd om een antwoord te krijgen waarom ik telkens brandwonden kreeg op mijn handen, in mijn gezicht en mijn buik. Ik blijk dus allergisch te zijn voor al die anti allergie troep. Dus pleisters moeten van die ouderwetse katoenen dingen zijn en met zeep en andere zooi moet ik er op letten dat er sowieso geen ph5 en ph7 in zit...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eergisteren was daar een leuk item over bij Umberto Tan in relatie tot de hedendaagse voedingsprodukten met alle toevoegingen en zo. Daar zit naar mijn mening wel wat in.
Iedereen zit de hele dag binnen voor de buis, eet minder gezond dan voorheen en wordt dus ook sneller ziek. Waarbij de lat voor een ieder natuurlijk wel weer even anders ligt...
Idem, maar ik ken zat mensen die gewoon zwak, ziek, misselijk of onderweg zijn, door welke oorzaak dan ook...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik naar mezelf kijk, dan ben ik vrij zelden ziek, een verkoudheidje is niks, dat is ongemak maar mag verder geen naam hebben.
Daar oordeel ik ook niet over, da's balen, en ieder mens voelt wat ie zelf voelt daar kan zelfs geen dokter een zinnig woord over zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, maar ik ken zat mensen die gewoon zwak, ziek, misselijk of onderweg zijn, door welke oorzaak dan ook...
Lekker alles old skool.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het heeft bij mij een aantal jaar geduurd om een antwoord te krijgen waarom ik telkens brandwonden kreeg op mijn handen, in mijn gezicht en mijn buik. Ik blijk dus allergisch te zijn voor al die anti allergie troep. Dus pleisters moeten van die ouderwetse katoenen dingen zijn en met zeep en andere zooi moet ik er op letten dat er sowieso geen ph5 en ph7 in zit...
Lol... Moet alleen nog iets zien te verzinnen om het titanium markertje wat er in mijn tiet zit na onderzoek, er weer uit te krijgen. Titanium en chirurgisch staal zijn dus ook uit den bozequote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker alles old skool.
Jodium of alcohol ipv betadine, even goed voelen dat er iets in je wond gegooid wordt om te schonen.
Dan weet je waarom je even wat voelt. Yes, bikkels to the max...!
het gaat om de gezondheid van mensen hč!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
mijn Aap is al meer thuis dan op school, samen met de meester bewandel ik het randje van de wet wat dat betreftquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Schoolvrij... de oplossing.... Sacha zal blij zijn als Aap zich thuis mag gaan uitleven... toch?![]()
Hebben alleen Aap en de meester last? Is het misschien tot 1 lokaal beperkt?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:59 schreef sacha het volgende:
ik ben alleen maar allergisch voor stof
Waarom geloof ik je op je woord dat die gasten een probleem met jou hebben?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:51 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat om de gezondheid van mensen hč!
er staat een prachtig nieuw energieneutraal gebouw, een brede school, waar alles inzit, van kinderdagverblijf tot middelbare school en een bibliotheek![]()
als mensen in dat gebouw hoofdpijnklachten krijgen en onverklaarbare uitslag én de installateur van het systeem zegt dat alles naar behoren werkt lijkt mij dat wél een probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mo_Muffin op 12-02-2016 14:12:35 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
dat ben ik aan het uitzoekenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben alleen Aap en de meester last? Is het misschien tot 1 lokaal beperkt?
Ik ben gek op titanium.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... Moet alleen nog iets zien te verzinnen om het titanium markertje wat er in mijn tiet zit na onderzoek, er weer uit te krijgen. Titanium en chirurgisch staal zijn dus ook uit den boze
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je op je woord dat die gasten een probleem met jou hebben?
tis heel jammer dat men daar niet nadenktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en voor mij hoef je écht niet bang te zijn
...
arsenicum natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hmm, weet niet hoor met al die klachten. Wat zat er precies in die appelflappen?
Hé Mo, Sas vraag ik om ook naar Volendam te komen...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:21 schreef sacha het volgende:
[..]
tis heel jammer dat men daar niet nadenkt![]()
en voor mij hoef je écht niet bang te zijn
wat is er in Volendam behalve vis en drugs?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Mo, Sas vraag ik om ook naar Volendam te komen...
Mooie meiden, aldus MM.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:33 schreef sacha het volgende:
[..]
wat is er in Volendam behalve vis en drugs?
Juist daarom. Ze moeten aan oplossingen denken, niet aan dat achterlijke milieu energieneutraal toestanden. Ik begrijp de wetgeving daar omtrent niet... het lijkt juist alsof ze ziektes en aandoeningen juist in de hand werken terwijl soms problemen zo simpel opgelost kunnen worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:51 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat om de gezondheid van mensen hč!
er staat een prachtig nieuw energieneutraal gebouw, een brede school, waar alles inzit, van kinderdagverblijf tot middelbare school en een bibliotheek![]()
als mensen in dat gebouw hoofdpijnklachten krijgen en onverklaarbare uitslag én de installateur van het systeem zegt dat alles naar behoren werkt lijkt mij dat wél een probleem
En mooie mannen dus.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En mooie mannen dus.Niet piepen, ik was gisteren ook in jouw buurtje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Juist daarom. Ze moeten aan oplossingen denken, niet aan dat achterlijke milieu energieneutraal toestanden. Ik begrijp de wetgeving daar omtrent niet... het lijkt juist alsof ze ziektes en aandoeningen juist in de hand werken terwijl soms problemen zo simpel opgelost kunnen worden.
Waar Sas woont ook niet, dus dat komt mooi uit...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:07 schreef chufi het volgende:
Volendam heeft geeneens een treinstation....
Maar daar waar de boot stopt wel weerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar Sas woont ook niet, dus dat komt mooi uit...
Komt dat even goed uit:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daar waar de boot stopt wel weer
Jij mag ook mee met Mo, Sas en mij...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit in Volendam geweest, komt vast ergens de komende jaren wel
een 40+ dagtochtjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag ook mee met Mo, Sas en mij...
Ik ook niet, wel ooit een keer in Enkhuizen en Alkmaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit in Volendam geweest, komt vast ergens de komende jaren wel
ik denk dat we langs elkaar heen pratenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Juist daarom. Ze moeten aan oplossingen denken, niet aan dat achterlijke milieu energieneutraal toestanden. Ik begrijp de wetgeving daar omtrent niet... het lijkt juist alsof ze ziektes en aandoeningen juist in de hand werken terwijl soms problemen zo simpel opgelost kunnen worden.
Dat weer niet, maar wel Marken, Volendam en Monnickendamquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel ooit een keer in Enkhuizen en Alkmaar.
Jij wil gewoon een gezonde schoolomgeving voor aap en de school moet daarvoor zorgen, doen ze dat niet dan heb je recht om te klagen, en als ze er niets aan doen mag je zelfs boos worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat we langs elkaar heen praten
De boot voer van Stavoren voer naar Enkhuizen, die tocht heb ik dus 1 keer in mijn leven gemaakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weer niet, maar wel Marken, Volendam en Monnickendam
Oh ja die boot heb ik ook gedaan, dus ik was ook in ENkhuizen op fietstocht, rondje Groningen rond IJsselmeer Groningenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De boot voer van Stavoren voer naar Enkhuizen, die tocht heb ik dus 1 keer in mijn leven gemaakt.![]()
Alkmaar was toen ik op tienertoer was.
DDM te HHWquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Enhuizen was ik afgelopen zomer, in het Zuiderzeemuseum, wat een leuk museum is dat. En straks woon ik zowat in een buitenwijk van Alkmaar ( oh nee, nu beledig ik mijn nieuwe woongemeente, maar eigenlijk is het wel zo)
ik ben nu al thuis ...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil vandaag wel ruilen met je...
ik doe het zonder borrelquote:
Heb ik ook niet in huisquote:
Heb je de bokkepruik op?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik ook niet in huis
en mijn benen zijn geen bokkepootjes, alhoewel ze wel zo aanvoelen vandaag!
![]()
nope die heb ik al lang niet meer opgehadquote:
Dan is het goed...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
nope die heb ik al lang niet meer opgehad
gelukkig maarquote:
Ik heb niets gevolgdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag 1 goud, 2 zilver , 2 brons tot nu toe
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom alleen resutaat, geen uitslagen
Schaatsen zekerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag 1 goud, 2 zilver , 2 brons tot nu toe
heeft me nooit kunnen boeien...quote:
En nog een keer goud. Dus 2 2 2quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
heeft me nooit kunnen boeien...
Kunst-schaatsen vind ik dan weer wčl leuk
Bamiquote:
Dit is echtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
mmm snertquote:
niet roken!ongezondquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is echtgrappig als je met een peuk ernaast zit
Omomnom Lekkerquote:
Plaats een Hoge bevochtgingscapaciteit van 450 ml/uurquote:
Bedankt voor deze info...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dodelijk, las ik laatst op mijn pakje.
Ik vind dat betuttelend, en overbodige info, alsof je dat al niet wist en nu stopt omdat het erop staat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heet ontmoedigen...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat betuttelend, en overbodige info, alsof je dat al niet wist en nu stopt omdat het erop staat.
Sommige Amerikanen zijn er rijk van geworden door zich van de domme voor te doen... Maar ja die drogen ook katten in de magnetronquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat betuttelend, en overbodige info, alsof je dat al niet wist en nu stopt omdat het erop staat.
Alsof rokers minder gaan roken door die tekstenquote:
Ik haal gewoon pakjes met Franse tekst.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik verheug me al op de foto's met zwartgeblakerde longen, vervormde foetussen en andere ellende op de pakjes peuken...
Het staat er bij mij in het Nederlands, Frans en Duits op.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik haal gewoon pakjes met Franse tekst.
Moet je doen, ik Frankrijk zijn sigaretten volgens mij nog duurder.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik haal gewoon pakjes met Franse tekst.
jezus Piet, ben jij ongesteld?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kon die zooi niet achter een spoiler?
In Luxemburg zijn ze het goedkoopst.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je doen, ik Frankrijk zijn sigaretten volgens mij nog duurder.
In België praten ze ook Frans.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je doen, ik Frankrijk zijn sigaretten volgens mij nog duurder.
niet roken is dodelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor hem geen zwart geblakerde foetus van het roken.quote:
Heerlijk juist, al ziet het spek eruit als ham.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vind het goor spul, vooral de erwtensoep.
Mensen op bezoek hebben die vragen of je niet wil roken.quote:
dat is het ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk juist, al ziet het spek eruit als ham.
http://vocaroo.com/i/s1JOObd098cIquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik verheug me al op de foto's met zwartgeblakerde longen, vervormde foetussen en andere ellende op de pakjes peuken...
luister je weet dat het niet goed is en toch ga je er mee doorquote:
de jeugd er niet aan begintquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zwanger is hij niet, wel oudquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
luister je weet dat het niet goed is en toch ga je er mee door
tussen het ander zwerf-afvalquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
We zijn het zwerfavalquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen op bezoek hebben die vragen of je niet wil roken.omdat het er stinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat moet de jeugd helemaal voor zichzelf bepalen, vind ik.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen op bezoek hebben die vragen of je niet wil roken.Ik rook sowieso niet binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Bedankt voor deze info.quote:
in feite welquote:
ach een Kankergevalletje meer of minderquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet de jeugd helemaal voor zichzelf bepalen, vind ik.
Precies en de jeugd is best wel wat handigerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ach een kankergevalletje meer of minder
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en de jeugd is best wel wat handiger Waarom met een hoofdletter
Hong Kongquote:
Een uur YTquote:
Ok maar een samenvatting is welkom. Of nietquote:
In de rebound!quote:
Daar gaat het niet om, het gaat om vrije keus.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ach een Kankergevalletje meer of minder
DIt is voor het slapen gaan en dan is het zwaai zwaai trusten hutquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok maar een samenvatting is welkom. Of niet
Dat was haar dochter, die rookstem kan je niet verhullenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de rebound!![]()
Hoewel die andere een spontanere intonatie had.
Dit is meer of Sas d'r kind uit de ballenbak wil komen halen...
gewoon niet doenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om vrije keus.
Anderen hoeven niet voor mij te bepalen en ik bepaal niet voor anderen, ook niet als die anderen mijn kinderen zijn, ik kan niet meer dan goede raad geven.
Ben verdorie geen heilige.
Errorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
DIt is voor het slapen gaan en dan is het zwaai zwaai trusten hut
Er wordt niks voor je bepaald.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om vrije keus.
Anderen hoeven niet voor mij te bepalen en ik bepaal niet voor anderen, ook niet als die anderen mijn kinderen zijn, ik kan niet meer dan goede raad geven.
Ben verdorie geen heilige.
goed zoquote:
Pech gehad dusquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Error
Our servers are currently experiencing a technical problem. This is probably temporary and should be fixed soon.
Please try again in a few minutes.
ik vind het persoonlijk het stomste wat ik ooit gedaan heb rokenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt niks voor je bepaald.
Je wordt gewaarschuwd, krijgt goede raad, maar je mag het gewoon op de hoek van de straat kopen.
Vrije keuze dus...
Ik heb eeuwen lang gerookt en rook soms nog wel een klein sigaartje.
Ik ben dus niet van de anti-rook brigade, maar een spiegel voorhouden mag van mij wel...
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was haar dochter, die rookstem kan je niet verhullen
Of een airpur aangeschaft.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Vorige keer rookte ze volgens mij nog niet en klonk het juist rauwer...
Je hebt dus zelf wel gerookt?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk het stomste wat ik ooit gedaan heb roken
Natte T lees ik nu pasquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Vorige keer rookte ze volgens mij nog niet en klonk het juist rauwer.
Meer natte T ook toen...
Ik doelde meer op dat ik mijn kinderen dat nooit verboden heb, dat is hun eigen keus, tuurlijk waarschuw je als ouder zijnde, maar je kan niets verbieden vind ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt niks voor je bepaald.
Je wordt gewaarschuwd, krijgt goede raad, maar je mag het gewoon op de hoek van de straat kopen.
Vrije keuze dus...
Ik heb eeuwen lang gerookt en rook soms nog wel een klein sigaartje.
Ik ben dus niet van de anti-rook brigade, maar een spiegel voorhouden mag van mij wel...
Ik ga het toch een keer zeggen:quote:
Waar zou het vandaan komen dat ik feijenoord benquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt dus zelf wel gerookt?
Ik dacht dat je dat nog nooit gedaan had, net als dat je nog nooit alcohol hebt gedronken...
mooie scorequote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat ik mijn kinderen dat nooit verboden heb, dat is hun eigen keus, tuurlijk waarschuw je als ouder zijnde, maar je kan niets verbieden vind ik.
En van de 3 is er maar eentje die rookt.
Had je dat eerder gezegd.. Ohhh ik bloosquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het toch een keer zeggen:
Als je in levende lijve ook zo kan zuigen, dan had ik je graag eerder eens willen ontmoeten...
Je bent ook een loser...?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waar zou het vandaan komen dat ik feijenoord ben
ja maar zo voel ik me nietquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Had je dat eerder gezegd.. Ohhh ik bloos
Dat was een roker.quote:
Rotterdamquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel typerend voor feijenoorders...
iddquote:
Voetbal is kinderachtigquote:
Ik vind ze schoppen elkander regelmatig het ziekenhuis in is dat normaal???quote:
ik kan moeilijk emigreren iig zijn hier minder touristen dan eldersquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, het houdt niet op, niet vanzelf...
Dat is prima de entourage is ziekquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind ze schoppen elkander regelmatig het ziekenhuis in is dat normaal???
trek de stekker er maar uitquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, het houdt niet op, niet vanzelf...
Poen poen poen poenquote:
Die andere was ook spontaan, deze is op commandoquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de rebound!![]()
Hoewel die andere een spontanere intonatie had.
Dit is meer of Sas d'r kind uit de ballenbak wil komen halen...
Ik kan daar geen objectief antwoord op geven...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind ze schoppen elkander regelmatig het ziekenhuis in is dat normaal???
40+ / Het winkelcentrumquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan daar geen objectief antwoord op geven...
Het gebaar is in ieder geval weer hartverwarmend.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die andere was ook spontaan, deze is op commando
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |