in feite welquote:
ach een Kankergevalletje meer of minderquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet de jeugd helemaal voor zichzelf bepalen, vind ik.
Precies en de jeugd is best wel wat handigerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ach een kankergevalletje meer of minder
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en de jeugd is best wel wat handiger Waarom met een hoofdletter
Hong Kongquote:
Een uur YTquote:
Ok maar een samenvatting is welkom. Of nietquote:
In de rebound!quote:
Daar gaat het niet om, het gaat om vrije keus.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ach een Kankergevalletje meer of minder
DIt is voor het slapen gaan en dan is het zwaai zwaai trusten hutquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok maar een samenvatting is welkom. Of niet
Dat was haar dochter, die rookstem kan je niet verhullenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de rebound!![]()
Hoewel die andere een spontanere intonatie had.
Dit is meer of Sas d'r kind uit de ballenbak wil komen halen...
gewoon niet doenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om vrije keus.
Anderen hoeven niet voor mij te bepalen en ik bepaal niet voor anderen, ook niet als die anderen mijn kinderen zijn, ik kan niet meer dan goede raad geven.
Ben verdorie geen heilige.
Errorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
DIt is voor het slapen gaan en dan is het zwaai zwaai trusten hut
Er wordt niks voor je bepaald.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om vrije keus.
Anderen hoeven niet voor mij te bepalen en ik bepaal niet voor anderen, ook niet als die anderen mijn kinderen zijn, ik kan niet meer dan goede raad geven.
Ben verdorie geen heilige.
goed zoquote:
Pech gehad dusquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Error
Our servers are currently experiencing a technical problem. This is probably temporary and should be fixed soon.
Please try again in a few minutes.
ik vind het persoonlijk het stomste wat ik ooit gedaan heb rokenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt niks voor je bepaald.
Je wordt gewaarschuwd, krijgt goede raad, maar je mag het gewoon op de hoek van de straat kopen.
Vrije keuze dus...
Ik heb eeuwen lang gerookt en rook soms nog wel een klein sigaartje.
Ik ben dus niet van de anti-rook brigade, maar een spiegel voorhouden mag van mij wel...
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was haar dochter, die rookstem kan je niet verhullen
Of een airpur aangeschaft.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Vorige keer rookte ze volgens mij nog niet en klonk het juist rauwer...
Je hebt dus zelf wel gerookt?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk het stomste wat ik ooit gedaan heb roken
Natte T lees ik nu pasquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Vorige keer rookte ze volgens mij nog niet en klonk het juist rauwer.
Meer natte T ook toen...
Ik doelde meer op dat ik mijn kinderen dat nooit verboden heb, dat is hun eigen keus, tuurlijk waarschuw je als ouder zijnde, maar je kan niets verbieden vind ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt niks voor je bepaald.
Je wordt gewaarschuwd, krijgt goede raad, maar je mag het gewoon op de hoek van de straat kopen.
Vrije keuze dus...
Ik heb eeuwen lang gerookt en rook soms nog wel een klein sigaartje.
Ik ben dus niet van de anti-rook brigade, maar een spiegel voorhouden mag van mij wel...
Ik ga het toch een keer zeggen:quote:
Waar zou het vandaan komen dat ik feijenoord benquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt dus zelf wel gerookt?
Ik dacht dat je dat nog nooit gedaan had, net als dat je nog nooit alcohol hebt gedronken...
mooie scorequote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat ik mijn kinderen dat nooit verboden heb, dat is hun eigen keus, tuurlijk waarschuw je als ouder zijnde, maar je kan niets verbieden vind ik.
En van de 3 is er maar eentje die rookt.
Had je dat eerder gezegd.. Ohhh ik bloosquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het toch een keer zeggen:
Als je in levende lijve ook zo kan zuigen, dan had ik je graag eerder eens willen ontmoeten...
Je bent ook een loser...?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waar zou het vandaan komen dat ik feijenoord ben
ja maar zo voel ik me nietquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Had je dat eerder gezegd.. Ohhh ik bloos
Dat was een roker.quote:
Rotterdamquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel typerend voor feijenoorders...
iddquote:
Voetbal is kinderachtigquote:
Ik vind ze schoppen elkander regelmatig het ziekenhuis in is dat normaal???quote:
ik kan moeilijk emigreren iig zijn hier minder touristen dan eldersquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, het houdt niet op, niet vanzelf...
Dat is prima de entourage is ziekquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind ze schoppen elkander regelmatig het ziekenhuis in is dat normaal???
trek de stekker er maar uitquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, het houdt niet op, niet vanzelf...
Poen poen poen poenquote:
Die andere was ook spontaan, deze is op commandoquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de rebound!![]()
Hoewel die andere een spontanere intonatie had.
Dit is meer of Sas d'r kind uit de ballenbak wil komen halen...
Ik kan daar geen objectief antwoord op geven...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind ze schoppen elkander regelmatig het ziekenhuis in is dat normaal???
40+ / Het winkelcentrumquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan daar geen objectief antwoord op geven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |