niet roken is dodelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dodelijk, las ik laatst op mijn pakje.
Voor hem geen zwart geblakerde foetus van het roken.quote:
Heerlijk juist, al ziet het spek eruit als ham.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vind het goor spul, vooral de erwtensoep.
Mensen op bezoek hebben die vragen of je niet wil roken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
dat is het ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk juist, al ziet het spek eruit als ham.
http://vocaroo.com/i/s1JOObd098cIquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik verheug me al op de foto's met zwartgeblakerde longen, vervormde foetussen en andere ellende op de pakjes peuken...
luister je weet dat het niet goed is en toch ga je er mee doorquote:
de jeugd er niet aan begintquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat betuttelend, en overbodige info, alsof je dat al niet wist en nu stopt omdat het erop staat.
Zwanger is hij niet, wel oudquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
luister je weet dat het niet goed is en toch ga je er mee door
tussen het ander zwerf-afvalquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik verheug me al op de foto's met zwartgeblakerde longen, vervormde foetussen en andere ellende op de pakjes peuken...
We zijn het zwerfavalquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen op bezoek hebben die vragen of je niet wil roken.omdat het er stinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat moet de jeugd helemaal voor zichzelf bepalen, vind ik.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen op bezoek hebben die vragen of je niet wil roken.Ik rook sowieso niet binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |