Komt dat even goed uit:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daar waar de boot stopt wel weer
Jij mag ook mee met Mo, Sas en mij...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit in Volendam geweest, komt vast ergens de komende jaren wel
een 40+ dagtochtjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag ook mee met Mo, Sas en mij...
Ik ook niet, wel ooit een keer in Enkhuizen en Alkmaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit in Volendam geweest, komt vast ergens de komende jaren wel
ik denk dat we langs elkaar heen pratenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Juist daarom. Ze moeten aan oplossingen denken, niet aan dat achterlijke milieu energieneutraal toestanden. Ik begrijp de wetgeving daar omtrent niet... het lijkt juist alsof ze ziektes en aandoeningen juist in de hand werken terwijl soms problemen zo simpel opgelost kunnen worden.
Dat weer niet, maar wel Marken, Volendam en Monnickendamquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel ooit een keer in Enkhuizen en Alkmaar.
Jij wil gewoon een gezonde schoolomgeving voor aap en de school moet daarvoor zorgen, doen ze dat niet dan heb je recht om te klagen, en als ze er niets aan doen mag je zelfs boos worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat we langs elkaar heen praten
De boot voer van Stavoren voer naar Enkhuizen, die tocht heb ik dus 1 keer in mijn leven gemaakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weer niet, maar wel Marken, Volendam en Monnickendam
Oh ja die boot heb ik ook gedaan, dus ik was ook in ENkhuizen op fietstocht, rondje Groningen rond IJsselmeer Groningenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De boot voer van Stavoren voer naar Enkhuizen, die tocht heb ik dus 1 keer in mijn leven gemaakt.![]()
Alkmaar was toen ik op tienertoer was.
DDM te HHWquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Enhuizen was ik afgelopen zomer, in het Zuiderzeemuseum, wat een leuk museum is dat. En straks woon ik zowat in een buitenwijk van Alkmaar ( oh nee, nu beledig ik mijn nieuwe woongemeente, maar eigenlijk is het wel zo)
ik ben nu al thuis ...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil vandaag wel ruilen met je...
ik doe het zonder borrelquote:
Heb ik ook niet in huisquote:
Heb je de bokkepruik op?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik ook niet in huis
en mijn benen zijn geen bokkepootjes, alhoewel ze wel zo aanvoelen vandaag!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |