Da's heul nie hi-tek.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:55 schreef Mickeys het volgende:
Wat is er mis met ouderwets bakjes water op de radiatoren plaatsen?
Moet je wel radiatoren hebben, in de hedendaagse schoolgebouwen zit vaak dat niet meer...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:55 schreef Mickeys het volgende:
Wat is er mis met ouderwets bakjes water op de radiatoren plaatsen?
quote:
Goed... men neme een hi-tek kookstelletje en koken vervolgens de nodige hoeveelheid water in pannetjes.... ik zie verdorie het probleem nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jE wel radiatoren hebben, in de hedendaagse schoolgebouwen zit vaak dat niet meer...
Hey, die plasmacluster luchtreinigers met volwaardige luchtbevochtigers moeten wel verkocht worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Goed... men neme een hi-tek kookstelletje en koken vervolgens de nodige hoeveelheid water in pannetjes.... ik zie verdorie het probleem niet
Daar hebben ze FANN toch voor? Ik zie nog steeds het probleem nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, die plasmacluster luchtreinigers met volwaardige luchtbevochtigers moeten wel verkocht worden.
Je maakt er anders wel een probleem van.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Goed... men neme een hi-tek kookstelletje en koken vervolgens de nodige hoeveelheid water in pannetjes.... ik zie verdorie het probleem niet
MaFmAsTeR... doe de boel is nieomdraaienniequote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je maakt er anders wel een probleem van.
Relax, bijna weekend!
ik begin het nu ook te merken. Gelukkig sponsoren we het paard niet, daarvoor werkt ze zelf.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he
Bakken met geld gaat er in je kinderen zitten, maar je krijgt er veel liefde voor terug![]()
Is het zo confronterend?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MaFmAsTeR... doe de boel is nieomdraaiennie
Ik heb dat "bijverkopen" gebeuren altijd afgrijselijk gevonden. Moest bij mijn vorige werkgever als servicedeskmedewerker ineens ook gaan bijverkopen, ook al had de dealer het niet nodig. Ik verdomde het... mogelijk een reden waarom ik er niet meer werk. Stond overigens niet in mijn functieomschrijving. Zo snugger waren ze dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het zo confronterend?
Laat ik het zo zeggen, het is misschien maar goed dat je niet in de lucht conditie business zit...
Ik heb het niet over bijverkopen, ik doel op de algemene werking van luchtverwarming.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb dat "bijverkopen" gebeuren altijd afgrijselijk gevonden. Moest bij mijn vorige werkgever als servicedeskmedewerker ineens ook gaan bijverkopen, ook al had de dealer het niet nodig. Ik verdomde het... mogelijk een reden waarom ik er niet meer werk. Stond overigens niet in mijn functieomschrijving. Zo snugger waren ze dan weer wel.
Ik blijf erbij dat tegenwoordig de mensen zichzelf ziek maken door allerlei zogenaamde hi-teck toestanden toe te laten passen en alles moet hygiënisch zijn en extra extra schoon. In mijn optiek gaat je weerstand daar juist van naar de kloten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bijverkopen, ik doel op de algemene werking van luchtverwarming.
Daar kan je niet zo maar een pannetje heet water bij zetten om te laten verdampen, even los wat zo'n kokend heet pannetje voor ellende bij kinderen kan aanrichten. Daarom hebben ze op scholen vaak ook geen radiatoren meer...
Zo denk ik er ook over, mensen worden 'watjes'.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat tegenwoordig de mensen zichzelf ziek maken door allerlei zogenaamde hi-teck toestanden toe te laten passen en alles moet hygiënisch zijn en extra extra schoon. In mijn optiek gaat je weerstand daar juist van naar de kloten.
Die mening deel ik grotendeels wel, maar dan nog is dat geen oplossing voor het schooltje van Aap...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat tegenwoordig de mensen zichzelf ziek maken door allerlei zogenaamde hi-teck toestanden toe te laten passen en alles moet hygiënisch zijn en extra extra schoon. In mijn optiek gaat je weerstand daar juist van naar de kloten.
Als er signalen zijn dat er iets niet klopt moeten ze de bestaande installatie controleren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die mening deel ik grotendeels wel, maar dan nog is dat geen oplossing voor het schooltje van Aap...
Schoolvrij... de oplossing.... Sacha zal blij zijn als Aap zich thuis mag gaan uitleven... toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die mening deel ik grotendeels wel, maar dan nog is dat geen oplossing voor het schooltje van Aap...
Eergisteren was daar een leuk item over bij Umberto Tan in relatie tot de hedendaagse voedingsprodukten met alle toevoegingen en zo. Daar zit naar mijn mening wel wat in.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, mensen worden 'watjes'.
Dat gaat volgens mij dan ook gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als er signalen zijn dat er iets niet klopt moeten ze de bestaande installatie controleren.
Geen idee, dat soort aannames doe ik niet...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Schoolvrij... de oplossing.... Sacha zal blij zijn als Aap zich thuis mag gaan uitleven... toch?![]()
Klopt, maar als ik naar mezelf kijk, dan ben ik vrij zelden ziek, een verkoudheidje is niks, dat is ongemak, maar mag verder geen naam hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eergisteren was daar een leuk item over bij Umberto Tan in relatie tot de hedendaagse voedingsprodukten met alle toevoegingen en zo. Daar zit naar mijn mening wel wat in.
Iedereen zit de hele dag binnen voor de buis, eet minder gezond dan voorheen en wordt dus ook sneller ziek. Waarbij de lat voor een ieder natuurlijk wel weer even anders ligt...
Die arme schoolleiding.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij dan ook gebeuren.
Sas moddereert dat daar wel eventjes...
Het heeft bij mij een aantal jaar geduurd om een antwoord te krijgen waarom ik telkens brandwonden kreeg op mijn handen, in mijn gezicht en mijn buik. Ik blijk dus allergisch te zijn voor al die anti allergie troep. Dus pleisters moeten van die ouderwetse katoenen dingen zijn en met zeep en andere zooi moet ik er op letten dat er sowieso geen ph5 en ph7 in zit...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eergisteren was daar een leuk item over bij Umberto Tan in relatie tot de hedendaagse voedingsprodukten met alle toevoegingen en zo. Daar zit naar mijn mening wel wat in.
Iedereen zit de hele dag binnen voor de buis, eet minder gezond dan voorheen en wordt dus ook sneller ziek. Waarbij de lat voor een ieder natuurlijk wel weer even anders ligt...
Idem, maar ik ken zat mensen die gewoon zwak, ziek, misselijk of onderweg zijn, door welke oorzaak dan ook...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik naar mezelf kijk, dan ben ik vrij zelden ziek, een verkoudheidje is niks, dat is ongemak maar mag verder geen naam hebben.
Daar oordeel ik ook niet over, da's balen, en ieder mens voelt wat ie zelf voelt daar kan zelfs geen dokter een zinnig woord over zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, maar ik ken zat mensen die gewoon zwak, ziek, misselijk of onderweg zijn, door welke oorzaak dan ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |