Dat kan inderdaad heel goed...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder kinderen had je inmiddels toch wel op zijn minst enkele tonnen op je spaarrekening kunnen hebben.![]()
Of een flink eigen huis hypotheekvrij.
Have fun.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Of je leeft er ruim van dwz luxe nieuwe auto en 4 x per jaar op een verre vakantie en zo.quote:
Daar moet ik even mee tot vanavond wachtenquote:
Echt hequote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder kinderen had je inmiddels toch wel op zijn minst enkele tonnen op je spaarrekening kunnen hebben.![]()
Of een flink eigen huis hypotheekvrij.
Dat kan ook heel goed...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je leeft er ruim van dwz luxe nieuwe auto en 4 x per jaar op een verre vakantie en zo.
Misschien hier?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is je Vocaroo met je dankwoord gebleven?
Yep, die ga ik hergebruiken...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hier?
MLN / [MLN PLEASEBAK] #118 - Dank voor de info...
Ik kan het niet afluisteren op mijn werk :d
Die van mij stond vannacht om 00.00 u. voor de deur en wilde blijven slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he
Bakken met geld gaat er in je kinderen zitten, maar je krijgt er veel liefde voor terug![]()
Wil je 'm svp even opnieuw inspreken, hij doet het niet meer...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hier?
MLN / [MLN PLEASEBAK] #118 - Dank voor de info...
Ik kan het niet afluisteren op mijn werk :d
Dat kost dan nog niet zo heel veel, ik had de studiekosten en kleding in mijn hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij stond vannacht om 00.00 u. voor de deur en wilde blijven slapen.![]()
De dag ervoor zat ie ook al hier.
Ook dat moet wachten tot vanavond....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je 'm svp even opnieuw inspreken, hij doet het niet meer...
2 ton schat ik zo in en dan had ik er nog maar 1quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he
Bakken met geld gaat er in je kinderen zitten, maar je krijgt er veel liefde voor terug![]()
Hij is inmiddels 24 jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kost dan nog niet zo heel veel, ik had de studiekosten en kleding in mijn hoofd
Je hebt gelijk, mijn oudste is ook 24 en die is inmiddels klaar met studeren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 24 jaar.
We blijven niet aan de gang....
Ik ben geduldig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook dat moet wachten tot vanavond....
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
2 ton schat ik zo in en dan had ik er nog maar 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |