Truste just me...quote:
Trusten!quote:
2x de helft toch?quote:
Mijn dochter heeft jaren geloofd dat 1 +1 vijf was omdat die het op d'r vingers uittelde.quote:
Logischquote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft jaren geloofd dat 1 +1 = vijf was omdat die het op d'r vingers uittelde.
Gelukkig maar.. Maar ik ga pitten... morgen vroeg op zoals eerder afgesproken deze week..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is later ook helemaal goed gekomen.
Ik moet vanmorgen en van middag nog en dan lekker 2 dagen niets doenquote:
Alleen tussendoor een beetje in huis doen, de boel bijhouden zeg maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet vanmorgen en van middag nog en dan lekker 2 dagen niets doen
ach weekje werken en dan een weekje vakantiequote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen tussendoor een beetje in huis doen, de boel bijhouden zeg maar.
oh heerlijk, dat mag ik morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen tussendoor een beetje in huis doen, de boel bijhouden zeg maar.
Hopelijk geen zika.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef sacha het volgende:
mijn Aap zit onder de vreemde uitslag sinds ie in dat nieuwe schoolgebouw zit
Mij lijkt het mega smerig, ook al is het met Nutella. Hollanders verkrachten gewoon gerechten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:59 schreef FANN het volgende:
Gadverdamme![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)je_chocopasta__.html
Goed gedaan van die gast.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo even tijd voor een leuk feelgood berichtje.
Ieks.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef sacha het volgende:
hahahaha. Herkenbaar, andere mensen die songteksten verbasteren en vervolgens kom je daar nooit meer van afquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Onderweg naar mijn werk hoor ik dit liedje in de auto.
If I got locked away
And we lost it all today...
Tell me honestly...
Would you still love me the same?
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly
En hoor: If I should you my flots![]()
Bedankt LB.
Vreemdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef sacha het volgende:
Dat moet je als eerste even checken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Zijn er niet meer kinderen die daar last van hebben?
Ik was er "heilig" van overtuigd dat jij dan daarna rustig terug je bed in kon gaan om nog even verder te snoezelenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Was vrij vroeg wakker, baardaap kwam gisteravond en wilde blijven slapen, en hij moest vroeg op om naar zijn werk te gaan en nu ben ik dus ook wakker.
Dat zou ik kunnen doen, maar nu ben ik dus wakker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik was er "heilig" van overtuigd dat jij dan daarna rustig terug je bed in kon gaan om nog even verder te snoezelen
Ik ben echt "jaloers" op de mensen die dat kunnen. Soms ben ik om 5 uur wakker na 4 uurtjes slapen of zo en mooi niet in slaap meer kunnen vallenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen, maar nu ben ik dus wakker.
Wij lagen er om 4 u. in en waren om 8.00 u. weer wakker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben echt "jaloers" op de mensen die dat kunnen. Soms ben ik om 5 uur wakker na 4 uurtjes slapen of zo en mooi niet in slaap meer kunnen vallen
Ja.. wrijf het er nog even lekker inquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij lagen er om 4 u. in en waren om 8.00 u. weer wakker.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Zijn er niet meer kinderen die daar last van hebben?
Dat zijn ook maar 4 uurtjes slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. wrijf het er nog even lekker in![]()
Wordt er al gespeculeerd over wat het kan zijn?quote:
Tijd voor "de mannen in de witte pakken"?quote:
ze denken het lucht systeem, de installateur zegt van nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wordt er al gespeculeerd over wat het kan zijn?
Dat is wel de meest voor de hand liggende oorzaak voor verspreiding, de vraag is dan nog wat er in de lucht zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ze denken het lucht systeem, de installateur zegt van niet
te droge luchtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel de meest voor de hand liggende oorzaak voor verspreiding, de vraag is dan nog wat er in de lucht zit.
Sorry Deis.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
If I got locked away
Tell me honestly...
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly
Bedankt LB.
De verhouding aankoopprijs vs verzendkosten vind ik altijd humor.quote:Uit Italië
Nu kopen!
EUR 1,00
+EUR 29,00 verzendkosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
krijg je daar uitslag van ?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ze denken het lucht systeem, de installateur zegt van niet
Droge huid misschien, en daardoor rood? Ik zeg Nivea.quote:
Laat die gasten zo'n ding kopenquote:
Ooit was er een vent op TV en die verving ieder woordje Love met Fuckquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
If I got locked away
Tell me honestly...
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly
Bedankt LB.
Jij moet colporteur worden, jij verkoopt zelfs lucht...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat die gasten zo'n ding kopen![]()
http://airpur.nl/product/(...)yL8soCFQQYwwods5AOog
Hoge bevochtgingscapaciteit van 450 ml/uur
Luchtzuivering via filters en plasmaclusterionen
Zeer efficiënte vernieuwde luchtcirculatie
Maakt micro organismen onschadelijk
Breekt ongewenste stoffen en geuren daadwerkelijk af
Reinigt in de ruimte zelf, ook achter meubels en onder tafels
Deze nieuwe generatie ionengenretoren produceren absoluut géén ozon, en hebben een omgekeerd hydraterend effect op de huid!
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet colporteur worden, jij verkoopt zelfs lucht...
Probeer deze eens:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
If I got locked away
Tell me honestly...
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly
Bedankt LB.
Geschikt voor ruimte tot 48 m2 / 120 m3.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat die gasten zo'n ding kopen![]()
http://airpur.nl/product/(...)yL8soCFQQYwwods5AOog
Hoge bevochtgingscapaciteit van 450 ml/uur
Luchtzuivering via filters en plasmaclusterionen
Zeer efficiënte vernieuwde luchtcirculatie
Maakt micro organismen onschadelijk
Breekt ongewenste stoffen en geuren daadwerkelijk af
Reinigt in de ruimte zelf, ook achter meubels en onder tafels
Deze nieuwe generatie ionengenretoren produceren absoluut géén ozon, en hebben een omgekeerd hydraterend effect op de huid!
Volgens mij koopt ze meer dan dat ze verkoopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet colporteur worden, jij verkoopt zelfs lucht...
Je hebt ze ook groter en anders schaffen ze er maar meer aanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geschikt voor ruimte tot 48 m2 / 120 m3.
Het is een school.
Fann zat op een heel klein schooltje...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geschikt voor ruimte tot 48 m2 / 120 m3.
Het is een school.
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij koopt ze meer dan dat ze verkoopt.
Ze gebruiken ze ook in verpleegtehuizen enzo, maar dat moet ik effe googelen naar dat artikelquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann zat op een heel klein schooltje...
Ik kan die Vocaroo van Dees niet vinden, maar bedankt voor deze info...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze gebruiken ze ook in verpleegtehuizen enzo, maar dat moet ik effe googelen naar dat artikel![]()
nou... ergens hier op deze site stond het, maar waar weet ik niet meer![]()
De luchtzuiverende plasmaclusterionen breken de luchtverontreinigingen af. Vieze geuren en schadelijke stoffen worden onschadelijk gemaakt. De ruimte wordt vrijgemaakt van bacteriën, schimmels, virussen en huisstofmijt. Maar ook delen van sigarettenrook, roet, fijnstof en onaangename geuren worden onschadelijk gemaakt en verwijderd. Het gecombineerde gebruik van Sharp filters en Sharp plasmaclusterionen zorgt voor een onnavolgbare reiniging van de lucht.
http://www.airsain.nl/sha(...)ter-en-plasmacluster
graag gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan die Vocaroo van Dees niet vinden, maar bedankt voor deze info...
Heb ik last van, maar desondanks toch bedankt!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
graag gedaanje zal maar last hebben van hooikoorts, scheelt toch weer
Ga je nu heel Google hier plakken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:31 schreef FANN het volgende:
Hier is dezelfde maar wel een stuk duurder, daarom googel ik altijd![]()
http://www.meditecheurope.nl/sharp-plasmacluster-kc-a50euw.html
Heeft u of iemand in uw gezin last van astma, hooikoorts, huismijt en stofallergie? Reinig de lucht in uw huis met Sharp High-Density Plasmacluster luchtreiniger met drievoudige werking. Binnenshuis kunt u de lucht schoon en veilig maken met de Sharp plasmacluster luchtreiniger KCA 50EUW.
Delen van sigarettenrook, uitlaatgassen en bijvoorbeeld transpiratie vallen daarbij uiteen in onschadelijke stoffen, die zich normaal ook al in de (schone) lucht bevinden. Ook bacteriën, schimmels, virussen en de huisstofmijt worden door de ionen aangepakt en onschadelijk gemaakt. De dode huisstofmijt wordt bijvoorbeeld nog wel gewoon ingeademd, maar zal na blootstelling aan de Plasmacluster ionen geen allergische reactie meer kunnen veroorzaken. Een hele opluchting voor mensen met gevoelige luchtwegen en bepaalde allergieën!
okéquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik last van, maar desondanks toch bedankt!
Zonder kinderen had je inmiddels toch wel op zijn minst enkele tonnen op je spaarrekening kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt best mee hoorook al geloof je dat niet, ik heb geen schulden in elk geval
![]()
en ook een beetje spaargeld al is het niet veel, dat is voor nood
nee, ik ben zo wegquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je nu heel Google hier plakken?
misschien welquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder kinderen had je inmiddels toch wel op zijn minst enkele tonnen op je spaarrekening kunnen hebben.![]()
Of een flink eigen huis hypotheekvrij.
Nou ja, het kwam gewoon zo uitquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet, maar als ik wil geloven ga ik wel naar de kerk...
Dat kan inderdaad heel goed...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder kinderen had je inmiddels toch wel op zijn minst enkele tonnen op je spaarrekening kunnen hebben.![]()
Have fun.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Of je leeft er ruim van dwz luxe nieuwe auto en 4 x per jaar op een verre vakantie en zo.quote:
Daar moet ik even mee tot vanavond wachtenquote:
Echt hequote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je leeft er ruim van dwz luxe nieuwe auto en 4 x per jaar op een verre vakantie en zo.
Misschien hier?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is je Vocaroo met je dankwoord gebleven?
Yep, die ga ik hergebruiken...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hier?
MLN / [MLN PLEASEBAK] #118 - Dank voor de info...
Ik kan het niet afluisteren op mijn werk :d
Die van mij stond vannacht om 00.00 u. voor de deur en wilde blijven slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he
Bakken met geld gaat er in je kinderen zitten, maar je krijgt er veel liefde voor terug![]()
Wil je 'm svp even opnieuw inspreken, hij doet het niet meer...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hier?
MLN / [MLN PLEASEBAK] #118 - Dank voor de info...
Ik kan het niet afluisteren op mijn werk :d
Dat kost dan nog niet zo heel veel, ik had de studiekosten en kleding in mijn hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij stond vannacht om 00.00 u. voor de deur en wilde blijven slapen.![]()
De dag ervoor zat ie ook al hier.
Ook dat moet wachten tot vanavond....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je 'm svp even opnieuw inspreken, hij doet het niet meer...
2 ton schat ik zo in en dan had ik er nog maar 1quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he
Bakken met geld gaat er in je kinderen zitten, maar je krijgt er veel liefde voor terug![]()
Hij is inmiddels 24 jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kost dan nog niet zo heel veel, ik had de studiekosten en kleding in mijn hoofd
Je hebt gelijk, mijn oudste is ook 24 en die is inmiddels klaar met studeren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 24 jaar.
We blijven niet aan de gang....
Ik ben geduldig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook dat moet wachten tot vanavond....
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
2 ton schat ik zo in en dan had ik er nog maar 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |