Truste just me...quote:
Trusten!quote:
2x de helft toch?quote:
Mijn dochter heeft jaren geloofd dat 1 +1 vijf was omdat die het op d'r vingers uittelde.quote:
Logischquote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft jaren geloofd dat 1 +1 = vijf was omdat die het op d'r vingers uittelde.
Gelukkig maar.. Maar ik ga pitten... morgen vroeg op zoals eerder afgesproken deze week..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is later ook helemaal goed gekomen.
Ik moet vanmorgen en van middag nog en dan lekker 2 dagen niets doenquote:
Alleen tussendoor een beetje in huis doen, de boel bijhouden zeg maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet vanmorgen en van middag nog en dan lekker 2 dagen niets doen
ach weekje werken en dan een weekje vakantiequote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen tussendoor een beetje in huis doen, de boel bijhouden zeg maar.
oh heerlijk, dat mag ik morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen tussendoor een beetje in huis doen, de boel bijhouden zeg maar.
Hopelijk geen zika.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef sacha het volgende:
mijn Aap zit onder de vreemde uitslag sinds ie in dat nieuwe schoolgebouw zit
Mij lijkt het mega smerig, ook al is het met Nutella. Hollanders verkrachten gewoon gerechten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:59 schreef FANN het volgende:
Gadverdamme![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)je_chocopasta__.html
Goed gedaan van die gast.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo even tijd voor een leuk feelgood berichtje.
Ieks.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef sacha het volgende:
hahahaha. Herkenbaar, andere mensen die songteksten verbasteren en vervolgens kom je daar nooit meer van afquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Onderweg naar mijn werk hoor ik dit liedje in de auto.
If I got locked away
And we lost it all today...
Tell me honestly...
Would you still love me the same?
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly
En hoor: If I should you my flots![]()
Bedankt LB.
Vreemdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef sacha het volgende:
Dat moet je als eerste even checken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Zijn er niet meer kinderen die daar last van hebben?
Ik was er "heilig" van overtuigd dat jij dan daarna rustig terug je bed in kon gaan om nog even verder te snoezelenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Was vrij vroeg wakker, baardaap kwam gisteravond en wilde blijven slapen, en hij moest vroeg op om naar zijn werk te gaan en nu ben ik dus ook wakker.
Dat zou ik kunnen doen, maar nu ben ik dus wakker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik was er "heilig" van overtuigd dat jij dan daarna rustig terug je bed in kon gaan om nog even verder te snoezelen
Ik ben echt "jaloers" op de mensen die dat kunnen. Soms ben ik om 5 uur wakker na 4 uurtjes slapen of zo en mooi niet in slaap meer kunnen vallenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen, maar nu ben ik dus wakker.
Wij lagen er om 4 u. in en waren om 8.00 u. weer wakker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben echt "jaloers" op de mensen die dat kunnen. Soms ben ik om 5 uur wakker na 4 uurtjes slapen of zo en mooi niet in slaap meer kunnen vallen
Ja.. wrijf het er nog even lekker inquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij lagen er om 4 u. in en waren om 8.00 u. weer wakker.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Zijn er niet meer kinderen die daar last van hebben?
Dat zijn ook maar 4 uurtjes slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. wrijf het er nog even lekker in![]()
Wordt er al gespeculeerd over wat het kan zijn?quote:
Tijd voor "de mannen in de witte pakken"?quote:
ze denken het lucht systeem, de installateur zegt van nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wordt er al gespeculeerd over wat het kan zijn?
Dat is wel de meest voor de hand liggende oorzaak voor verspreiding, de vraag is dan nog wat er in de lucht zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ze denken het lucht systeem, de installateur zegt van niet
te droge luchtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel de meest voor de hand liggende oorzaak voor verspreiding, de vraag is dan nog wat er in de lucht zit.
Sorry Deis.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Onderweg naar mijn werk hoor ik dit liedje in de auto.
If I got locked away
And we lost it all today...
Tell me honestly...
If I showed you my flaws
If I couldn't be strong
Tell me honestly
En hoor: If I should you my flots![]()
Bedankt LB.
De verhouding aankoopprijs vs verzendkosten vind ik altijd humor.quote:Uit Italië
Nu kopen!
EUR 1,00
+EUR 29,00 verzendkosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
krijg je daar uitslag van ?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ze denken het lucht systeem, de installateur zegt van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |