SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm nee, maar we waren niet constant aan het neuken zeg maar.. En we waren niet met z'n 2en...quote:Op maandag 1 februari 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar alleen als het jou uitkomt natuurlijk
[..]
Hoe kan dat, was zijn penis te klein ofzo![]()
Shit. Nu soa test dus.
Oh dit weet ik allemaal niet verderquote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helemaal niet. De voortrekkers (voorlopers van de Boeren/Afrikaners) trokken naar het binnenland van Zuid Afrika vanaf de Kaap, waar alle slaven werden achtergelaten en de slavenhandel door de Engelsen werd afgehandeld. Vervolgens trokken de Afrikaners naar de Vrystaat en Transvaal, wat toen lege en on-ontgonnen gebieden waren, daar bouwden ze bloeiende staten op die nu het hart van Zuid Afrika vormen.
Heb je die pagina uberhaubt gelezen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, als dit alles zou zijn zou mijn post over oorspronkelijke bevolking als slaven ook niet kloppen, maar dat er geen slavernij was is dus echt onzin.
Je had een trio of snap ik het niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm nee, maar we waren niet constant aan het neuken zeg maar.. En we waren niet met z'n 2en...
En ja, soa test.
Nee, de kaap was een Nederlandse, en toen Britse, kolonie en geen Zuid Afrika.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dit weet ik allemaal niet verder. Maar de Kaap is ook Zuid Afrika, dus jij had ook geen gelijk.
dat doet er toch niet toe, jij zegt dat slavernij in zuid-afrika niet voorkwamquote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je die pagina uberhaubt gelezen?
Misschien tussendoor slap geworden ofzo? Weet ik veel, ik was tering dronken en toen hij weer in me ging later zag ik ineens dat er niks omheen zat verdomme. En neuh, denk dat hij zo'n 16/17 cm was? Gewoon redelijk gemiddeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had een trio of snap ik het niet.
Maar hoe the fuck kan een condoom afglijden, dan is je penis gewoon te klein.
Vind ik een prima vent trouwens, die Bosma.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Ashqelon het volgende:
JimDean is een kloon van Martin Bosma?
't waren mijn condooms en ik heb 'm omgedaanquote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Sws welke skinny ass doet een gewone condoom om. Dan ben je echt klein
MAAR HOE BEDOEL JE WE WAREN NIET MET ZIJN TWEETJESquote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien tussendoor slap geworden ofzo? Weet ik veel, ik was tering dronken en toen hij weer in me ging later zag ik ineens dat er niks omheen zat verdomme. En neuh, denk dat hij zo'n 16/17 cm was? Gewoon redelijk gemiddeld.
Nee, Zuid Afrika begint pas bij de Voortrekkers. De Kaap was een kolonie dus volgde het Britse wetgeving. Slavernij is daar afgeschaft in de jaren 1830 toen het ook in het VK werd afgeschaft.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat doet er toch niet toe, jij zegt dat slavernij in zuid-afrika niet voorkwam
Toch zo'n 13 a 14 cm kleiner dan de gemiddelde fokkerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien tussendoor slap geworden ofzo? Weet ik veel, ik was tering dronken en toen hij weer in me ging later zag ik ineens dat er niks omheen zat verdomme. En neuh, denk dat hij zo'n 16/17 cm was? Gewoon redelijk gemiddeld.
Wel een beetje mierenneuken dit hoor, maar oké whatever dan zul je wel gelijk hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, de kaap was een Nederlandse, en toen Britse, kolonie en geen Zuid Afrika.
De Heere is er altijd tochquote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MAAR HOE BEDOEL JE WE WAREN NIET MET ZIJN TWEETJES
ah, nog zo'n wegkijkerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het weer zover ja? De Ossewabrandwag weer bezig?
Ik vind het wel een cruciaal punt, omdat Zuid Afrika vaak op een verkeerde manier wordt belicht. Door types als Etto bijvoorbeeld, die ik overigens nu gewoon ga negeren omdat het een vervelende kaffer is.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel een beetje mierenneuken dit hoor, maar oké whatever dan zul je wel gelijk hebben.
Beter dan verzuurde Greet inderdaad. Bosma brengt zn standpunten tenminste met humor.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind ik een prima vent trouwens, die Bosma.
Maar nu is dat toch ook gewoon Zuid-Afrika.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, Zuid Afrika begint pas bij de Voortrekkers. De Kaap was een kolonie dus volgde het Britse wetgeving. Slavernij is daar afgeschaft in de jaren 1830 toen het ook in het VK werd afgeschaft.
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het wel een cruciaal punt, omdat Zuid Afrika vaak op een verkeerde manier wordt belicht. Door types als Etto bijvoorbeeld, die ik overigens nu gewoon ga negeren omdat het een vervelende kaffer is.
Jammer dat ie PVVer is. Anders hadden we sws Bosma als voorzitter van de 2de kamerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Beter dan verzuurde Greet inderdaad. Bosma brengt zn standpunten tenminste met humor.
Ewa Bertquote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef MAHL het volgende:
Wat lees ik nu weer, VeerEli heeft een trio gedaan?
En Zuid-AfrikaJammer dat de huidige regering het land binnen 20 jaar failliet heeft gemaakt en compleet heeft verpest.
Het was toen het Britse rijk. Het Britse rijk was vervolgens in oorlog met Zuid Afrika, en die oorlog hebben ze verloren. Overigens hebben de Britten daar belachelijke oorlogsmisdaden gepleegd (het eerste grootschalige gebruik van concentratiekampen bijvoorbeeld.)quote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar nu is dat toch ook gewoon Zuid-Afrika.
Haha, echt hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
VEERBENJEWEG
WANT DAN GA IK OOK
WAT EEN DEBIELE ZEIKERDS MET HUN AFRIKA
Je bent toch niet zon goed nabuurschap type of wel? alhoewek je gelijk hebt en het racisme van andere bevolkingsgroepen in za vaak niet word vermeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het wel een cruciaal punt, omdat Zuid Afrika vaak op een verkeerde manier wordt belicht. Door types als Etto bijvoorbeeld, die ik overigens nu gewoon ga negeren omdat het een vervelende kaffer is.
ik weet hier echt te weinig van af, ik trek me terug uit deze discussiequote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, het is het Britse rijk. Het Britse rijk was vervolgens in oorlog met Zuid Afrika, en die oorlog hebben ze verloren. Overigens hebben de Britten daar belachelijke oorlogsmisdaden gepleegd (het eerste grootschalige gebruik van concentratiekampen bijvoorbeeld.)
Boeiend wie deze minitermijn voorzitter is. Iedereen is beter dan Anoes.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jammer dat ie PVVer is. Anders hadden we sws Bosma als voorzitter van de 2de kamer
Beste zou Maarten van Rossem zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend wie deze minitermijn voorzitter is. Iedereen is beter dan Anoes.
/carequote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
TT had dus moeten zijn
VeerEli heeft een soa
HIVeerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
TT had dus moeten zijn
VeerEli heeft een soa
Dit dus wat een baas. Iemand een compilatiefilmpje van hem als locovoorzitter?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jammer dat ie PVVer is. Anders hadden we sws Bosma als voorzitter van de 2de kamer
Doe eens een heeeeeele wilde gokquote:Op maandag 1 februari 2016 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
NG ma boyweet alleen niet wie jou UI moet voorstellen
En wat vrijwel iedereen vergeet is dat Nelson Mandela een nietsontziende terrorist was met vele onschuldige burgerslachtoffers op zijn geweten.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat Jimmy dan weer vergeet is dat de Apartheid weer vooal een Afrikaner dingetje was waar de Britten juist weer tegen in het geweer traden.
nee wacht wil nog iets vragen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
VEERBENJEWEG
WANT DAN GA IK OOK
Ik weet niet wat een goede oplossing zou zijn. Het is een grote fout geweest dat ze apartheid zo hard doorgevoerd hebben en het puur op racistische motieven hebben gebouwd. Mallan en Botha waren te extreem. Het idee van de homelands had wel kunnen werken, en de Zulu's waren vroeger ook voor, maar omdat het gemixt is met racisme en haat, en er alleen maar oneerlijke voorstellen werden gedaan, was dat onmogelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je bent toch niet zon goed nabuurschap type of wel? alhoewek je gelijk hebt en het racisme van andere bevolkingsgroepen in za vaak niet word vermeld.
Dat ben jij zelf?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe eens een heeeeeele wilde gok
zijn username...quote:
Dat kun je wel zeggen ja...quote:Op maandag 1 februari 2016 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een goede oplossing zou zijn. Het is een grote fout geweest dat ze apartheid zo hard doorgevoerd hebben en het puur op racistische motieven hebben gebouwd. Mallan en Botha waren te extreem. Het idee van de homelands had wel kunnen werken, en de Zulu's waren vroeger ook voor, maar omdat het gemixt is met racisme en haat, en er alleen maar oneerlijke voorstellen werden gedaan, was dat onmogelijk.
boerenoorlog word niet voor niets de generale repititie van woI genoemd.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het was toen het Britse rijk. Het Britse rijk was vervolgens in oorlog met Zuid Afrika, en die oorlog hebben ze verloren. Overigens hebben de Britten daar belachelijke oorlogsmisdaden gepleegd (het eerste grootschalige gebruik van concentratiekampen bijvoorbeeld.)
Dat is waar, maar het is wel te begrijpen dat de zwarten in opstand kwamen, de situatie onder de apartheid was ook niet eerlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
En wat vrijwel iedereen vergeet is dat Nelson Mandela een nietsontziende terrorist was met vele onschuldige burgerslachtoffers op zijn geweten.
ok, bedankt Janquote:Op maandag 1 februari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dusss... ik heb een nieuwe pomp voor mijn aquarium... een externe bioloog.. helder water joh
mijn visjes zijn zo blij
kudos.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beste zou Maarten van Rossem zijn
Dat we dus niet met z'n 2en waren...quote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MAAR HOE BEDOEL JE WE WAREN NIET MET ZIJN TWEETJES
Haha kloptquote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toch zo'n 13 a 14 cm kleiner dan de gemiddelde fokker
Ik had jou niet ingeschat als een trio chickquote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat we dus niet met z'n 2en waren...
Natuurlijk, de apartheid was verschrikkelijk. Maar nu is het ook niet goed, elke kritiek op de huidige regering wordt afgedaan met 'wil je dan dat de apartheid terugkomt?!'.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is wel te begrijpen dat de zwarten in opstand kwamen, de situatie onder de apartheid was ook niet eerlijk.
Haha ja boring hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
VEERBENJEWEG
WANT DAN GA IK OOK
Echt he, alsof er geen belangrijkere dingen op de wereld zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
VEERBENJEWEG
WANT DAN GA IK OOK
Het is verder niet dat je dan ineens kans maakt ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 20:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmmm vraag me af of ik VeerEli nog zou willen doen nu ze een soa heeft
Ja, er wordt handig gebruik gemaakt van de scherpe kantjes van apartheid, terwijl de huidige communistische regering ook voor de zwarten slecht is. Ten tijde van de apartheid leefden minder negers in krottenwijken dan nu.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk, de apartheid was verschrikkelijk. Maar nu is het ook niet goed, elke kritiek op de huidige regering wordt afgedaan met 'wil je dan dat de apartheid terugkomt?!'.
Ik zelf eigenlijk ook niet. Maar damn man, ik ga vanaf nu weer even een beetje normaal doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had jou niet ingeschat als een trio chick
jodelahity?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag die Ash wel. Ondanks dat ik nog steeds twijfel of ********* echt zijn vorige account was
Hahahah.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is verder niet dat je dan ineens kans maakt ofzo
Kwam dit door de alcohol of had je zoiets van YOLOOOOOquote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zelf eigenlijk ook niet. Maar damn man, ik ga vanaf nu weer even een beetje normaal doen.
Ingelijks brah.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag die Ash wel. Ondanks dat ik nog steeds twijfel of ********* echt zijn vorige account was
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
De tandarts heeft kaolohard op mijn tandvlees lopen rammen en nu doet poetsen pijn
En dat bepaal jij?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is verder niet dat je dan ineens kans maakt ofzo
Toch wel een trio met twee dames hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zelf eigenlijk ook niet. Maar damn man, ik ga vanaf nu weer even een beetje normaal doen.
vind je wel lekker hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
De tandarts heeft kaolohard op mijn tandvlees lopen rammen en nu doet poetsen pijn
Beidequote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kwam dit door de alcohol of had je zoiets van YOLOOOOO
Ook dat nog ja, teringquote:
Stelde je vragen. En idd, zou ze neersteken.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had vandaag trouwens bijna de dames bij de Kruidvat geslagen. Of in ieder geval verbaal mishandeld. PMS en domme mavo wijven gaat niet samen. Ze waren aan het brabbelen, vroegen mij vragen als waarom wilt u ruilen. En dat meerdere keren. Ik had echt zin om vol cray te gaan, maar heb mij ingehouden. Als ik er nu weer aandenk kookt mijn bloed. Misschien moet ik er morgen heen en ze dan weer uitdagen.
Tower Bridge jatogquote:Op maandag 1 februari 2016 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook dat nog ja, teringHad beter andersom kunnen zijn.
Hehehehequote:Op maandag 1 februari 2016 20:46 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
vind je wel lekker he
als iemand in je bek zit te rammen
Zal jou eens steken JAquote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stelde je vragen. En idd, zou ze neersteken.
Is een vriendin van me verdommequote:
Veer is wel knapquote:Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Kerel is wel een mazzelpikervanuitgaande dat hiveer en die andere chick er doenbaar uitzien.
Is het uit met je vriend? Iets gemistquote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is een vriendin van me verdommeEn mwah, beetje lopen zoenen alleen.
oh jeez is dat niet awkward achteraf?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, ik mag toch aannemen dat ik gewoon clean ben. Denk 't wel hoor, gast zal vast wel z'n check ups doen mag ik hopen. Daarnaast was 't maar heel kort zonder condoom erin en is hij niet in me klaargekomen. Dat scheelt ook toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Kerel is wel een mazzelpikervanuitgaande dat hiveer en die andere chick er doenbaar uitzien.
Awkward.....quote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja al vanaf eind augustusquote:
Mwah, gisteren in de auto gingen we keihard stuk samen. Maar we vinden 't allebei best kut achteraf haha.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh jeez is dat niet awkward achteraf?
Gewoon douchen dan krijg je geen aids.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, ik mag toch aannemen dat ik gewoon clean ben. Denk 't wel hoor, gast zal vast wel z'n check ups doen mag ik hopen. Daarnaast was 't maar heel kort zonder condoom erin en is hij niet in me klaargekomen. Dat scheelt ook toch?
Voorvocht is al genoeg toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, ik mag toch aannemen dat ik gewoon clean ben. Denk 't wel hoor, gast zal vast wel z'n check ups doen mag ik hopen. Daarnaast was 't maar heel kort zonder condoom erin en is hij niet in me klaargekomen. Dat scheelt ook toch?
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook dat nog ja, teringHad beter andersom kunnen zijn.
Nee, ik ben m'n vrijheid wat aan het misbruiken heb ik het gevoel. Maar dit was m'n wake up call, ga nu weer normaal doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Awkward.....
Had altijd geweten dat je sletje was Veer.
Ja, dat scheelt..quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh haha wist ik nietquote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja al vanaf eind augustus
[..]
Mwah, gisteren in de auto gingen we keihard stuk samen. Maar we vinden 't allebei best kut achteraf haha.
Is dit een vraag?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Tuurlijk, maar gaat om wat de kansen vergroot/verkleind. Kans is in deze situatie relatief klein.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voorvocht is al genoeg toch?
Ik bedoel het niet zo hoor. Het is jouw leven en dan doe je wat jij op dat moment wil.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik ben m'n vrijheid wat aan het misbruiken heb ik het gevoel. Maar dit was m'n wake up call, ga nu weer normaal doen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ergste is nog dat 't voorstel van ons kwam.
Ik genoot altijd het meeste van de fitties op fok, helaas zijn die er weinig meer. Niet zoals vroegerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet nog wel dat er dikke fittie was doordat vriendin A en B triootje deden met een jongen. Allen hadden een relatie, wat was het toch een prachtig dramatisch night after.berlindingen.
Hey snolquote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik genoot altijd het meeste van de fitties op fok, helaas zijn die er weinig meer. Niet zoals vroeger
Haha ja sure, maar voel me er gewoon niet oke bijquote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zo hoor. Het is jouw leven en dan doe je wat jij op dat moment wil.
Van dit forum duhquote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar zou ik je van moeten kennen dan?
Maar de kans is er wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar gaat om wat de kansen vergroot/verkleind. Kans is in deze situatie relatief klein.
Wow wat ben je evil terwijl je er schattig uitzietquote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik genoot altijd het meeste van de fitties op fok, helaas zijn die er weinig meer. Niet zoals vroeger
Hahaquote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]ik had meteen in mn broek gejizzt
Trio met FOK!kersquote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh ja, dat was altijd zo heerlijk hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Schijn bedriegt, vraag mijn vriend maarquote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow wat ben je evil terwijl je er schattig uitziet
Islampropaganda, TRquote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Risico groepen voor hiv zijn vnml homoseksuelen, Afrikan (ja srs..) en mensen die alles neuken.
Besneden penissen lijken er tegen bestand te zijn. Althans volgens sommige onderzoeken is de klns kleiner.
Dus: Be safe. Neuk een moslim/jood/Amerikaan.
was was zijn initiele reactie toen jullie dat vroegen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ergste is nog dat 't voorstel van ons kwam.
idd viese hoewren ;Squote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou sowieso geen chick hoeven die trio's doet.
Vooral die tussen ex-lovers, alle priveshit komt tevoorschijn danquote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja, dat was altijd zo heerlijk he
Wel toch als ze enkel MVV trio's heeft gedaan/doet?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
Nee.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wel toch als ze enkel MVV trio's heeft gedaan/doet?
Hahaha stimquote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Risico groepen voor hiv zijn vnml homoseksuelen, Afrikan (ja srs..) en mensen die alles neuken.
Besneden penissen lijken er tegen bestand te zijn. Althans volgens sommige onderzoeken is de klns kleiner.
Dus: Be safe. Neuk een moslim/jood/Amerikaan.
Wat een plottwist ditquote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Schijn bedriegt, vraag mijn vriend maar
Dat vind ik dan wel weer sad tbhquote:Op maandag 1 februari 2016 20:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Vooral die tussen ex-lovers, alle priveshit komt tevoorschijn dan
bbc dpquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]ik had meteen in mn broek gejizzt
Wil wel samenwonen hoor, maar niet trouwen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke jammer, nee moet er nog niet aan denken.
Is de droom van elke man tochquote:Op maandag 1 februari 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wel toch als ze enkel MVV trio's heeft gedaan/doet?
Vrij droog, eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
was was zijn initiele reactie toen jullie dat vroegen?
ben je al eens getrouwd geweest?quote:
voor serieus iets echt een no go inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
Haha teringquote:Op maandag 1 februari 2016 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een morele standaard. Trio's vind ik te ver gaan.
Charles worthington frizz freequote:Op maandag 1 februari 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is een goed product tegen pluizig haar? (Aka dood door elke dag stijlen)
Heb nu John Frieda frizz ease maar die werkt niet echt
Al 2 jaar zo ongeveerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha stim![]()
wat een advies
[..]
Wat een plottwist ditsinds wanneer vriend
Ja ging ergens naar de wc, daar laten liggen. Kwam er half uur later achter, teruggegaan, telefoon weg.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zag topic dat je phone gestolen is, hoe dat?
Wat? Vind je het raar dat niet iedereen een nihilistische "doe maar wat je wilt" levensvisie heeft?quote:
serieus? gevalletje het waren 6 fantastische maanden?quote:
Doen ze zelf tochquote:Op maandag 1 februari 2016 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer sad tbh
3 x zo lang.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
serieus? gevalletje het waren 6 fantastische maanden?
Die levensvisie heb ik niet perse, hoor. Maar als iemand in het verleden een trio heeft gedaan, zegt dat toch geen ene moer over die persoon nu?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat? Vind je het raar dat niet iedereen een nihilistische "doe maar wat je wilt" levensvisie heeft?
mag ik vragen of je kreeft eet?quote:
Oh dat was voor mijn fok!tijdquote:
Omg wat kutquote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ging ergens naar de wc, daar laten liggen. Kwam er half uur later achter, teruggegaan, telefoon weg.
Kokosolie.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb curl la la gebruikt, werkte bij mij wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind het kortzichtig dat je zomaar met twee mensen neukt en daarbij niet nadenkt of iets goed of fout is.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die levensvisie heb ik niet perse, hoor. Maar als iemand in het verleden een trio heeft gedaan, zegt dat toch geen ene moer over die persoon nu?
Of iemand die trio nou wel of niet gedaan had, maakt diegene geen ander persoon of andere partner. Vind het een beetje kortzichtig, eigenlijk. Maar goed.
hoe oud was je toen?quote:
Ja klopt, heb dag erna idd gewist op afstand en ook de sim geblokkeerd.. Hopelijk beiden op tijd.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dat was voor mijn fok!tijd
[..]
Omg wat kutheb je alles nog wel kunnen wissen op afstand? Tenminste, kan bij iPhone
Is het idd wellicht ook. Daarom ook de spijt. Maar ja, dat maakt iemand dus ineens een compleet ander persoon en totaal ongeschikt als partner. Zeer logisch inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het kortzichtig dat je zomaar met twee mensen neukt en daarbij niet nadenkt of iets goed of fout is.
Argan kan ook. En 's nachts indoen en dan 's ochtends uitwassen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn haar werd daar vettig van, of je moet echt heeeel klein beetje gebruiken
Er is niets goed of fout aan een trio.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het kortzichtig dat je zomaar met twee mensen neukt en daarbij niet nadenkt of iets goed of fout is.
Kan een man niet aan denk ik, 3 tegelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, JD horende
Kwartet is nog grotere droom tho
kudos srs.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat? Vind je het raar dat niet iedereen een nihilistische "doe maar wat je wilt" levensvisie heeft?
Dat jij nog reageert op zo een gast.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is het idd wellicht ook. Daarom ook de spijt. Maar ja, dat maakt iemand dus ineens een compleet ander persoon en totaal ongeschikt als partner. Zeer logisch inderdaad.
Dat moet je ook maar 1 keer per twee wken in je haar doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn haar werd daar vettig van, of je moet echt heeeel klein beetje gebruiken
Het geeft aan dat iemand niet goed nadenkt bij wat ze doet, en het kortstondig plezier laat prevaleren boven wat goed of niet goed is. Ik heb liever niet zo iemand als partner. Maar dat is uiteraard een persoonlijke keuze.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is het idd wellicht ook. Daarom ook de spijt. Maar ja, dat maakt iemand dus ineens een compleet ander persoon en totaal ongeschikt als partner. Zeer logisch inderdaad.
Zozo, doe jij dat ook dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Argan kan ook. En 's nachts indoen en dan 's ochtends uitwassen.
Gast, ik vind een trio ook raar, maar ze zegt er spijt van te hebben en haar gedrag aan te passen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het geeft aan dat iemand niet goed nadenkt bij wat ze doet, en het kortstondig plezier laat prevaleren boven wat goed of niet goed is. Ik heb liever niet zo iemand als partner. Maar dat is uiteraard een persoonlijke keuze.
Zou al komen bij het voorspel.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan een man niet aan denk ik, 3 tegelijk
Works like a charm om heel eerlijk te zijn, maar alleen als je krullen hebt.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef Crip het volgende:
Je moet kokosolie opwarmen en als hot oil treatment gebruiken voordat je je haren wast. Beste is om hele nacht in te laten trekken.
Het maakt mij niet uit wat Veer doet in haar vrije tijd, maar het feit dat ze dit soort dingen zomaar doet geeft aan dat ze niet goed nadenkt over mogelijk belangrijke dingen. Dat vind ik een slechte eigenschap.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, ik vind een trio ook raar, maar ze zegt er spijt van te hebben en haar gedrag aan te passen.
meiden met stijl haar of beetje slag moeten dit idd niet gebruikenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Works like a charm om heel eerlijk te zijn, maar alleen als je krullen hebt.
Want als de situatie zich niet voorgedaan had, en de trio er dus niet van gekomen was, dan had je ineens wel diegene als partner gewild? Omdat ze simpelweg geen trio gedaan heeft?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het geeft aan dat iemand niet goed nadenkt bij wat ze doet, en het kortstondig plezier laat prevaleren boven wat goed of niet goed is. Ik heb liever niet zo iemand als partner. Maar dat is uiteraard een persoonlijke keuze.
in welk opzicht?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan een man niet aan denk ik, 3 tegelijk
Met 3 vrouwen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, JD horende
Kwartet is nog grotere droom tho
Serieus? Het zou mij echt helemaal geen fuck uitmaken. Sterker nog, ik zou het vreemd vinden als hij een trio zou hebben geweigerdquote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hot oil treatment werkt goed inderdaad, doe ik ook vaak. Heb jij ook krullen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef Crip het volgende:
Je moet kokosolie opwarmen en als hot oil treatment gebruiken voordat je je haren wast. Beste is om hele nacht in te laten trekken.
Klopt, gelukkig handel ik alleen zo na de nodige dosis alcohol. Maar het is inderdaad een slechte eigenschap.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wat Veer doet in haar vrije tijd, maar het feit dat ze dit soort dingen zomaar doet geeft aan dat ze niet goed nadenkt over mogelijk belangrijke dingen. Dat vind ik een slechte eigenschap.
yessquote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Hot oil treatment werkt goed inderdaad, doe ik ook vaak. Heb jij ook krullen?
Een MMV trio zou ik weigerenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Het zou mij echt helemaal geen fuck uitmaken. Sterker nog, ik zou het vreemd vinden als hij een trio zou hebben geweigerd
Waarom is het 'moreel fout' om het met twee (of meer) dames tegelijk te doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dit ook wel, ja. Vet big deal maken van een eenmalig foutje die je wellicht maakt. Overigens iets wat voor de meesten niet eens een foutje geweest is, maar een super leuke ervaring.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Het zou mij echt helemaal geen fuck uitmaken. Sterker nog, ik zou het vreemd vinden als hij een trio zou hebben geweigerd
Ja. Of kwintet, met 4 tegelijk... Sixtet of septet zou ik ook geen nee tegen zegen. Mits geen lillikerds ofc.quote:
In het eerste geval zou dit specifieke probleem er niet zijn, en zou ik daaruit dus geen gevolgtrekkingen kunnen maken.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Want als de situatie zich niet voorgedaan had, en de trio er dus niet van gekomen was, dan had je ineens wel diegene als partner gewild? Omdat ze simpelweg geen trio gedaan heeft?
En wat nou als ze de trio heel weloverwogen en gepland uitgevoerd heeft, omdat het een droom van haar was? Waar gaat het je nou eigenlijk echt om, want dit spreekt elkaar wat tegen allemaal.
Door een chick gaan gebruiken (:')) maar is wel smooth af.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee maar serieus, hoe weet jij dat dan als man?
Jij hebt spijt, dus Jimmy heeft gelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Want als de situatie zich niet voorgedaan had, en de trio er dus niet van gekomen was, dan had je ineens wel diegene als partner gewild? Omdat ze simpelweg geen trio gedaan heeft?
En wat nou als ze de trio heel weloverwogen en gepland uitgevoerd heeft, omdat het een droom van haar was? Waar gaat het je nou eigenlijk echt om, want dit spreekt elkaar wat tegen allemaal.
Ik vind de huidige levenswijze van yolo ook wel wat vreemd, hoor.. Netals ik het aso vind te neuken waar anderen bij zijn, maar ook dat vinden mensen normaal.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom is het 'moreel fout' om het met twee (of meer) dames tegelijk te doen?
Dat kan, ik heb een andere mening.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ben ook zwart/wit.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig handel ik alleen zo na de nodige dosis alcohol. Maar het is inderdaad een slechte eigenschap.
Hebben we die niet allemaal? Ik vind het zo kortzichtig dat je op één zo'n dingetje baseert dat iemand direct niet geschikt voor je is als partner. Nogal zwart/wit.
Naaah man. is te veel. Al die aandacht verdelen enzo pfff, 2 max.. zoveel lijkt me zo onpersoonlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja. Of kwintet, met 4 tegelijk... Sixtet of septet zou ik ook geen nee tegen zegen. Mits geen lillikerds ofc.
Zeker aan het lezen met je broek op de enkels?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
Wordt er ff eentje uitgehoord hier. Niet te zuinig.
Omdat ik vind dat dat niet hoort.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom is het 'moreel fout' om het met twee (of meer) dames tegelijk te doen?
En dat, gun een ander ook eens een lolletje.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
snap niet waarom mensen zo moeilijk doen over wie je wel of niet neukt en hoeveel. who cares is niet jouw lul of vagina.
Raar dat jij op basis van één zo'n klein feitje iemand weigert als partner. Maar oke.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In het eerste geval zou dit specifieke probleem er niet zijn, en zou ik daaruit dus geen gevolgtrekkingen kunnen maken.
In het tweede geval heeft de persoon wel een overwogen keuze gemaakt om iets te doen wat ik niet juist vind, en zou ik om die reden zo iemand liever niet als partner willen.
Want men wordt tegenwoordig als partner uitgekozen op alle dingen waar ze spijt van hebben uit het verleden? Dus als jij tegen drank bent, en je potentiële partner heeft in het verleden een keer zo hard lopen zuipen dat ze de hele badkamer onder heeft gekotst, is niet meer geschikt?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij hebt spijt, dus Jimmy heeft gelijk.
Dexter is een hele aardige gast, heeft alleen de drang om hier en daar wat criminelen te liquideren. Vind het kortzichtig dat je op een zon dingetje baseert dat iemand direct slecht is.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig handel ik alleen zo na de nodige dosis alcohol. Maar het is inderdaad een slechte eigenschap.
Hebben we die niet allemaal? Ik vind het zo kortzichtig dat je op één zo'n dingetje baseert dat iemand direct niet geschikt voor je is als partner. Nogal zwart/wit.
Ja dat is waar. Ben zelf ook absoluut geen yolo. Maar als het een trio is, gewoon veilig (dus geen VeerEliMode), je doet er niemand kwaad mee, waarom niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind de huidige levenswijze van yolo ook wel wat vreemd, hoor.. Netals ik het aso vind te neuken waar anderen bij zijn, maar ook dat vinden mensen normaal.
Ik zou het ook niet bij wet willen verbieden, maar ik baseer een opvatting over een persoon wel op hoe die persoon zich gedraagt, dus ook op seksueel vlak.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
snap niet waarom mensen zo moeilijk doen over wie je wel of niet neukt en hoeveel. who cares is niet jouw lul of vagina.
Ik ben vandaag al bij de dokter geweestquote:
Niemand doet daar moeilijk om, matige poging van je om als een ruimdenkende mos over te komenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
Helemaal mee eens ook. Maar niet met de rest die je zegt. Mensen kunnen fouten maken/moment van zwakte hebben/terugkomen op hun keuzes. Echt bullshit om iemand daarop af te rekenen als eventuele partner.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat dat niet hoort.
Nee, maar vind uithoren en dan afkeurend reageren een beetje laag.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeker aan het lezen met je broek op de enkels?
hehe serieusquote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh, ik zag je altijd met stijl haar voor me
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dexter is een hele aardige gast, heeft alleen de drang om hier en daar wat criminelen te liquideren. Vind het kortzichtig dat je op een zon dingetje baseert dat iemand direct slecht is.
Niets ernstigs?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al bij de dokter geweest
ben je blind?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Niemand doet daar moeilijk om, matige poging van je om als een ruimdenkende mos over te komen
Lul niet, ik heb dat condoom zelf bij hem omgedaan. Kan ik er wat aan doen dat ik niet door had dat dat ding ineens eraf was.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ben zelf ook absoluut geen yolo. Maar als het een trio is, gewoon veilig (dus geen VeerEliMode), je doet er niemand kwaad mee, waarom niet.
Waarom is dat bullshit, dat doet iedereen toch? Mensen maken keuzes in hun leven, en die bepalen hun gedrag. Vervolgens vormen anderen zich op basis van dit gedrag een beeld van een persoon.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ook. Maar niet met de rest die je zegt. Mensen kunnen fouten maken/moment van zwakte hebben/terugkomen op hun keuzes. Echt bullshit om iemand daarop af te rekenen als eventuele partner.
Mag ik wat vragen mbt je hoofddoek?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe serieus? Ik heb niet van dat stuggere haar tho. Redelijk zacht en krullend. Wish dat ik beetje afro achtige dikke krullen had
heb zulke curls alleen niet meer zo lang
[ afbeelding ]
Ik ook eind vd middag.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegen wie heb je dit nou?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, maar vind uithoren en dan afkeurend reageren een beetje laag.
okequote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen mbt je hoofddoek?srs btw
lengte doet er niet toe he, wel zn dunne slurfje.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb dat condoom zelf bij hem omgedaan. Kan ik er wat aan doen dat ik niet door had dat dat ding ineens eraf was.
ah mooiquote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
wowwwwwquote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb dat condoom zelf bij hem omgedaan. Kan ik er wat aan doen dat ik niet door had dat dat ding ineens eraf was.
Als ik tegen drugs ben en ik leer iemand kennen die jaren geblowd heeft, daar spijt van heeft, daar mee gestopt is en dit niet meer doet, heeft dat 0,0 invloed op mijn wil met hem een relatie te beginnen of niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is dat bullshit, dat doet iedereen toch? Mensen maken keuzes in hun leven, en die bepalen hun gedrag. Vervolgens vormen anderen zich op basis van dit gedrag een beeld van een persoon.
dat dus doe even normaal.zeg.met je rokjes.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
Will Smith is echt slecht. Dat zoontje van hem wil ik ook trappen.
Het viel allemaal wel meequote:
Jij blijkbaar, hij verbiedt het haar toch niet? Zegt alleen dat hij geen partner wil die een trio heeft gedaan.quote:
Dit zei ik meteen al, maar mensen lezen kennelijk niet.quote:
Sterk gerijmd wel, mooi hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
JimmyDean heeft het IQ van een bean
Jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen last van haaruitvalquote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah mooiis het ernstig?
En dan is mijn reactie niet van toepassing?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, hij verbiedt het haar toch niet? Zegt alleen dat hij geen partner wil die een trio heeft gedaan.
okokok, kan op zich waarderenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef MAHL het volgende:
Damn bazentrackPsytrance
Nou goed jongens ik ga even douchen houd de tent heel he
Nice, ik heb wel beetje afro achtig, veel volume enzo..quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe serieus? Ik heb niet van dat stuggere haar tho. Redelijk zacht en krullend. Wish dat ik beetje afro achtige dikke krullen had
heb zulke curls alleen niet meer zo lang
[ afbeelding ]
Soms vergeet ik weer even dat fokkers zo krom kunnen redeneren somsquote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan is mijn reactie niet van toepassing?
kan ik deze vraag een ander keer beantwoorden ben echt moe. is niet kut bedoelt ofzo. heb het tienduizend keer in deze sc uitgelegd mss kun je mycroftenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Draag je die altijd als je het huis uit gaat? En waarom draag je eigenlijk een hoofddoek?
Kijk, fouten maakt iedereen, maar ik vind een keer blowen wat anders dan bewust een trio hebben. Het is sowieso altijd een veel grotere stap om seks te hebben dan een keer een joint aan te nemen. Ik vind het wel blijk geven van ofwel een zwak karakter, ofwel een andere morele standaard. En dat is prima, maar dan heb ik liever een andere partner.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik tegen drugs ben en ik leer iemand kennen die jaren geblowd heeft, daar spijt van heeft, daar mee gestopt is en dit niet meer doet, heeft dat 0,0 invloed op mijn wil met hem een relatie te beginnen of niet.
M'n hartslag was wel aan de lage kantquote:
Haha, geen probleem.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
kan ik deze vraag een ander keer beantwoorden ben echt moe. is niet kut bedoelt ofzo. heb het tienduizend keer in deze sc uitgelegd mss kun je mycroften
Zit in het aard van 't beestje.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms vergeet ik weer even dat fokkers zo krom kunnen redeneren soms
Geen.quote:
En als je moest kiezen tussen een chick die 40 pikken heeft geslikt of een chick die 1 keer een trio heeft gehad?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk, fouten maakt iedereen, maar ik vind een keer blowen wat anders dan bewust een trio hebben. Het is sowieso altijd een veel grotere stap om seks te hebben dan een keer een joint aan te nemen. Ik vind het wel blijk geven van ofwel een zwak karakter, ofwel een andere morele standaard. En dat is prima, maar dan heb ik liever een andere partner.
tienduizend is wel heel erg veel hequote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
kan ik deze vraag een ander keer beantwoorden ben echt moe. is niet kut bedoelt ofzo. heb het tienduizend keer in deze sc uitgelegd mss kun je mycroften
Het woord slecht heb ik niet gebruikt. Sowieso is niemand goed.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat nou als het persoon het eens heeft geprobeerd en tot conclusie kwam dat het toch niet is wat hij/zij wil. Is het dan gelijk een slecht persoon?
Ok, +1quote:
srs hoe vaak heb ik hier geloof gerelateerde vragen beantwoord?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tienduizend is wel heel erg veel he
Kenners kennenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
okokok, kan op zich waarderen
Wat vind je van infected mushroom?
atleetquote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen.Offshore-keuring. Alles keigoed in ordnung. Geschikt bevonden voor het nederlands, het engels en noors continentaal plat en samen met nederlandse zeevaartkeuring dus ook voor de rest vd wereld voor de komende 2 jaar weer.
Nu je het zegt, maar ik vind dat hij wel wat puntige oren heeft, dus daarom toch maar een netnietjequote:
nieuwe sherlockquote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, geen probleem.
mycroften?
Dat is zo persoonlijk, wat voor de één een grote stap is, is voor de ander geen grote stap.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk, fouten maakt iedereen, maar ik vind een keer blowen wat anders dan bewust een trio hebben. Het is sowieso altijd een veel grotere stap om seks te hebben dan een keer een joint aan te nemen. Ik vind het wel blijk geven van ofwel een zwak karakter, ofwel een andere morele standaard. En dat is prima, maar dan heb ik liever een andere partner.
Het kan ook gewoon puur een experiment zijn, bekijken wat je nou wel of niet leuk vindt... Van zulke dingen leer je ook weer en dat maakt tot wie jij bent.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu je het zegt, maar ik vind dat hij wel wat puntige oren heeft, dus daarom toch maar een netnietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |