Stelde je vragen. En idd, zou ze neersteken.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had vandaag trouwens bijna de dames bij de Kruidvat geslagen. Of in ieder geval verbaal mishandeld. PMS en domme mavo wijven gaat niet samen. Ze waren aan het brabbelen, vroegen mij vragen als waarom wilt u ruilen. En dat meerdere keren. Ik had echt zin om vol cray te gaan, maar heb mij ingehouden. Als ik er nu weer aandenk kookt mijn bloed. Misschien moet ik er morgen heen en ze dan weer uitdagen.
Tower Bridge jatogquote:Op maandag 1 februari 2016 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook dat nog ja, teringHad beter andersom kunnen zijn.
Hehehehequote:Op maandag 1 februari 2016 20:46 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
vind je wel lekker he
als iemand in je bek zit te rammen
Zal jou eens steken JAquote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stelde je vragen. En idd, zou ze neersteken.
Is een vriendin van me verdommequote:
Veer is wel knapquote:Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Kerel is wel een mazzelpikervanuitgaande dat hiveer en die andere chick er doenbaar uitzien.
Is het uit met je vriend? Iets gemistquote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is een vriendin van me verdommeEn mwah, beetje lopen zoenen alleen.
oh jeez is dat niet awkward achteraf?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, ik mag toch aannemen dat ik gewoon clean ben. Denk 't wel hoor, gast zal vast wel z'n check ups doen mag ik hopen. Daarnaast was 't maar heel kort zonder condoom erin en is hij niet in me klaargekomen. Dat scheelt ook toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Kerel is wel een mazzelpikervanuitgaande dat hiveer en die andere chick er doenbaar uitzien.
Awkward.....quote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja al vanaf eind augustusquote:
Mwah, gisteren in de auto gingen we keihard stuk samen. Maar we vinden 't allebei best kut achteraf haha.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh jeez is dat niet awkward achteraf?
Gewoon douchen dan krijg je geen aids.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, ik mag toch aannemen dat ik gewoon clean ben. Denk 't wel hoor, gast zal vast wel z'n check ups doen mag ik hopen. Daarnaast was 't maar heel kort zonder condoom erin en is hij niet in me klaargekomen. Dat scheelt ook toch?
Voorvocht is al genoeg toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, ik mag toch aannemen dat ik gewoon clean ben. Denk 't wel hoor, gast zal vast wel z'n check ups doen mag ik hopen. Daarnaast was 't maar heel kort zonder condoom erin en is hij niet in me klaargekomen. Dat scheelt ook toch?
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook dat nog ja, teringHad beter andersom kunnen zijn.
Nee, ik ben m'n vrijheid wat aan het misbruiken heb ik het gevoel. Maar dit was m'n wake up call, ga nu weer normaal doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Awkward.....
Had altijd geweten dat je sletje was Veer.
Ja, dat scheelt..quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh haha wist ik nietquote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja al vanaf eind augustus
[..]
Mwah, gisteren in de auto gingen we keihard stuk samen. Maar we vinden 't allebei best kut achteraf haha.
Is dit een vraag?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Tuurlijk, maar gaat om wat de kansen vergroot/verkleind. Kans is in deze situatie relatief klein.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voorvocht is al genoeg toch?
Ik bedoel het niet zo hoor. Het is jouw leven en dan doe je wat jij op dat moment wil.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik ben m'n vrijheid wat aan het misbruiken heb ik het gevoel. Maar dit was m'n wake up call, ga nu weer normaal doen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ergste is nog dat 't voorstel van ons kwam.
Ik genoot altijd het meeste van de fitties op fok, helaas zijn die er weinig meer. Niet zoals vroegerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet nog wel dat er dikke fittie was doordat vriendin A en B triootje deden met een jongen. Allen hadden een relatie, wat was het toch een prachtig dramatisch night after.berlindingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |