Hahahah.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is verder niet dat je dan ineens kans maakt ofzo
Kwam dit door de alcohol of had je zoiets van YOLOOOOOquote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zelf eigenlijk ook niet. Maar damn man, ik ga vanaf nu weer even een beetje normaal doen.
Ingelijks brah.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag die Ash wel. Ondanks dat ik nog steeds twijfel of ********* echt zijn vorige account was
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
De tandarts heeft kaolohard op mijn tandvlees lopen rammen en nu doet poetsen pijn
En dat bepaal jij?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is verder niet dat je dan ineens kans maakt ofzo
Toch wel een trio met twee dames hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zelf eigenlijk ook niet. Maar damn man, ik ga vanaf nu weer even een beetje normaal doen.
vind je wel lekker hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
De tandarts heeft kaolohard op mijn tandvlees lopen rammen en nu doet poetsen pijn
Beidequote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kwam dit door de alcohol of had je zoiets van YOLOOOOO
Ook dat nog ja, teringquote:
Stelde je vragen. En idd, zou ze neersteken.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had vandaag trouwens bijna de dames bij de Kruidvat geslagen. Of in ieder geval verbaal mishandeld. PMS en domme mavo wijven gaat niet samen. Ze waren aan het brabbelen, vroegen mij vragen als waarom wilt u ruilen. En dat meerdere keren. Ik had echt zin om vol cray te gaan, maar heb mij ingehouden. Als ik er nu weer aandenk kookt mijn bloed. Misschien moet ik er morgen heen en ze dan weer uitdagen.
Tower Bridge jatogquote:Op maandag 1 februari 2016 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook dat nog ja, teringHad beter andersom kunnen zijn.
Hehehehequote:Op maandag 1 februari 2016 20:46 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
vind je wel lekker he
als iemand in je bek zit te rammen
Zal jou eens steken JAquote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stelde je vragen. En idd, zou ze neersteken.
Is een vriendin van me verdommequote:
Veer is wel knapquote:Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Kerel is wel een mazzelpikervanuitgaande dat hiveer en die andere chick er doenbaar uitzien.
Is het uit met je vriend? Iets gemistquote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is een vriendin van me verdommeEn mwah, beetje lopen zoenen alleen.
oh jeez is dat niet awkward achteraf?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is een vriendin van me verdommeEn mwah, beetje lopen zoenen alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |