SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm nee, maar we waren niet constant aan het neuken zeg maar.. En we waren niet met z'n 2en...quote:Op maandag 1 februari 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar alleen als het jou uitkomt natuurlijk
[..]
Hoe kan dat, was zijn penis te klein ofzo![]()
Shit. Nu soa test dus.
Oh dit weet ik allemaal niet verderquote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helemaal niet. De voortrekkers (voorlopers van de Boeren/Afrikaners) trokken naar het binnenland van Zuid Afrika vanaf de Kaap, waar alle slaven werden achtergelaten en de slavenhandel door de Engelsen werd afgehandeld. Vervolgens trokken de Afrikaners naar de Vrystaat en Transvaal, wat toen lege en on-ontgonnen gebieden waren, daar bouwden ze bloeiende staten op die nu het hart van Zuid Afrika vormen.
Heb je die pagina uberhaubt gelezen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, als dit alles zou zijn zou mijn post over oorspronkelijke bevolking als slaven ook niet kloppen, maar dat er geen slavernij was is dus echt onzin.
Je had een trio of snap ik het niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm nee, maar we waren niet constant aan het neuken zeg maar.. En we waren niet met z'n 2en...
En ja, soa test.
Nee, de kaap was een Nederlandse, en toen Britse, kolonie en geen Zuid Afrika.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dit weet ik allemaal niet verder. Maar de Kaap is ook Zuid Afrika, dus jij had ook geen gelijk.
dat doet er toch niet toe, jij zegt dat slavernij in zuid-afrika niet voorkwamquote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je die pagina uberhaubt gelezen?
Misschien tussendoor slap geworden ofzo? Weet ik veel, ik was tering dronken en toen hij weer in me ging later zag ik ineens dat er niks omheen zat verdomme. En neuh, denk dat hij zo'n 16/17 cm was? Gewoon redelijk gemiddeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had een trio of snap ik het niet.
Maar hoe the fuck kan een condoom afglijden, dan is je penis gewoon te klein.
Vind ik een prima vent trouwens, die Bosma.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Ashqelon het volgende:
JimDean is een kloon van Martin Bosma?
't waren mijn condooms en ik heb 'm omgedaanquote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Sws welke skinny ass doet een gewone condoom om. Dan ben je echt klein
MAAR HOE BEDOEL JE WE WAREN NIET MET ZIJN TWEETJESquote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien tussendoor slap geworden ofzo? Weet ik veel, ik was tering dronken en toen hij weer in me ging later zag ik ineens dat er niks omheen zat verdomme. En neuh, denk dat hij zo'n 16/17 cm was? Gewoon redelijk gemiddeld.
Nee, Zuid Afrika begint pas bij de Voortrekkers. De Kaap was een kolonie dus volgde het Britse wetgeving. Slavernij is daar afgeschaft in de jaren 1830 toen het ook in het VK werd afgeschaft.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat doet er toch niet toe, jij zegt dat slavernij in zuid-afrika niet voorkwam
Toch zo'n 13 a 14 cm kleiner dan de gemiddelde fokkerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien tussendoor slap geworden ofzo? Weet ik veel, ik was tering dronken en toen hij weer in me ging later zag ik ineens dat er niks omheen zat verdomme. En neuh, denk dat hij zo'n 16/17 cm was? Gewoon redelijk gemiddeld.
Wel een beetje mierenneuken dit hoor, maar oké whatever dan zul je wel gelijk hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, de kaap was een Nederlandse, en toen Britse, kolonie en geen Zuid Afrika.
De Heere is er altijd tochquote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MAAR HOE BEDOEL JE WE WAREN NIET MET ZIJN TWEETJES
ah, nog zo'n wegkijkerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het weer zover ja? De Ossewabrandwag weer bezig?
Ik vind het wel een cruciaal punt, omdat Zuid Afrika vaak op een verkeerde manier wordt belicht. Door types als Etto bijvoorbeeld, die ik overigens nu gewoon ga negeren omdat het een vervelende kaffer is.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel een beetje mierenneuken dit hoor, maar oké whatever dan zul je wel gelijk hebben.
Beter dan verzuurde Greet inderdaad. Bosma brengt zn standpunten tenminste met humor.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind ik een prima vent trouwens, die Bosma.
Maar nu is dat toch ook gewoon Zuid-Afrika.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, Zuid Afrika begint pas bij de Voortrekkers. De Kaap was een kolonie dus volgde het Britse wetgeving. Slavernij is daar afgeschaft in de jaren 1830 toen het ook in het VK werd afgeschaft.
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het wel een cruciaal punt, omdat Zuid Afrika vaak op een verkeerde manier wordt belicht. Door types als Etto bijvoorbeeld, die ik overigens nu gewoon ga negeren omdat het een vervelende kaffer is.
Jammer dat ie PVVer is. Anders hadden we sws Bosma als voorzitter van de 2de kamerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Beter dan verzuurde Greet inderdaad. Bosma brengt zn standpunten tenminste met humor.
Ewa Bertquote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef MAHL het volgende:
Wat lees ik nu weer, VeerEli heeft een trio gedaan?
En Zuid-AfrikaJammer dat de huidige regering het land binnen 20 jaar failliet heeft gemaakt en compleet heeft verpest.
Het was toen het Britse rijk. Het Britse rijk was vervolgens in oorlog met Zuid Afrika, en die oorlog hebben ze verloren. Overigens hebben de Britten daar belachelijke oorlogsmisdaden gepleegd (het eerste grootschalige gebruik van concentratiekampen bijvoorbeeld.)quote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar nu is dat toch ook gewoon Zuid-Afrika.
Haha, echt hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
VEERBENJEWEG
WANT DAN GA IK OOK
WAT EEN DEBIELE ZEIKERDS MET HUN AFRIKA
Je bent toch niet zon goed nabuurschap type of wel? alhoewek je gelijk hebt en het racisme van andere bevolkingsgroepen in za vaak niet word vermeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het wel een cruciaal punt, omdat Zuid Afrika vaak op een verkeerde manier wordt belicht. Door types als Etto bijvoorbeeld, die ik overigens nu gewoon ga negeren omdat het een vervelende kaffer is.
ik weet hier echt te weinig van af, ik trek me terug uit deze discussiequote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, het is het Britse rijk. Het Britse rijk was vervolgens in oorlog met Zuid Afrika, en die oorlog hebben ze verloren. Overigens hebben de Britten daar belachelijke oorlogsmisdaden gepleegd (het eerste grootschalige gebruik van concentratiekampen bijvoorbeeld.)
Boeiend wie deze minitermijn voorzitter is. Iedereen is beter dan Anoes.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jammer dat ie PVVer is. Anders hadden we sws Bosma als voorzitter van de 2de kamer
Beste zou Maarten van Rossem zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend wie deze minitermijn voorzitter is. Iedereen is beter dan Anoes.
/carequote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
TT had dus moeten zijn
VeerEli heeft een soa
HIVeerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
TT had dus moeten zijn
VeerEli heeft een soa
Dit dus wat een baas. Iemand een compilatiefilmpje van hem als locovoorzitter?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jammer dat ie PVVer is. Anders hadden we sws Bosma als voorzitter van de 2de kamer
Doe eens een heeeeeele wilde gokquote:Op maandag 1 februari 2016 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
NG ma boyweet alleen niet wie jou UI moet voorstellen
En wat vrijwel iedereen vergeet is dat Nelson Mandela een nietsontziende terrorist was met vele onschuldige burgerslachtoffers op zijn geweten.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat Jimmy dan weer vergeet is dat de Apartheid weer vooal een Afrikaner dingetje was waar de Britten juist weer tegen in het geweer traden.
nee wacht wil nog iets vragen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
VEERBENJEWEG
WANT DAN GA IK OOK
Ik weet niet wat een goede oplossing zou zijn. Het is een grote fout geweest dat ze apartheid zo hard doorgevoerd hebben en het puur op racistische motieven hebben gebouwd. Mallan en Botha waren te extreem. Het idee van de homelands had wel kunnen werken, en de Zulu's waren vroeger ook voor, maar omdat het gemixt is met racisme en haat, en er alleen maar oneerlijke voorstellen werden gedaan, was dat onmogelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je bent toch niet zon goed nabuurschap type of wel? alhoewek je gelijk hebt en het racisme van andere bevolkingsgroepen in za vaak niet word vermeld.
Dat ben jij zelf?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe eens een heeeeeele wilde gok
zijn username...quote:
Dat kun je wel zeggen ja...quote:Op maandag 1 februari 2016 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een goede oplossing zou zijn. Het is een grote fout geweest dat ze apartheid zo hard doorgevoerd hebben en het puur op racistische motieven hebben gebouwd. Mallan en Botha waren te extreem. Het idee van de homelands had wel kunnen werken, en de Zulu's waren vroeger ook voor, maar omdat het gemixt is met racisme en haat, en er alleen maar oneerlijke voorstellen werden gedaan, was dat onmogelijk.
boerenoorlog word niet voor niets de generale repititie van woI genoemd.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het was toen het Britse rijk. Het Britse rijk was vervolgens in oorlog met Zuid Afrika, en die oorlog hebben ze verloren. Overigens hebben de Britten daar belachelijke oorlogsmisdaden gepleegd (het eerste grootschalige gebruik van concentratiekampen bijvoorbeeld.)
Dat is waar, maar het is wel te begrijpen dat de zwarten in opstand kwamen, de situatie onder de apartheid was ook niet eerlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
En wat vrijwel iedereen vergeet is dat Nelson Mandela een nietsontziende terrorist was met vele onschuldige burgerslachtoffers op zijn geweten.
ok, bedankt Janquote:Op maandag 1 februari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dusss... ik heb een nieuwe pomp voor mijn aquarium... een externe bioloog.. helder water joh
mijn visjes zijn zo blij
kudos.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beste zou Maarten van Rossem zijn
Dat we dus niet met z'n 2en waren...quote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MAAR HOE BEDOEL JE WE WAREN NIET MET ZIJN TWEETJES
Haha kloptquote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toch zo'n 13 a 14 cm kleiner dan de gemiddelde fokker
Ik had jou niet ingeschat als een trio chickquote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat we dus niet met z'n 2en waren...
Natuurlijk, de apartheid was verschrikkelijk. Maar nu is het ook niet goed, elke kritiek op de huidige regering wordt afgedaan met 'wil je dan dat de apartheid terugkomt?!'.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is wel te begrijpen dat de zwarten in opstand kwamen, de situatie onder de apartheid was ook niet eerlijk.
Haha ja boring hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
VEERBENJEWEG
WANT DAN GA IK OOK
Echt he, alsof er geen belangrijkere dingen op de wereld zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
VEERBENJEWEG
WANT DAN GA IK OOK
Het is verder niet dat je dan ineens kans maakt ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 20:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmmm vraag me af of ik VeerEli nog zou willen doen nu ze een soa heeft
Ja, er wordt handig gebruik gemaakt van de scherpe kantjes van apartheid, terwijl de huidige communistische regering ook voor de zwarten slecht is. Ten tijde van de apartheid leefden minder negers in krottenwijken dan nu.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk, de apartheid was verschrikkelijk. Maar nu is het ook niet goed, elke kritiek op de huidige regering wordt afgedaan met 'wil je dan dat de apartheid terugkomt?!'.
Ik zelf eigenlijk ook niet. Maar damn man, ik ga vanaf nu weer even een beetje normaal doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had jou niet ingeschat als een trio chick
jodelahity?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag die Ash wel. Ondanks dat ik nog steeds twijfel of ********* echt zijn vorige account was
Hahahah.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is verder niet dat je dan ineens kans maakt ofzo
Kwam dit door de alcohol of had je zoiets van YOLOOOOOquote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zelf eigenlijk ook niet. Maar damn man, ik ga vanaf nu weer even een beetje normaal doen.
Ingelijks brah.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag die Ash wel. Ondanks dat ik nog steeds twijfel of ********* echt zijn vorige account was
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
De tandarts heeft kaolohard op mijn tandvlees lopen rammen en nu doet poetsen pijn
En dat bepaal jij?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is verder niet dat je dan ineens kans maakt ofzo
Toch wel een trio met twee dames hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zelf eigenlijk ook niet. Maar damn man, ik ga vanaf nu weer even een beetje normaal doen.
vind je wel lekker hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
De tandarts heeft kaolohard op mijn tandvlees lopen rammen en nu doet poetsen pijn
Beidequote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kwam dit door de alcohol of had je zoiets van YOLOOOOO
Ook dat nog ja, teringquote:
Stelde je vragen. En idd, zou ze neersteken.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had vandaag trouwens bijna de dames bij de Kruidvat geslagen. Of in ieder geval verbaal mishandeld. PMS en domme mavo wijven gaat niet samen. Ze waren aan het brabbelen, vroegen mij vragen als waarom wilt u ruilen. En dat meerdere keren. Ik had echt zin om vol cray te gaan, maar heb mij ingehouden. Als ik er nu weer aandenk kookt mijn bloed. Misschien moet ik er morgen heen en ze dan weer uitdagen.
Tower Bridge jatogquote:Op maandag 1 februari 2016 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook dat nog ja, teringHad beter andersom kunnen zijn.
Hehehehequote:Op maandag 1 februari 2016 20:46 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
vind je wel lekker he
als iemand in je bek zit te rammen
Zal jou eens steken JAquote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stelde je vragen. En idd, zou ze neersteken.
Is een vriendin van me verdommequote:
Veer is wel knapquote:Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Kerel is wel een mazzelpikervanuitgaande dat hiveer en die andere chick er doenbaar uitzien.
Is het uit met je vriend? Iets gemistquote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is een vriendin van me verdommeEn mwah, beetje lopen zoenen alleen.
oh jeez is dat niet awkward achteraf?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is een vriendin van me verdommeEn mwah, beetje lopen zoenen alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |