sowquote:Op maandag 1 februari 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent ook triest. Andersom kan het je geen reet schelen.
Jullie zijn beiden triest.
Hoe is dat land oorspronkelijk verkregen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"een keertje" dit gebeurt ontzettend veel.
Uiteraard wel. Ik ben in het algemeen niet voor apartheid. Probleem is alleen dat veel mensen in west Europa apartheid door blanken verschrikkelijk vonden, vervolgens een communistisch regime steunden, en wegkijken nu die precies hetzelfde doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent ook triest. Andersom kan het je geen reet schelen.
Jullie zijn beiden triest.
Haha maar hij heeft ook gewoon een keertje een avondje met een andere dame gehad sinds wij met elkaar scharrelen. Maar toch voelt het niet oke.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik vind het serieus lief...
Opgebouwd door blanke kolonisten die een verdord stuk savanne hebben laten opbloeien tot een welvarende natie.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe is dat land oorspronkelijk verkregen?
Kijk daar komt de racistische aap weer uit de mouw.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Opgebouwd door blanke kolonisten die een verdord stuk savanne hebben laten opbloeien tot een welvarende natie.
Ach. Dat gebeurt altijd en overal. Wegkijken is menselijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Ik ben in het algemeen niet voor apartheid. Probleem is alleen dat veel mensen in west Europa apartheid door blanken verschrikkelijk vonden, vervolgens een communistisch regime steunden, en wegkijken nu die precies hetzelfde doen.
Heb je hem dat verteld of doe je dat liever niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha maar hij heeft ook gewoon een keertje een avondje met een andere dame gehad sinds wij met elkaar scharrelen. Maar toch voelt het niet oke.
Maar dat weet ik nu, dus doe ik ook niet weer. Als ik een andere jongen tegen kom waar ik verder mee wil scharrelen oid kap ik dit gewoon af. Maar 2 at the same time/door elkaar heen is niet m'n ding.
Dit zijn de feiten, ik kan er ook niks aan doen dat die jou niet aan staan. Het is nu eenmaal zo dat zuidelijk Afrika door blanken welvarend is gemaakt, die vervolgens van hun land afgejaagd werden en nu bij bosjes worden afgeslacht.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk daar komt de racistische aap weer uit de mouw.
En dus? Ik probeer het aan de kaak te stellen. Als iets slecht is moet het benoemd worden.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Dat gebeurt altijd en overal. Wegkijken is menselijk.
Door de oorspronkelijke bevolking lekker als slaven te laten werken?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
Het is nu eenmaal zo dat zuidelijk Afrika door blanken welvarend is gemaakt
Nou dat kan ik wel, want heb voor deze jongen ook geen liefdesgevoelens. Maar ik vind 't gewoon niet oke, meerder mensen. Daar ben ik nu achtergekomen iig.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
Heb je hem dat verteld of doe je dat liever niet.
Ik zou het ook niet kunnen hoor, twee mannen door elkaar heen. Ik kan liefde en seks niet van elkaar los koppelen.
Als je niks weet van de geschiedenis van een land kan je beter je mond houden. Er was geen slavernij in Zuid Afrika en Rhodesië.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Door de oorspronkelijke bevolking lekker als slaven te laten werken?
Maar alleen als het jou uitkomt natuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dus? Ik probeer het aan de kaak te stellen. Als iets slecht is moet het benoemd worden.
Hoe kan dat, was zijn penis te klein ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou dat kan ik wel, want heb voor deze jongen ook geen liefdesgevoelens. Maar ik vind 't gewoon niet oke, meerder mensen. Daar ben ik nu achtergekomen iig.
En nee, heb wel gezegd dat 't verstandig is dat we het vanaf nu gewoon met condoom doen. (condoom tijdens die ONS ging halverwege ineens eraf kwam ik achter toen 't te laat was)
grapje zeker?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je niks weet van de geschiedenis van een land kan je beter je mond houden. Er was geen slavernij in Zuid Afrika en Rhodesië.
hoe kom je daar pas achteraf achter zoiets voel ik meteen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou dat kan ik wel, want heb voor deze jongen ook geen liefdesgevoelens. Maar ik vind 't gewoon niet oke, meerder mensen. Daar ben ik nu achtergekomen iig.
En nee, heb wel gezegd dat 't verstandig is dat we het vanaf nu gewoon met condoom doen. (condoom tijdens die ONS ging halverwege ineens eraf kwam ik achter toen 't te laat was)
Nee. Je weet er duidelijk niks van af. De enige slavernij was in de 18e eeuw rond de Kaap, en was voor de "export". De voortrekkers hadden geen slaven.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je niks weet van de geschiedenis van een land kan je beter je mond houden. Er was geen slavernij in Zuid Afrika en Rhodesië.
Dit is echt klinkklare onzin gewoon.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee. Je weet er duidelijk niks van af. De enige slavernij was in de 18e eeuw rond de Kaap, en was voor de "export". De voortrekkers hadden geen slaven.
Jouw IQ ook.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het geschiedenisonderwijs tegenwoordig laat ook te wensen over.
Had als goed voornemen om meer buitenlands nieuws te volgen, maar is nog niet echt gelukt. :$quote:Op maandag 1 februari 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Dat gebeurt altijd en overal. Wegkijken is menselijk.
Lever jij eens bewijs dat slavernij NIET bestaan heeft in Zuid-Afrika.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het geschiedenisonderwijs tegenwoordig laat ook te wensen over.
Helemaal niet. De voortrekkers (voorlopers van de Boeren/Afrikaners) trokken naar het binnenland van Zuid Afrika vanaf de Kaap, waar alle slaven werden achtergelaten en de slavenhandel door de Engelsen werd afgehandeld. Vervolgens trokken de Afrikaners naar de Vrystaat en Transvaal, wat toen lege en on-ontgonnen gebieden waren, daar bouwden ze bloeiende staten op die nu het hart van Zuid Afrika vormen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is echt klinkklare onzin gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |