SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm nee, maar we waren niet constant aan het neuken zeg maar.. En we waren niet met z'n 2en...quote:Op maandag 1 februari 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar alleen als het jou uitkomt natuurlijk
[..]
Hoe kan dat, was zijn penis te klein ofzo![]()
Shit. Nu soa test dus.
Oh dit weet ik allemaal niet verderquote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helemaal niet. De voortrekkers (voorlopers van de Boeren/Afrikaners) trokken naar het binnenland van Zuid Afrika vanaf de Kaap, waar alle slaven werden achtergelaten en de slavenhandel door de Engelsen werd afgehandeld. Vervolgens trokken de Afrikaners naar de Vrystaat en Transvaal, wat toen lege en on-ontgonnen gebieden waren, daar bouwden ze bloeiende staten op die nu het hart van Zuid Afrika vormen.
Heb je die pagina uberhaubt gelezen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, als dit alles zou zijn zou mijn post over oorspronkelijke bevolking als slaven ook niet kloppen, maar dat er geen slavernij was is dus echt onzin.
Je had een trio of snap ik het niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm nee, maar we waren niet constant aan het neuken zeg maar.. En we waren niet met z'n 2en...
En ja, soa test.
Nee, de kaap was een Nederlandse, en toen Britse, kolonie en geen Zuid Afrika.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dit weet ik allemaal niet verder. Maar de Kaap is ook Zuid Afrika, dus jij had ook geen gelijk.
dat doet er toch niet toe, jij zegt dat slavernij in zuid-afrika niet voorkwamquote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je die pagina uberhaubt gelezen?
Misschien tussendoor slap geworden ofzo? Weet ik veel, ik was tering dronken en toen hij weer in me ging later zag ik ineens dat er niks omheen zat verdomme. En neuh, denk dat hij zo'n 16/17 cm was? Gewoon redelijk gemiddeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had een trio of snap ik het niet.
Maar hoe the fuck kan een condoom afglijden, dan is je penis gewoon te klein.
Vind ik een prima vent trouwens, die Bosma.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Ashqelon het volgende:
JimDean is een kloon van Martin Bosma?
't waren mijn condooms en ik heb 'm omgedaanquote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Sws welke skinny ass doet een gewone condoom om. Dan ben je echt klein
MAAR HOE BEDOEL JE WE WAREN NIET MET ZIJN TWEETJESquote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien tussendoor slap geworden ofzo? Weet ik veel, ik was tering dronken en toen hij weer in me ging later zag ik ineens dat er niks omheen zat verdomme. En neuh, denk dat hij zo'n 16/17 cm was? Gewoon redelijk gemiddeld.
Nee, Zuid Afrika begint pas bij de Voortrekkers. De Kaap was een kolonie dus volgde het Britse wetgeving. Slavernij is daar afgeschaft in de jaren 1830 toen het ook in het VK werd afgeschaft.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat doet er toch niet toe, jij zegt dat slavernij in zuid-afrika niet voorkwam
Toch zo'n 13 a 14 cm kleiner dan de gemiddelde fokkerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Misschien tussendoor slap geworden ofzo? Weet ik veel, ik was tering dronken en toen hij weer in me ging later zag ik ineens dat er niks omheen zat verdomme. En neuh, denk dat hij zo'n 16/17 cm was? Gewoon redelijk gemiddeld.
Wel een beetje mierenneuken dit hoor, maar oké whatever dan zul je wel gelijk hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, de kaap was een Nederlandse, en toen Britse, kolonie en geen Zuid Afrika.
De Heere is er altijd tochquote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MAAR HOE BEDOEL JE WE WAREN NIET MET ZIJN TWEETJES
ah, nog zo'n wegkijkerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het weer zover ja? De Ossewabrandwag weer bezig?
Ik vind het wel een cruciaal punt, omdat Zuid Afrika vaak op een verkeerde manier wordt belicht. Door types als Etto bijvoorbeeld, die ik overigens nu gewoon ga negeren omdat het een vervelende kaffer is.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel een beetje mierenneuken dit hoor, maar oké whatever dan zul je wel gelijk hebben.
Beter dan verzuurde Greet inderdaad. Bosma brengt zn standpunten tenminste met humor.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind ik een prima vent trouwens, die Bosma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |