Hahaquote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]ik had meteen in mn broek gejizzt
Trio met FOK!kersquote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik genoot altijd het meeste van de fitties op fok, helaas zijn die er weinig meer. Niet zoals vroeger
Oh ja, dat was altijd zo heerlijk hequote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik genoot altijd het meeste van de fitties op fok, helaas zijn die er weinig meer. Niet zoals vroeger
Schijn bedriegt, vraag mijn vriend maarquote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow wat ben je evil terwijl je er schattig uitziet
Islampropaganda, TRquote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Risico groepen voor hiv zijn vnml homoseksuelen, Afrikan (ja srs..) en mensen die alles neuken.
Besneden penissen lijken er tegen bestand te zijn. Althans volgens sommige onderzoeken is de klns kleiner.
Dus: Be safe. Neuk een moslim/jood/Amerikaan.
was was zijn initiele reactie toen jullie dat vroegen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ergste is nog dat 't voorstel van ons kwam.
idd viese hoewren ;Squote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou sowieso geen chick hoeven die trio's doet.
Vooral die tussen ex-lovers, alle priveshit komt tevoorschijn danquote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja, dat was altijd zo heerlijk he
Wel toch als ze enkel MVV trio's heeft gedaan/doet?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou sowieso geen chick hoeven die trio's doet.
Nee.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wel toch als ze enkel MVV trio's heeft gedaan/doet?
Hahaha stimquote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Risico groepen voor hiv zijn vnml homoseksuelen, Afrikan (ja srs..) en mensen die alles neuken.
Besneden penissen lijken er tegen bestand te zijn. Althans volgens sommige onderzoeken is de klns kleiner.
Dus: Be safe. Neuk een moslim/jood/Amerikaan.
Wat een plottwist ditquote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Schijn bedriegt, vraag mijn vriend maar
Dat vind ik dan wel weer sad tbhquote:Op maandag 1 februari 2016 20:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Vooral die tussen ex-lovers, alle priveshit komt tevoorschijn dan
bbc dpquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]ik had meteen in mn broek gejizzt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |