Is het idd wellicht ook. Daarom ook de spijt. Maar ja, dat maakt iemand dus ineens een compleet ander persoon en totaal ongeschikt als partner. Zeer logisch inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het kortzichtig dat je zomaar met twee mensen neukt en daarbij niet nadenkt of iets goed of fout is.
Argan kan ook. En 's nachts indoen en dan 's ochtends uitwassen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn haar werd daar vettig van, of je moet echt heeeel klein beetje gebruiken
Er is niets goed of fout aan een trio.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het kortzichtig dat je zomaar met twee mensen neukt en daarbij niet nadenkt of iets goed of fout is.
Kan een man niet aan denk ik, 3 tegelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, JD horende
Kwartet is nog grotere droom tho
kudos srs.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat? Vind je het raar dat niet iedereen een nihilistische "doe maar wat je wilt" levensvisie heeft?
Dat jij nog reageert op zo een gast.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is het idd wellicht ook. Daarom ook de spijt. Maar ja, dat maakt iemand dus ineens een compleet ander persoon en totaal ongeschikt als partner. Zeer logisch inderdaad.
Dat moet je ook maar 1 keer per twee wken in je haar doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn haar werd daar vettig van, of je moet echt heeeel klein beetje gebruiken
Het geeft aan dat iemand niet goed nadenkt bij wat ze doet, en het kortstondig plezier laat prevaleren boven wat goed of niet goed is. Ik heb liever niet zo iemand als partner. Maar dat is uiteraard een persoonlijke keuze.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is het idd wellicht ook. Daarom ook de spijt. Maar ja, dat maakt iemand dus ineens een compleet ander persoon en totaal ongeschikt als partner. Zeer logisch inderdaad.
Zozo, doe jij dat ook dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Argan kan ook. En 's nachts indoen en dan 's ochtends uitwassen.
Gast, ik vind een trio ook raar, maar ze zegt er spijt van te hebben en haar gedrag aan te passen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het geeft aan dat iemand niet goed nadenkt bij wat ze doet, en het kortstondig plezier laat prevaleren boven wat goed of niet goed is. Ik heb liever niet zo iemand als partner. Maar dat is uiteraard een persoonlijke keuze.
Zou al komen bij het voorspel.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan een man niet aan denk ik, 3 tegelijk
Works like a charm om heel eerlijk te zijn, maar alleen als je krullen hebt.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef Crip het volgende:
Je moet kokosolie opwarmen en als hot oil treatment gebruiken voordat je je haren wast. Beste is om hele nacht in te laten trekken.
Het maakt mij niet uit wat Veer doet in haar vrije tijd, maar het feit dat ze dit soort dingen zomaar doet geeft aan dat ze niet goed nadenkt over mogelijk belangrijke dingen. Dat vind ik een slechte eigenschap.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, ik vind een trio ook raar, maar ze zegt er spijt van te hebben en haar gedrag aan te passen.
meiden met stijl haar of beetje slag moeten dit idd niet gebruikenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Works like a charm om heel eerlijk te zijn, maar alleen als je krullen hebt.
Want als de situatie zich niet voorgedaan had, en de trio er dus niet van gekomen was, dan had je ineens wel diegene als partner gewild? Omdat ze simpelweg geen trio gedaan heeft?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het geeft aan dat iemand niet goed nadenkt bij wat ze doet, en het kortstondig plezier laat prevaleren boven wat goed of niet goed is. Ik heb liever niet zo iemand als partner. Maar dat is uiteraard een persoonlijke keuze.
in welk opzicht?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan een man niet aan denk ik, 3 tegelijk
Met 3 vrouwen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, JD horende
Kwartet is nog grotere droom tho
Serieus? Het zou mij echt helemaal geen fuck uitmaken. Sterker nog, ik zou het vreemd vinden als hij een trio zou hebben geweigerdquote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hot oil treatment werkt goed inderdaad, doe ik ook vaak. Heb jij ook krullen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef Crip het volgende:
Je moet kokosolie opwarmen en als hot oil treatment gebruiken voordat je je haren wast. Beste is om hele nacht in te laten trekken.
Klopt, gelukkig handel ik alleen zo na de nodige dosis alcohol. Maar het is inderdaad een slechte eigenschap.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wat Veer doet in haar vrije tijd, maar het feit dat ze dit soort dingen zomaar doet geeft aan dat ze niet goed nadenkt over mogelijk belangrijke dingen. Dat vind ik een slechte eigenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |