Wil wel samenwonen hoor, maar niet trouwen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke jammer, nee moet er nog niet aan denken.
Is de droom van elke man tochquote:Op maandag 1 februari 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wel toch als ze enkel MVV trio's heeft gedaan/doet?
Vrij droog, eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
was was zijn initiele reactie toen jullie dat vroegen?
ben je al eens getrouwd geweest?quote:
voor serieus iets echt een no go inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou sowieso geen chick hoeven die trio's doet.
Haha teringquote:Op maandag 1 februari 2016 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een morele standaard. Trio's vind ik te ver gaan.
Charles worthington frizz freequote:Op maandag 1 februari 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is een goed product tegen pluizig haar? (Aka dood door elke dag stijlen)
Heb nu John Frieda frizz ease maar die werkt niet echt
Al 2 jaar zo ongeveerquote:Op maandag 1 februari 2016 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha stim![]()
wat een advies
[..]
Wat een plottwist ditsinds wanneer vriend
Ja ging ergens naar de wc, daar laten liggen. Kwam er half uur later achter, teruggegaan, telefoon weg.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zag topic dat je phone gestolen is, hoe dat?
Wat? Vind je het raar dat niet iedereen een nihilistische "doe maar wat je wilt" levensvisie heeft?quote:
serieus? gevalletje het waren 6 fantastische maanden?quote:
Doen ze zelf tochquote:Op maandag 1 februari 2016 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer sad tbh
3 x zo lang.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
serieus? gevalletje het waren 6 fantastische maanden?
Die levensvisie heb ik niet perse, hoor. Maar als iemand in het verleden een trio heeft gedaan, zegt dat toch geen ene moer over die persoon nu?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat? Vind je het raar dat niet iedereen een nihilistische "doe maar wat je wilt" levensvisie heeft?
mag ik vragen of je kreeft eet?quote:
Oh dat was voor mijn fok!tijdquote:
Omg wat kutquote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ging ergens naar de wc, daar laten liggen. Kwam er half uur later achter, teruggegaan, telefoon weg.
Kokosolie.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb curl la la gebruikt, werkte bij mij wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |