Ik ook eind vd middag.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al bij de dokter geweest
Tegen wie heb je dit nou?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, maar vind uithoren en dan afkeurend reageren een beetje laag.
okequote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen mbt je hoofddoek?srs btw
lengte doet er niet toe he, wel zn dunne slurfje.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb dat condoom zelf bij hem omgedaan. Kan ik er wat aan doen dat ik niet door had dat dat ding ineens eraf was.
ah mooiquote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al bij de dokter geweest
wowwwwwquote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb dat condoom zelf bij hem omgedaan. Kan ik er wat aan doen dat ik niet door had dat dat ding ineens eraf was.
Als ik tegen drugs ben en ik leer iemand kennen die jaren geblowd heeft, daar spijt van heeft, daar mee gestopt is en dit niet meer doet, heeft dat 0,0 invloed op mijn wil met hem een relatie te beginnen of niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is dat bullshit, dat doet iedereen toch? Mensen maken keuzes in hun leven, en die bepalen hun gedrag. Vervolgens vormen anderen zich op basis van dit gedrag een beeld van een persoon.
dat dus doe even normaal.zeg.met je rokjes.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
Will Smith is echt slecht. Dat zoontje van hem wil ik ook trappen.
Het viel allemaal wel meequote:
Jij blijkbaar, hij verbiedt het haar toch niet? Zegt alleen dat hij geen partner wil die een trio heeft gedaan.quote:
Dit zei ik meteen al, maar mensen lezen kennelijk niet.quote:
Sterk gerijmd wel, mooi hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
JimmyDean heeft het IQ van een bean
Jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen last van haaruitvalquote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah mooiis het ernstig?
En dan is mijn reactie niet van toepassing?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, hij verbiedt het haar toch niet? Zegt alleen dat hij geen partner wil die een trio heeft gedaan.
okokok, kan op zich waarderenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef MAHL het volgende:
Damn bazentrackPsytrance
Nou goed jongens ik ga even douchen houd de tent heel he
Nice, ik heb wel beetje afro achtig, veel volume enzo..quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe serieus? Ik heb niet van dat stuggere haar tho. Redelijk zacht en krullend. Wish dat ik beetje afro achtige dikke krullen had
heb zulke curls alleen niet meer zo lang
[ afbeelding ]
Soms vergeet ik weer even dat fokkers zo krom kunnen redeneren somsquote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan is mijn reactie niet van toepassing?
kan ik deze vraag een ander keer beantwoorden ben echt moe. is niet kut bedoelt ofzo. heb het tienduizend keer in deze sc uitgelegd mss kun je mycroftenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Draag je die altijd als je het huis uit gaat? En waarom draag je eigenlijk een hoofddoek?
Kijk, fouten maakt iedereen, maar ik vind een keer blowen wat anders dan bewust een trio hebben. Het is sowieso altijd een veel grotere stap om seks te hebben dan een keer een joint aan te nemen. Ik vind het wel blijk geven van ofwel een zwak karakter, ofwel een andere morele standaard. En dat is prima, maar dan heb ik liever een andere partner.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik tegen drugs ben en ik leer iemand kennen die jaren geblowd heeft, daar spijt van heeft, daar mee gestopt is en dit niet meer doet, heeft dat 0,0 invloed op mijn wil met hem een relatie te beginnen of niet.
M'n hartslag was wel aan de lage kantquote:
Haha, geen probleem.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
kan ik deze vraag een ander keer beantwoorden ben echt moe. is niet kut bedoelt ofzo. heb het tienduizend keer in deze sc uitgelegd mss kun je mycroften
Zit in het aard van 't beestje.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms vergeet ik weer even dat fokkers zo krom kunnen redeneren soms
Geen.quote:
En als je moest kiezen tussen een chick die 40 pikken heeft geslikt of een chick die 1 keer een trio heeft gehad?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk, fouten maakt iedereen, maar ik vind een keer blowen wat anders dan bewust een trio hebben. Het is sowieso altijd een veel grotere stap om seks te hebben dan een keer een joint aan te nemen. Ik vind het wel blijk geven van ofwel een zwak karakter, ofwel een andere morele standaard. En dat is prima, maar dan heb ik liever een andere partner.
tienduizend is wel heel erg veel hequote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
kan ik deze vraag een ander keer beantwoorden ben echt moe. is niet kut bedoelt ofzo. heb het tienduizend keer in deze sc uitgelegd mss kun je mycroften
Het woord slecht heb ik niet gebruikt. Sowieso is niemand goed.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat nou als het persoon het eens heeft geprobeerd en tot conclusie kwam dat het toch niet is wat hij/zij wil. Is het dan gelijk een slecht persoon?
Ok, +1quote:
srs hoe vaak heb ik hier geloof gerelateerde vragen beantwoord?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tienduizend is wel heel erg veel he
Kenners kennenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
okokok, kan op zich waarderen
Wat vind je van infected mushroom?
atleetquote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen.Offshore-keuring. Alles keigoed in ordnung. Geschikt bevonden voor het nederlands, het engels en noors continentaal plat en samen met nederlandse zeevaartkeuring dus ook voor de rest vd wereld voor de komende 2 jaar weer.
Nu je het zegt, maar ik vind dat hij wel wat puntige oren heeft, dus daarom toch maar een netnietjequote:
nieuwe sherlockquote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, geen probleem.
mycroften?
Dat is zo persoonlijk, wat voor de één een grote stap is, is voor de ander geen grote stap.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk, fouten maakt iedereen, maar ik vind een keer blowen wat anders dan bewust een trio hebben. Het is sowieso altijd een veel grotere stap om seks te hebben dan een keer een joint aan te nemen. Ik vind het wel blijk geven van ofwel een zwak karakter, ofwel een andere morele standaard. En dat is prima, maar dan heb ik liever een andere partner.
Het kan ook gewoon puur een experiment zijn, bekijken wat je nou wel of niet leuk vindt... Van zulke dingen leer je ook weer en dat maakt tot wie jij bent.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu je het zegt, maar ik vind dat hij wel wat puntige oren heeft, dus daarom toch maar een netnietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |