Ik ook eind vd middag.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al bij de dokter geweest
Tegen wie heb je dit nou?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, maar vind uithoren en dan afkeurend reageren een beetje laag.
okequote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen mbt je hoofddoek?srs btw
lengte doet er niet toe he, wel zn dunne slurfje.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb dat condoom zelf bij hem omgedaan. Kan ik er wat aan doen dat ik niet door had dat dat ding ineens eraf was.
ah mooiquote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al bij de dokter geweest
wowwwwwquote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb dat condoom zelf bij hem omgedaan. Kan ik er wat aan doen dat ik niet door had dat dat ding ineens eraf was.
Als ik tegen drugs ben en ik leer iemand kennen die jaren geblowd heeft, daar spijt van heeft, daar mee gestopt is en dit niet meer doet, heeft dat 0,0 invloed op mijn wil met hem een relatie te beginnen of niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is dat bullshit, dat doet iedereen toch? Mensen maken keuzes in hun leven, en die bepalen hun gedrag. Vervolgens vormen anderen zich op basis van dit gedrag een beeld van een persoon.
dat dus doe even normaal.zeg.met je rokjes.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
Will Smith is echt slecht. Dat zoontje van hem wil ik ook trappen.
Het viel allemaal wel meequote:
Jij blijkbaar, hij verbiedt het haar toch niet? Zegt alleen dat hij geen partner wil die een trio heeft gedaan.quote:
Dit zei ik meteen al, maar mensen lezen kennelijk niet.quote:
Sterk gerijmd wel, mooi hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
JimmyDean heeft het IQ van een bean
Jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen last van haaruitvalquote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah mooiis het ernstig?
En dan is mijn reactie niet van toepassing?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, hij verbiedt het haar toch niet? Zegt alleen dat hij geen partner wil die een trio heeft gedaan.
okokok, kan op zich waarderenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:11 schreef MAHL het volgende:
Damn bazentrackPsytrance
Nou goed jongens ik ga even douchen houd de tent heel he
Nice, ik heb wel beetje afro achtig, veel volume enzo..quote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe serieus? Ik heb niet van dat stuggere haar tho. Redelijk zacht en krullend. Wish dat ik beetje afro achtige dikke krullen had
heb zulke curls alleen niet meer zo lang
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |