yessquote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Hot oil treatment werkt goed inderdaad, doe ik ook vaak. Heb jij ook krullen?
Een MMV trio zou ik weigerenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Het zou mij echt helemaal geen fuck uitmaken. Sterker nog, ik zou het vreemd vinden als hij een trio zou hebben geweigerd
Waarom is het 'moreel fout' om het met twee (of meer) dames tegelijk te doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het geeft aan dat iemand niet goed nadenkt bij wat ze doet, en het kortstondig plezier laat prevaleren boven wat goed of niet goed is. Ik heb liever niet zo iemand als partner. Maar dat is uiteraard een persoonlijke keuze.
En dit ook wel, ja. Vet big deal maken van een eenmalig foutje die je wellicht maakt. Overigens iets wat voor de meesten niet eens een foutje geweest is, maar een super leuke ervaring.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Het zou mij echt helemaal geen fuck uitmaken. Sterker nog, ik zou het vreemd vinden als hij een trio zou hebben geweigerd
Ja. Of kwintet, met 4 tegelijk... Sixtet of septet zou ik ook geen nee tegen zegen. Mits geen lillikerds ofc.quote:
In het eerste geval zou dit specifieke probleem er niet zijn, en zou ik daaruit dus geen gevolgtrekkingen kunnen maken.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Want als de situatie zich niet voorgedaan had, en de trio er dus niet van gekomen was, dan had je ineens wel diegene als partner gewild? Omdat ze simpelweg geen trio gedaan heeft?
En wat nou als ze de trio heel weloverwogen en gepland uitgevoerd heeft, omdat het een droom van haar was? Waar gaat het je nou eigenlijk echt om, want dit spreekt elkaar wat tegen allemaal.
Door een chick gaan gebruiken (:')) maar is wel smooth af.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee maar serieus, hoe weet jij dat dan als man?
Jij hebt spijt, dus Jimmy heeft gelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Want als de situatie zich niet voorgedaan had, en de trio er dus niet van gekomen was, dan had je ineens wel diegene als partner gewild? Omdat ze simpelweg geen trio gedaan heeft?
En wat nou als ze de trio heel weloverwogen en gepland uitgevoerd heeft, omdat het een droom van haar was? Waar gaat het je nou eigenlijk echt om, want dit spreekt elkaar wat tegen allemaal.
Ik vind de huidige levenswijze van yolo ook wel wat vreemd, hoor.. Netals ik het aso vind te neuken waar anderen bij zijn, maar ook dat vinden mensen normaal.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom is het 'moreel fout' om het met twee (of meer) dames tegelijk te doen?
Dat kan, ik heb een andere mening.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ben ook zwart/wit.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig handel ik alleen zo na de nodige dosis alcohol. Maar het is inderdaad een slechte eigenschap.
Hebben we die niet allemaal? Ik vind het zo kortzichtig dat je op één zo'n dingetje baseert dat iemand direct niet geschikt voor je is als partner. Nogal zwart/wit.
Naaah man. is te veel. Al die aandacht verdelen enzo pfff, 2 max.. zoveel lijkt me zo onpersoonlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja. Of kwintet, met 4 tegelijk... Sixtet of septet zou ik ook geen nee tegen zegen. Mits geen lillikerds ofc.
Zeker aan het lezen met je broek op de enkels?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
Wordt er ff eentje uitgehoord hier. Niet te zuinig.
Omdat ik vind dat dat niet hoort.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom is het 'moreel fout' om het met twee (of meer) dames tegelijk te doen?
En dat, gun een ander ook eens een lolletje.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
snap niet waarom mensen zo moeilijk doen over wie je wel of niet neukt en hoeveel. who cares is niet jouw lul of vagina.
Raar dat jij op basis van één zo'n klein feitje iemand weigert als partner. Maar oke.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In het eerste geval zou dit specifieke probleem er niet zijn, en zou ik daaruit dus geen gevolgtrekkingen kunnen maken.
In het tweede geval heeft de persoon wel een overwogen keuze gemaakt om iets te doen wat ik niet juist vind, en zou ik om die reden zo iemand liever niet als partner willen.
Want men wordt tegenwoordig als partner uitgekozen op alle dingen waar ze spijt van hebben uit het verleden? Dus als jij tegen drank bent, en je potentiële partner heeft in het verleden een keer zo hard lopen zuipen dat ze de hele badkamer onder heeft gekotst, is niet meer geschikt?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij hebt spijt, dus Jimmy heeft gelijk.
Dexter is een hele aardige gast, heeft alleen de drang om hier en daar wat criminelen te liquideren. Vind het kortzichtig dat je op een zon dingetje baseert dat iemand direct slecht is.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig handel ik alleen zo na de nodige dosis alcohol. Maar het is inderdaad een slechte eigenschap.
Hebben we die niet allemaal? Ik vind het zo kortzichtig dat je op één zo'n dingetje baseert dat iemand direct niet geschikt voor je is als partner. Nogal zwart/wit.
Ja dat is waar. Ben zelf ook absoluut geen yolo. Maar als het een trio is, gewoon veilig (dus geen VeerEliMode), je doet er niemand kwaad mee, waarom niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind de huidige levenswijze van yolo ook wel wat vreemd, hoor.. Netals ik het aso vind te neuken waar anderen bij zijn, maar ook dat vinden mensen normaal.
Ik zou het ook niet bij wet willen verbieden, maar ik baseer een opvatting over een persoon wel op hoe die persoon zich gedraagt, dus ook op seksueel vlak.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
snap niet waarom mensen zo moeilijk doen over wie je wel of niet neukt en hoeveel. who cares is niet jouw lul of vagina.
Ik ben vandaag al bij de dokter geweestquote:
Niemand doet daar moeilijk om, matige poging van je om als een ruimdenkende mos over te komenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |