quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Enigste dat ik denk is dat ze een cooldown moeten geven(als in debuf) op hoesnel je achter elkaar gehealed kan worden door die ability.. Als je met 2 man speelt ben je echt immortal
Als je doodgaat verlies je veel van je zooiquote:Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben verdeeld over dit spel.
PvE is gek genoeg waar de meeste mensen nu naartoe neigen omdat de DZ zo slecht is opgezet.
Het is te makkelijk om rogue te gaan, zonder consequenties, waardoor het meer een arena word ala deathmatch en je soms letterlijk niet eens de ingang uit of in komt door het constante gegank.
Je zou zeggen "tja pvp gedeelte".. nee the darkzone zou een gedeelte worden als pve maar met pvp elementen / mogelijkheden.
Nu word het meer als een ander mislukt spel waar ik even de naam niet van kan herinneren lol irritant.
Maar ook vind ik de DZ erg leeg.. net als pve trouwens.
Mooie details overal echt indrukwekkend maar je komt meer civilians tegen dan bad guys om het maar zo te zeggen.
En dat is dan ook wel wat me bijblijft, de leegheid qua vijanden.. voor een openworld rpg?
En dat maakt geen goeie indruk.
Tjah zo gaat het. Die kritiek vind ik niet echt gepast. Want spelers spelen nauwelijks een spel "Hoe het bedoeld is". Ieder mechanisme binnen een spel wordt abused. Een PVP gedeelte wordt gewoon een killpit, dat is niet meer dan logisch imo.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
PvE is gek genoeg waar de meeste mensen nu naartoe neigen omdat de DZ zo slecht is opgezet.
Het is te makkelijk om rogue te gaan, zonder consequenties, waardoor het meer een arena word ala deathmatch en je soms letterlijk niet eens de ingang uit of in komt door het constante gegank.
Je zou zeggen "tja pvp gedeelte".. nee the darkzone zou een gedeelte worden als pve maar met pvp elementen / mogelijkheden.
Nu word het meer als een ander mislukt spel waar ik even de naam niet van kan herinneren lol irritant.
Mooie details overal echt indrukwekkend maar je komt meer civilians tegen dan bad guys om het maar zo te zeggen.
En dat is dan ook wel wat me bijblijft, de leegheid qua vijanden.. voor een openworld rpg?
Nou ja het is makkelijk op te lossen anders op meerdere manieren.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah zo gaat het. Die kritiek vind ik niet echt gepast. Want spelers spelen nauwelijks een spel "Hoe het bedoeld is". Ieder mechanisme binnen een spel wordt abused. Een PVP gedeelte wordt gewoon een killpit, dat is niet meer dan logisch imo.
Eensquote:Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ook dat je per ongeluk die status kan krijgen, moet iets op gevonden worden.
Overkwam vandaag nog, ik schoot 2 rogues neer, liep er een door mijn beeld en tja net een kogel teveel, anders was ik alleen even rood geweest.
Dat overkwam me gisteren ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja het is makkelijk op te lossen anders op meerdere manieren.
Rogue status = permanent tot dood (en/of iedereen ziet je op overal de kaart meteen van meet af aan)
Dat is een relatief eenvoudige oplossing.
Ook dat je per ongeluk die status kan krijgen, moet iets op gevonden worden.
Overkwam vandaag nog, ik schoot 2 rogues neer, liep er een door mijn beeld en tja net een kogel teveel, anders was ik alleen even rood geweest.
DZ had bewust minder NPCs omdat de nadruk van de beta op het PvP gedeelte lag. Full game krijgt ook roaming NPCs in de DZ. Het was ook meer een demo ipv een beta.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef PirE het volgende:
[..]
DZ had bewust minder NPCs omdat de nadruk van de beta op het PvP gedeelte lag. Full game krijgt ook roaming NPCs in de DZ. Het was ook meer een demo ipv een beta.
Door de leegte van de DZ gaan mensen sneller rogue en je kon nu makkelijk ontsnappen door een restricted zone in te lopen voor easy DZ credits.
Ik heb me wel vermaakt in de DZ. Paar keer mooie PvP gevechten gehad met andere groepen. Wel met squads van 3 of 4 man (solo of duo spelers lieten we gaan). Ook een paar keer alleen rondgelopen maar dan is er weinig aan,omdat het zo leeg is gaan mensen uit verveling anderen aanvallen. Op een bepaald punt heb je ook de beste gear en dan maakt het niet uit wat je verliest.
Snap dat geklaag over het PvP deel niet. Die achterdocht vind ik juist leuk. Shoot on sight is saai, maar de momenten dat je met 4 man een andere groep van 4 tegenkomt en er twijfel is. Niemand schiet maar je houdt elkaar in de gaten. En dan breekt er ineens een vuurgevecht uit of er gebeurd helemaal niks. Sommige mensen verwachten een lovefest ofzo waar iedereen liedjes zingt in de DZ.
Gewoon op alles schieten dat beweegtquote:Op maandag 1 februari 2016 11:35 schreef exile79 het volgende:
Ik loop in de Dark Zone, maar heb geen idee wat ik moet doen hier. Of hoe ik er weer uit kom.
Jij hebt van veel dingen die mij aanspreken verstand he:)quote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Snap dat geklaag over het PvP deel niet. Die achterdocht vind ik juist leuk. Shoot on sight is saai, maar de momenten dat je met 4 man een andere groep van 4 tegenkomt en er twijfel is. Niemand schiet maar je houdt elkaar in de gaten. En dan breekt er ineens een vuurgevecht uit of er gebeurd helemaal niks. Sommige mensen verwachten een lovefest ofzo waar iedereen liedjes zingt in de DZ.
Devstream en alpha gameplay.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron.
Volgens mij zeided de devs dat op hun stream.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron.
Ik geloof dat de streams dat zeiden tijdens de alpha live-devsquote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeiden ze ookquote:Op maandag 1 februari 2016 17:05 schreef Jorwol het volgende:
Oh ik hoorde namelijk dat devs dat zeiden op een stream.
Thanksquote:Op maandag 1 februari 2016 18:44 schreef Kidjuh het volgende:
Blijkbaar komt er nog een open beta aan van 16 t/m 21 feb![]()
![]()
Bron: http://www.eurogamer.net/(...)open-beta-this-month
Er zit voice chat in de game zelf....quote:Op maandag 1 februari 2016 21:32 schreef Droopie het volgende:
Er gebeurde in de darkzone echt iets briljants.
We komen 2 personen tegen (terwijl wij 2 ook in een party zaten)
Gaan die lui opeens ingame tegen ons praten..oranje stemindicator bij hun naam..
Leek net alsof ze inbraken op de voicechat en ze waren ook in een soort safezone.
Ik moet het nog even verwerken, maar het was ubervet!!!
Ja maar wist niet dat hij de party kon "overriden/ overstemmen" en hoe kan dat dan??quote:Op maandag 1 februari 2016 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zit voice chat in de game zelf....
Huh??quote:Op maandag 1 februari 2016 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja maar wist niet dat hij de party kon "overriden/ overstemmen" en hoe kan dat dan??
Ja!!! Fucking gek.quote:
Ja ok.. Je kan ook gewoon tegen iedereen praten(of het is een bug) maar wel eerder gezienquote:Op maandag 1 februari 2016 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja!!! Fucking gek.
Ze gingen praten tegen elkaar "als ze gek gaan doen rammen we een kogel door hun kop" en wij waren echt zo van "what the fuck"
http://www.pcgamesn.com/t(...)player-communicationquote:Op maandag 1 februari 2016 21:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ok.. Je kan ook gewoon tegen iedereen praten(of het is een bug) maar wel eerder gezien
Pre order op psn?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:54 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik wil hem spelen op de playstation 4. Waar kan ik hem nog spelen?
Ik kan hem niet vinden?quote:
Jawel cancel gewoon je pre orderquote:Op maandag 1 februari 2016 23:18 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik heb hem al gevonden! geen methode om gratis te spelen?
Ach.. er schijnt nog een open beta te zijn binnekortquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Werkt niet meer en om 06.00 is de beta voorbij.
18 tm 21 feb (xbox dag eerder)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ach.. er schijnt nog een open beta te zijn binnekort
De beta liep echt soepeltjesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
18 tm 21 feb (xbox dag eerder)
Belangerijker is dat hij 8 maart compleet is en de beta geen smetje te bekennen was, wat mij betreft dus
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:55 schreef Droopie het volgende:
https://t.co/huLD5knWYe
Nieuwe gameplaybeelden
Spel deed het overal prima....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het hele weekend deed ie het niet
Nou dat is niet helemaal waar, in ieder geval voor PC gebruikers / steam, begon het pas uren later dan gepland.quote:
Maar niet alle pc gebruikers hadden die issues.. Maar had ergens gelezen dat ze in een interne build dat soort zooi alweer gefixt haddenquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar, in ieder geval voor PC gebruikers / steam, begon het pas uren later dan gepland.
En de maintenance periodes waren ook wel gortig lang, 3 uur downtime iedere dag.
Gezien de beta periode al, in ieder geval zoals vooraf bekend, erg kort was, voelde dat alleen maar korter.
Ze hadden het niet voor niets verlengd tot 2 feb.
Lag toch echt aan steam, het kon wel als je het direct via uplay had gekocht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar niet alle pc gebruikers hadden die issues.. Maar had ergens gelezen dat ze in een interne build dat soort zooi alweer gefixt hadden
Ah dat had ik niet gezienquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Lag toch echt aan steam, het kon wel als je het direct via uplay had gekocht.
Volgens mij zit er ook een soort van makkelijk bij een groepje horen optie bij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef benjamin15 het volgende:
Door al dat gehype van de afgelopen krijg ik toch zoveel zin in deze game hé,
Ben alleen bang dat het ontzettend gaat teleurstellen, aangezien je in de Darkzone het beste met een groep vrienden moet spelen..
Het is toch mooier als je een vast groepje hebt!? inplaats van steeds wisselende mensenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook een soort van makkelijk bij een groepje horen optie bij.
Stel je bent alleen en je komt 4 man tegen is het niet zo slim van die 4 lui om jou af te knallen aangezien ze weinig loot bij je kunnen halen en alle 4 rogue worden
Die heb ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:51 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Het is toch mooier als je een vast groepje hebt!? inplaats van steeds wisselende mensen
Dat kan ook natuurlijk! zijn er Fokkers! die begin maart willen spelen? zoek nog een team bij deze.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar is dat niet met alles zo
En een nieuw groepje kan je vinden en klikt het spreek je vaker af.
Via fok kom je ook wel toffe lui tegen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:27 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk! zijn er Fokkers! die begin maart willen spelen? zoek nog een team bij deze.
Heb em op de pcquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Voeg me alvast toe Bennjiweerdinge op PSN
Die klachten hoor je vaker, maar als je het zelf speelt vind ik het persoonlijk wel meevallenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef DSS24 het volgende:
Ik had echt gehoopt dat dit een geniale game zou worden die Destiny ging vervangen om met vrienden online co-op te spelen.
Nu zie ik filmpjes op youtube dat de vijand midden in het level zonder dekking miljoenen kogels opvangt van vier spelers en na 10 minuten het loodje legt![]()
![]()
Gears of War 1 (2006 release) was zelfs veel beter in elkaar gezet met dekking zoeken en gematigd aanvallen.
Het valt echt wel mee.. Als je het zelf niet heb gespeeld kan je al helemaal geen mening vormen...quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef DSS24 het volgende:
Ik had echt gehoopt dat dit een geniale game zou worden die Destiny ging vervangen om met vrienden online co-op te spelen.
Nu zie ik filmpjes op youtube dat de vijand midden in het level zonder dekking miljoenen kogels opvangt van vier spelers en na 10 minuten het loodje legt![]()
![]()
Gears of War 1 (2006 release) was zelfs veel beter in elkaar gezet met dekking zoeken en gematigd aanvallen.
Ik zie in een gameplay filmpje dat de speler 10 headshots geeft aan een vijand die alleen een capuchon opheeft. Waarom zou ik dan zelf die headshots moeten geven om mijn mening hierover te mogen vormen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het valt echt wel mee.. Als je het zelf niet heb gespeeld kan je al helemaal geen mening vormen...
Het is natuurlijk wel een rpg (ook altijd zo aangegeven door Ubisoft), en dit is wel een typisch een rpg-mechanic. Vrij normaal om daar tegenstanders een vuurstorm te zien overleven terwijl ze totaal ongeschikte kleding daarvoor gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik zie in een gameplay filmpje dat de speler 10 headshots geeft aan een vijand die alleen een capuchon opheeft. Waarom zou ik dan zelf die headshots moeten geven om mijn mening hierover te mogen vormen?
Ik had het veel realistischer verwacht.
Ja een baas in 2 schots doden is dan ook zo van...quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik zie in een gameplay filmpje dat de speler 10 headshots geeft aan een vijand die alleen een capuchon opheeft. Waarom zou ik dan zelf die headshots moeten geven om mijn mening hierover te mogen vormen?
Ik had het veel realistischer verwacht.
13.00 uurquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:17 schreef Odaiba het volgende:
Weet iemand hoe laat die open beta opengaat op Ps4, Nederlandse tijd?
10 uur toch?quote:
En vanochtend was die zooi al online op twitchquote:Xbox One - Donderdag 18 februari 10.00 uur
PlayStation 4/PC - Vrijdag 19 februari 10.00 uur
Ja het was alleen de x1 die om 10 uur van start gingquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:19 schreef Droopie het volgende:
Als je het spel start zegt ie 1pm CET/ 7am EST/ 4am PST
1 uur in de middag... Je vergeet dat het in amerika nog niet tijd is hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Hoelaat gaat die PC beta live dan, het is toch al de 19e nu ?
Zo zin in, verder met alles beetje uitzoeken, wapens maken en foutjes maken en leren. Zodat er tijdens de release niet opeens waardevolle spullen kapot gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 uur in de middag... Je vergeet dat het in amerika nog niet tijd is he
Craften zit niet in de beta.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo zin in, verder met alles beetje uitzoeken, wapens maken en foutjes maken en leren. Zodat er tijdens de release niet opeens waardevolle spullen kapot gaan
Ook ben ik wel benieuwd hoe ze de darkzone getweaked hebben.
Sowieso ga ik veel rogue en die safe zone met die proximity (?) chat eens uitvogelen.
Oja, schijnbaar schijnt er in de complete game een 'perk' te zitten die de boel jamt en je onzichtbaar maakt als iemand de boel scant.
Mijn idee is om tzt (na het zien van wat filmpjes op YouTube) om rogue te gaan,wegrennen door de gebouwen en in een flatgebouw te verstoppen met mijn jammer en dan als de storm is gaan liggen een extractionpoint te zoeken :p
Morgen dus mooie routes ontdekken
Vijanden zijn wel minder 'sponserig' dan in de closed beta, voelt iets natuurlijker aan nu.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja een baas in 2 schots doden is dan ook zo van...![]()
![]()
![]()
Het is te makkelijk! kut spel
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de vorige kon ik volgens mij wel dismantelen en kon je ook 1 blueprint bemachtigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Craften zit niet in de beta.
De perk dat je invis bent tegen scan zit in de beta
En als je roque bent zie je je nametag hoe dan ook..
Darkzone is wat aangepast, het is drukker qua npc's en bonussen en tijden zijn wat aangepast.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:41 schreef PirE het volgende:
Dark zone is toch hetzelfde als in de closed beta? Heb wel gelezen dat je niet meer kan campen op dat dak.
Eerder het dak waarvoor je door de zone moet lopen die niet in de beta zitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Darkzone is wat aangepast, het is drukker qua npc's en bonussen en tijden zijn wat aangepast.
Dat campen op oa het dak van het tankstation was wel een populair plekje ja
Dat is idd fucked up, bij mij was dat boven de parkeergarage.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef VelitoX het volgende:
Sjesus ben je rustig in de DZ aant extracten, spawnen dr letterlijk 5 enemies om je heen.. ploep dood... seriously wtf....
En tjah DZ is atm weer een belachelijke schietgallerij, je kan niet eens naar binnen lopen zonder random door iedereen die los en vast zit beschoten te worden..... Nu weet ik weer waarom DZ geen fuck aan is, vooral niet in begin...
Ye bij mij ook... Is nog erger dan random mensen die op alles wat beweegt schieten, omdat dit iets waar de developers daadwerkelijk iets aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is idd fucked up, bij mij was dat boven de parkeergarage.
Iets hebben ze hebben al veranderd merkte ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ye bij mij ook... Is nog erger dan random mensen die op alles wat beweegt schieten, omdat dit iets waar de developers daadwerkelijk iets aan kunnen doen.
Parkeergarage clearen -> extraction -> ze spawnen tijdens het wachten....
Weet je ook tot hoe lang dit gaat duren?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 03:37 schreef Droopie het volgende:
Iets hebben ze hebben al veranderd merkte ik.
Morgen om 10.00 server onderhoud, zullen ze wel wat aanpassingen maken
Ik kreeg van een maatje doorgestuurd tot 13:00quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je ook tot hoe lang dit gaat duren?
Dan maar wachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ik kreeg van een maatje doorgestuurd tot 13:00
Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef exile79 het volgende:
Ben ook al weer vergeten hoe je weg springt als er een granaat oid bij je in de buurt terecht komt.
Kloptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef Semisane het volgende:
Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Thanks!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Ook al wordt dit zeker geen topgame, De game lijkt me toch nog wel een vermakelijk na het spelen van de beta.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:07 schreef LionPopChoc het volgende:
Vind m best tegenvallen ofzo, ik ga deze pas in de sale aanschaffen.
Ja dat zeker maar vind m ook geen 60/70 euro waardquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ook al wordt dit zeker geen topgame, De game lijkt me toch nog wel een vermakelijk na het spelen van de beta.
Nee, dat zijn er maar weinig. Maar dit soort spellen moet je serveren terwijl het nog heet is anders hoef je er niet eens aan te beginnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar vind m ook geen 60/70 euro waard
Ja, maar hoe lang blijft dat leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind het juist lachen, met 3 vrienden in een groep rond te lopen en chaos maken.
Geen idee hoe lang het leuk blijft... Nu nog even wel. Het is niet een game changer maar gewoon idd simpel vermaak. Missies doorlopen met elkaar, simpele shoot outs, ik vermaak me prima.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:02 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang blijft dat leuk.
Ik had meer survival verwacht. Nu blijf je gewoon in leven. Je leven vult zich langzaam weer aan. Je hebt anders gewoon medkits die je op makkelijke plaatsen kunt vinden en dat eten en drinken geven je wat extra's gedurende een paar seconden.
De game beloofde gewoon te veel, er onstond een hype, en het is gezwicht onder zijn eigen druk. Wat over blijft is een degelijke game.
300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang het leuk blijft... Nu nog even wel. Het is niet een game changer maar gewoon idd simpel vermaak. Missies doorlopen met elkaar, simpele shoot outs, ik vermaak me prima.
Het scheelt als je raak schietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...
Dik wapen hebben met een scope en demper.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Terroristische organisatie die dollar-biljetten had geļnfecteerd met een of ander virus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef LionPopChoc het volgende:
Vraag me wel af wat die apocalypse heeft veroorzaakt. Geen zombies maar een soort griep ofzo
Speel je t toch niet. Ik heb er geen problemen mee, dit was van te voren bekend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ooooooh, jij hebt wel opgeletquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Terroristische organisatie die dollar-biljetten had geļnfecteerd met een of ander virus.
In de Beta zitten al referenties naar de Dollar-Flu
Het is een beta hč. Ik neem aan dat er veel meer te doen is als het live is. Daarbij is het niet de bedoeling dat je andere spelers tegenkomt in de stad, alleen de mensen die in je eigen team zitten. Andere spelers ontmoeten doe je in de Dark Zone en het kleine stukje waar je begon.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:37 schreef bjorntju het volgende:
Vind de stad wel vrij leeg aanvoelen. Het ziet er wel prachtig uit maar ik heb niet het idee dat er veel te doen is. Daarnaast zie ik ook geen andere spelers rondlopen in de stad, alleen in het begingebied (waar je uit de helikopter stapt) zag ik wat spelers rondlopen maar voor de rest nergens. Is dit normaal of ligt het aan mij? (Heb het niet over de dark zone)
Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de wapens veel te gedetailleerd. Heb daar totaal geen belangstelling voor en dan moet ik er nog allemaal extra's op gaan zetten en uitvogelen wat het beste is. En het irriteert me dat level 8 items slechter zijn dan level 4 items (van dezelfde kleur). Het voelt niet logisch voor mij.
Inderdaad, zonder de shotgun maakt andere spelers killen wel erg moeilijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.
Vorige keer was het maandagochtend 06.00..denk zelf ditmaal tot 12.00 om de australiers tevreden te houdenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag de laatste dag. Geen idee tot hoe laat.
Heb jij überhaupt een kritische kanttekening?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.
Zullen het zien.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vorige keer was het maandagochtend 06.00..denk zelf ditmaal tot 12.00 om de australiers tevreden te houden
Kopen door de rest van je troep te verkopen..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:48 schreef Jeff89 het volgende:
Iemand tips over hoe je aan het begin (ben nu rank6 ofzo, heb alleen 2 van die missies van 'set up your base' gedaan) makkelijk een beetje betere gear kan verzamelen? De paar primary weapons die ik tot nu toe heb geloot waren allemaal veel minder dan m'n start M4.. Wel een iets beter SMG gevonden.
Ja hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt een kritische kanttekening?
Oké, dat is vooral een kwestie van balanceren. Maar inhoudelijk qua gameplay vind je het een volwaardige AAA titel waar al 3 jaar aan gewerkt wordt?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja hoor.
Rogue systeem kan beter. Risk/reward is slecht. Als je veel DZ-credits hebt is het niet lonend om rogue te gaan, met weinig credits kan je eigenlijk zonder problemen rogue gaan. Je verliest wel wat XP maar dat is vrij snel terug te verdienen. Vind de PvP nu vaak een lovefest en dat haalt een hoop spanning weg, 9 v/d 10 groepen die je tegenkomt zijn friendly en doen niks. Moeilijkste is om een spot te krijgen in een extraction omdat er soms 10 man loot wil extracten.
Bijna iedereen loopt met een assualt rifle/sniper combo. LMG/SMG/Shotgun zijn soms beter, maar vaak slechter.
Voor mij wel, maar dat is ook een persoonlijk iets. Ik snap de hele Fallout 4 hype niet. Paar keer een stream gezien en ik vind er geen reet aan terwijl het voor veel mensen een GOTY is.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, dat is vooral een kwestie van balanceren. Maar inhoudelijk qua gameplay vind je het een volwaardige AAA titel waar al 3 jaar aan gewerkt wordt?
Gewoon oprechte nieuwsgierigheid.
Het ding is dat het niet bedoelt is als PvP, het is een PVE area waar je aan PvP kan doen, maar het is juist bedoelt om het kut te maken om Rogue te gaan. Veel te veel mensen zien de DZ alleen als een PvP area, en gaan zich ook zo gedragen, wat dus niet de bedoeling is.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja hoor.
Rogue systeem kan beter. Risk/reward is slecht. Als je veel DZ-credits hebt is het niet lonend om rogue te gaan, met weinig credits kan je eigenlijk zonder problemen rogue gaan. Je verliest wel wat XP maar dat is vrij snel terug te verdienen. Vind de PvP nu vaak een lovefest en dat haalt een hoop spanning weg, 9 v/d 10 groepen die je tegenkomt zijn friendly en doen niks. Moeilijkste is om een spot te krijgen in een extraction omdat er soms 10 man loot wil extracten.
Bijna iedereen loopt met een assualt rifle/sniper combo. LMG/SMG/Shotgun zijn soms beter, maar vaak slechter.
Ja daar ga ik ook wel van uit, maar ik wacht toch nog even af tot de reviews uitkomen denk ik. Ik vond dat je in de beta erg veel moest lopen van punt A naar punt B, maar in de tussentijd gebeurde er eigenlijk niets speciaals. Er waren wel wat zijmissies van verdedig deze plek etc., maar ik hoop dat in de full game daar wel wat meer variatie inzit.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een beta hč. Ik neem aan dat er veel meer te doen is als het live is. Daarbij is het niet de bedoeling dat je andere spelers tegenkomt in de stad, alleen de mensen die in je eigen team zitten. Andere spelers ontmoeten doe je in de Dark Zone en het kleine stukje waar je begon.
Nou, mag hopen van niet voor die verkoopprijs!quote:Op zondag 21 februari 2016 23:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb het ongetwijfeld ergens kunnen lezen maar is er bekend of er ookmicro-transactions
in de game komen?
Uiteindelijk wapen gekocht in de safehouse, en armor van drops samengesteld uit zoveel mogelijk +HP items. 4250DPS/6600+HP in de setup in dit plaatje.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:15 schreef Droopie het volgende:
Kopen door de rest van je troep te verkopen..
In de darkzone bij de landmarks vind je ook goed spul.
Gewoon alleen kijken naar DPS voor automatische wapens, en enkele DMG+Headshot multiplier voor sniper/DMRs.. En als je wapens met elkaar vergelijkt moet je ff zorgen dat alle mods er af zijn. Soms komt 't level verschil ook door andere stats, zoals hogere headshot multiplier voor DMRs.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de wapens veel te gedetailleerd. Heb daar totaal geen belangstelling voor en dan moet ik er nog allemaal extra's op gaan zetten en uitvogelen wat het beste is. En het irriteert me dat level 8 items slechter zijn dan level 4 items (van dezelfde kleur). Het voelt niet logisch voor mij.
Niet per sé, je ziet vaak dat bij dit soort spellen de Microtransactie voor cosmetische items zijn. Niet zozeer om met echt geld betere wapens e.d. te kopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mag hopen van niet voor die verkoopprijs!Microtransactions is toch meer iets voor free to play games?
Ik hoop wel dat ze de drempel iets verlagen. De eerste dagen ging bijna niemand rogue en was het vooral rogues baiten (1x op hun turret schieten voor aggro en dan rogues afmaken voor easy credits terwijl ze roepen dat het ongelukje was). De achterdocht was compleet verdwenen en dat vond ik wel jammer. Maar misschien komt dat terug als de darkzone enemies betere loot droppen (vendors hadden nu de betere spullen). Het voelde nu teveel aan als een PVE waar je soms andere mensen tegenkomt die hetzelfde rondje langs de landmarks doen, de PvP was meer de race om een bevolkt PVE gebied te vinden.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het ding is dat het niet bedoelt is als PvP, het is een PVE area waar je aan PvP kan doen, maar het is juist bedoelt om het kut te maken om Rogue te gaan. Veel te veel mensen zien de DZ alleen als een PvP area, en gaan zich ook zo gedragen, wat dus niet de bedoeling is.
Ja dat is wel grappig, gewoon door de spawns rennen en dan de NPCs met golfstokken en baseballbats meelokkenquote:Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef Droopie het volgende:
Bij ons was er een groepje die rogue ging en wat npc mee de metro uitlokte en daar soort van steun van hadden..
Het upgraden van je basis wordt je toch al in de eerste 10 minuten uitgelegd? Dat zou toch geen verrasing mogen zijn?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:59 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren en vanmorgen nog ff gespeeld. Kom steeds achter meer dingen. Het is niet alleen maar schieten, maar ook upgraden van de basis en van je guns en abilities.
Haha. Klopt. Maar ik ben te lui om dingen te lezen en kwam er dus later pas achter hoe makkelijk het isquote:Op maandag 22 februari 2016 16:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het upgraden van je basis wordt je toch al in de eerste 10 minuten uitgelegd? Dat zou toch geen verrasing mogen zijn?
Als je dan toch zaken gaat reviewen, probeer dan iig de indruk te wekken dat je oplet tijdens het spelenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Haha. Klopt. Maar ik ben te lui om dingen te lezen en kwam er dus later pas achter hoe makkelijk het is
Ga ik zeker doen de volgende keer. Dit was ook de eerste keer dat ik een soort van review heb gemaakt. Ben nog bezig met bewerken van twee andere filmpjes. Maar zal het hier maar niet posten. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd door bepaalde mensenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je dan toch zaken gaat reviewen, probeer dan iig de indruk te wekken dat je oplet tijdens het spelen
Btw, leuke feitjes van de beta:
http://tomclancy-thedivis(...)ng-the-division-beta
Gewoon posten hier...Ceased2Be heeft gewoon gelijk dat je niet een game kan reviewen terwijl je eigenlijk delen van de game aan het skippen bent...dat is op z'n zacht gezegd amateuristisch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:34 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen de volgende keer. Dit was ook de eerste keer dat ik een soort van review heb gemaakt. Ben nog bezig met bewerken van twee andere filmpjes. Maar zal het hier maar niet posten. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd door bepaalde mensen
Ik knip er wel af en toe wat stukjes uit, omdat de kijker anders 5 minuten zit te kijken naar mij terwijl ik alleen aan het rennen ben. Verder, zoals ik al zei, is dit de eerste keer dat ik zo'n soort review doe. Dus alle feedback is welkom natuurlijk. Ga het zeker vaker doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon posten hier...Ceased2Be heeft gewoon gelijk dat je niet een game kan reviewen terwijl je eigenlijk delen van de game aan het skippen bent...dat is op z'n zacht gezegd amateuristisch.
Een goede reviewer zoekt uit hoe een game werkt, wat de bedoeling is van de developer, wat men claimt dat men wilt bereiken met de game en zorgt er voor dat hij/zij zaken test om uit te zoeken of de developer het lukt haar bedoelingen waar te maken, waar ze de plank mis slaan en waar ze zichzelf overstijgt.
Laat maar zien hoe jij dat doet...en dan krijg je wel feedback hier...op een aantal die vinden dat je moet opflikkeren met filmpjes, maar die kunnen er ook gewoon voor kiezen om je posts te negeren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Btw, leuke feitjes van de beta:
http://tomclancy-thedivis(...)ng-the-division-beta
a) Het was toch eigenlijk geen PVP zone volgens de devs? b) Vind je het gek, als de meeste content in de Dark Zone is. Daarbuiten kon je alleen die 2 missies doen, en na 2x heb je die toch wel gezien.quote:The PVP-enabled Zone proved to be particularly popular, with players spending around 2-hours in the PVP zone,
quote:with almost 50% of agents turning Rogue in the process
Ja, hiero! Ik was totaal niet van plan rogue te gaan oid, maar dat gebeurde dus wel toen ik zo'n turret voor de npc's neerzettequote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Jeff89 het volgende:
En hoeveel daarvan door turret bugs, mensen die (al dan niet expres) in de crossfire komen of omdat iemand in hun Squad een mongool was?
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hiero! Ik was totaal niet van plan rogue te gaan oid, maar dat gebeurde dus wel toen ik zo'n turret voor de npc's neerzette
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjesHet kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:
Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden
Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
Nou 1 voordeel, in de closed beta kreeg je al 90 seconden rogue aan je broek bij een verdwaalde kogel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjesHet kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:
Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden
Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
Thnx voor de feedbackquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:27 schreef Semisane het volgende:
Tja...ik zou eens beginnen om gescripte commentaar te editten in je video's omdat er nu erg lange stiltes vallen en daarbij is het "live-commentaar" niet altijd even interessant of informatief. Achteraf commentaar of monoloog in een video editten doet volgens mij elke beetje youtuber met dit soort game-video's. Maakt het geheel wat soepeler.
Verder zou ik ook wat meer doelmatig zaken gaan spelen zodat je iets kan laten zien dat goed werkt of juist niet goed werk en meteen aangeven waarom etc. Wel aardig vind ik dat je laat zien wanneer het niet lukt, zoals dat je door die cleaner werd af gefikt. Altijd aardig voor komisch effect.
Dat is in principe geen probleem als je een review wil doen. Live commentary is leuk voor mensen die een game al kennen, en zich enigszins kunnen verplaatsen in de speler.. Bij een review probeer je juist mensen die het spel nog niet (zo goed) kennen te laten zien waar het spel om draait, hoe het werkt en wat de plus en minpunten zijn. Dat kan je inderdaad beter eerst op 'n rijtje zetten, om daar vervolgens passende beelden bij te zoeken ter illustratie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef Albert86 het volgende:
Ik ben alleen bang dat het dan té gescript klinkt.
Die heb ik niet gespeeld. In open was het volgens mij iets van 20 seconden voor een x-aantal kogels of DMG op een neutrale speler, en 90 seconden als je daadwerkelijk iemand doodmaakt (of iig down in die revive-mode).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef Droopie het volgende:
Nou 1 voordeel, in de closed beta kreeg je al 90 seconden rogue aan je broek bij een verdwaalde kogel.
En als je het hebt over die turret die m'n teamgenoot sloopte: Die schoot op hem, dus schoot hij terug... En toen waren we allemaal roguequote:Hopelijk gaan ze die turret ook nog aanpassen qua rogue. Was die turret dus niet in rust tot iemand rogue werd??
Heeft iemand daar wat van gemerkt tijdens de bčta? Het eerste waar ik mij namelijk aan ergerde in de bčta was dat ik een handgranaat in een winkeletalage flikkerde en er geen sprake was van rondvliegende troep. Een beetje fatsoenlijke zwaartekracht vind ik altijd wel belangrijk maar in The Division was voor mijn gevoel alles zo statisch als de pest, terwijl er juist zo werd gepimpt met dingen als 'procedural destruction'.quote:The Division takes place in mid-crisis Manhattan, an open world with destructive environments that are free for players to explore.
De PC versie heeft dat sowieso, te zien in die Nvidia video. In de beta zat het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik zat net ff te kijken op de Wiki van The Division en daar staat dit:
[..]
Heeft iemand daar wat van gemerkt tijdens de bčta? Het eerste waar ik mij namelijk aan ergerde in de bčta was dat ik een handgranaat in een winkeletalage flikkerde en er geen sprake was van rondvliegende troep. Een beetje fatsoenlijke zwaartekracht vind ik altijd wel belangrijk maar in The Division was voor mijn gevoel alles zo statisch als de pest, terwijl er juist zo werd gepimpt met dingen als 'procedural destruction'.
Het enige wat me opviel is dat voertuigen enigszins realistisch reageerden op impact van kogels en de bekende afbrokkelende betonnen pilaren waar je achter schuilt maar verder heb ik van onderstaande heel weinig gemerkt in de bčta.
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.quote:TOM CLANCY'S THE DIVISION immerses players in a frighteningly chaotic New York City, which has been devastated by a fictional strain of smallpox - the Variola Chimera virus. The Division, a classified unit of self-supported tactical agents, is activated to restore order. Your mission as a player begins.
Based on the fictive yet realistic storyline of Tom Clancy's The Division, Collapse is an end of society simulator that uses real data to create a hyper-personalised experience of events to set the scene before the game's launch on 8 March 2016.
Through a sequence of interactive storytelling, Collapse takes you through the consequences of the fictional variola chimera pandemic, demonstrating how quickly the cities and society that we take for granted can fall.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Als voorproefje kan je patient zero spelen in je eigen omgeving
http://collapse-thedivisiongame.ubi.com/en/
Web based simulator The Collapse over de start van de pandemie.
Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is
[..]
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Als voorproefje kan je patient zero spelen in je eigen omgeving
http://collapse-thedivisiongame.ubi.com/en/
Web based simulator The Collapse over de start van de pandemie.
Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is
[..]
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.
Valt best mee, ben verantwoordelijk voor maar minder dan 700 miljoen doden. Vind ik nog wel schappelijk, gezien het feit dat ik naar Mexico stad vloog.quote:YOU MADE THE WORLD COLLAPSE IN
25.22:39
DAYS HOURS MINUTES
STARTING POINT
AMSTERDAM
3 430 PEOPLE/KM²
TOTAL DEATHS
679 794 943
1 516 192 219 INFECTED
Ik ging naar Londen! Leek me logisch om maar naar familie te vluchtenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:28 schreef Semisane het volgende:
Valt best mee, ben verantwoordelijk voor maar minder dan 700 miljoen doden. Vind ik nog wel schappelijk, gezien het feit dat ik naar Mexico stad vloog.
Dit zijn bugfixes nav feedback op de open beta.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Day 1 Patch voor een game die nog niet uit is?
Ah ok. Vond het menu inderdaad wat onoverzichtelijk.chaotisch ingame.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit zijn bugfixes nav feedback op de open beta.
Daarom heet het ook een day 1 patchquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Day 1 Patch voor een game die nog niet uit is?
WHAT THE FUCKquote:Beste Menno,
Onderstaand artikel uit je bestelling met nummer 8673975770 hebben we jammer genoeg moeten annuleren. De leverancier kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor.
Bestelnummer: 8673975770
Artikel: Tom Clancy's The Division - Gold Edition - PS4 (Uitverkocht) - Ubisoft
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef Droopie het volgende:
Nou ja, ik ga hem denk ik gewoon digitaal kopen met de 15 euro cashback actie van Sony.
Ga jij dan de gold edition halen ofwat?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef Droopie het volgende:
https://blog.eu.playstati(...)ore-get-an-extra-15/
Yoh weet ik veel als je minimaal 100e opwaardeerd krijg je 15e:Pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kan alleen 50 euro of 150 euro opwaarderen met iDeal?
Als je 150 krijgt zal je ook wel 15 euro terugkrijgen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yoh weet ik veel als je minimaal 100e opwaardeerd krijg je 15e:P
kom ff telegramquote:Op zondag 6 maart 2016 16:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je 150 krijgt zal je ook wel 15 euro terugkrijgen.
Bij 50 niet, maar je kan toch ook wel 100 kiezen of bedrag naar keuze.
Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houdenquote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Droopie het volgende:
Hij is nu (!) te koop voor 53 euro bij de Mediamarkt Rotterdam
En het is nu wachten op klachten van iedereen die het nu koopt maar nog niet kan spelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houden
Hehe inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En het is nu wachten op klachten van iedereen die het nu koopt maar nog niet kan spelen.
Wie ben jij van de 2 ?quote:
quote:Klantbeoordeling: 1 van de 5 sterren Bol f*ck *p
quadpus Ik raad dit product aan
40-49 jaar
6 maart 2016
Bij Bol de Gold edition besteld, op tijd, zelfs de klantenservice gebeld. Een paar dagen later uitverkocht op de site. Een paar dagen daarna weer te bestellen. Op de site deze week dat alle preorders gegarandeerd de Gold edition krijgen. Vandaag dus ook doodleuk de melding dat de levering niet doorgaat. Een grote fout van Bol, aangezien ik en aanbiedingen van anderen ben misgelopen en de gold overla uitverkocht lijkt te zijn
quote:Klantbeoordeling: 1 van de 5 sterren niet te leveren ?!
belachelijkgedoe
30-39 jaar
6 maart 2016
Zojuist een email ontvangen van BOL ( samen met nog 3 vrienden ) met de melding dat mijn bestelde division gold edition niet te leveren is en maar even geannuleerd is anderhalve dag voor release.
Bedankt BOL, wijze les.
Bestel dus NOOIT meer een game via jullie.
PS4 en Xone met een disc kunnen vanaf 14:00 spelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En het is nu wachten op klachten van iedereen die het nu koopt maar nog niet kan spelen.
Dat weten wij idd, betwijfel of ze dat in de mediamarkt erbij vertellen.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:06 schreef PirE het volgende:
[..]
PS4 en Xone met een disc kunnen vanaf 14:00 spelen.
Daarom heb ik het even gevraagd, ze houden zich trouwens aan de verkoop datum, de uitgever heeft het vrijgegeven wat ik begreep.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat weten wij idd, betwijfel of ze dat in de mediamarkt erbij vertellen.
Pffffft prutsersquote:Beste Albert Heijn:, (uh wtf Bol.com)
Op vrijdag 5 februari 2016 heb je bij ons het artikel 'Tom Clancy's The Division - Gold Edition - PS4' besteld onder bestelnummer 8673975770. Door een technische storing heb je op zondag 6 maart van ons een bericht ontvangen dat deze game niet geleverd kan worden door de leverancier. Je bestelling is hierdoor onterecht automatisch geannuleerd.
Opnieuw bestellen
Via de volgende links is het alsnog mogelijk de game te bestellen. Als je dit vandaag nog doet, heb je de game morgen op de releasedag in huis. In verband met de populariteit van het artikel raden we je aan spoedig te bestellen.
The Division – Sleeper Agent Edition – PS4
The Division – Sleeper Agent Edition – Xbox One
The Division – Sleeper Agent Edition – PC
The Division – Gold Edition – PS4
The Division – Gold Edition – Xbox One
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Omgquote:
Heb je een bonnetje? Belde een MM bij mij in de buurt en die wilde er niet aan.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja ze hebben de schappen vol staan.
Tis niet onder de toonbank ofzo
Heb ik ook..quote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een bonnetje? Belde een MM bij mij in de buurt en die wilde er niet aan.
Zit op mijn mobiel, wat is je psn.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je die even dmen naar mij? Dan ga ik daarmee even langs de MediaMarkt hier.
Zie dm.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zit op mijn mobiel, wat is je psn.
Stuur ik je daar een foto heen
Beetje raar dit...maar goed, als je hem uiteindelijk maar op tijd krijgtquote:
Wat maakt jou dat nou uit? Ben je van Ubisoft ofzoquote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houden
Dat maakt uit omdat ik verdomme meer betaal voor digital zodat ik 'm eerder kan spelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat nou uit? Ben je van Ubisoft ofzo
Dan koop je digitaal voor de verkeerde redenen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat maakt uit omdat ik verdomme meer betaal voor digital zodat ik 'm eerder kan spelen.
Ook voor andere natuurlijk, maar ik vind dit echt kut.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan koop je digitaal voor de verkeerde redenen.
Waarom? Jouw spelervaring kan gewoon starten op het moment dat het jou beloofd is. Niet zo zeiken.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook voor andere natuurlijk, maar ik vind dit echt kut.
Ja maar ik vind het gewoon kut dat mensen hem nu al kunnen spelen omdat winkels niet aan de reels kunnen houden en dat ik nog 9 uur moet wachten.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Jouw spelervaring kan gewoon starten op het moment dat het jou beloofd is. Niet zo zeiken.
Digitaal is de toekomst maar nu nog even niet.
Huilie.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het gewoon kut dat mensen hem nu al kunnen spelen omdat winkels niet aan de reels kunnen houden en dat ik nog 9 uur moet wachten.
Misgunnerquote:Op maandag 7 maart 2016 14:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het gewoon kut dat mensen hem nu al kunnen spelen omdat winkels niet aan de reels kunnen houden en dat ik nog 9 uur moet wachten.
Voor fysiek wel jaquote:Op maandag 7 maart 2016 14:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Zijn de console-servers inderdaad al online dan?
Hoe heb je hem dan? MM zeker? Moet je die wel in de buurt hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 15:04 schreef Odaiba het volgende:
Heb hem ook al binnen. Waarom mensen nog pre-orderen snap ik niet.
Vanaf 14:00 zijn de servers online.
Ik heb een afspraak met die winkel, dat ik daar geen uitspraken over doe.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe heb je hem dan? MM zeker? Moet je die wel in de buurt hebben
Wel netjes van je.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:10 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met die winkel, dat ik daar geen uitspraken over doe.
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:10 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met die winkel, dat ik daar geen uitspraken over doe.
Console of PC?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:17 schreef Sjemmert het volgende:
Ik koop tegenwoordig al mijn games digitaal. Samen met een maat ieder 50-50 is het nog goedkoper ook.
Ja maar dan kan je deze bv niet samenspelen.. Zie ik het nut dan niet van inquote:Op maandag 7 maart 2016 16:17 schreef Sjemmert het volgende:
Ik koop tegenwoordig al mijn games digitaal. Samen met een maat ieder 50-50 is het nog goedkoper ook.
Niks te zeiken hoor. Ik heb alleen 1x in mijn leven een pre order gedaan en voelde me genaaid omdat ik andere mensen m eerder zag meekrijgen bij de plaatselijke winkels. Dus ik waag de gok gewoon en tot nu toe altijd 1 of 3 dagen eerder kunnen krijgen dan officiele launch. Vind het wel lullig voor de mensen die dus niet zon winkel in de buurt hebben. Maar kleine troost is dat ik m morgen ook pas echt lan spelen hoor, want zit met werk...quote:Op maandag 7 maart 2016 15:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]dan moet je ook niet zeiken over mensen die pre orderen... Want niet iedereen heeft een "afspraak" met een winkel
huh ? juist wel vanavond spelen we the division gewoon co op hoor. Dat kan prima.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je deze bv niet samenspelen.. Zie ik het nut dan niet van in
Jeetje gelukkig maar!quote:Op maandag 7 maart 2016 17:31 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Niks te zeiken hoor. Ik heb alleen 1x in mijn leven een pre order gedaan en voelde me genaaid omdat ik andere mensen m eerder zag meekrijgen bij de plaatselijke winkels. Dus ik waag de gok gewoon en tot nu toe altijd 1 of 3 dagen eerder kunnen krijgen dan officiele launch. Vind het wel lullig voor de mensen die dus niet zon winkel in de buurt hebben. Maar kleine troost is dat ik m morgen ook pas echt lan spelen hoor, want zit met werk...
Met die maat op de console ps4. Op pc koop ik ook alles digitaal maar weet niet of je daar ook kan sharen.quote:
Met de game op 1 account?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
huh ? juist wel vanavond spelen we the division gewoon co op hoor. Dat kan prima.
Als 1 van ons een game digitaal koopt kunnen wij die allebei op onze eigen ps4 downloaden en op onze eigen account spelen, dus ook samen online ja.quote:
dus op een 3e account koop je de games? dan moet je ps4 toch als primary staan om het te kunnen spelen op je andere acc?(zo moet het met mijn us account in iedergeval)quote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als 1 van ons een game digitaal koopt kunnen wij die allebei op onze eigen ps4 downloaden en op onze eigen account spelen, dus ook samen online ja.
Nee het zit zo. Op mijn ps4 heb ik het acc van me maat als primary ingesteld. En op zijn ps4 staat mijn acc als primary.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dus op een 3e account koop je de games? dan moet je ps4 toch als primary staan om het te kunnen spelen op je andere acc?(zo moet het met mijn us account in iedergeval)
Thanks!quote:Op maandag 7 maart 2016 18:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee het zit zo. Op mijn ps4 heb ik het acc van me maat als primary ingesteld. En op zijn ps4 staat mijn acc als primary.
Vanmiddag heb ik op mijn ps4 op mijn acc the division gekocht en gedownload. maat van me logt op zijn ps4 in op mijn acc, haalt the division uit mijn library en download hem ook op zijn ps4. ondertussen logt ie gwn weer in op zijn eigen acc.
Enige nadeel hiervan is dat als ik geen internet verbinding heb de spellen op mijn acc gelocked zijn omdat mijn acc niet als primary staat ingesteld. Maarja 99% van de tijd heb ik toch internet dus boeit weinig.
Misschien komt ie pas bij een hoger level?quote:
Dacht even kijken voor m'n werk maar nope... Digitaal is natuurlijk nog offline...quote:
Dit was echt al maanden bekend. Hell, daar adverteerde Microsoft zelfs mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:15 schreef -Menn0- het volgende:
Eerste twee uitbreidingen The Division timed exclusive voor Xbox One
Wauw.... Dag voor de release? Really? Zit je dan met je Gold Edition PS4.
Echt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit was echt al maanden bekend. Hell, daar adverteerde Microsoft zelfs mee.
De Closed Beta exclusief op de one, Open Beta een dag eerder en alle uitbreidingen een maand eerder.
Sterker nog: E3 2014 werd er al naar gehint, maar waren de details nog niet bekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Odaiba op 08-03-2016 13:51:03 ]
SPOILERRRRRquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:09 schreef Odaiba het volgende:
Lvl. 6 onderhand.
Paul Rhodes en Jessica Kandel bevrijdt, op naar de derde.
Ow, is dat al een spoiler.. Dan zet ik even in een spoiler tag, voor de mensen die de beta nog niet gespeeld hadden.quote:
Ik heb al een paar uur digitaal zitten spelen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dacht even kijken voor m'n werk maar nope... Digitaal is natuurlijk nog offline...
Maar niet om 07:00 denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar uur digitaal zitten spelen hoor
Beter één dan geenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:52 schreef E-Dubble het volgende:
omg had em voor mij en een vriend gekocht. krijg ik net een envelop met maar één erin
Ja, vet balen voor jou of je vriend hoor...het is net Russisch roulette als je online besteld.quote:
Weer een reden waarom digitaal absoluut de toekomst is qua gamesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, vet balen voor jou of je vriend hoor...het is net Russisch roulette als je online besteld.
Het is alleen jammer dat digitaal via de store van de uitgever altijd hoofdprijs betalen is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Weer een reden waarom digitaal absoluut de toekomst is qua games
Eigenlijk bizar dat Steam nog altijd ¤60 durft te vragen terwijl het fysiek ( je zou zeggen meer kosten etc.) ¤10-15 minder is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat digitaal via de store van de uitgever altijd hoofdprijs betalen is.
Dat icm het hebben van een .5MB download zorgt ervoor dat bij games die de 20gb instal voorbij gaan toch altijd het doosje haal.
Lang leve adsl en winkels die prijsvechten.
De legaliteit van grijze key sellers ga ik niet proberen, genoeg ellende daarvan gezien. Of het gekloot met taal in het engels krijgen omdat poolse/russische copy.
Beter 60 betalen van 35 voor een ufail codequote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat Steam nog altijd ¤60 durft te vragen terwijl het fysiek ( je zou zeggen meer kosten etc.) ¤10-15 minder is.
Het liefst heb ik alles op steam maar door het prijsverschil toch maar bij zo een website gedaan en nu krijg ik maar de helft toegezonden
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat Steam nog altijd ¤60 durft te vragen terwijl het fysiek ( je zou zeggen meer kosten etc.) ¤10-15 minder is.
Het liefst heb ik alles op steam maar door het prijsverschil toch maar bij zo een website gedaan en nu krijg ik maar de helft toegezonden
Tuurlijk, dat weet ik als geen ander maar waar ze die standaard prijs van ¤60 vandaan halen is mij een raadsel, als het fysiek voor ¤45 kan... de sales verder dikke prima maar je zult het toch wel met me eens zijn dat de pre-orders/nieuwe games in verhouding niet kloppen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Als je ergens de kans krijgt (digitaal) goedkoop games te halen is het bij Steam wel.
Mensen willen het graag bij release spelen dan gaan ze de prijs niet naar beneden halen omdat je toevallig bij een retailer die game voor 50 euro kan halen. Zeker Steam niet, die zijn zo groot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:11 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat weet ik als geen ander maar waar ze die standaard prijs van ¤60 vandaan halen is mij een raadsel, als het fysiek voor ¤45 kan... de sales verder dikke prima maar je zult het toch wel met me eens zijn dat de pre-orders/nieuwe games in verhouding niet kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |