Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef exile79 het volgende:
Ben ook al weer vergeten hoe je weg springt als er een granaat oid bij je in de buurt terecht komt.
Kloptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef Semisane het volgende:
Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Thanks!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Ook al wordt dit zeker geen topgame, De game lijkt me toch nog wel een vermakelijk na het spelen van de beta.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:07 schreef LionPopChoc het volgende:
Vind m best tegenvallen ofzo, ik ga deze pas in de sale aanschaffen.
Ja dat zeker maar vind m ook geen 60/70 euro waardquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ook al wordt dit zeker geen topgame, De game lijkt me toch nog wel een vermakelijk na het spelen van de beta.
Nee, dat zijn er maar weinig. Maar dit soort spellen moet je serveren terwijl het nog heet is anders hoef je er niet eens aan te beginnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar vind m ook geen 60/70 euro waard
Ja, maar hoe lang blijft dat leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind het juist lachen, met 3 vrienden in een groep rond te lopen en chaos maken.
Geen idee hoe lang het leuk blijft... Nu nog even wel. Het is niet een game changer maar gewoon idd simpel vermaak. Missies doorlopen met elkaar, simpele shoot outs, ik vermaak me prima.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:02 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang blijft dat leuk.
Ik had meer survival verwacht. Nu blijf je gewoon in leven. Je leven vult zich langzaam weer aan. Je hebt anders gewoon medkits die je op makkelijke plaatsen kunt vinden en dat eten en drinken geven je wat extra's gedurende een paar seconden.
De game beloofde gewoon te veel, er onstond een hype, en het is gezwicht onder zijn eigen druk. Wat over blijft is een degelijke game.
300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang het leuk blijft... Nu nog even wel. Het is niet een game changer maar gewoon idd simpel vermaak. Missies doorlopen met elkaar, simpele shoot outs, ik vermaak me prima.
Het scheelt als je raak schietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...
Dik wapen hebben met een scope en demper.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Terroristische organisatie die dollar-biljetten had geïnfecteerd met een of ander virus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef LionPopChoc het volgende:
Vraag me wel af wat die apocalypse heeft veroorzaakt. Geen zombies maar een soort griep ofzo
Speel je t toch niet. Ik heb er geen problemen mee, dit was van te voren bekend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ooooooh, jij hebt wel opgeletquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Terroristische organisatie die dollar-biljetten had geïnfecteerd met een of ander virus.
In de Beta zitten al referenties naar de Dollar-Flu
Het is een beta hè. Ik neem aan dat er veel meer te doen is als het live is. Daarbij is het niet de bedoeling dat je andere spelers tegenkomt in de stad, alleen de mensen die in je eigen team zitten. Andere spelers ontmoeten doe je in de Dark Zone en het kleine stukje waar je begon.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:37 schreef bjorntju het volgende:
Vind de stad wel vrij leeg aanvoelen. Het ziet er wel prachtig uit maar ik heb niet het idee dat er veel te doen is. Daarnaast zie ik ook geen andere spelers rondlopen in de stad, alleen in het begingebied (waar je uit de helikopter stapt) zag ik wat spelers rondlopen maar voor de rest nergens. Is dit normaal of ligt het aan mij? (Heb het niet over de dark zone)
Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de wapens veel te gedetailleerd. Heb daar totaal geen belangstelling voor en dan moet ik er nog allemaal extra's op gaan zetten en uitvogelen wat het beste is. En het irriteert me dat level 8 items slechter zijn dan level 4 items (van dezelfde kleur). Het voelt niet logisch voor mij.
Inderdaad, zonder de shotgun maakt andere spelers killen wel erg moeilijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.
Vorige keer was het maandagochtend 06.00..denk zelf ditmaal tot 12.00 om de australiers tevreden te houdenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag de laatste dag. Geen idee tot hoe laat.
Heb jij überhaupt een kritische kanttekening?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.
Zullen het zien.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vorige keer was het maandagochtend 06.00..denk zelf ditmaal tot 12.00 om de australiers tevreden te houden
Kopen door de rest van je troep te verkopen..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:48 schreef Jeff89 het volgende:
Iemand tips over hoe je aan het begin (ben nu rank6 ofzo, heb alleen 2 van die missies van 'set up your base' gedaan) makkelijk een beetje betere gear kan verzamelen? De paar primary weapons die ik tot nu toe heb geloot waren allemaal veel minder dan m'n start M4.. Wel een iets beter SMG gevonden.
Ja hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt een kritische kanttekening?
Oké, dat is vooral een kwestie van balanceren. Maar inhoudelijk qua gameplay vind je het een volwaardige AAA titel waar al 3 jaar aan gewerkt wordt?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja hoor.
Rogue systeem kan beter. Risk/reward is slecht. Als je veel DZ-credits hebt is het niet lonend om rogue te gaan, met weinig credits kan je eigenlijk zonder problemen rogue gaan. Je verliest wel wat XP maar dat is vrij snel terug te verdienen. Vind de PvP nu vaak een lovefest en dat haalt een hoop spanning weg, 9 v/d 10 groepen die je tegenkomt zijn friendly en doen niks. Moeilijkste is om een spot te krijgen in een extraction omdat er soms 10 man loot wil extracten.
Bijna iedereen loopt met een assualt rifle/sniper combo. LMG/SMG/Shotgun zijn soms beter, maar vaak slechter.
Voor mij wel, maar dat is ook een persoonlijk iets. Ik snap de hele Fallout 4 hype niet. Paar keer een stream gezien en ik vind er geen reet aan terwijl het voor veel mensen een GOTY is.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, dat is vooral een kwestie van balanceren. Maar inhoudelijk qua gameplay vind je het een volwaardige AAA titel waar al 3 jaar aan gewerkt wordt?
Gewoon oprechte nieuwsgierigheid.
Het ding is dat het niet bedoelt is als PvP, het is een PVE area waar je aan PvP kan doen, maar het is juist bedoelt om het kut te maken om Rogue te gaan. Veel te veel mensen zien de DZ alleen als een PvP area, en gaan zich ook zo gedragen, wat dus niet de bedoeling is.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja hoor.
Rogue systeem kan beter. Risk/reward is slecht. Als je veel DZ-credits hebt is het niet lonend om rogue te gaan, met weinig credits kan je eigenlijk zonder problemen rogue gaan. Je verliest wel wat XP maar dat is vrij snel terug te verdienen. Vind de PvP nu vaak een lovefest en dat haalt een hoop spanning weg, 9 v/d 10 groepen die je tegenkomt zijn friendly en doen niks. Moeilijkste is om een spot te krijgen in een extraction omdat er soms 10 man loot wil extracten.
Bijna iedereen loopt met een assualt rifle/sniper combo. LMG/SMG/Shotgun zijn soms beter, maar vaak slechter.
Ja daar ga ik ook wel van uit, maar ik wacht toch nog even af tot de reviews uitkomen denk ik. Ik vond dat je in de beta erg veel moest lopen van punt A naar punt B, maar in de tussentijd gebeurde er eigenlijk niets speciaals. Er waren wel wat zijmissies van verdedig deze plek etc., maar ik hoop dat in de full game daar wel wat meer variatie inzit.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een beta hè. Ik neem aan dat er veel meer te doen is als het live is. Daarbij is het niet de bedoeling dat je andere spelers tegenkomt in de stad, alleen de mensen die in je eigen team zitten. Andere spelers ontmoeten doe je in de Dark Zone en het kleine stukje waar je begon.
Nou, mag hopen van niet voor die verkoopprijs!quote:Op zondag 21 februari 2016 23:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb het ongetwijfeld ergens kunnen lezen maar is er bekend of er ookmicro-transactions
in de game komen?
Uiteindelijk wapen gekocht in de safehouse, en armor van drops samengesteld uit zoveel mogelijk +HP items. 4250DPS/6600+HP in de setup in dit plaatje.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:15 schreef Droopie het volgende:
Kopen door de rest van je troep te verkopen..
In de darkzone bij de landmarks vind je ook goed spul.
Gewoon alleen kijken naar DPS voor automatische wapens, en enkele DMG+Headshot multiplier voor sniper/DMRs.. En als je wapens met elkaar vergelijkt moet je ff zorgen dat alle mods er af zijn. Soms komt 't level verschil ook door andere stats, zoals hogere headshot multiplier voor DMRs.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de wapens veel te gedetailleerd. Heb daar totaal geen belangstelling voor en dan moet ik er nog allemaal extra's op gaan zetten en uitvogelen wat het beste is. En het irriteert me dat level 8 items slechter zijn dan level 4 items (van dezelfde kleur). Het voelt niet logisch voor mij.
Niet per sé, je ziet vaak dat bij dit soort spellen de Microtransactie voor cosmetische items zijn. Niet zozeer om met echt geld betere wapens e.d. te kopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mag hopen van niet voor die verkoopprijs!Microtransactions is toch meer iets voor free to play games?
Ik hoop wel dat ze de drempel iets verlagen. De eerste dagen ging bijna niemand rogue en was het vooral rogues baiten (1x op hun turret schieten voor aggro en dan rogues afmaken voor easy credits terwijl ze roepen dat het ongelukje was). De achterdocht was compleet verdwenen en dat vond ik wel jammer. Maar misschien komt dat terug als de darkzone enemies betere loot droppen (vendors hadden nu de betere spullen). Het voelde nu teveel aan als een PVE waar je soms andere mensen tegenkomt die hetzelfde rondje langs de landmarks doen, de PvP was meer de race om een bevolkt PVE gebied te vinden.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het ding is dat het niet bedoelt is als PvP, het is een PVE area waar je aan PvP kan doen, maar het is juist bedoelt om het kut te maken om Rogue te gaan. Veel te veel mensen zien de DZ alleen als een PvP area, en gaan zich ook zo gedragen, wat dus niet de bedoeling is.
Ja dat is wel grappig, gewoon door de spawns rennen en dan de NPCs met golfstokken en baseballbats meelokkenquote:Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef Droopie het volgende:
Bij ons was er een groepje die rogue ging en wat npc mee de metro uitlokte en daar soort van steun van hadden..
Het upgraden van je basis wordt je toch al in de eerste 10 minuten uitgelegd? Dat zou toch geen verrasing mogen zijn?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:59 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren en vanmorgen nog ff gespeeld. Kom steeds achter meer dingen. Het is niet alleen maar schieten, maar ook upgraden van de basis en van je guns en abilities.
Haha. Klopt. Maar ik ben te lui om dingen te lezen en kwam er dus later pas achter hoe makkelijk het isquote:Op maandag 22 februari 2016 16:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het upgraden van je basis wordt je toch al in de eerste 10 minuten uitgelegd? Dat zou toch geen verrasing mogen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |