Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef exile79 het volgende:
Ben ook al weer vergeten hoe je weg springt als er een granaat oid bij je in de buurt terecht komt.
Kloptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef Semisane het volgende:
Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Thanks!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Ook al wordt dit zeker geen topgame, De game lijkt me toch nog wel een vermakelijk na het spelen van de beta.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:07 schreef LionPopChoc het volgende:
Vind m best tegenvallen ofzo, ik ga deze pas in de sale aanschaffen.
Ja dat zeker maar vind m ook geen 60/70 euro waardquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ook al wordt dit zeker geen topgame, De game lijkt me toch nog wel een vermakelijk na het spelen van de beta.
Nee, dat zijn er maar weinig. Maar dit soort spellen moet je serveren terwijl het nog heet is anders hoef je er niet eens aan te beginnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar vind m ook geen 60/70 euro waard
Ja, maar hoe lang blijft dat leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind het juist lachen, met 3 vrienden in een groep rond te lopen en chaos maken.
Geen idee hoe lang het leuk blijft... Nu nog even wel. Het is niet een game changer maar gewoon idd simpel vermaak. Missies doorlopen met elkaar, simpele shoot outs, ik vermaak me prima.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:02 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang blijft dat leuk.
Ik had meer survival verwacht. Nu blijf je gewoon in leven. Je leven vult zich langzaam weer aan. Je hebt anders gewoon medkits die je op makkelijke plaatsen kunt vinden en dat eten en drinken geven je wat extra's gedurende een paar seconden.
De game beloofde gewoon te veel, er onstond een hype, en het is gezwicht onder zijn eigen druk. Wat over blijft is een degelijke game.
300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang het leuk blijft... Nu nog even wel. Het is niet een game changer maar gewoon idd simpel vermaak. Missies doorlopen met elkaar, simpele shoot outs, ik vermaak me prima.
Het scheelt als je raak schietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...
Dik wapen hebben met een scope en demper.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Terroristische organisatie die dollar-biljetten had geïnfecteerd met een of ander virus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef LionPopChoc het volgende:
Vraag me wel af wat die apocalypse heeft veroorzaakt. Geen zombies maar een soort griep ofzo
Speel je t toch niet. Ik heb er geen problemen mee, dit was van te voren bekend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ooooooh, jij hebt wel opgeletquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Terroristische organisatie die dollar-biljetten had geïnfecteerd met een of ander virus.
In de Beta zitten al referenties naar de Dollar-Flu
Het is een beta hè. Ik neem aan dat er veel meer te doen is als het live is. Daarbij is het niet de bedoeling dat je andere spelers tegenkomt in de stad, alleen de mensen die in je eigen team zitten. Andere spelers ontmoeten doe je in de Dark Zone en het kleine stukje waar je begon.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:37 schreef bjorntju het volgende:
Vind de stad wel vrij leeg aanvoelen. Het ziet er wel prachtig uit maar ik heb niet het idee dat er veel te doen is. Daarnaast zie ik ook geen andere spelers rondlopen in de stad, alleen in het begingebied (waar je uit de helikopter stapt) zag ik wat spelers rondlopen maar voor de rest nergens. Is dit normaal of ligt het aan mij? (Heb het niet over de dark zone)
Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de wapens veel te gedetailleerd. Heb daar totaal geen belangstelling voor en dan moet ik er nog allemaal extra's op gaan zetten en uitvogelen wat het beste is. En het irriteert me dat level 8 items slechter zijn dan level 4 items (van dezelfde kleur). Het voelt niet logisch voor mij.
Inderdaad, zonder de shotgun maakt andere spelers killen wel erg moeilijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.
Vorige keer was het maandagochtend 06.00..denk zelf ditmaal tot 12.00 om de australiers tevreden te houdenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag de laatste dag. Geen idee tot hoe laat.
Heb jij überhaupt een kritische kanttekening?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.
Zullen het zien.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vorige keer was het maandagochtend 06.00..denk zelf ditmaal tot 12.00 om de australiers tevreden te houden
Kopen door de rest van je troep te verkopen..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:48 schreef Jeff89 het volgende:
Iemand tips over hoe je aan het begin (ben nu rank6 ofzo, heb alleen 2 van die missies van 'set up your base' gedaan) makkelijk een beetje betere gear kan verzamelen? De paar primary weapons die ik tot nu toe heb geloot waren allemaal veel minder dan m'n start M4.. Wel een iets beter SMG gevonden.
Ja hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt een kritische kanttekening?
Oké, dat is vooral een kwestie van balanceren. Maar inhoudelijk qua gameplay vind je het een volwaardige AAA titel waar al 3 jaar aan gewerkt wordt?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja hoor.
Rogue systeem kan beter. Risk/reward is slecht. Als je veel DZ-credits hebt is het niet lonend om rogue te gaan, met weinig credits kan je eigenlijk zonder problemen rogue gaan. Je verliest wel wat XP maar dat is vrij snel terug te verdienen. Vind de PvP nu vaak een lovefest en dat haalt een hoop spanning weg, 9 v/d 10 groepen die je tegenkomt zijn friendly en doen niks. Moeilijkste is om een spot te krijgen in een extraction omdat er soms 10 man loot wil extracten.
Bijna iedereen loopt met een assualt rifle/sniper combo. LMG/SMG/Shotgun zijn soms beter, maar vaak slechter.
Voor mij wel, maar dat is ook een persoonlijk iets. Ik snap de hele Fallout 4 hype niet. Paar keer een stream gezien en ik vind er geen reet aan terwijl het voor veel mensen een GOTY is.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, dat is vooral een kwestie van balanceren. Maar inhoudelijk qua gameplay vind je het een volwaardige AAA titel waar al 3 jaar aan gewerkt wordt?
Gewoon oprechte nieuwsgierigheid.
Het ding is dat het niet bedoelt is als PvP, het is een PVE area waar je aan PvP kan doen, maar het is juist bedoelt om het kut te maken om Rogue te gaan. Veel te veel mensen zien de DZ alleen als een PvP area, en gaan zich ook zo gedragen, wat dus niet de bedoeling is.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja hoor.
Rogue systeem kan beter. Risk/reward is slecht. Als je veel DZ-credits hebt is het niet lonend om rogue te gaan, met weinig credits kan je eigenlijk zonder problemen rogue gaan. Je verliest wel wat XP maar dat is vrij snel terug te verdienen. Vind de PvP nu vaak een lovefest en dat haalt een hoop spanning weg, 9 v/d 10 groepen die je tegenkomt zijn friendly en doen niks. Moeilijkste is om een spot te krijgen in een extraction omdat er soms 10 man loot wil extracten.
Bijna iedereen loopt met een assualt rifle/sniper combo. LMG/SMG/Shotgun zijn soms beter, maar vaak slechter.
Ja daar ga ik ook wel van uit, maar ik wacht toch nog even af tot de reviews uitkomen denk ik. Ik vond dat je in de beta erg veel moest lopen van punt A naar punt B, maar in de tussentijd gebeurde er eigenlijk niets speciaals. Er waren wel wat zijmissies van verdedig deze plek etc., maar ik hoop dat in de full game daar wel wat meer variatie inzit.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een beta hè. Ik neem aan dat er veel meer te doen is als het live is. Daarbij is het niet de bedoeling dat je andere spelers tegenkomt in de stad, alleen de mensen die in je eigen team zitten. Andere spelers ontmoeten doe je in de Dark Zone en het kleine stukje waar je begon.
Nou, mag hopen van niet voor die verkoopprijs!quote:Op zondag 21 februari 2016 23:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb het ongetwijfeld ergens kunnen lezen maar is er bekend of er ookmicro-transactions
in de game komen?
Uiteindelijk wapen gekocht in de safehouse, en armor van drops samengesteld uit zoveel mogelijk +HP items. 4250DPS/6600+HP in de setup in dit plaatje.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:15 schreef Droopie het volgende:
Kopen door de rest van je troep te verkopen..
In de darkzone bij de landmarks vind je ook goed spul.
Gewoon alleen kijken naar DPS voor automatische wapens, en enkele DMG+Headshot multiplier voor sniper/DMRs.. En als je wapens met elkaar vergelijkt moet je ff zorgen dat alle mods er af zijn. Soms komt 't level verschil ook door andere stats, zoals hogere headshot multiplier voor DMRs.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de wapens veel te gedetailleerd. Heb daar totaal geen belangstelling voor en dan moet ik er nog allemaal extra's op gaan zetten en uitvogelen wat het beste is. En het irriteert me dat level 8 items slechter zijn dan level 4 items (van dezelfde kleur). Het voelt niet logisch voor mij.
Niet per sé, je ziet vaak dat bij dit soort spellen de Microtransactie voor cosmetische items zijn. Niet zozeer om met echt geld betere wapens e.d. te kopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mag hopen van niet voor die verkoopprijs!Microtransactions is toch meer iets voor free to play games?
Ik hoop wel dat ze de drempel iets verlagen. De eerste dagen ging bijna niemand rogue en was het vooral rogues baiten (1x op hun turret schieten voor aggro en dan rogues afmaken voor easy credits terwijl ze roepen dat het ongelukje was). De achterdocht was compleet verdwenen en dat vond ik wel jammer. Maar misschien komt dat terug als de darkzone enemies betere loot droppen (vendors hadden nu de betere spullen). Het voelde nu teveel aan als een PVE waar je soms andere mensen tegenkomt die hetzelfde rondje langs de landmarks doen, de PvP was meer de race om een bevolkt PVE gebied te vinden.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het ding is dat het niet bedoelt is als PvP, het is een PVE area waar je aan PvP kan doen, maar het is juist bedoelt om het kut te maken om Rogue te gaan. Veel te veel mensen zien de DZ alleen als een PvP area, en gaan zich ook zo gedragen, wat dus niet de bedoeling is.
Ja dat is wel grappig, gewoon door de spawns rennen en dan de NPCs met golfstokken en baseballbats meelokkenquote:Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef Droopie het volgende:
Bij ons was er een groepje die rogue ging en wat npc mee de metro uitlokte en daar soort van steun van hadden..
Het upgraden van je basis wordt je toch al in de eerste 10 minuten uitgelegd? Dat zou toch geen verrasing mogen zijn?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:59 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren en vanmorgen nog ff gespeeld. Kom steeds achter meer dingen. Het is niet alleen maar schieten, maar ook upgraden van de basis en van je guns en abilities.
Haha. Klopt. Maar ik ben te lui om dingen te lezen en kwam er dus later pas achter hoe makkelijk het isquote:Op maandag 22 februari 2016 16:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het upgraden van je basis wordt je toch al in de eerste 10 minuten uitgelegd? Dat zou toch geen verrasing mogen zijn?
Als je dan toch zaken gaat reviewen, probeer dan iig de indruk te wekken dat je oplet tijdens het spelenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Haha. Klopt. Maar ik ben te lui om dingen te lezen en kwam er dus later pas achter hoe makkelijk het is
Ga ik zeker doen de volgende keer. Dit was ook de eerste keer dat ik een soort van review heb gemaakt. Ben nog bezig met bewerken van twee andere filmpjes. Maar zal het hier maar niet posten. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd door bepaalde mensenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je dan toch zaken gaat reviewen, probeer dan iig de indruk te wekken dat je oplet tijdens het spelen
Btw, leuke feitjes van de beta:
http://tomclancy-thedivis(...)ng-the-division-beta
Gewoon posten hier...Ceased2Be heeft gewoon gelijk dat je niet een game kan reviewen terwijl je eigenlijk delen van de game aan het skippen bent...dat is op z'n zacht gezegd amateuristisch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:34 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen de volgende keer. Dit was ook de eerste keer dat ik een soort van review heb gemaakt. Ben nog bezig met bewerken van twee andere filmpjes. Maar zal het hier maar niet posten. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd door bepaalde mensen
Ik knip er wel af en toe wat stukjes uit, omdat de kijker anders 5 minuten zit te kijken naar mij terwijl ik alleen aan het rennen ben. Verder, zoals ik al zei, is dit de eerste keer dat ik zo'n soort review doe. Dus alle feedback is welkom natuurlijk. Ga het zeker vaker doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon posten hier...Ceased2Be heeft gewoon gelijk dat je niet een game kan reviewen terwijl je eigenlijk delen van de game aan het skippen bent...dat is op z'n zacht gezegd amateuristisch.
Een goede reviewer zoekt uit hoe een game werkt, wat de bedoeling is van de developer, wat men claimt dat men wilt bereiken met de game en zorgt er voor dat hij/zij zaken test om uit te zoeken of de developer het lukt haar bedoelingen waar te maken, waar ze de plank mis slaan en waar ze zichzelf overstijgt.
Laat maar zien hoe jij dat doet...en dan krijg je wel feedback hier...op een aantal die vinden dat je moet opflikkeren met filmpjes, maar die kunnen er ook gewoon voor kiezen om je posts te negeren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Btw, leuke feitjes van de beta:
http://tomclancy-thedivis(...)ng-the-division-beta
a) Het was toch eigenlijk geen PVP zone volgens de devs? b) Vind je het gek, als de meeste content in de Dark Zone is. Daarbuiten kon je alleen die 2 missies doen, en na 2x heb je die toch wel gezien.quote:The PVP-enabled Zone proved to be particularly popular, with players spending around 2-hours in the PVP zone,
quote:with almost 50% of agents turning Rogue in the process
Ja, hiero! Ik was totaal niet van plan rogue te gaan oid, maar dat gebeurde dus wel toen ik zo'n turret voor de npc's neerzettequote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Jeff89 het volgende:
En hoeveel daarvan door turret bugs, mensen die (al dan niet expres) in de crossfire komen of omdat iemand in hun Squad een mongool was?
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hiero! Ik was totaal niet van plan rogue te gaan oid, maar dat gebeurde dus wel toen ik zo'n turret voor de npc's neerzette
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjesHet kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:
Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden
Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
Nou 1 voordeel, in de closed beta kreeg je al 90 seconden rogue aan je broek bij een verdwaalde kogel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjesHet kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:
Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden
Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
Thnx voor de feedbackquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:27 schreef Semisane het volgende:
Tja...ik zou eens beginnen om gescripte commentaar te editten in je video's omdat er nu erg lange stiltes vallen en daarbij is het "live-commentaar" niet altijd even interessant of informatief. Achteraf commentaar of monoloog in een video editten doet volgens mij elke beetje youtuber met dit soort game-video's. Maakt het geheel wat soepeler.
Verder zou ik ook wat meer doelmatig zaken gaan spelen zodat je iets kan laten zien dat goed werkt of juist niet goed werk en meteen aangeven waarom etc. Wel aardig vind ik dat je laat zien wanneer het niet lukt, zoals dat je door die cleaner werd af gefikt. Altijd aardig voor komisch effect.
Dat is in principe geen probleem als je een review wil doen. Live commentary is leuk voor mensen die een game al kennen, en zich enigszins kunnen verplaatsen in de speler.. Bij een review probeer je juist mensen die het spel nog niet (zo goed) kennen te laten zien waar het spel om draait, hoe het werkt en wat de plus en minpunten zijn. Dat kan je inderdaad beter eerst op 'n rijtje zetten, om daar vervolgens passende beelden bij te zoeken ter illustratie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef Albert86 het volgende:
Ik ben alleen bang dat het dan té gescript klinkt.
Die heb ik niet gespeeld. In open was het volgens mij iets van 20 seconden voor een x-aantal kogels of DMG op een neutrale speler, en 90 seconden als je daadwerkelijk iemand doodmaakt (of iig down in die revive-mode).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef Droopie het volgende:
Nou 1 voordeel, in de closed beta kreeg je al 90 seconden rogue aan je broek bij een verdwaalde kogel.
En als je het hebt over die turret die m'n teamgenoot sloopte: Die schoot op hem, dus schoot hij terug... En toen waren we allemaal roguequote:Hopelijk gaan ze die turret ook nog aanpassen qua rogue. Was die turret dus niet in rust tot iemand rogue werd??
Heeft iemand daar wat van gemerkt tijdens de bèta? Het eerste waar ik mij namelijk aan ergerde in de bèta was dat ik een handgranaat in een winkeletalage flikkerde en er geen sprake was van rondvliegende troep. Een beetje fatsoenlijke zwaartekracht vind ik altijd wel belangrijk maar in The Division was voor mijn gevoel alles zo statisch als de pest, terwijl er juist zo werd gepimpt met dingen als 'procedural destruction'.quote:The Division takes place in mid-crisis Manhattan, an open world with destructive environments that are free for players to explore.
De PC versie heeft dat sowieso, te zien in die Nvidia video. In de beta zat het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik zat net ff te kijken op de Wiki van The Division en daar staat dit:
[..]
Heeft iemand daar wat van gemerkt tijdens de bèta? Het eerste waar ik mij namelijk aan ergerde in de bèta was dat ik een handgranaat in een winkeletalage flikkerde en er geen sprake was van rondvliegende troep. Een beetje fatsoenlijke zwaartekracht vind ik altijd wel belangrijk maar in The Division was voor mijn gevoel alles zo statisch als de pest, terwijl er juist zo werd gepimpt met dingen als 'procedural destruction'.
Het enige wat me opviel is dat voertuigen enigszins realistisch reageerden op impact van kogels en de bekende afbrokkelende betonnen pilaren waar je achter schuilt maar verder heb ik van onderstaande heel weinig gemerkt in de bèta.
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.quote:TOM CLANCY'S THE DIVISION immerses players in a frighteningly chaotic New York City, which has been devastated by a fictional strain of smallpox - the Variola Chimera virus. The Division, a classified unit of self-supported tactical agents, is activated to restore order. Your mission as a player begins.
Based on the fictive yet realistic storyline of Tom Clancy's The Division, Collapse is an end of society simulator that uses real data to create a hyper-personalised experience of events to set the scene before the game's launch on 8 March 2016.
Through a sequence of interactive storytelling, Collapse takes you through the consequences of the fictional variola chimera pandemic, demonstrating how quickly the cities and society that we take for granted can fall.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Als voorproefje kan je patient zero spelen in je eigen omgeving
http://collapse-thedivisiongame.ubi.com/en/
Web based simulator The Collapse over de start van de pandemie.
Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is
[..]
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Als voorproefje kan je patient zero spelen in je eigen omgeving
http://collapse-thedivisiongame.ubi.com/en/
Web based simulator The Collapse over de start van de pandemie.
Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is
[..]
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.
Valt best mee, ben verantwoordelijk voor maar minder dan 700 miljoen doden. Vind ik nog wel schappelijk, gezien het feit dat ik naar Mexico stad vloog.quote:YOU MADE THE WORLD COLLAPSE IN
25.22:39
DAYS HOURS MINUTES
STARTING POINT
AMSTERDAM
3 430 PEOPLE/KM²
TOTAL DEATHS
679 794 943
1 516 192 219 INFECTED
Ik ging naar Londen! Leek me logisch om maar naar familie te vluchtenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:28 schreef Semisane het volgende:
Valt best mee, ben verantwoordelijk voor maar minder dan 700 miljoen doden. Vind ik nog wel schappelijk, gezien het feit dat ik naar Mexico stad vloog.
Dit zijn bugfixes nav feedback op de open beta.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Day 1 Patch voor een game die nog niet uit is?
Ah ok. Vond het menu inderdaad wat onoverzichtelijk.chaotisch ingame.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit zijn bugfixes nav feedback op de open beta.
Daarom heet het ook een day 1 patchquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Day 1 Patch voor een game die nog niet uit is?
WHAT THE FUCKquote:Beste Menno,
Onderstaand artikel uit je bestelling met nummer 8673975770 hebben we jammer genoeg moeten annuleren. De leverancier kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor.
Bestelnummer: 8673975770
Artikel: Tom Clancy's The Division - Gold Edition - PS4 (Uitverkocht) - Ubisoft
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef Droopie het volgende:
Nou ja, ik ga hem denk ik gewoon digitaal kopen met de 15 euro cashback actie van Sony.
Ga jij dan de gold edition halen ofwat?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef Droopie het volgende:
https://blog.eu.playstati(...)ore-get-an-extra-15/
Yoh weet ik veel als je minimaal 100e opwaardeerd krijg je 15e:Pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kan alleen 50 euro of 150 euro opwaarderen met iDeal?
Als je 150 krijgt zal je ook wel 15 euro terugkrijgen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yoh weet ik veel als je minimaal 100e opwaardeerd krijg je 15e:P
kom ff telegramquote:Op zondag 6 maart 2016 16:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je 150 krijgt zal je ook wel 15 euro terugkrijgen.
Bij 50 niet, maar je kan toch ook wel 100 kiezen of bedrag naar keuze.
Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houdenquote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Droopie het volgende:
Hij is nu (!) te koop voor 53 euro bij de Mediamarkt Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |