abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160064935
Gaaf spel :) Net gisteren ff een dik half uur gespeeld. Erg vermakelijk.

Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:48:23 #102
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160065872
Iemand tips over hoe je aan het begin (ben nu rank6 ofzo, heb alleen 2 van die missies van 'set up your base' gedaan) makkelijk een beetje betere gear kan verzamelen? De paar primary weapons die ik tot nu toe heb geloot waren allemaal veel minder dan m'n start M4.. Wel een iets beter SMG gevonden.
pi_160067956
kan je ook crouchen?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:09:47 #104
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160068374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:50 schreef exile79 het volgende:
kan je ook crouchen?
Nee
pi_160068501
Ben ook al weer vergeten hoe je weg springt als er een granaat oid bij je in de buurt terecht komt.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:22:45 #106
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_160068689
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef exile79 het volgende:
Ben ook al weer vergeten hoe je weg springt als er een granaat oid bij je in de buurt terecht komt.
Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_160069024
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef Semisane het volgende:

Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Klopt :Y Twee keer spatiebalk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160069616
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Thanks!
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_160069642
Vind m best tegenvallen ofzo, ik ga deze pas in de sale aanschaffen.
pi_160070069
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:07 schreef LionPopChoc het volgende:
Vind m best tegenvallen ofzo, ik ga deze pas in de sale aanschaffen.
Ook al wordt dit zeker geen topgame, De game lijkt me toch nog wel een vermakelijk na het spelen van de beta.
pi_160070277
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:27 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ook al wordt dit zeker geen topgame, De game lijkt me toch nog wel een vermakelijk na het spelen van de beta.
Ja dat zeker maar vind m ook geen 60/70 euro waard
pi_160070311
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef LionPopChoc het volgende:

[..]

Ja dat zeker maar vind m ook geen 60/70 euro waard
Nee, dat zijn er maar weinig. Maar dit soort spellen moet je serveren terwijl het nog heet is anders hoef je er niet eens aan te beginnen.
pi_160072682
Beta valt erg tegen. Ga hem denk ik niet kopen.
Rossoneri siamo noi.
  FOK!fotograaf zaterdag 20 februari 2016 @ 18:44:09 #114
159915 -Menn0-
MNO
pi_160072781
Ik vind het juist lachen, met 3 vrienden in een groep rond te lopen en chaos maken.
,,/
pi_160073004
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind het juist lachen, met 3 vrienden in een groep rond te lopen en chaos maken.
Ja, maar hoe lang blijft dat leuk.

Ik had meer survival verwacht. Nu blijf je gewoon in leven. Je leven vult zich langzaam weer aan. Je hebt anders gewoon medkits die je op makkelijke plaatsen kunt vinden en dat eten en drinken geven je wat extra's gedurende een paar seconden.

De game beloofde gewoon te veel, er onstond een hype, en het is gezwicht onder zijn eigen druk. Wat over blijft is een degelijke game.
  FOK!fotograaf zaterdag 20 februari 2016 @ 19:20:39 #116
159915 -Menn0-
MNO
pi_160073358
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:02 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, maar hoe lang blijft dat leuk.

Ik had meer survival verwacht. Nu blijf je gewoon in leven. Je leven vult zich langzaam weer aan. Je hebt anders gewoon medkits die je op makkelijke plaatsen kunt vinden en dat eten en drinken geven je wat extra's gedurende een paar seconden.

De game beloofde gewoon te veel, er onstond een hype, en het is gezwicht onder zijn eigen druk. Wat over blijft is een degelijke game.
Geen idee hoe lang het leuk blijft... Nu nog even wel. Het is niet een game changer maar gewoon idd simpel vermaak. Missies doorlopen met elkaar, simpele shoot outs, ik vermaak me prima.
,,/
pi_160073666
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:20 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Geen idee hoe lang het leuk blijft... Nu nog even wel. Het is niet een game changer maar gewoon idd simpel vermaak. Missies doorlopen met elkaar, simpele shoot outs, ik vermaak me prima.
300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...
Rossoneri siamo noi.
pi_160080668
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...
Het scheelt als je raak schiet ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160080890
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...
Dik wapen hebben met een scope en demper.
Ik schoot met 1 magazijn zo drie van die rioters neer, zo van krakaka.

Nu nog een goede shotgun voor die darkzone en ik ben tevreden.
Hell To The Liars
pi_160081260
Vraag me wel af wat die apocalypse heeft veroorzaakt. Geen zombies maar een soort griep ofzo
pi_160081356
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef LionPopChoc het volgende:
Vraag me wel af wat die apocalypse heeft veroorzaakt. Geen zombies maar een soort griep ofzo
Terroristische organisatie die dollar-biljetten had geïnfecteerd met een of ander virus.
In de Beta zitten al referenties naar de Dollar-Flu
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!fotograaf zaterdag 20 februari 2016 @ 23:36:45 #122
159915 -Menn0-
MNO
pi_160081455
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...
Speel je t toch niet. Ik heb er geen problemen mee, dit was van te voren bekend.
,,/
pi_160082984
Vind de stad wel vrij leeg aanvoelen. Het ziet er wel prachtig uit maar ik heb niet het idee dat er veel te doen is. Daarnaast zie ik ook geen andere spelers rondlopen in de stad, alleen in het begingebied (waar je uit de helikopter stapt) zag ik wat spelers rondlopen maar voor de rest nergens. Is dit normaal of ligt het aan mij? (Heb het niet over de dark zone)
pi_160085689
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Terroristische organisatie die dollar-biljetten had geïnfecteerd met een of ander virus.
In de Beta zitten al referenties naar de Dollar-Flu
Ooooooh, jij hebt wel opgelet :)
pi_160085942
Waar ik vrijdag nog zoiets had van meh, dit vind ik niks, vind ik het sinds gisteren best wel tof.
Ik zal hem echter pas een keer kopen als ie nog maar een tientje of 4 kost.
Met MGS5 en Dying Light Enhanced Edition waar ik momenteel mee bezig ben en straks Dark Souls 3, heb ik er voorlopig toch geen tijd voor.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_160085994
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:37 schreef bjorntju het volgende:
Vind de stad wel vrij leeg aanvoelen. Het ziet er wel prachtig uit maar ik heb niet het idee dat er veel te doen is. Daarnaast zie ik ook geen andere spelers rondlopen in de stad, alleen in het begingebied (waar je uit de helikopter stapt) zag ik wat spelers rondlopen maar voor de rest nergens. Is dit normaal of ligt het aan mij? (Heb het niet over de dark zone)
Het is een beta hè. Ik neem aan dat er veel meer te doen is als het live is. Daarbij is het niet de bedoeling dat je andere spelers tegenkomt in de stad, alleen de mensen die in je eigen team zitten. Andere spelers ontmoeten doe je in de Dark Zone en het kleine stukje waar je begon.

De Dark Zone vind ik overigens maar stom met dat extraction gebeuren. Beetje schieten, hup alweer te veel items, weer helicopter laten komen. Etc. Niets aan.

En ik vind de wapens veel te gedetailleerd. Heb daar totaal geen belangstelling voor en dan moet ik er nog allemaal extra's op gaan zetten en uitvogelen wat het beste is. En het irriteert me dat level 8 items slechter zijn dan level 4 items (van dezelfde kleur). Het voelt niet logisch voor mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 februari 2016 @ 12:05:57 #127
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_160088160
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:

En ik vind de wapens veel te gedetailleerd. Heb daar totaal geen belangstelling voor en dan moet ik er nog allemaal extra's op gaan zetten en uitvogelen wat het beste is. En het irriteert me dat level 8 items slechter zijn dan level 4 items (van dezelfde kleur). Het voelt niet logisch voor mij.
Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_160089261
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.
Inderdaad, zonder de shotgun maakt andere spelers killen wel erg moeilijk.
Dat craften ben ik wel erg benieuwd naar, maat had zelfs een mooie blauwe kleur als skin.

Die side missies zijn soms wel erg kort en stom
Hell To The Liars
pi_160089558
Hoe lang is de beta eigenlijk nog open? Dan weet ik iig hoe lang ik nog heb om wat meer gameplay op te nemen :)

Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_160089792
Vandaag de laatste dag. Geen idee tot hoe laat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_160090502
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag de laatste dag. Geen idee tot hoe laat.
Vorige keer was het maandagochtend 06.00..denk zelf ditmaal tot 12.00 om de australiers tevreden te houden
Hell To The Liars
  zondag 21 februari 2016 @ 14:08:28 #132
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160090867
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat is juist de uitdaging voor mij en dat wat het boeiend/leuk houdt. Je gear en wapens zo indelen voor de optimale set-up.
Heb jij überhaupt een kritische kanttekening? :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_160091008
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef Droopie het volgende:

[..]

Vorige keer was het maandagochtend 06.00..denk zelf ditmaal tot 12.00 om de australiers tevreden te houden
Zullen het zien.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_160091044
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:48 schreef Jeff89 het volgende:
Iemand tips over hoe je aan het begin (ben nu rank6 ofzo, heb alleen 2 van die missies van 'set up your base' gedaan) makkelijk een beetje betere gear kan verzamelen? De paar primary weapons die ik tot nu toe heb geloot waren allemaal veel minder dan m'n start M4.. Wel een iets beter SMG gevonden.
Kopen door de rest van je troep te verkopen..
In de darkzone bij de landmarks vind je ook goed spul.
Hell To The Liars
  zondag 21 februari 2016 @ 14:18:34 #135
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_160091139
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Heb jij überhaupt een kritische kanttekening? :')
Ja hoor.
Rogue systeem kan beter. Risk/reward is slecht. Als je veel DZ-credits hebt is het niet lonend om rogue te gaan, met weinig credits kan je eigenlijk zonder problemen rogue gaan. Je verliest wel wat XP maar dat is vrij snel terug te verdienen. Vind de PvP nu vaak een lovefest en dat haalt een hoop spanning weg, 9 v/d 10 groepen die je tegenkomt zijn friendly en doen niks. Moeilijkste is om een spot te krijgen in een extraction omdat er soms 10 man loot wil extracten :').

Bijna iedereen loopt met een assualt rifle/sniper combo. LMG/SMG/Shotgun zijn soms beter, maar vaak slechter.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 21 februari 2016 @ 14:24:39 #136
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160091322
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef PirE het volgende:

[..]

Ja hoor.
Rogue systeem kan beter. Risk/reward is slecht. Als je veel DZ-credits hebt is het niet lonend om rogue te gaan, met weinig credits kan je eigenlijk zonder problemen rogue gaan. Je verliest wel wat XP maar dat is vrij snel terug te verdienen. Vind de PvP nu vaak een lovefest en dat haalt een hoop spanning weg, 9 v/d 10 groepen die je tegenkomt zijn friendly en doen niks. Moeilijkste is om een spot te krijgen in een extraction omdat er soms 10 man loot wil extracten :').

Bijna iedereen loopt met een assualt rifle/sniper combo. LMG/SMG/Shotgun zijn soms beter, maar vaak slechter.
Oké, dat is vooral een kwestie van balanceren. Maar inhoudelijk qua gameplay vind je het een volwaardige AAA titel waar al 3 jaar aan gewerkt wordt?

Gewoon oprechte nieuwsgierigheid.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 21 februari 2016 @ 15:12:07 #137
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_160092704
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Oké, dat is vooral een kwestie van balanceren. Maar inhoudelijk qua gameplay vind je het een volwaardige AAA titel waar al 3 jaar aan gewerkt wordt?

Gewoon oprechte nieuwsgierigheid.
Voor mij wel, maar dat is ook een persoonlijk iets. Ik snap de hele Fallout 4 hype niet. Paar keer een stream gezien en ik vind er geen reet aan terwijl het voor veel mensen een GOTY is.

Copy paste van textures stoort mij persoonlijk niet. PVE deelt voelt wel wat leeg aan, maar ik ben niet van plan om heel veel solo te spelen. In een groep heb je meestal genoeg afleiding als er niks gebeurd. Snap die zorgen wel als je alleen speelt, dan zou ik ook twijfelen over wel of niet kopen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_160093056
Ik vind het geen AAA game.
Maar ik heb heel die hype niet meegekregen dus alles is mooi meegenomen.

Dit spel heeft veel meer potentie (wat ik zie in de beta) maar ze hebben keuzes gemaakt.

Echter 8 maart, ik kijk ernaar uit
Hell To The Liars
pi_160095361
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef PirE het volgende:

[..]

Ja hoor.
Rogue systeem kan beter. Risk/reward is slecht. Als je veel DZ-credits hebt is het niet lonend om rogue te gaan, met weinig credits kan je eigenlijk zonder problemen rogue gaan. Je verliest wel wat XP maar dat is vrij snel terug te verdienen. Vind de PvP nu vaak een lovefest en dat haalt een hoop spanning weg, 9 v/d 10 groepen die je tegenkomt zijn friendly en doen niks. Moeilijkste is om een spot te krijgen in een extraction omdat er soms 10 man loot wil extracten :').

Bijna iedereen loopt met een assualt rifle/sniper combo. LMG/SMG/Shotgun zijn soms beter, maar vaak slechter.
Het ding is dat het niet bedoelt is als PvP, het is een PVE area waar je aan PvP kan doen, maar het is juist bedoelt om het kut te maken om Rogue te gaan. Veel te veel mensen zien de DZ alleen als een PvP area, en gaan zich ook zo gedragen, wat dus niet de bedoeling is.
pi_160099944
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is een beta hè. Ik neem aan dat er veel meer te doen is als het live is. Daarbij is het niet de bedoeling dat je andere spelers tegenkomt in de stad, alleen de mensen die in je eigen team zitten. Andere spelers ontmoeten doe je in de Dark Zone en het kleine stukje waar je begon.
Ja daar ga ik ook wel van uit, maar ik wacht toch nog even af tot de reviews uitkomen denk ik. Ik vond dat je in de beta erg veel moest lopen van punt A naar punt B, maar in de tussentijd gebeurde er eigenlijk niets speciaals. Er waren wel wat zijmissies van verdedig deze plek etc., maar ik hoop dat in de full game daar wel wat meer variatie inzit.

Zeg er wel bij dat ik de beta niet heel veel gespeeld heb, een uurtje of twee/drie in totaal denk ik, maar wat ik er van had gespeeld werd ik niet echt heel erg enthousiast van :P Nvidia bundelt nu ook The Division codes bij hun videokaarten dus misschien kan ik hem ergens nog goedkoop op te kop tikken.
pi_160107867
Ik heb het ongetwijfeld ergens kunnen lezen maar is er bekend of er ook :r micro-transactions :r in de game komen?
pi_160107943
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 23:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb het ongetwijfeld ergens kunnen lezen maar is er bekend of er ook :r micro-transactions :r in de game komen?
Nou, mag hopen van niet voor die verkoopprijs! :o Microtransactions is toch meer iets voor free to play games?

Ik vind het overigens wel een leuk spel met potentieel, moet er nog wel behoorlijk wat bijkomen wat nu niet in de beta zat. De sfeer is wel leuk, maar op zich de hele tijd hetzelfde. Ik hoop dat de mainquest goed is uitgewerkt (ik hou van story driven games). Ondertussen vond ik dus de Dark Zone geen ruk aan. We hebben het dit weekend aardig veel samen gespeeld (met mijn vriend en wat andere vrienden) om te zien of we dit per se samen wilden spelen (moesten we namelijk 2x het spel aanschaffen), maar besloten dat we dat niet gaan doen. Ik speel wel een character op zijn account straks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 februari 2016 @ 10:32:09 #143
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160112537
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:15 schreef Droopie het volgende:

Kopen door de rest van je troep te verkopen..
In de darkzone bij de landmarks vind je ook goed spul.
Uiteindelijk wapen gekocht in de safehouse, en armor van drops samengesteld uit zoveel mogelijk +HP items. 4250DPS/6600+HP in de setup in dit plaatje.

Maar ik ben nog het meeste happy met m'n witte pet+witte jas. Als ze de beta toevallig verlengen ga ik vanavond nog op jacht naar een paarse M1A.



quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 09:03 schreef Isabeau het volgende:

En ik vind de wapens veel te gedetailleerd. Heb daar totaal geen belangstelling voor en dan moet ik er nog allemaal extra's op gaan zetten en uitvogelen wat het beste is. En het irriteert me dat level 8 items slechter zijn dan level 4 items (van dezelfde kleur). Het voelt niet logisch voor mij.
Gewoon alleen kijken naar DPS voor automatische wapens, en enkele DMG+Headshot multiplier voor sniper/DMRs.. En als je wapens met elkaar vergelijkt moet je ff zorgen dat alle mods er af zijn. Soms komt 't level verschil ook door andere stats, zoals hogere headshot multiplier voor DMRs.
pi_160112651
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, mag hopen van niet voor die verkoopprijs! :o Microtransactions is toch meer iets voor free to play games?

Niet per sé, je ziet vaak dat bij dit soort spellen de Microtransactie voor cosmetische items zijn. Niet zozeer om met echt geld betere wapens e.d. te kopen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 22 februari 2016 @ 11:48:38 #145
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_160114167
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:51 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Het ding is dat het niet bedoelt is als PvP, het is een PVE area waar je aan PvP kan doen, maar het is juist bedoelt om het kut te maken om Rogue te gaan. Veel te veel mensen zien de DZ alleen als een PvP area, en gaan zich ook zo gedragen, wat dus niet de bedoeling is.
Ik hoop wel dat ze de drempel iets verlagen. De eerste dagen ging bijna niemand rogue en was het vooral rogues baiten (1x op hun turret schieten voor aggro en dan rogues afmaken voor easy credits terwijl ze roepen dat het ongelukje was). De achterdocht was compleet verdwenen en dat vond ik wel jammer. Maar misschien komt dat terug als de darkzone enemies betere loot droppen (vendors hadden nu de betere spullen). Het voelde nu teveel aan als een PVE waar je soms andere mensen tegenkomt die hetzelfde rondje langs de landmarks doen, de PvP was meer de race om een bevolkt PVE gebied te vinden.

Gisteren waren er meer rogues maar die liepen elke keer naar de gebruikelijke spots om te campen. Uiteindelijk maar zelf rogue gegaan maar gewoon op straat gevochten, paar leuke fights gehad met wisselend succes. Op dat moment ging het ons niet eens om de loot, puur voor wat actie en dingen uitproberen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_160114279
Bij ons was er een groepje die rogue ging en wat npc mee de metro uitlokte en daar soort van steun van hadden..
Hell To The Liars
  maandag 22 februari 2016 @ 11:55:13 #147
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_160114334
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef Droopie het volgende:
Bij ons was er een groepje die rogue ging en wat npc mee de metro uitlokte en daar soort van steun van hadden..
Ja dat is wel grappig, gewoon door de spawns rennen en dan de NPCs met golfstokken en baseballbats meelokken :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_160119919
Gisteren en vanmorgen nog ff gespeeld. Kom steeds achter meer dingen. Het is niet alleen maar schieten, maar ook upgraden van de basis en van je guns en abilities.

Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_160120386
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:59 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren en vanmorgen nog ff gespeeld. Kom steeds achter meer dingen. Het is niet alleen maar schieten, maar ook upgraden van de basis en van je guns en abilities.

Het upgraden van je basis wordt je toch al in de eerste 10 minuten uitgelegd? Dat zou toch geen verrasing mogen zijn?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!fotograaf maandag 22 februari 2016 @ 16:17:01 #151
159915 -Menn0-
MNO
pi_160120390
Flikker toch op met je kut filmpjes
,,/
pi_160121335
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het upgraden van je basis wordt je toch al in de eerste 10 minuten uitgelegd? Dat zou toch geen verrasing mogen zijn?
Haha. Klopt. Maar ik ben te lui om dingen te lezen en kwam er dus later pas achter hoe makkelijk het is :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_160121345
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:17 schreef -Menn0- het volgende:
Flikker toch op met je kut filmpjes
Niemand verplicht het je om te kijken.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_160138168
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Haha. Klopt. Maar ik ben te lui om dingen te lezen en kwam er dus later pas achter hoe makkelijk het is :P
Als je dan toch zaken gaat reviewen, probeer dan iig de indruk te wekken dat je oplet tijdens het spelen ;)

Btw, leuke feitjes van de beta:
http://tomclancy-thedivis(...)ng-the-division-beta
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160138277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als je dan toch zaken gaat reviewen, probeer dan iig de indruk te wekken dat je oplet tijdens het spelen ;)

Btw, leuke feitjes van de beta:
http://tomclancy-thedivis(...)ng-the-division-beta
Ga ik zeker doen de volgende keer. Dit was ook de eerste keer dat ik een soort van review heb gemaakt. Ben nog bezig met bewerken van twee andere filmpjes. Maar zal het hier maar niet posten. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd door bepaalde mensen :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 12:01:23 #156
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_160142847
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:34 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen de volgende keer. Dit was ook de eerste keer dat ik een soort van review heb gemaakt. Ben nog bezig met bewerken van twee andere filmpjes. Maar zal het hier maar niet posten. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd door bepaalde mensen :)
Gewoon posten hier...Ceased2Be heeft gewoon gelijk dat je niet een game kan reviewen terwijl je eigenlijk delen van de game aan het skippen bent...dat is op z'n zacht gezegd amateuristisch.

Een goede reviewer zoekt uit hoe een game werkt, wat de bedoeling is van de developer, wat men claimt dat men wilt bereiken met de game en zorgt er voor dat hij/zij zaken test om uit te zoeken of de developer het lukt haar bedoelingen waar te maken, waar ze de plank mis slaan en waar ze zichzelf overstijgt.

Laat maar zien hoe jij dat doet...en dan krijg je wel feedback hier...op een aantal die vinden dat je moet opflikkeren met filmpjes, maar die kunnen er ook gewoon voor kiezen om je posts te negeren. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_160146861
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:01 schreef Semisane het volgende:

[..]

Gewoon posten hier...Ceased2Be heeft gewoon gelijk dat je niet een game kan reviewen terwijl je eigenlijk delen van de game aan het skippen bent...dat is op z'n zacht gezegd amateuristisch.

Een goede reviewer zoekt uit hoe een game werkt, wat de bedoeling is van de developer, wat men claimt dat men wilt bereiken met de game en zorgt er voor dat hij/zij zaken test om uit te zoeken of de developer het lukt haar bedoelingen waar te maken, waar ze de plank mis slaan en waar ze zichzelf overstijgt.

Laat maar zien hoe jij dat doet...en dan krijg je wel feedback hier...op een aantal die vinden dat je moet opflikkeren met filmpjes, maar die kunnen er ook gewoon voor kiezen om je posts te negeren. :)
Ik knip er wel af en toe wat stukjes uit, omdat de kijker anders 5 minuten zit te kijken naar mij terwijl ik alleen aan het rennen ben. Verder, zoals ik al zei, is dit de eerste keer dat ik zo'n soort review doe. Dus alle feedback is welkom natuurlijk. Ga het zeker vaker doen.
Maar voor degene die wel geïnteresseerd zijn, hier deel 4. Tevens het laatste deel. Had problemen bij het 5e deel. Geen goede audio. Gaf storingen.

Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 19:27:14 #158
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_160153603
Tja...ik zou eens beginnen om gescripte commentaar te editten in je video's omdat er nu erg lange stiltes vallen en daarbij is het "live-commentaar" niet altijd even interessant of informatief. Achteraf commentaar of monoloog in een video editten doet volgens mij elke beetje youtuber met dit soort game-video's. Maakt het geheel wat soepeler. :)

Verder zou ik ook wat meer doelmatig zaken gaan spelen zodat je iets kan laten zien dat goed werkt of juist niet goed werk en meteen aangeven waarom etc. Wel aardig vind ik dat je laat zien wanneer het niet lukt, zoals dat je door die cleaner werd af gefikt. Altijd aardig voor komisch effect. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 23 februari 2016 @ 20:42:05 #159
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160156107
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Btw, leuke feitjes van de beta:
http://tomclancy-thedivis(...)ng-the-division-beta
quote:
The PVP-enabled Zone proved to be particularly popular, with players spending around 2-hours in the PVP zone,
a) Het was toch eigenlijk geen PVP zone volgens de devs? b) Vind je het gek, als de meeste content in de Dark Zone is. Daarbuiten kon je alleen die 2 missies doen, en na 2x heb je die toch wel gezien.
quote:
with almost 50% of agents turning Rogue in the process
:') En hoeveel daarvan door turret bugs, mensen die (al dan niet expres) in de crossfire komen of omdat iemand in hun Squad een mongool was?
pi_160156473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Jeff89 het volgende:

:') En hoeveel daarvan door turret bugs, mensen die (al dan niet expres) in de crossfire komen of omdat iemand in hun Squad een mongool was?
Ja, hiero! Ik was totaal niet van plan rogue te gaan oid, maar dat gebeurde dus wel toen ik zo'n turret voor de npc's neerzette :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 februari 2016 @ 20:54:18 #161
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160156693
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, hiero! Ik was totaal niet van plan rogue te gaan oid, maar dat gebeurde dus wel toen ik zo'n turret voor de npc's neerzette :+
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjes :') Het kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:

Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad :')) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden :') Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
pi_160157068
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjes :') Het kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:

Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad :')) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden :') Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
:D al die mogelijkheden kende ik nog niet!

En ja, veel in de DZ geweest omdat er in de rest van de beta niets meer te doen was :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160157234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjes :') Het kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:

Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad :')) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden :') Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
Nou 1 voordeel, in de closed beta kreeg je al 90 seconden rogue aan je broek bij een verdwaalde kogel.

Hopelijk gaan ze die turret ook nog aanpassen qua rogue. Was die turret dus niet in rust tot iemand rogue werd??

en die jammer merkte ik weinig van als je verscholen zat.. kan ook aan mij liggen
Hell To The Liars
pi_160157265
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:27 schreef Semisane het volgende:
Tja...ik zou eens beginnen om gescripte commentaar te editten in je video's omdat er nu erg lange stiltes vallen en daarbij is het "live-commentaar" niet altijd even interessant of informatief. Achteraf commentaar of monoloog in een video editten doet volgens mij elke beetje youtuber met dit soort game-video's. Maakt het geheel wat soepeler. :)

Verder zou ik ook wat meer doelmatig zaken gaan spelen zodat je iets kan laten zien dat goed werkt of juist niet goed werk en meteen aangeven waarom etc. Wel aardig vind ik dat je laat zien wanneer het niet lukt, zoals dat je door die cleaner werd af gefikt. Altijd aardig voor komisch effect. :)
Thnx voor de feedback :). Zal er zeker eens over nadenken om achteraf commentaar in te spreken. Ik ben alleen bang dat het dan té gescript klinkt.
Maar goed, ik vind het iig leuk om te doen :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:10:48 #165
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160157527
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef Albert86 het volgende:
Ik ben alleen bang dat het dan té gescript klinkt.

Dat is in principe geen probleem als je een review wil doen. Live commentary is leuk voor mensen die een game al kennen, en zich enigszins kunnen verplaatsen in de speler.. Bij een review probeer je juist mensen die het spel nog niet (zo goed) kennen te laten zien waar het spel om draait, hoe het werkt en wat de plus en minpunten zijn. Dat kan je inderdaad beter eerst op 'n rijtje zetten, om daar vervolgens passende beelden bij te zoeken ter illustratie.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:13:53 #166
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160157659
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef Droopie het volgende:
Nou 1 voordeel, in de closed beta kreeg je al 90 seconden rogue aan je broek bij een verdwaalde kogel.
Die heb ik niet gespeeld. In open was het volgens mij iets van 20 seconden voor een x-aantal kogels of DMG op een neutrale speler, en 90 seconden als je daadwerkelijk iemand doodmaakt (of iig down in die revive-mode).
quote:
Hopelijk gaan ze die turret ook nog aanpassen qua rogue. Was die turret dus niet in rust tot iemand rogue werd??
En als je het hebt over die turret die m'n teamgenoot sloopte: Die schoot op hem, dus schoot hij terug... En toen waren we allemaal rogue :')
  donderdag 3 maart 2016 @ 05:37:53 #167
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_160383714
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games donderdag 3 maart 2016 @ 11:28:05 #168
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160386951
Ik zat net ff te kijken op de Wiki van The Division en daar staat dit:
quote:
The Division takes place in mid-crisis Manhattan, an open world with destructive environments that are free for players to explore.
Heeft iemand daar wat van gemerkt tijdens de bèta? Het eerste waar ik mij namelijk aan ergerde in de bèta was dat ik een handgranaat in een winkeletalage flikkerde en er geen sprake was van rondvliegende troep. Een beetje fatsoenlijke zwaartekracht vind ik altijd wel belangrijk maar in The Division was voor mijn gevoel alles zo statisch als de pest, terwijl er juist zo werd gepimpt met dingen als 'procedural destruction'.

Het enige wat me opviel is dat voertuigen enigszins realistisch reageerden op impact van kogels en de bekende afbrokkelende betonnen pilaren waar je achter schuilt maar verder heb ik van onderstaande heel weinig gemerkt in de bèta.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!fotograaf donderdag 3 maart 2016 @ 11:43:02 #169
159915 -Menn0-
MNO
pi_160387261
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik zat net ff te kijken op de Wiki van The Division en daar staat dit:

[..]

Heeft iemand daar wat van gemerkt tijdens de bèta? Het eerste waar ik mij namelijk aan ergerde in de bèta was dat ik een handgranaat in een winkeletalage flikkerde en er geen sprake was van rondvliegende troep. Een beetje fatsoenlijke zwaartekracht vind ik altijd wel belangrijk maar in The Division was voor mijn gevoel alles zo statisch als de pest, terwijl er juist zo werd gepimpt met dingen als 'procedural destruction'.

Het enige wat me opviel is dat voertuigen enigszins realistisch reageerden op impact van kogels en de bekende afbrokkelende betonnen pilaren waar je achter schuilt maar verder heb ik van onderstaande heel weinig gemerkt in de bèta.

De PC versie heeft dat sowieso, te zien in die Nvidia video. In de beta zat het niet.
,,/
pi_160421243
Als voorproefje kan je patient zero spelen in je eigen omgeving :+

http://collapse-thedivisiongame.ubi.com/en/

Web based simulator The Collapse over de start van de pandemie.
Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is :+

quote:
TOM CLANCY'S THE DIVISION immerses players in a frighteningly chaotic New York City, which has been devastated by a fictional strain of smallpox - the Variola Chimera virus. The Division, a classified unit of self-supported tactical agents, is activated to restore order. Your mission as a player begins.

Based on the fictive yet realistic storyline of Tom Clancy's The Division, Collapse is an end of society simulator that uses real data to create a hyper-personalised experience of events to set the scene before the game's launch on 8 March 2016.
Through a sequence of interactive storytelling, Collapse takes you through the consequences of the fictional variola chimera pandemic, demonstrating how quickly the cities and society that we take for granted can fall.
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.

[ Bericht 33% gewijzigd door Isabeau op 04-03-2016 17:47:34 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:19:04 #171
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160422112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Als voorproefje kan je patient zero spelen in je eigen omgeving :+

http://collapse-thedivisiongame.ubi.com/en/

Web based simulator The Collapse over de start van de pandemie.
Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is :+

[..]

Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.
_O-

De reden waarom de wereld onder zou gaan is ook mensenlijke stomheid/egoisme
  Eindredactie Games vrijdag 4 maart 2016 @ 18:21:45 #172
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160422174
w00t, net reclame voor The Division op teevee.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:28:43 #173
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_160422312
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Als voorproefje kan je patient zero spelen in je eigen omgeving :+

http://collapse-thedivisiongame.ubi.com/en/

Web based simulator The Collapse over de start van de pandemie.
Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is :+

[..]

Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.
quote:
YOU MADE THE WORLD COLLAPSE IN
25.22:39
DAYS HOURS MINUTES
STARTING POINT
AMSTERDAM
3 430 PEOPLE/KM²
TOTAL DEATHS
679 794 943
1 516 192 219 INFECTED
Valt best mee, ben verantwoordelijk voor maar minder dan 700 miljoen doden. Vind ik nog wel schappelijk, gezien het feit dat ik naar Mexico stad vloog. :D
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_160423624
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:28 schreef Semisane het volgende:

Valt best mee, ben verantwoordelijk voor maar minder dan 700 miljoen doden. Vind ik nog wel schappelijk, gezien het feit dat ik naar Mexico stad vloog. :D
Ik ging naar Londen! Leek me logisch om maar naar familie te vluchten 8-)

(en starten in A'dam lijkt me veel ernstiger dan ik in de binnenlanden van Drenthe 8)7 )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 maart 2016 @ 20:24:59 #175
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_160424922
Day 1 Patch notes:

APPEARANCE MENU HAS BEEN UPDATED:
• Now displays as a grid making it much easier to browse items
• "Outfit Sets" option added to quickly equip all the items in a set
• "Inspect" feature added

VISUAL IMPROVEMENTS:
• Fixed several lights that did not cast global illumination
• Fixed missing volumetric lights on traffic lights
• Illuminated signs now cast actual light
• Improved atmospheric haze in several time and weather combinations
• Improved night time lighting and contrast
• Adjusted exaggerated rim light shader on characters
• Improved car window reflections
• Improved Screen Space Ambient Occlusion (SSAO) to be more pronounced

MEGA MAP AND OPEN WORLD UPDATES:
• New "Mission Overview" has been added to the Mega Map
• Contaminated zones will now display the required filter level on the Mega Map
• Field data with audio will automatically play when you pick them up
• If you start listening to field data with audio from the menu, you can keep listening outside the menu
• Subtitles added for all Field Data that play audio
• Mission entrance menu usability has been improved
• Significantly increased the number of crafting materials obtained from loot crates
• The icon for landmarks in the Dark Zone has been changed and now indicates if non-player enemies are present or not

GAMEPLAY IMPROVEMENTS:
• New "Help" menu is now available in the Settings menu. It stores all the loading screen and context sensitive tips
• New tutorials added for certain gameplay features and mechanics (these can be switched off in the Options menu)
• Added information to the in-game loot pickup UI that displays why an item can't be picked up
• The deployable turret no longer targets non-rogue players and doesn't damage neutral players caught in the line of fire
• Skill modifiers have been added directly to gear (previously only available on gear mods)

FIXES AND GENERAL IMPROVEMENTS:
• Fixed glitches that could be exploited by players to gain an unfair advantage in the game (such as invisibility, shooting through walls, etc).
• Extended server-side checks to detect any illegal actions from the game client, limit their impact in the game and track down the perpetrators.
• Fixed an issue on character select screen that resulted in getting stuck with a specific combination of inputs
• Fixed a progression blocking issue caused by accepting a group invite at a specific moment during the Base of Operations unlock sequence
• Players will no longer return all the way back to start screen after creating or logging in to their Ubisoft Club account
• Fixed remaining bugs that prevented log-in attempts when non-essential services were offline
• Overall stability increased
• Further backend improvements and optimizations
• Localization adjustments and bug fixes
• Additional minor bug fixes and polish
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160424984
Day 1 Patch voor een game die nog niet uit is?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 20:33:14 #177
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_160425262
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Day 1 Patch voor een game die nog niet uit is?
Dit zijn bugfixes nav feedback op de open beta.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160427256
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dit zijn bugfixes nav feedback op de open beta.
Ah ok. Vond het menu inderdaad wat onoverzichtelijk.chaotisch ingame.
pi_160462296
Meer mensen die bij GameMania hebben ge-pre-orderd? Hoe gaat dat verder in z'n werk daar, heb geen mail of iets gekregen.
pi_160462316
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Day 1 Patch voor een game die nog niet uit is?
Daarom heet het ook een day 1 patch
(she/her)
  FOK!fotograaf zondag 6 maart 2016 @ 15:23:07 #181
159915 -Menn0-
MNO
pi_160464465
quote:
Beste Menno,
Onderstaand artikel uit je bestelling met nummer 8673975770 hebben we jammer genoeg moeten annuleren. De leverancier kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor.

Bestelnummer: 8673975770

Artikel: Tom Clancy's The Division - Gold Edition - PS4 (Uitverkocht) - Ubisoft
WHAT THE FUCK :{
,,/
pi_160464536
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:23 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

WHAT THE FUCK :{
Waar is dat?
Hell To The Liars
  FOK!fotograaf zondag 6 maart 2016 @ 15:27:38 #183
159915 -Menn0-
MNO
pi_160464576
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:25 schreef Droopie het volgende:

[..]

Waar is dat?
Bol.com
,,/
pi_160465794
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:23 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

WHAT THE FUCK :{
wtf
(she/her)
pi_160466169
Nou ja, ik ga hem denk ik gewoon digitaal kopen met de 15 euro cashback actie van Sony.
Hell To The Liars
pi_160466192
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef Droopie het volgende:
Nou ja, ik ga hem denk ik gewoon digitaal kopen met de 15 euro cashback actie van Sony.
:?
(she/her)
  zondag 6 maart 2016 @ 16:31:26 #187
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160466362
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:24 schreef Fylax het volgende:

[..]

:?
100 euro tegoed opwaarderen
pi_160466391
quote:
6s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

100 euro tegoed opwaarderen
Hoe dan? Ik kan alleen 50 euro of 150 euro opwaarderen met iDeal?
(she/her)
pi_160466461
quote:
Ga jij dan de gold edition halen ofwat?
(she/her)
pi_160466501
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ga jij dan de gold edition halen ofwat?
Twijfel ik nog over.
Kan altijd later nog
Hell To The Liars
  zondag 6 maart 2016 @ 16:39:05 #192
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160466516
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik kan alleen 50 euro of 150 euro opwaarderen met iDeal?
Yoh weet ik veel als je minimaal 100e opwaardeerd krijg je 15e:P
pi_160466585
quote:
6s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:39 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Yoh weet ik veel als je minimaal 100e opwaardeerd krijg je 15e:P
Als je 150 krijgt zal je ook wel 15 euro terugkrijgen.
Bij 50 niet, maar je kan toch ook wel 100 kiezen of bedrag naar keuze.
Hell To The Liars
pi_160466701
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als je 150 krijgt zal je ook wel 15 euro terugkrijgen.
Bij 50 niet, maar je kan toch ook wel 100 kiezen of bedrag naar keuze.
kom ff telegram
(she/her)
  FOK!fotograaf zondag 6 maart 2016 @ 16:49:29 #195
159915 -Menn0-
MNO
pi_160466737
Ik doe gewoon de normale versie, fuck die season pass. 45 euro extra is me te veel van het goede.
,,/
pi_160467239
Wie koopt de Gold Edition?
(she/her)
pi_160467663
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:12 schreef Fylax het volgende:
Wie koopt de Gold Edition?
Tuurlijk
pi_160471315
Van m'n zwager een key gekregen voor de PC versie. Nu moet ik wel mee in de Division hypetrain :9
pi_160484388
Hij is nu (!) te koop voor 53 euro bij de Mediamarkt Rotterdam
Hell To The Liars
pi_160484444
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Droopie het volgende:
Hij is nu (!) te koop voor 53 euro bij de Mediamarkt Rotterdam
Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')