Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef exile79 het volgende:
Ben ook al weer vergeten hoe je weg springt als er een granaat oid bij je in de buurt terecht komt.
Kloptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef Semisane het volgende:
Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Thanks!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dubbel x voor de ps4, enkele x en je gaat in dekking. Wellicht dus ook dubbel "dekking-toets" voor de pc en xbox.
Ook al wordt dit zeker geen topgame, De game lijkt me toch nog wel een vermakelijk na het spelen van de beta.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:07 schreef LionPopChoc het volgende:
Vind m best tegenvallen ofzo, ik ga deze pas in de sale aanschaffen.
Ja dat zeker maar vind m ook geen 60/70 euro waardquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ook al wordt dit zeker geen topgame, De game lijkt me toch nog wel een vermakelijk na het spelen van de beta.
Nee, dat zijn er maar weinig. Maar dit soort spellen moet je serveren terwijl het nog heet is anders hoef je er niet eens aan te beginnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar vind m ook geen 60/70 euro waard
Ja, maar hoe lang blijft dat leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind het juist lachen, met 3 vrienden in een groep rond te lopen en chaos maken.
Geen idee hoe lang het leuk blijft... Nu nog even wel. Het is niet een game changer maar gewoon idd simpel vermaak. Missies doorlopen met elkaar, simpele shoot outs, ik vermaak me prima.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:02 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang blijft dat leuk.
Ik had meer survival verwacht. Nu blijf je gewoon in leven. Je leven vult zich langzaam weer aan. Je hebt anders gewoon medkits die je op makkelijke plaatsen kunt vinden en dat eten en drinken geven je wat extra's gedurende een paar seconden.
De game beloofde gewoon te veel, er onstond een hype, en het is gezwicht onder zijn eigen druk. Wat over blijft is een degelijke game.
300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang het leuk blijft... Nu nog even wel. Het is niet een game changer maar gewoon idd simpel vermaak. Missies doorlopen met elkaar, simpele shoot outs, ik vermaak me prima.
Het scheelt als je raak schietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
300x op iemand schieten voordat die dood is... leuk man...
Dik wapen hebben met een scope en demper.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Terroristische organisatie die dollar-biljetten had geïnfecteerd met een of ander virus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef LionPopChoc het volgende:
Vraag me wel af wat die apocalypse heeft veroorzaakt. Geen zombies maar een soort griep ofzo
Speel je t toch niet. Ik heb er geen problemen mee, dit was van te voren bekend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ooooooh, jij hebt wel opgeletquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Terroristische organisatie die dollar-biljetten had geïnfecteerd met een of ander virus.
In de Beta zitten al referenties naar de Dollar-Flu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |