Als je dan toch zaken gaat reviewen, probeer dan iig de indruk te wekken dat je oplet tijdens het spelenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Haha. Klopt. Maar ik ben te lui om dingen te lezen en kwam er dus later pas achter hoe makkelijk het is
Ga ik zeker doen de volgende keer. Dit was ook de eerste keer dat ik een soort van review heb gemaakt. Ben nog bezig met bewerken van twee andere filmpjes. Maar zal het hier maar niet posten. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd door bepaalde mensenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je dan toch zaken gaat reviewen, probeer dan iig de indruk te wekken dat je oplet tijdens het spelen
Btw, leuke feitjes van de beta:
http://tomclancy-thedivis(...)ng-the-division-beta
Gewoon posten hier...Ceased2Be heeft gewoon gelijk dat je niet een game kan reviewen terwijl je eigenlijk delen van de game aan het skippen bent...dat is op z'n zacht gezegd amateuristisch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:34 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen de volgende keer. Dit was ook de eerste keer dat ik een soort van review heb gemaakt. Ben nog bezig met bewerken van twee andere filmpjes. Maar zal het hier maar niet posten. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd door bepaalde mensen
Ik knip er wel af en toe wat stukjes uit, omdat de kijker anders 5 minuten zit te kijken naar mij terwijl ik alleen aan het rennen ben. Verder, zoals ik al zei, is dit de eerste keer dat ik zo'n soort review doe. Dus alle feedback is welkom natuurlijk. Ga het zeker vaker doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon posten hier...Ceased2Be heeft gewoon gelijk dat je niet een game kan reviewen terwijl je eigenlijk delen van de game aan het skippen bent...dat is op z'n zacht gezegd amateuristisch.
Een goede reviewer zoekt uit hoe een game werkt, wat de bedoeling is van de developer, wat men claimt dat men wilt bereiken met de game en zorgt er voor dat hij/zij zaken test om uit te zoeken of de developer het lukt haar bedoelingen waar te maken, waar ze de plank mis slaan en waar ze zichzelf overstijgt.
Laat maar zien hoe jij dat doet...en dan krijg je wel feedback hier...op een aantal die vinden dat je moet opflikkeren met filmpjes, maar die kunnen er ook gewoon voor kiezen om je posts te negeren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Btw, leuke feitjes van de beta:
http://tomclancy-thedivis(...)ng-the-division-beta
a) Het was toch eigenlijk geen PVP zone volgens de devs? b) Vind je het gek, als de meeste content in de Dark Zone is. Daarbuiten kon je alleen die 2 missies doen, en na 2x heb je die toch wel gezien.quote:The PVP-enabled Zone proved to be particularly popular, with players spending around 2-hours in the PVP zone,
quote:with almost 50% of agents turning Rogue in the process
Ja, hiero! Ik was totaal niet van plan rogue te gaan oid, maar dat gebeurde dus wel toen ik zo'n turret voor de npc's neerzettequote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Jeff89 het volgende:
En hoeveel daarvan door turret bugs, mensen die (al dan niet expres) in de crossfire komen of omdat iemand in hun Squad een mongool was?
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hiero! Ik was totaal niet van plan rogue te gaan oid, maar dat gebeurde dus wel toen ik zo'n turret voor de npc's neerzette
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjesHet kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:
Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden
Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
Nou 1 voordeel, in de closed beta kreeg je al 90 seconden rogue aan je broek bij een verdwaalde kogel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjesHet kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:
Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden
Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
Thnx voor de feedbackquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:27 schreef Semisane het volgende:
Tja...ik zou eens beginnen om gescripte commentaar te editten in je video's omdat er nu erg lange stiltes vallen en daarbij is het "live-commentaar" niet altijd even interessant of informatief. Achteraf commentaar of monoloog in een video editten doet volgens mij elke beetje youtuber met dit soort game-video's. Maakt het geheel wat soepeler.
Verder zou ik ook wat meer doelmatig zaken gaan spelen zodat je iets kan laten zien dat goed werkt of juist niet goed werk en meteen aangeven waarom etc. Wel aardig vind ik dat je laat zien wanneer het niet lukt, zoals dat je door die cleaner werd af gefikt. Altijd aardig voor komisch effect.
Dat is in principe geen probleem als je een review wil doen. Live commentary is leuk voor mensen die een game al kennen, en zich enigszins kunnen verplaatsen in de speler.. Bij een review probeer je juist mensen die het spel nog niet (zo goed) kennen te laten zien waar het spel om draait, hoe het werkt en wat de plus en minpunten zijn. Dat kan je inderdaad beter eerst op 'n rijtje zetten, om daar vervolgens passende beelden bij te zoeken ter illustratie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef Albert86 het volgende:
Ik ben alleen bang dat het dan té gescript klinkt.
Die heb ik niet gespeeld. In open was het volgens mij iets van 20 seconden voor een x-aantal kogels of DMG op een neutrale speler, en 90 seconden als je daadwerkelijk iemand doodmaakt (of iig down in die revive-mode).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef Droopie het volgende:
Nou 1 voordeel, in de closed beta kreeg je al 90 seconden rogue aan je broek bij een verdwaalde kogel.
En als je het hebt over die turret die m'n teamgenoot sloopte: Die schoot op hem, dus schoot hij terug... En toen waren we allemaal roguequote:Hopelijk gaan ze die turret ook nog aanpassen qua rogue. Was die turret dus niet in rust tot iemand rogue werd??
Heeft iemand daar wat van gemerkt tijdens de bèta? Het eerste waar ik mij namelijk aan ergerde in de bèta was dat ik een handgranaat in een winkeletalage flikkerde en er geen sprake was van rondvliegende troep. Een beetje fatsoenlijke zwaartekracht vind ik altijd wel belangrijk maar in The Division was voor mijn gevoel alles zo statisch als de pest, terwijl er juist zo werd gepimpt met dingen als 'procedural destruction'.quote:The Division takes place in mid-crisis Manhattan, an open world with destructive environments that are free for players to explore.
De PC versie heeft dat sowieso, te zien in die Nvidia video. In de beta zat het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik zat net ff te kijken op de Wiki van The Division en daar staat dit:
[..]
Heeft iemand daar wat van gemerkt tijdens de bèta? Het eerste waar ik mij namelijk aan ergerde in de bèta was dat ik een handgranaat in een winkeletalage flikkerde en er geen sprake was van rondvliegende troep. Een beetje fatsoenlijke zwaartekracht vind ik altijd wel belangrijk maar in The Division was voor mijn gevoel alles zo statisch als de pest, terwijl er juist zo werd gepimpt met dingen als 'procedural destruction'.
Het enige wat me opviel is dat voertuigen enigszins realistisch reageerden op impact van kogels en de bekende afbrokkelende betonnen pilaren waar je achter schuilt maar verder heb ik van onderstaande heel weinig gemerkt in de bèta.
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.quote:TOM CLANCY'S THE DIVISION immerses players in a frighteningly chaotic New York City, which has been devastated by a fictional strain of smallpox - the Variola Chimera virus. The Division, a classified unit of self-supported tactical agents, is activated to restore order. Your mission as a player begins.
Based on the fictive yet realistic storyline of Tom Clancy's The Division, Collapse is an end of society simulator that uses real data to create a hyper-personalised experience of events to set the scene before the game's launch on 8 March 2016.
Through a sequence of interactive storytelling, Collapse takes you through the consequences of the fictional variola chimera pandemic, demonstrating how quickly the cities and society that we take for granted can fall.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Als voorproefje kan je patient zero spelen in je eigen omgeving
http://collapse-thedivisiongame.ubi.com/en/
Web based simulator The Collapse over de start van de pandemie.
Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is
[..]
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Als voorproefje kan je patient zero spelen in je eigen omgeving
http://collapse-thedivisiongame.ubi.com/en/
Web based simulator The Collapse over de start van de pandemie.
Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is
[..]
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.
Valt best mee, ben verantwoordelijk voor maar minder dan 700 miljoen doden. Vind ik nog wel schappelijk, gezien het feit dat ik naar Mexico stad vloog.quote:YOU MADE THE WORLD COLLAPSE IN
25.22:39
DAYS HOURS MINUTES
STARTING POINT
AMSTERDAM
3 430 PEOPLE/KM²
TOTAL DEATHS
679 794 943
1 516 192 219 INFECTED
Ik ging naar Londen! Leek me logisch om maar naar familie te vluchtenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:28 schreef Semisane het volgende:
Valt best mee, ben verantwoordelijk voor maar minder dan 700 miljoen doden. Vind ik nog wel schappelijk, gezien het feit dat ik naar Mexico stad vloog.
Dit zijn bugfixes nav feedback op de open beta.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Day 1 Patch voor een game die nog niet uit is?
Ah ok. Vond het menu inderdaad wat onoverzichtelijk.chaotisch ingame.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit zijn bugfixes nav feedback op de open beta.
Daarom heet het ook een day 1 patchquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Day 1 Patch voor een game die nog niet uit is?
WHAT THE FUCKquote:Beste Menno,
Onderstaand artikel uit je bestelling met nummer 8673975770 hebben we jammer genoeg moeten annuleren. De leverancier kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor.
Bestelnummer: 8673975770
Artikel: Tom Clancy's The Division - Gold Edition - PS4 (Uitverkocht) - Ubisoft
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef Droopie het volgende:
Nou ja, ik ga hem denk ik gewoon digitaal kopen met de 15 euro cashback actie van Sony.
Ga jij dan de gold edition halen ofwat?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef Droopie het volgende:
https://blog.eu.playstati(...)ore-get-an-extra-15/
Yoh weet ik veel als je minimaal 100e opwaardeerd krijg je 15e:Pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kan alleen 50 euro of 150 euro opwaarderen met iDeal?
Als je 150 krijgt zal je ook wel 15 euro terugkrijgen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yoh weet ik veel als je minimaal 100e opwaardeerd krijg je 15e:P
kom ff telegramquote:Op zondag 6 maart 2016 16:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je 150 krijgt zal je ook wel 15 euro terugkrijgen.
Bij 50 niet, maar je kan toch ook wel 100 kiezen of bedrag naar keuze.
Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houdenquote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Droopie het volgende:
Hij is nu (!) te koop voor 53 euro bij de Mediamarkt Rotterdam
En het is nu wachten op klachten van iedereen die het nu koopt maar nog niet kan spelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houden
Hehe inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En het is nu wachten op klachten van iedereen die het nu koopt maar nog niet kan spelen.
Wie ben jij van de 2 ?quote:
quote:Klantbeoordeling: 1 van de 5 sterren Bol f*ck *p
quadpus Ik raad dit product aan
40-49 jaar
6 maart 2016
Bij Bol de Gold edition besteld, op tijd, zelfs de klantenservice gebeld. Een paar dagen later uitverkocht op de site. Een paar dagen daarna weer te bestellen. Op de site deze week dat alle preorders gegarandeerd de Gold edition krijgen. Vandaag dus ook doodleuk de melding dat de levering niet doorgaat. Een grote fout van Bol, aangezien ik en aanbiedingen van anderen ben misgelopen en de gold overla uitverkocht lijkt te zijn
quote:Klantbeoordeling: 1 van de 5 sterren niet te leveren ?!
belachelijkgedoe
30-39 jaar
6 maart 2016
Zojuist een email ontvangen van BOL ( samen met nog 3 vrienden ) met de melding dat mijn bestelde division gold edition niet te leveren is en maar even geannuleerd is anderhalve dag voor release.
Bedankt BOL, wijze les.
Bestel dus NOOIT meer een game via jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |