abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160138168
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Haha. Klopt. Maar ik ben te lui om dingen te lezen en kwam er dus later pas achter hoe makkelijk het is :P
Als je dan toch zaken gaat reviewen, probeer dan iig de indruk te wekken dat je oplet tijdens het spelen ;)

Btw, leuke feitjes van de beta:
http://tomclancy-thedivis(...)ng-the-division-beta
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160138277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als je dan toch zaken gaat reviewen, probeer dan iig de indruk te wekken dat je oplet tijdens het spelen ;)

Ga ik zeker doen de volgende keer. Dit was ook de eerste keer dat ik een soort van review heb gemaakt. Ben nog bezig met bewerken van twee andere filmpjes. Maar zal het hier maar niet posten. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd door bepaalde mensen :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 12:01:23 #156
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_160142847
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:34 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen de volgende keer. Dit was ook de eerste keer dat ik een soort van review heb gemaakt. Ben nog bezig met bewerken van twee andere filmpjes. Maar zal het hier maar niet posten. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd door bepaalde mensen :)
Gewoon posten hier...Ceased2Be heeft gewoon gelijk dat je niet een game kan reviewen terwijl je eigenlijk delen van de game aan het skippen bent...dat is op z'n zacht gezegd amateuristisch.

Een goede reviewer zoekt uit hoe een game werkt, wat de bedoeling is van de developer, wat men claimt dat men wilt bereiken met de game en zorgt er voor dat hij/zij zaken test om uit te zoeken of de developer het lukt haar bedoelingen waar te maken, waar ze de plank mis slaan en waar ze zichzelf overstijgt.

Laat maar zien hoe jij dat doet...en dan krijg je wel feedback hier...op een aantal die vinden dat je moet opflikkeren met filmpjes, maar die kunnen er ook gewoon voor kiezen om je posts te negeren. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_160146861
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:01 schreef Semisane het volgende:

[..]

Gewoon posten hier...Ceased2Be heeft gewoon gelijk dat je niet een game kan reviewen terwijl je eigenlijk delen van de game aan het skippen bent...dat is op z'n zacht gezegd amateuristisch.

Een goede reviewer zoekt uit hoe een game werkt, wat de bedoeling is van de developer, wat men claimt dat men wilt bereiken met de game en zorgt er voor dat hij/zij zaken test om uit te zoeken of de developer het lukt haar bedoelingen waar te maken, waar ze de plank mis slaan en waar ze zichzelf overstijgt.

Laat maar zien hoe jij dat doet...en dan krijg je wel feedback hier...op een aantal die vinden dat je moet opflikkeren met filmpjes, maar die kunnen er ook gewoon voor kiezen om je posts te negeren. :)
Ik knip er wel af en toe wat stukjes uit, omdat de kijker anders 5 minuten zit te kijken naar mij terwijl ik alleen aan het rennen ben. Verder, zoals ik al zei, is dit de eerste keer dat ik zo'n soort review doe. Dus alle feedback is welkom natuurlijk. Ga het zeker vaker doen.
Maar voor degene die wel geïnteresseerd zijn, hier deel 4. Tevens het laatste deel. Had problemen bij het 5e deel. Geen goede audio. Gaf storingen.

dinsdag 23 februari 2016 @ 19:27:14 #158
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_160153603
Tja...ik zou eens beginnen om gescripte commentaar te editten in je video's omdat er nu erg lange stiltes vallen en daarbij is het "live-commentaar" niet altijd even interessant of informatief. Achteraf commentaar of monoloog in een video editten doet volgens mij elke beetje youtuber met dit soort game-video's. Maakt het geheel wat soepeler. :)

Verder zou ik ook wat meer doelmatig zaken gaan spelen zodat je iets kan laten zien dat goed werkt of juist niet goed werk en meteen aangeven waarom etc. Wel aardig vind ik dat je laat zien wanneer het niet lukt, zoals dat je door die cleaner werd af gefikt. Altijd aardig voor komisch effect. :)
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 23 februari 2016 @ 20:42:05 #159
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160156107
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

quote:
The PVP-enabled Zone proved to be particularly popular, with players spending around 2-hours in the PVP zone,
a) Het was toch eigenlijk geen PVP zone volgens de devs? b) Vind je het gek, als de meeste content in de Dark Zone is. Daarbuiten kon je alleen die 2 missies doen, en na 2x heb je die toch wel gezien.
quote:
with almost 50% of agents turning Rogue in the process
:') En hoeveel daarvan door turret bugs, mensen die (al dan niet expres) in de crossfire komen of omdat iemand in hun Squad een mongool was?
pi_160156473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Jeff89 het volgende:

:') En hoeveel daarvan door turret bugs, mensen die (al dan niet expres) in de crossfire komen of omdat iemand in hun Squad een mongool was?
Ja, hiero! Ik was totaal niet van plan rogue te gaan oid, maar dat gebeurde dus wel toen ik zo'n turret voor de npc's neerzette :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 februari 2016 @ 20:54:18 #161
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160156693
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, hiero! Ik was totaal niet van plan rogue te gaan oid, maar dat gebeurde dus wel toen ik zo'n turret voor de npc's neerzette :+
Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjes :') Het kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:

Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad :')) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden :') Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
pi_160157068
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Turrets zijn volgens mij betrokken bij zeker 80% van de onvrijwillige rogue-momentjes :') Het kon echt op zoveel manieren fout gaan met die klotedingen. Dingen die ik (naar ik vermoed, althans) heb waargenomen:

Mensen die een non-hostile turret expres aggro-en door er ff op te schieten of een klap te geven en dan kogels incasseren tot de eigenaar (of zijn hele squad :')) rogue wordt. Turrets die in chaotische situaties 'gewoon' een aantal keer neutrale spelers raken. En mijn persoonlijke favoriet: Mijn squad werd 'n keer rogue omdat een gozer een turret sloopte die op ons schoot, VOOR de eigenaar rogue was geworden :') Dan wordt je dus blijkbaar rogue omdat je een 'neutrale' turret die op je schiet sloopt...
:D al die mogelijkheden kende ik nog niet!

En ja, veel in de DZ geweest omdat er in de rest van de beta niets meer te doen was :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160157234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Nou 1 voordeel, in de closed beta kreeg je al 90 seconden rogue aan je broek bij een verdwaalde kogel.

Hopelijk gaan ze die turret ook nog aanpassen qua rogue. Was die turret dus niet in rust tot iemand rogue werd??

en die jammer merkte ik weinig van als je verscholen zat.. kan ook aan mij liggen
Hell To The Liars
pi_160157265
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:27 schreef Semisane het volgende:
Tja...ik zou eens beginnen om gescripte commentaar te editten in je video's omdat er nu erg lange stiltes vallen en daarbij is het "live-commentaar" niet altijd even interessant of informatief. Achteraf commentaar of monoloog in een video editten doet volgens mij elke beetje youtuber met dit soort game-video's. Maakt het geheel wat soepeler. :)

Verder zou ik ook wat meer doelmatig zaken gaan spelen zodat je iets kan laten zien dat goed werkt of juist niet goed werk en meteen aangeven waarom etc. Wel aardig vind ik dat je laat zien wanneer het niet lukt, zoals dat je door die cleaner werd af gefikt. Altijd aardig voor komisch effect. :)
Thnx voor de feedback :). Zal er zeker eens over nadenken om achteraf commentaar in te spreken. Ik ben alleen bang dat het dan té gescript klinkt.
Maar goed, ik vind het iig leuk om te doen :)
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:10:48 #165
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160157527
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef Albert86 het volgende:
Ik ben alleen bang dat het dan té gescript klinkt.

Dat is in principe geen probleem als je een review wil doen. Live commentary is leuk voor mensen die een game al kennen, en zich enigszins kunnen verplaatsen in de speler.. Bij een review probeer je juist mensen die het spel nog niet (zo goed) kennen te laten zien waar het spel om draait, hoe het werkt en wat de plus en minpunten zijn. Dat kan je inderdaad beter eerst op 'n rijtje zetten, om daar vervolgens passende beelden bij te zoeken ter illustratie.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:13:53 #166
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160157659
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef Droopie het volgende:
Nou 1 voordeel, in de closed beta kreeg je al 90 seconden rogue aan je broek bij een verdwaalde kogel.
Die heb ik niet gespeeld. In open was het volgens mij iets van 20 seconden voor een x-aantal kogels of DMG op een neutrale speler, en 90 seconden als je daadwerkelijk iemand doodmaakt (of iig down in die revive-mode).
quote:
Hopelijk gaan ze die turret ook nog aanpassen qua rogue. Was die turret dus niet in rust tot iemand rogue werd??
En als je het hebt over die turret die m'n teamgenoot sloopte: Die schoot op hem, dus schoot hij terug... En toen waren we allemaal rogue :')
  donderdag 3 maart 2016 @ 05:37:53 #167
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_160383714
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games donderdag 3 maart 2016 @ 11:28:05 #168
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160386951
Ik zat net ff te kijken op de Wiki van The Division en daar staat dit:
quote:
The Division takes place in mid-crisis Manhattan, an open world with destructive environments that are free for players to explore.
Heeft iemand daar wat van gemerkt tijdens de bèta? Het eerste waar ik mij namelijk aan ergerde in de bèta was dat ik een handgranaat in een winkeletalage flikkerde en er geen sprake was van rondvliegende troep. Een beetje fatsoenlijke zwaartekracht vind ik altijd wel belangrijk maar in The Division was voor mijn gevoel alles zo statisch als de pest, terwijl er juist zo werd gepimpt met dingen als 'procedural destruction'.

Het enige wat me opviel is dat voertuigen enigszins realistisch reageerden op impact van kogels en de bekende afbrokkelende betonnen pilaren waar je achter schuilt maar verder heb ik van onderstaande heel weinig gemerkt in de bèta.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!fotograaf donderdag 3 maart 2016 @ 11:43:02 #169
159915 -Menn0-
MNO
pi_160387261
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik zat net ff te kijken op de Wiki van The Division en daar staat dit:

[..]

Heeft iemand daar wat van gemerkt tijdens de bèta? Het eerste waar ik mij namelijk aan ergerde in de bèta was dat ik een handgranaat in een winkeletalage flikkerde en er geen sprake was van rondvliegende troep. Een beetje fatsoenlijke zwaartekracht vind ik altijd wel belangrijk maar in The Division was voor mijn gevoel alles zo statisch als de pest, terwijl er juist zo werd gepimpt met dingen als 'procedural destruction'.

Het enige wat me opviel is dat voertuigen enigszins realistisch reageerden op impact van kogels en de bekende afbrokkelende betonnen pilaren waar je achter schuilt maar verder heb ik van onderstaande heel weinig gemerkt in de bèta.

De PC versie heeft dat sowieso, te zien in die Nvidia video. In de beta zat het niet.
,,/
pi_160421243
Als voorproefje kan je patient zero spelen in je eigen omgeving :+

http://collapse-thedivisiongame.ubi.com/en/

Web based simulator The Collapse over de start van de pandemie.
Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is :+

quote:
TOM CLANCY'S THE DIVISION immerses players in a frighteningly chaotic New York City, which has been devastated by a fictional strain of smallpox - the Variola Chimera virus. The Division, a classified unit of self-supported tactical agents, is activated to restore order. Your mission as a player begins.

Based on the fictive yet realistic storyline of Tom Clancy's The Division, Collapse is an end of society simulator that uses real data to create a hyper-personalised experience of events to set the scene before the game's launch on 8 March 2016.
Through a sequence of interactive storytelling, Collapse takes you through the consequences of the fictional variola chimera pandemic, demonstrating how quickly the cities and society that we take for granted can fall.
Het stelt niet veel voor, maar ik heb wel bijna 800 miljoen mensen vermoord.

[ Bericht 33% gewijzigd door Isabeau op 04-03-2016 17:47:34 ]
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:19:04 #171
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160422112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef Isabeau het volgende:

Ik word overigens naar een ziekenhuis 30 km verderop gebracht, terwijl er één op 2 km afstand van mijn huis is :+

[..]

_O-

De reden waarom de wereld onder zou gaan is ook mensenlijke stomheid/egoisme
  Eindredactie Games vrijdag 4 maart 2016 @ 18:21:45 #172
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160422174
w00t, net reclame voor The Division op teevee.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:28:43 #173
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_160422312
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

quote:
YOU MADE THE WORLD COLLAPSE IN
25.22:39
DAYS HOURS MINUTES
STARTING POINT
AMSTERDAM
3 430 PEOPLE/KM²
TOTAL DEATHS
679 794 943
1 516 192 219 INFECTED
Valt best mee, ben verantwoordelijk voor maar minder dan 700 miljoen doden. Vind ik nog wel schappelijk, gezien het feit dat ik naar Mexico stad vloog. :D
pi_160423624
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:28 schreef Semisane het volgende:

Valt best mee, ben verantwoordelijk voor maar minder dan 700 miljoen doden. Vind ik nog wel schappelijk, gezien het feit dat ik naar Mexico stad vloog. :D
Ik ging naar Londen! Leek me logisch om maar naar familie te vluchten 8-)

(en starten in A'dam lijkt me veel ernstiger dan ik in de binnenlanden van Drenthe 8)7 )
  vrijdag 4 maart 2016 @ 20:24:59 #175
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_160424922
Day 1 Patch notes:

APPEARANCE MENU HAS BEEN UPDATED:
• Now displays as a grid making it much easier to browse items
• "Outfit Sets" option added to quickly equip all the items in a set
• "Inspect" feature added

VISUAL IMPROVEMENTS:
• Fixed several lights that did not cast global illumination
• Fixed missing volumetric lights on traffic lights
• Illuminated signs now cast actual light
• Improved atmospheric haze in several time and weather combinations
• Improved night time lighting and contrast
• Adjusted exaggerated rim light shader on characters
• Improved car window reflections
• Improved Screen Space Ambient Occlusion (SSAO) to be more pronounced

MEGA MAP AND OPEN WORLD UPDATES:
• New "Mission Overview" has been added to the Mega Map
• Contaminated zones will now display the required filter level on the Mega Map
• Field data with audio will automatically play when you pick them up
• If you start listening to field data with audio from the menu, you can keep listening outside the menu
• Subtitles added for all Field Data that play audio
• Mission entrance menu usability has been improved
• Significantly increased the number of crafting materials obtained from loot crates
• The icon for landmarks in the Dark Zone has been changed and now indicates if non-player enemies are present or not

GAMEPLAY IMPROVEMENTS:
• New "Help" menu is now available in the Settings menu. It stores all the loading screen and context sensitive tips
• New tutorials added for certain gameplay features and mechanics (these can be switched off in the Options menu)
• Added information to the in-game loot pickup UI that displays why an item can't be picked up
• The deployable turret no longer targets non-rogue players and doesn't damage neutral players caught in the line of fire
• Skill modifiers have been added directly to gear (previously only available on gear mods)

FIXES AND GENERAL IMPROVEMENTS:
• Fixed glitches that could be exploited by players to gain an unfair advantage in the game (such as invisibility, shooting through walls, etc).
• Extended server-side checks to detect any illegal actions from the game client, limit their impact in the game and track down the perpetrators.
• Fixed an issue on character select screen that resulted in getting stuck with a specific combination of inputs
• Fixed a progression blocking issue caused by accepting a group invite at a specific moment during the Base of Operations unlock sequence
• Players will no longer return all the way back to start screen after creating or logging in to their Ubisoft Club account
• Fixed remaining bugs that prevented log-in attempts when non-essential services were offline
• Overall stability increased
• Further backend improvements and optimizations
• Localization adjustments and bug fixes
• Additional minor bug fixes and polish
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160424984
Day 1 Patch voor een game die nog niet uit is?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 20:33:14 #177
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_160425262
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Dit zijn bugfixes nav feedback op de open beta.
pi_160427256
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dit zijn bugfixes nav feedback op de open beta.
Ah ok. Vond het menu inderdaad wat onoverzichtelijk.chaotisch ingame.
pi_160462296
Meer mensen die bij GameMania hebben ge-pre-orderd? Hoe gaat dat verder in z'n werk daar, heb geen mail of iets gekregen.
pi_160462316
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Daarom heet het ook een day 1 patch
(she/her)
  FOK!fotograaf zondag 6 maart 2016 @ 15:23:07 #181
159915 -Menn0-
MNO
pi_160464465
quote:
Beste Menno,
Onderstaand artikel uit je bestelling met nummer 8673975770 hebben we jammer genoeg moeten annuleren. De leverancier kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor.

Bestelnummer: 8673975770

Artikel: Tom Clancy's The Division - Gold Edition - PS4 (Uitverkocht) - Ubisoft
WHAT THE FUCK :{
,,/
pi_160464536
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:23 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Waar is dat?
Hell To The Liars
  FOK!fotograaf zondag 6 maart 2016 @ 15:27:38 #183
159915 -Menn0-
MNO
pi_160464576
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:25 schreef Droopie het volgende:

[..]

Waar is dat?
Bol.com
,,/
pi_160465794
quote:

[..]

wtf
(she/her)
pi_160466169
Nou ja, ik ga hem denk ik gewoon digitaal kopen met de 15 euro cashback actie van Sony.
Hell To The Liars
pi_160466192
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef Droopie het volgende:
Nou ja, ik ga hem denk ik gewoon digitaal kopen met de 15 euro cashback actie van Sony.
:?
(she/her)
  zondag 6 maart 2016 @ 16:31:26 #187
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160466362
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:24 schreef Fylax het volgende:

[..]

:?
100 euro tegoed opwaarderen
pi_160466391
quote:
6s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

100 euro tegoed opwaarderen
Hoe dan? Ik kan alleen 50 euro of 150 euro opwaarderen met iDeal?
(she/her)
pi_160466461
quote:
Ga jij dan de gold edition halen ofwat?
(she/her)
pi_160466501
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ga jij dan de gold edition halen ofwat?
Twijfel ik nog over.
Kan altijd later nog
Hell To The Liars
  zondag 6 maart 2016 @ 16:39:05 #192
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160466516
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik kan alleen 50 euro of 150 euro opwaarderen met iDeal?
Yoh weet ik veel als je minimaal 100e opwaardeerd krijg je 15e:P
pi_160466585
quote:
6s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:39 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Yoh weet ik veel als je minimaal 100e opwaardeerd krijg je 15e:P
Als je 150 krijgt zal je ook wel 15 euro terugkrijgen.
Bij 50 niet, maar je kan toch ook wel 100 kiezen of bedrag naar keuze.
Hell To The Liars
pi_160466701
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als je 150 krijgt zal je ook wel 15 euro terugkrijgen.
Bij 50 niet, maar je kan toch ook wel 100 kiezen of bedrag naar keuze.
kom ff telegram
(she/her)
  FOK!fotograaf zondag 6 maart 2016 @ 16:49:29 #195
159915 -Menn0-
MNO
pi_160466737
Ik doe gewoon de normale versie, fuck die season pass. 45 euro extra is me te veel van het goede.
,,/
pi_160467239
Wie koopt de Gold Edition?
(she/her)
pi_160467663
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:12 schreef Fylax het volgende:
Wie koopt de Gold Edition?
Tuurlijk
pi_160471315
Van m'n zwager een key gekregen voor de PC versie. Nu moet ik wel mee in de Division hypetrain :9
pi_160484388
Hij is nu (!) te koop voor 53 euro bij de Mediamarkt Rotterdam
Hell To The Liars
pi_160484444
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Droopie het volgende:
Hij is nu (!) te koop voor 53 euro bij de Mediamarkt Rotterdam
Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houden :')
  maandag 7 maart 2016 @ 10:52:11 #201
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_160484525
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houden :')
En het is nu wachten op klachten van iedereen die het nu koopt maar nog niet kan spelen.
pi_160484533
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En het is nu wachten op klachten van iedereen die het nu koopt maar nog niet kan spelen.
Hehe inderdaad.
pi_160484615
quote:

[..]

Wie ben jij van de 2 ? :P

quote:
Klantbeoordeling: 1 van de 5 sterren Bol f*ck *p

quadpus Ik raad dit product aan
40-49 jaar

6 maart 2016

Bij Bol de Gold edition besteld, op tijd, zelfs de klantenservice gebeld. Een paar dagen later uitverkocht op de site. Een paar dagen daarna weer te bestellen. Op de site deze week dat alle preorders gegarandeerd de Gold edition krijgen. Vandaag dus ook doodleuk de melding dat de levering niet doorgaat. Een grote fout van Bol, aangezien ik en aanbiedingen van anderen ben misgelopen en de gold overla uitverkocht lijkt te zijn
quote:
Klantbeoordeling: 1 van de 5 sterren niet te leveren ?!

belachelijkgedoe
30-39 jaar

6 maart 2016

Zojuist een email ontvangen van BOL ( samen met nog 3 vrienden ) met de melding dat mijn bestelde division gold edition niet te leveren is en maar even geannuleerd is anderhalve dag voor release.

Bedankt BOL, wijze les.
Bestel dus NOOIT meer een game via jullie.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_160484638
Lekker digitaal kopen in de Russische store toch? Net of dit spel over een jaar nog door te verkopen valt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')