Misschien komt ie pas bij een hoger level?quote:
Dacht even kijken voor m'n werk maar nope... Digitaal is natuurlijk nog offline...quote:
Dit was echt al maanden bekend. Hell, daar adverteerde Microsoft zelfs mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:15 schreef -Menn0- het volgende:
Eerste twee uitbreidingen The Division timed exclusive voor Xbox One
Wauw.... Dag voor de release? Really? Zit je dan met je Gold Edition PS4.
Echt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit was echt al maanden bekend. Hell, daar adverteerde Microsoft zelfs mee.
De Closed Beta exclusief op de one, Open Beta een dag eerder en alle uitbreidingen een maand eerder.
Sterker nog: E3 2014 werd er al naar gehint, maar waren de details nog niet bekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Odaiba op 08-03-2016 13:51:03 ]
SPOILERRRRRquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:09 schreef Odaiba het volgende:
Lvl. 6 onderhand.
Paul Rhodes en Jessica Kandel bevrijdt, op naar de derde.
Ow, is dat al een spoiler.. Dan zet ik even in een spoiler tag, voor de mensen die de beta nog niet gespeeld hadden.quote:
Ik heb al een paar uur digitaal zitten spelen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dacht even kijken voor m'n werk maar nope... Digitaal is natuurlijk nog offline...
Maar niet om 07:00 denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar uur digitaal zitten spelen hoor
Beter één dan geenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:52 schreef E-Dubble het volgende:
omg had em voor mij en een vriend gekocht. krijg ik net een envelop met maar één erin
Ja, vet balen voor jou of je vriend hoor...het is net Russisch roulette als je online besteld.quote:
Weer een reden waarom digitaal absoluut de toekomst is qua gamesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, vet balen voor jou of je vriend hoor...het is net Russisch roulette als je online besteld.
Het is alleen jammer dat digitaal via de store van de uitgever altijd hoofdprijs betalen is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Weer een reden waarom digitaal absoluut de toekomst is qua games
Eigenlijk bizar dat Steam nog altijd ¤60 durft te vragen terwijl het fysiek ( je zou zeggen meer kosten etc.) ¤10-15 minder is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat digitaal via de store van de uitgever altijd hoofdprijs betalen is.
Dat icm het hebben van een .5MB download zorgt ervoor dat bij games die de 20gb instal voorbij gaan toch altijd het doosje haal.
Lang leve adsl en winkels die prijsvechten.
De legaliteit van grijze key sellers ga ik niet proberen, genoeg ellende daarvan gezien. Of het gekloot met taal in het engels krijgen omdat poolse/russische copy.
Beter 60 betalen van 35 voor een ufail codequote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat Steam nog altijd ¤60 durft te vragen terwijl het fysiek ( je zou zeggen meer kosten etc.) ¤10-15 minder is.
Het liefst heb ik alles op steam maar door het prijsverschil toch maar bij zo een website gedaan en nu krijg ik maar de helft toegezonden
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat Steam nog altijd ¤60 durft te vragen terwijl het fysiek ( je zou zeggen meer kosten etc.) ¤10-15 minder is.
Het liefst heb ik alles op steam maar door het prijsverschil toch maar bij zo een website gedaan en nu krijg ik maar de helft toegezonden
Tuurlijk, dat weet ik als geen ander maar waar ze die standaard prijs van ¤60 vandaan halen is mij een raadsel, als het fysiek voor ¤45 kan... de sales verder dikke prima maar je zult het toch wel met me eens zijn dat de pre-orders/nieuwe games in verhouding niet kloppen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Als je ergens de kans krijgt (digitaal) goedkoop games te halen is het bij Steam wel.
Mensen willen het graag bij release spelen dan gaan ze de prijs niet naar beneden halen omdat je toevallig bij een retailer die game voor 50 euro kan halen. Zeker Steam niet, die zijn zo groot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:11 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat weet ik als geen ander maar waar ze die standaard prijs van ¤60 vandaan halen is mij een raadsel, als het fysiek voor ¤45 kan... de sales verder dikke prima maar je zult het toch wel met me eens zijn dat de pre-orders/nieuwe games in verhouding niet kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |