En het is nu wachten op klachten van iedereen die het nu koopt maar nog niet kan spelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houden
Hehe inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En het is nu wachten op klachten van iedereen die het nu koopt maar nog niet kan spelen.
Wie ben jij van de 2 ?quote:
quote:Klantbeoordeling: 1 van de 5 sterren Bol f*ck *p
quadpus Ik raad dit product aan
40-49 jaar
6 maart 2016
Bij Bol de Gold edition besteld, op tijd, zelfs de klantenservice gebeld. Een paar dagen later uitverkocht op de site. Een paar dagen daarna weer te bestellen. Op de site deze week dat alle preorders gegarandeerd de Gold edition krijgen. Vandaag dus ook doodleuk de melding dat de levering niet doorgaat. Een grote fout van Bol, aangezien ik en aanbiedingen van anderen ben misgelopen en de gold overla uitverkocht lijkt te zijn
quote:Klantbeoordeling: 1 van de 5 sterren niet te leveren ?!
belachelijkgedoe
30-39 jaar
6 maart 2016
Zojuist een email ontvangen van BOL ( samen met nog 3 vrienden ) met de melding dat mijn bestelde division gold edition niet te leveren is en maar even geannuleerd is anderhalve dag voor release.
Bedankt BOL, wijze les.
Bestel dus NOOIT meer een game via jullie.
PS4 en Xone met een disc kunnen vanaf 14:00 spelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En het is nu wachten op klachten van iedereen die het nu koopt maar nog niet kan spelen.
Dat weten wij idd, betwijfel of ze dat in de mediamarkt erbij vertellen.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:06 schreef PirE het volgende:
[..]
PS4 en Xone met een disc kunnen vanaf 14:00 spelen.
Daarom heb ik het even gevraagd, ze houden zich trouwens aan de verkoop datum, de uitgever heeft het vrijgegeven wat ik begreep.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat weten wij idd, betwijfel of ze dat in de mediamarkt erbij vertellen.
Pffffft prutsersquote:Beste Albert Heijn:, (uh wtf Bol.com)
Op vrijdag 5 februari 2016 heb je bij ons het artikel 'Tom Clancy's The Division - Gold Edition - PS4' besteld onder bestelnummer 8673975770. Door een technische storing heb je op zondag 6 maart van ons een bericht ontvangen dat deze game niet geleverd kan worden door de leverancier. Je bestelling is hierdoor onterecht automatisch geannuleerd.
Opnieuw bestellen
Via de volgende links is het alsnog mogelijk de game te bestellen. Als je dit vandaag nog doet, heb je de game morgen op de releasedag in huis. In verband met de populariteit van het artikel raden we je aan spoedig te bestellen.
The Division – Sleeper Agent Edition – PS4
The Division – Sleeper Agent Edition – Xbox One
The Division – Sleeper Agent Edition – PC
The Division – Gold Edition – PS4
The Division – Gold Edition – Xbox One
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Omgquote:
Heb je een bonnetje? Belde een MM bij mij in de buurt en die wilde er niet aan.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja ze hebben de schappen vol staan.
Tis niet onder de toonbank ofzo
Heb ik ook..quote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een bonnetje? Belde een MM bij mij in de buurt en die wilde er niet aan.
Zit op mijn mobiel, wat is je psn.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je die even dmen naar mij? Dan ga ik daarmee even langs de MediaMarkt hier.
Zie dm.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zit op mijn mobiel, wat is je psn.
Stuur ik je daar een foto heen
Beetje raar dit...maar goed, als je hem uiteindelijk maar op tijd krijgtquote:
Wat maakt jou dat nou uit? Ben je van Ubisoft ofzoquote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Fijn die bedrijven die zich aan de verkoopdatum houden
Dat maakt uit omdat ik verdomme meer betaal voor digital zodat ik 'm eerder kan spelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat nou uit? Ben je van Ubisoft ofzo
Dan koop je digitaal voor de verkeerde redenen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat maakt uit omdat ik verdomme meer betaal voor digital zodat ik 'm eerder kan spelen.
Ook voor andere natuurlijk, maar ik vind dit echt kut.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan koop je digitaal voor de verkeerde redenen.
Waarom? Jouw spelervaring kan gewoon starten op het moment dat het jou beloofd is. Niet zo zeiken.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook voor andere natuurlijk, maar ik vind dit echt kut.
Ja maar ik vind het gewoon kut dat mensen hem nu al kunnen spelen omdat winkels niet aan de reels kunnen houden en dat ik nog 9 uur moet wachten.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Jouw spelervaring kan gewoon starten op het moment dat het jou beloofd is. Niet zo zeiken.
Digitaal is de toekomst maar nu nog even niet.
Huilie.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het gewoon kut dat mensen hem nu al kunnen spelen omdat winkels niet aan de reels kunnen houden en dat ik nog 9 uur moet wachten.
Misgunnerquote:Op maandag 7 maart 2016 14:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het gewoon kut dat mensen hem nu al kunnen spelen omdat winkels niet aan de reels kunnen houden en dat ik nog 9 uur moet wachten.
Voor fysiek wel jaquote:Op maandag 7 maart 2016 14:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Zijn de console-servers inderdaad al online dan?
Hoe heb je hem dan? MM zeker? Moet je die wel in de buurt hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 15:04 schreef Odaiba het volgende:
Heb hem ook al binnen. Waarom mensen nog pre-orderen snap ik niet.
Vanaf 14:00 zijn de servers online.
Ik heb een afspraak met die winkel, dat ik daar geen uitspraken over doe.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe heb je hem dan? MM zeker? Moet je die wel in de buurt hebben
Wel netjes van je.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:10 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met die winkel, dat ik daar geen uitspraken over doe.
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:10 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met die winkel, dat ik daar geen uitspraken over doe.
Console of PC?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:17 schreef Sjemmert het volgende:
Ik koop tegenwoordig al mijn games digitaal. Samen met een maat ieder 50-50 is het nog goedkoper ook.
Ja maar dan kan je deze bv niet samenspelen.. Zie ik het nut dan niet van inquote:Op maandag 7 maart 2016 16:17 schreef Sjemmert het volgende:
Ik koop tegenwoordig al mijn games digitaal. Samen met een maat ieder 50-50 is het nog goedkoper ook.
Niks te zeiken hoor. Ik heb alleen 1x in mijn leven een pre order gedaan en voelde me genaaid omdat ik andere mensen m eerder zag meekrijgen bij de plaatselijke winkels. Dus ik waag de gok gewoon en tot nu toe altijd 1 of 3 dagen eerder kunnen krijgen dan officiele launch. Vind het wel lullig voor de mensen die dus niet zon winkel in de buurt hebben. Maar kleine troost is dat ik m morgen ook pas echt lan spelen hoor, want zit met werk...quote:Op maandag 7 maart 2016 15:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]dan moet je ook niet zeiken over mensen die pre orderen... Want niet iedereen heeft een "afspraak" met een winkel
huh ? juist wel vanavond spelen we the division gewoon co op hoor. Dat kan prima.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je deze bv niet samenspelen.. Zie ik het nut dan niet van in
Jeetje gelukkig maar!quote:Op maandag 7 maart 2016 17:31 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Niks te zeiken hoor. Ik heb alleen 1x in mijn leven een pre order gedaan en voelde me genaaid omdat ik andere mensen m eerder zag meekrijgen bij de plaatselijke winkels. Dus ik waag de gok gewoon en tot nu toe altijd 1 of 3 dagen eerder kunnen krijgen dan officiele launch. Vind het wel lullig voor de mensen die dus niet zon winkel in de buurt hebben. Maar kleine troost is dat ik m morgen ook pas echt lan spelen hoor, want zit met werk...
Met die maat op de console ps4. Op pc koop ik ook alles digitaal maar weet niet of je daar ook kan sharen.quote:
Met de game op 1 account?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
huh ? juist wel vanavond spelen we the division gewoon co op hoor. Dat kan prima.
Als 1 van ons een game digitaal koopt kunnen wij die allebei op onze eigen ps4 downloaden en op onze eigen account spelen, dus ook samen online ja.quote:
dus op een 3e account koop je de games? dan moet je ps4 toch als primary staan om het te kunnen spelen op je andere acc?(zo moet het met mijn us account in iedergeval)quote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als 1 van ons een game digitaal koopt kunnen wij die allebei op onze eigen ps4 downloaden en op onze eigen account spelen, dus ook samen online ja.
Nee het zit zo. Op mijn ps4 heb ik het acc van me maat als primary ingesteld. En op zijn ps4 staat mijn acc als primary.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dus op een 3e account koop je de games? dan moet je ps4 toch als primary staan om het te kunnen spelen op je andere acc?(zo moet het met mijn us account in iedergeval)
Thanks!quote:Op maandag 7 maart 2016 18:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee het zit zo. Op mijn ps4 heb ik het acc van me maat als primary ingesteld. En op zijn ps4 staat mijn acc als primary.
Vanmiddag heb ik op mijn ps4 op mijn acc the division gekocht en gedownload. maat van me logt op zijn ps4 in op mijn acc, haalt the division uit mijn library en download hem ook op zijn ps4. ondertussen logt ie gwn weer in op zijn eigen acc.
Enige nadeel hiervan is dat als ik geen internet verbinding heb de spellen op mijn acc gelocked zijn omdat mijn acc niet als primary staat ingesteld. Maarja 99% van de tijd heb ik toch internet dus boeit weinig.
Misschien komt ie pas bij een hoger level?quote:
Dacht even kijken voor m'n werk maar nope... Digitaal is natuurlijk nog offline...quote:
Dit was echt al maanden bekend. Hell, daar adverteerde Microsoft zelfs mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:15 schreef -Menn0- het volgende:
Eerste twee uitbreidingen The Division timed exclusive voor Xbox One
Wauw.... Dag voor de release? Really? Zit je dan met je Gold Edition PS4.
Echt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit was echt al maanden bekend. Hell, daar adverteerde Microsoft zelfs mee.
De Closed Beta exclusief op de one, Open Beta een dag eerder en alle uitbreidingen een maand eerder.
Sterker nog: E3 2014 werd er al naar gehint, maar waren de details nog niet bekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Odaiba op 08-03-2016 13:51:03 ]
SPOILERRRRRquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:09 schreef Odaiba het volgende:
Lvl. 6 onderhand.
Paul Rhodes en Jessica Kandel bevrijdt, op naar de derde.
Ow, is dat al een spoiler.. Dan zet ik even in een spoiler tag, voor de mensen die de beta nog niet gespeeld hadden.quote:
Ik heb al een paar uur digitaal zitten spelen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dacht even kijken voor m'n werk maar nope... Digitaal is natuurlijk nog offline...
Maar niet om 07:00 denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar uur digitaal zitten spelen hoor
Beter één dan geenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:52 schreef E-Dubble het volgende:
omg had em voor mij en een vriend gekocht. krijg ik net een envelop met maar één erin
Ja, vet balen voor jou of je vriend hoor...het is net Russisch roulette als je online besteld.quote:
Weer een reden waarom digitaal absoluut de toekomst is qua gamesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, vet balen voor jou of je vriend hoor...het is net Russisch roulette als je online besteld.
Het is alleen jammer dat digitaal via de store van de uitgever altijd hoofdprijs betalen is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Weer een reden waarom digitaal absoluut de toekomst is qua games
Eigenlijk bizar dat Steam nog altijd ¤60 durft te vragen terwijl het fysiek ( je zou zeggen meer kosten etc.) ¤10-15 minder is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat digitaal via de store van de uitgever altijd hoofdprijs betalen is.
Dat icm het hebben van een .5MB download zorgt ervoor dat bij games die de 20gb instal voorbij gaan toch altijd het doosje haal.
Lang leve adsl en winkels die prijsvechten.
De legaliteit van grijze key sellers ga ik niet proberen, genoeg ellende daarvan gezien. Of het gekloot met taal in het engels krijgen omdat poolse/russische copy.
Beter 60 betalen van 35 voor een ufail codequote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat Steam nog altijd ¤60 durft te vragen terwijl het fysiek ( je zou zeggen meer kosten etc.) ¤10-15 minder is.
Het liefst heb ik alles op steam maar door het prijsverschil toch maar bij zo een website gedaan en nu krijg ik maar de helft toegezonden
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat Steam nog altijd ¤60 durft te vragen terwijl het fysiek ( je zou zeggen meer kosten etc.) ¤10-15 minder is.
Het liefst heb ik alles op steam maar door het prijsverschil toch maar bij zo een website gedaan en nu krijg ik maar de helft toegezonden
Tuurlijk, dat weet ik als geen ander maar waar ze die standaard prijs van ¤60 vandaan halen is mij een raadsel, als het fysiek voor ¤45 kan... de sales verder dikke prima maar je zult het toch wel met me eens zijn dat de pre-orders/nieuwe games in verhouding niet kloppen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Als je ergens de kans krijgt (digitaal) goedkoop games te halen is het bij Steam wel.
Mensen willen het graag bij release spelen dan gaan ze de prijs niet naar beneden halen omdat je toevallig bij een retailer die game voor 50 euro kan halen. Zeker Steam niet, die zijn zo groot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:11 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat weet ik als geen ander maar waar ze die standaard prijs van ¤60 vandaan halen is mij een raadsel, als het fysiek voor ¤45 kan... de sales verder dikke prima maar je zult het toch wel met me eens zijn dat de pre-orders/nieuwe games in verhouding niet kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |