Ja maar ik vind het gewoon kut dat mensen hem nu al kunnen spelen omdat winkels niet aan de reels kunnen houden en dat ik nog 9 uur moet wachten.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Jouw spelervaring kan gewoon starten op het moment dat het jou beloofd is. Niet zo zeiken.
Digitaal is de toekomst maar nu nog even niet.
Huilie.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het gewoon kut dat mensen hem nu al kunnen spelen omdat winkels niet aan de reels kunnen houden en dat ik nog 9 uur moet wachten.
Misgunnerquote:Op maandag 7 maart 2016 14:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het gewoon kut dat mensen hem nu al kunnen spelen omdat winkels niet aan de reels kunnen houden en dat ik nog 9 uur moet wachten.
Voor fysiek wel jaquote:Op maandag 7 maart 2016 14:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Zijn de console-servers inderdaad al online dan?
Hoe heb je hem dan? MM zeker? Moet je die wel in de buurt hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 15:04 schreef Odaiba het volgende:
Heb hem ook al binnen. Waarom mensen nog pre-orderen snap ik niet.
Vanaf 14:00 zijn de servers online.
Ik heb een afspraak met die winkel, dat ik daar geen uitspraken over doe.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe heb je hem dan? MM zeker? Moet je die wel in de buurt hebben
Wel netjes van je.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:10 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met die winkel, dat ik daar geen uitspraken over doe.
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:10 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met die winkel, dat ik daar geen uitspraken over doe.
Console of PC?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:17 schreef Sjemmert het volgende:
Ik koop tegenwoordig al mijn games digitaal. Samen met een maat ieder 50-50 is het nog goedkoper ook.
Ja maar dan kan je deze bv niet samenspelen.. Zie ik het nut dan niet van inquote:Op maandag 7 maart 2016 16:17 schreef Sjemmert het volgende:
Ik koop tegenwoordig al mijn games digitaal. Samen met een maat ieder 50-50 is het nog goedkoper ook.
Niks te zeiken hoor. Ik heb alleen 1x in mijn leven een pre order gedaan en voelde me genaaid omdat ik andere mensen m eerder zag meekrijgen bij de plaatselijke winkels. Dus ik waag de gok gewoon en tot nu toe altijd 1 of 3 dagen eerder kunnen krijgen dan officiele launch. Vind het wel lullig voor de mensen die dus niet zon winkel in de buurt hebben. Maar kleine troost is dat ik m morgen ook pas echt lan spelen hoor, want zit met werk...quote:Op maandag 7 maart 2016 15:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]dan moet je ook niet zeiken over mensen die pre orderen... Want niet iedereen heeft een "afspraak" met een winkel
huh ? juist wel vanavond spelen we the division gewoon co op hoor. Dat kan prima.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je deze bv niet samenspelen.. Zie ik het nut dan niet van in
Jeetje gelukkig maar!quote:Op maandag 7 maart 2016 17:31 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Niks te zeiken hoor. Ik heb alleen 1x in mijn leven een pre order gedaan en voelde me genaaid omdat ik andere mensen m eerder zag meekrijgen bij de plaatselijke winkels. Dus ik waag de gok gewoon en tot nu toe altijd 1 of 3 dagen eerder kunnen krijgen dan officiele launch. Vind het wel lullig voor de mensen die dus niet zon winkel in de buurt hebben. Maar kleine troost is dat ik m morgen ook pas echt lan spelen hoor, want zit met werk...
Met die maat op de console ps4. Op pc koop ik ook alles digitaal maar weet niet of je daar ook kan sharen.quote:
Met de game op 1 account?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
huh ? juist wel vanavond spelen we the division gewoon co op hoor. Dat kan prima.
Als 1 van ons een game digitaal koopt kunnen wij die allebei op onze eigen ps4 downloaden en op onze eigen account spelen, dus ook samen online ja.quote:
dus op een 3e account koop je de games? dan moet je ps4 toch als primary staan om het te kunnen spelen op je andere acc?(zo moet het met mijn us account in iedergeval)quote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als 1 van ons een game digitaal koopt kunnen wij die allebei op onze eigen ps4 downloaden en op onze eigen account spelen, dus ook samen online ja.
Nee het zit zo. Op mijn ps4 heb ik het acc van me maat als primary ingesteld. En op zijn ps4 staat mijn acc als primary.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dus op een 3e account koop je de games? dan moet je ps4 toch als primary staan om het te kunnen spelen op je andere acc?(zo moet het met mijn us account in iedergeval)
Thanks!quote:Op maandag 7 maart 2016 18:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee het zit zo. Op mijn ps4 heb ik het acc van me maat als primary ingesteld. En op zijn ps4 staat mijn acc als primary.
Vanmiddag heb ik op mijn ps4 op mijn acc the division gekocht en gedownload. maat van me logt op zijn ps4 in op mijn acc, haalt the division uit mijn library en download hem ook op zijn ps4. ondertussen logt ie gwn weer in op zijn eigen acc.
Enige nadeel hiervan is dat als ik geen internet verbinding heb de spellen op mijn acc gelocked zijn omdat mijn acc niet als primary staat ingesteld. Maarja 99% van de tijd heb ik toch internet dus boeit weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |