quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Enigste dat ik denk is dat ze een cooldown moeten geven(als in debuf) op hoesnel je achter elkaar gehealed kan worden door die ability.. Als je met 2 man speelt ben je echt immortal
Als je doodgaat verlies je veel van je zooiquote:Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben verdeeld over dit spel.
PvE is gek genoeg waar de meeste mensen nu naartoe neigen omdat de DZ zo slecht is opgezet.
Het is te makkelijk om rogue te gaan, zonder consequenties, waardoor het meer een arena word ala deathmatch en je soms letterlijk niet eens de ingang uit of in komt door het constante gegank.
Je zou zeggen "tja pvp gedeelte".. nee the darkzone zou een gedeelte worden als pve maar met pvp elementen / mogelijkheden.
Nu word het meer als een ander mislukt spel waar ik even de naam niet van kan herinneren lol irritant.
Maar ook vind ik de DZ erg leeg.. net als pve trouwens.
Mooie details overal echt indrukwekkend maar je komt meer civilians tegen dan bad guys om het maar zo te zeggen.
En dat is dan ook wel wat me bijblijft, de leegheid qua vijanden.. voor een openworld rpg?
En dat maakt geen goeie indruk.
Tjah zo gaat het. Die kritiek vind ik niet echt gepast. Want spelers spelen nauwelijks een spel "Hoe het bedoeld is". Ieder mechanisme binnen een spel wordt abused. Een PVP gedeelte wordt gewoon een killpit, dat is niet meer dan logisch imo.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben verdeeld over dit spel.
PvE is gek genoeg waar de meeste mensen nu naartoe neigen omdat de DZ zo slecht is opgezet.
Het is te makkelijk om rogue te gaan, zonder consequenties, waardoor het meer een arena word ala deathmatch en je soms letterlijk niet eens de ingang uit of in komt door het constante gegank.
Je zou zeggen "tja pvp gedeelte".. nee the darkzone zou een gedeelte worden als pve maar met pvp elementen / mogelijkheden.
Nu word het meer als een ander mislukt spel waar ik even de naam niet van kan herinneren lol irritant.
Maar ook vind ik de DZ erg leeg.. net als pve trouwens.
Mooie details overal echt indrukwekkend maar je komt meer civilians tegen dan bad guys om het maar zo te zeggen.
En dat is dan ook wel wat me bijblijft, de leegheid qua vijanden.. voor een openworld rpg?
En dat maakt geen goeie indruk.
Nou ja het is makkelijk op te lossen anders op meerdere manieren.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah zo gaat het. Die kritiek vind ik niet echt gepast. Want spelers spelen nauwelijks een spel "Hoe het bedoeld is". Ieder mechanisme binnen een spel wordt abused. Een PVP gedeelte wordt gewoon een killpit, dat is niet meer dan logisch imo.
Eensquote:Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ook dat je per ongeluk die status kan krijgen, moet iets op gevonden worden.
Overkwam vandaag nog, ik schoot 2 rogues neer, liep er een door mijn beeld en tja net een kogel teveel, anders was ik alleen even rood geweest.
Dat overkwam me gisteren ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja het is makkelijk op te lossen anders op meerdere manieren.
Rogue status = permanent tot dood (en/of iedereen ziet je op overal de kaart meteen van meet af aan)
Dat is een relatief eenvoudige oplossing.
Ook dat je per ongeluk die status kan krijgen, moet iets op gevonden worden.
Overkwam vandaag nog, ik schoot 2 rogues neer, liep er een door mijn beeld en tja net een kogel teveel, anders was ik alleen even rood geweest.
DZ had bewust minder NPCs omdat de nadruk van de beta op het PvP gedeelte lag. Full game krijgt ook roaming NPCs in de DZ. Het was ook meer een demo ipv een beta.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben verdeeld over dit spel.
PvE is gek genoeg waar de meeste mensen nu naartoe neigen omdat de DZ zo slecht is opgezet.
Het is te makkelijk om rogue te gaan, zonder consequenties, waardoor het meer een arena word ala deathmatch en je soms letterlijk niet eens de ingang uit of in komt door het constante gegank.
Je zou zeggen "tja pvp gedeelte".. nee the darkzone zou een gedeelte worden als pve maar met pvp elementen / mogelijkheden.
Nu word het meer als een ander mislukt spel waar ik even de naam niet van kan herinneren lol irritant.
Maar ook vind ik de DZ erg leeg.. net als pve trouwens.
Mooie details overal echt indrukwekkend maar je komt meer civilians tegen dan bad guys om het maar zo te zeggen.
En dat is dan ook wel wat me bijblijft, de leegheid qua vijanden.. voor een openworld rpg?
En dat maakt geen goeie indruk.
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef PirE het volgende:
[..]
DZ had bewust minder NPCs omdat de nadruk van de beta op het PvP gedeelte lag. Full game krijgt ook roaming NPCs in de DZ. Het was ook meer een demo ipv een beta.
Door de leegte van de DZ gaan mensen sneller rogue en je kon nu makkelijk ontsnappen door een restricted zone in te lopen voor easy DZ credits.
Ik heb me wel vermaakt in de DZ. Paar keer mooie PvP gevechten gehad met andere groepen. Wel met squads van 3 of 4 man (solo of duo spelers lieten we gaan). Ook een paar keer alleen rondgelopen maar dan is er weinig aan,omdat het zo leeg is gaan mensen uit verveling anderen aanvallen. Op een bepaald punt heb je ook de beste gear en dan maakt het niet uit wat je verliest.
Snap dat geklaag over het PvP deel niet. Die achterdocht vind ik juist leuk. Shoot on sight is saai, maar de momenten dat je met 4 man een andere groep van 4 tegenkomt en er twijfel is. Niemand schiet maar je houdt elkaar in de gaten. En dan breekt er ineens een vuurgevecht uit of er gebeurd helemaal niks. Sommige mensen verwachten een lovefest ofzo waar iedereen liedjes zingt in de DZ.
Gewoon op alles schieten dat beweegtquote:Op maandag 1 februari 2016 11:35 schreef exile79 het volgende:
Ik loop in de Dark Zone, maar heb geen idee wat ik moet doen hier. Of hoe ik er weer uit kom.
Jij hebt van veel dingen die mij aanspreken verstand he:)quote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Snap dat geklaag over het PvP deel niet. Die achterdocht vind ik juist leuk. Shoot on sight is saai, maar de momenten dat je met 4 man een andere groep van 4 tegenkomt en er twijfel is. Niemand schiet maar je houdt elkaar in de gaten. En dan breekt er ineens een vuurgevecht uit of er gebeurd helemaal niks. Sommige mensen verwachten een lovefest ofzo waar iedereen liedjes zingt in de DZ.
Devstream en alpha gameplay.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron.
Volgens mij zeided de devs dat op hun stream.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron.
Ik geloof dat de streams dat zeiden tijdens de alpha live-devsquote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron.
Zeiden ze ookquote:Op maandag 1 februari 2016 17:05 schreef Jorwol het volgende:
Oh ik hoorde namelijk dat devs dat zeiden op een stream.
Thanksquote:Op maandag 1 februari 2016 18:44 schreef Kidjuh het volgende:
Blijkbaar komt er nog een open beta aan van 16 t/m 21 feb![]()
![]()
Bron: http://www.eurogamer.net/(...)open-beta-this-month
Er zit voice chat in de game zelf....quote:Op maandag 1 februari 2016 21:32 schreef Droopie het volgende:
Er gebeurde in de darkzone echt iets briljants.
We komen 2 personen tegen (terwijl wij 2 ook in een party zaten)
Gaan die lui opeens ingame tegen ons praten..oranje stemindicator bij hun naam..
Leek net alsof ze inbraken op de voicechat en ze waren ook in een soort safezone.
Ik moet het nog even verwerken, maar het was ubervet!!!
Ja maar wist niet dat hij de party kon "overriden/ overstemmen" en hoe kan dat dan??quote:Op maandag 1 februari 2016 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zit voice chat in de game zelf....
Huh??quote:Op maandag 1 februari 2016 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja maar wist niet dat hij de party kon "overriden/ overstemmen" en hoe kan dat dan??
Ja!!! Fucking gek.quote:
Ja ok.. Je kan ook gewoon tegen iedereen praten(of het is een bug) maar wel eerder gezienquote:Op maandag 1 februari 2016 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja!!! Fucking gek.
Ze gingen praten tegen elkaar "als ze gek gaan doen rammen we een kogel door hun kop" en wij waren echt zo van "what the fuck"
http://www.pcgamesn.com/t(...)player-communicationquote:Op maandag 1 februari 2016 21:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ok.. Je kan ook gewoon tegen iedereen praten(of het is een bug) maar wel eerder gezien
Pre order op psn?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:54 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik wil hem spelen op de playstation 4. Waar kan ik hem nog spelen?
Ik kan hem niet vinden?quote:
Jawel cancel gewoon je pre orderquote:Op maandag 1 februari 2016 23:18 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik heb hem al gevonden! geen methode om gratis te spelen?
Ach.. er schijnt nog een open beta te zijn binnekortquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Werkt niet meer en om 06.00 is de beta voorbij.
18 tm 21 feb (xbox dag eerder)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ach.. er schijnt nog een open beta te zijn binnekort
De beta liep echt soepeltjesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
18 tm 21 feb (xbox dag eerder)
Belangerijker is dat hij 8 maart compleet is en de beta geen smetje te bekennen was, wat mij betreft dus
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:55 schreef Droopie het volgende:
https://t.co/huLD5knWYe
Nieuwe gameplaybeelden
Spel deed het overal prima....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het hele weekend deed ie het niet
Nou dat is niet helemaal waar, in ieder geval voor PC gebruikers / steam, begon het pas uren later dan gepland.quote:
Maar niet alle pc gebruikers hadden die issues.. Maar had ergens gelezen dat ze in een interne build dat soort zooi alweer gefixt haddenquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar, in ieder geval voor PC gebruikers / steam, begon het pas uren later dan gepland.
En de maintenance periodes waren ook wel gortig lang, 3 uur downtime iedere dag.
Gezien de beta periode al, in ieder geval zoals vooraf bekend, erg kort was, voelde dat alleen maar korter.
Ze hadden het niet voor niets verlengd tot 2 feb.
Lag toch echt aan steam, het kon wel als je het direct via uplay had gekocht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar niet alle pc gebruikers hadden die issues.. Maar had ergens gelezen dat ze in een interne build dat soort zooi alweer gefixt hadden
Ah dat had ik niet gezienquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Lag toch echt aan steam, het kon wel als je het direct via uplay had gekocht.
Volgens mij zit er ook een soort van makkelijk bij een groepje horen optie bij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef benjamin15 het volgende:
Door al dat gehype van de afgelopen krijg ik toch zoveel zin in deze game hé,
Ben alleen bang dat het ontzettend gaat teleurstellen, aangezien je in de Darkzone het beste met een groep vrienden moet spelen..
Het is toch mooier als je een vast groepje hebt!? inplaats van steeds wisselende mensenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook een soort van makkelijk bij een groepje horen optie bij.
Stel je bent alleen en je komt 4 man tegen is het niet zo slim van die 4 lui om jou af te knallen aangezien ze weinig loot bij je kunnen halen en alle 4 rogue worden
Die heb ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:51 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Het is toch mooier als je een vast groepje hebt!? inplaats van steeds wisselende mensen
Dat kan ook natuurlijk! zijn er Fokkers! die begin maart willen spelen? zoek nog een team bij deze.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar is dat niet met alles zo
En een nieuw groepje kan je vinden en klikt het spreek je vaker af.
Via fok kom je ook wel toffe lui tegen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:27 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk! zijn er Fokkers! die begin maart willen spelen? zoek nog een team bij deze.
Heb em op de pcquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Voeg me alvast toe Bennjiweerdinge op PSN
Die klachten hoor je vaker, maar als je het zelf speelt vind ik het persoonlijk wel meevallenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef DSS24 het volgende:
Ik had echt gehoopt dat dit een geniale game zou worden die Destiny ging vervangen om met vrienden online co-op te spelen.
Nu zie ik filmpjes op youtube dat de vijand midden in het level zonder dekking miljoenen kogels opvangt van vier spelers en na 10 minuten het loodje legt![]()
![]()
Gears of War 1 (2006 release) was zelfs veel beter in elkaar gezet met dekking zoeken en gematigd aanvallen.
Het valt echt wel mee.. Als je het zelf niet heb gespeeld kan je al helemaal geen mening vormen...quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef DSS24 het volgende:
Ik had echt gehoopt dat dit een geniale game zou worden die Destiny ging vervangen om met vrienden online co-op te spelen.
Nu zie ik filmpjes op youtube dat de vijand midden in het level zonder dekking miljoenen kogels opvangt van vier spelers en na 10 minuten het loodje legt![]()
![]()
Gears of War 1 (2006 release) was zelfs veel beter in elkaar gezet met dekking zoeken en gematigd aanvallen.
Ik zie in een gameplay filmpje dat de speler 10 headshots geeft aan een vijand die alleen een capuchon opheeft. Waarom zou ik dan zelf die headshots moeten geven om mijn mening hierover te mogen vormen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het valt echt wel mee.. Als je het zelf niet heb gespeeld kan je al helemaal geen mening vormen...
Het is natuurlijk wel een rpg (ook altijd zo aangegeven door Ubisoft), en dit is wel een typisch een rpg-mechanic. Vrij normaal om daar tegenstanders een vuurstorm te zien overleven terwijl ze totaal ongeschikte kleding daarvoor gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik zie in een gameplay filmpje dat de speler 10 headshots geeft aan een vijand die alleen een capuchon opheeft. Waarom zou ik dan zelf die headshots moeten geven om mijn mening hierover te mogen vormen?
Ik had het veel realistischer verwacht.
Ja een baas in 2 schots doden is dan ook zo van...quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik zie in een gameplay filmpje dat de speler 10 headshots geeft aan een vijand die alleen een capuchon opheeft. Waarom zou ik dan zelf die headshots moeten geven om mijn mening hierover te mogen vormen?
Ik had het veel realistischer verwacht.
13.00 uurquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:17 schreef Odaiba het volgende:
Weet iemand hoe laat die open beta opengaat op Ps4, Nederlandse tijd?
10 uur toch?quote:
En vanochtend was die zooi al online op twitchquote:Xbox One - Donderdag 18 februari 10.00 uur
PlayStation 4/PC - Vrijdag 19 februari 10.00 uur
Ja het was alleen de x1 die om 10 uur van start gingquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:19 schreef Droopie het volgende:
Als je het spel start zegt ie 1pm CET/ 7am EST/ 4am PST
1 uur in de middag... Je vergeet dat het in amerika nog niet tijd is hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Hoelaat gaat die PC beta live dan, het is toch al de 19e nu ?
Zo zin in, verder met alles beetje uitzoeken, wapens maken en foutjes maken en leren. Zodat er tijdens de release niet opeens waardevolle spullen kapot gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 uur in de middag... Je vergeet dat het in amerika nog niet tijd is he
Craften zit niet in de beta.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo zin in, verder met alles beetje uitzoeken, wapens maken en foutjes maken en leren. Zodat er tijdens de release niet opeens waardevolle spullen kapot gaan
Ook ben ik wel benieuwd hoe ze de darkzone getweaked hebben.
Sowieso ga ik veel rogue en die safe zone met die proximity (?) chat eens uitvogelen.
Oja, schijnbaar schijnt er in de complete game een 'perk' te zitten die de boel jamt en je onzichtbaar maakt als iemand de boel scant.
Mijn idee is om tzt (na het zien van wat filmpjes op YouTube) om rogue te gaan,wegrennen door de gebouwen en in een flatgebouw te verstoppen met mijn jammer en dan als de storm is gaan liggen een extractionpoint te zoeken :p
Morgen dus mooie routes ontdekken
Vijanden zijn wel minder 'sponserig' dan in de closed beta, voelt iets natuurlijker aan nu.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja een baas in 2 schots doden is dan ook zo van...![]()
![]()
![]()
Het is te makkelijk! kut spel
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de vorige kon ik volgens mij wel dismantelen en kon je ook 1 blueprint bemachtigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Craften zit niet in de beta.
De perk dat je invis bent tegen scan zit in de beta
En als je roque bent zie je je nametag hoe dan ook..
Darkzone is wat aangepast, het is drukker qua npc's en bonussen en tijden zijn wat aangepast.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:41 schreef PirE het volgende:
Dark zone is toch hetzelfde als in de closed beta? Heb wel gelezen dat je niet meer kan campen op dat dak.
Eerder het dak waarvoor je door de zone moet lopen die niet in de beta zitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Darkzone is wat aangepast, het is drukker qua npc's en bonussen en tijden zijn wat aangepast.
Dat campen op oa het dak van het tankstation was wel een populair plekje ja
Dat is idd fucked up, bij mij was dat boven de parkeergarage.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef VelitoX het volgende:
Sjesus ben je rustig in de DZ aant extracten, spawnen dr letterlijk 5 enemies om je heen.. ploep dood... seriously wtf....
En tjah DZ is atm weer een belachelijke schietgallerij, je kan niet eens naar binnen lopen zonder random door iedereen die los en vast zit beschoten te worden..... Nu weet ik weer waarom DZ geen fuck aan is, vooral niet in begin...
Ye bij mij ook... Is nog erger dan random mensen die op alles wat beweegt schieten, omdat dit iets waar de developers daadwerkelijk iets aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is idd fucked up, bij mij was dat boven de parkeergarage.
Iets hebben ze hebben al veranderd merkte ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ye bij mij ook... Is nog erger dan random mensen die op alles wat beweegt schieten, omdat dit iets waar de developers daadwerkelijk iets aan kunnen doen.
Parkeergarage clearen -> extraction -> ze spawnen tijdens het wachten....
Weet je ook tot hoe lang dit gaat duren?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 03:37 schreef Droopie het volgende:
Iets hebben ze hebben al veranderd merkte ik.
Morgen om 10.00 server onderhoud, zullen ze wel wat aanpassingen maken
Ik kreeg van een maatje doorgestuurd tot 13:00quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je ook tot hoe lang dit gaat duren?
Dan maar wachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ik kreeg van een maatje doorgestuurd tot 13:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |