Maar niet alle pc gebruikers hadden die issues.. Maar had ergens gelezen dat ze in een interne build dat soort zooi alweer gefixt haddenquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar, in ieder geval voor PC gebruikers / steam, begon het pas uren later dan gepland.
En de maintenance periodes waren ook wel gortig lang, 3 uur downtime iedere dag.
Gezien de beta periode al, in ieder geval zoals vooraf bekend, erg kort was, voelde dat alleen maar korter.
Ze hadden het niet voor niets verlengd tot 2 feb.
Lag toch echt aan steam, het kon wel als je het direct via uplay had gekocht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar niet alle pc gebruikers hadden die issues.. Maar had ergens gelezen dat ze in een interne build dat soort zooi alweer gefixt hadden
Ah dat had ik niet gezienquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Lag toch echt aan steam, het kon wel als je het direct via uplay had gekocht.
Volgens mij zit er ook een soort van makkelijk bij een groepje horen optie bij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef benjamin15 het volgende:
Door al dat gehype van de afgelopen krijg ik toch zoveel zin in deze game hé,
Ben alleen bang dat het ontzettend gaat teleurstellen, aangezien je in de Darkzone het beste met een groep vrienden moet spelen..
Het is toch mooier als je een vast groepje hebt!? inplaats van steeds wisselende mensenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook een soort van makkelijk bij een groepje horen optie bij.
Stel je bent alleen en je komt 4 man tegen is het niet zo slim van die 4 lui om jou af te knallen aangezien ze weinig loot bij je kunnen halen en alle 4 rogue worden
Die heb ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:51 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Het is toch mooier als je een vast groepje hebt!? inplaats van steeds wisselende mensen
Dat kan ook natuurlijk! zijn er Fokkers! die begin maart willen spelen? zoek nog een team bij deze.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar is dat niet met alles zo
En een nieuw groepje kan je vinden en klikt het spreek je vaker af.
Via fok kom je ook wel toffe lui tegen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:27 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk! zijn er Fokkers! die begin maart willen spelen? zoek nog een team bij deze.
Heb em op de pcquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Voeg me alvast toe Bennjiweerdinge op PSN
Die klachten hoor je vaker, maar als je het zelf speelt vind ik het persoonlijk wel meevallenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef DSS24 het volgende:
Ik had echt gehoopt dat dit een geniale game zou worden die Destiny ging vervangen om met vrienden online co-op te spelen.
Nu zie ik filmpjes op youtube dat de vijand midden in het level zonder dekking miljoenen kogels opvangt van vier spelers en na 10 minuten het loodje legt![]()
![]()
Gears of War 1 (2006 release) was zelfs veel beter in elkaar gezet met dekking zoeken en gematigd aanvallen.
Het valt echt wel mee.. Als je het zelf niet heb gespeeld kan je al helemaal geen mening vormen...quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef DSS24 het volgende:
Ik had echt gehoopt dat dit een geniale game zou worden die Destiny ging vervangen om met vrienden online co-op te spelen.
Nu zie ik filmpjes op youtube dat de vijand midden in het level zonder dekking miljoenen kogels opvangt van vier spelers en na 10 minuten het loodje legt![]()
![]()
Gears of War 1 (2006 release) was zelfs veel beter in elkaar gezet met dekking zoeken en gematigd aanvallen.
Ik zie in een gameplay filmpje dat de speler 10 headshots geeft aan een vijand die alleen een capuchon opheeft. Waarom zou ik dan zelf die headshots moeten geven om mijn mening hierover te mogen vormen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het valt echt wel mee.. Als je het zelf niet heb gespeeld kan je al helemaal geen mening vormen...
Het is natuurlijk wel een rpg (ook altijd zo aangegeven door Ubisoft), en dit is wel een typisch een rpg-mechanic. Vrij normaal om daar tegenstanders een vuurstorm te zien overleven terwijl ze totaal ongeschikte kleding daarvoor gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik zie in een gameplay filmpje dat de speler 10 headshots geeft aan een vijand die alleen een capuchon opheeft. Waarom zou ik dan zelf die headshots moeten geven om mijn mening hierover te mogen vormen?
Ik had het veel realistischer verwacht.
Ja een baas in 2 schots doden is dan ook zo van...quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik zie in een gameplay filmpje dat de speler 10 headshots geeft aan een vijand die alleen een capuchon opheeft. Waarom zou ik dan zelf die headshots moeten geven om mijn mening hierover te mogen vormen?
Ik had het veel realistischer verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |