abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159526461

Tom Clancy's: The Division
Platform: Xbox One, Playstation 4, PC.

Een online open world RPG met de tactical shooting van de bekende Tom Clancy games, ontwikkeld door Massive Entertainment voor publisher Ubisoft.

Het spel vindt plaats in een post-apocalyptisch New York, waarin de bevolking is geïnfecteerd. The Division refereert aan een geheime groep 'tactical agents'. De speler speelt online een van deze agenten, met vrienden of andere spelers.

Releasedatum is nog onbekend, maar de game zal niet in 2013 uitkomen.
pi_159526477
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Enigste dat ik denk is dat ze een cooldown moeten geven(als in debuf) op hoesnel je achter elkaar gehealed kan worden door die ability.. Als je met 2 man speelt ben je echt immortal :P
  zaterdag 30 januari 2016 @ 21:25:16 #3
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159527078
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:07 schreef exile79 het volgende:

[..]

Had niet gezien datie gesloten was :@
pi_159532808
Ik denk dat het PvP nog best leuk kan worden met al die toekomstige abilities.

Stel je scrambled de boel in de darkzone en je gaat met je vrienden een extraction aanvragen, je lokt er een paar in een hinderlaag, bam bam, looten en ophalen :p
Hell To The Liars
pi_159535001
Ben verdeeld over dit spel.

PvE is gek genoeg waar de meeste mensen nu naartoe neigen omdat de DZ zo slecht is opgezet.
Het is te makkelijk om rogue te gaan, zonder consequenties, waardoor het meer een arena word ala deathmatch en je soms letterlijk niet eens de ingang uit of in komt door het constante gegank.

Je zou zeggen "tja pvp gedeelte".. nee the darkzone zou een gedeelte worden als pve maar met pvp elementen / mogelijkheden.

Nu word het meer als een ander mislukt spel waar ik even de naam niet van kan herinneren lol irritant.

Maar ook vind ik de DZ erg leeg.. net als pve trouwens.
Mooie details overal echt indrukwekkend maar je komt meer civilians tegen dan bad guys om het maar zo te zeggen.

En dat is dan ook wel wat me bijblijft, de leegheid qua vijanden.. voor een openworld rpg?
En dat maakt geen goeie indruk.
  zondag 31 januari 2016 @ 13:29:52 #6
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159538801
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

PvE is gek genoeg waar de meeste mensen nu naartoe neigen omdat de DZ zo slecht is opgezet.
Het is te makkelijk om rogue te gaan, zonder consequenties, waardoor het meer een arena word ala deathmatch en je soms letterlijk niet eens de ingang uit of in komt door het constante gegank.

Je zou zeggen "tja pvp gedeelte".. nee the darkzone zou een gedeelte worden als pve maar met pvp elementen / mogelijkheden.

Nu word het meer als een ander mislukt spel waar ik even de naam niet van kan herinneren lol irritant.

Mooie details overal echt indrukwekkend maar je komt meer civilians tegen dan bad guys om het maar zo te zeggen.

En dat is dan ook wel wat me bijblijft, de leegheid qua vijanden.. voor een openworld rpg?
Als je doodgaat verlies je veel van je zooi :P
  zondag 31 januari 2016 @ 13:46:39 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159539354
quote:

Tjah zo gaat het. Die kritiek vind ik niet echt gepast. Want spelers spelen nauwelijks een spel "Hoe het bedoeld is". Ieder mechanisme binnen een spel wordt abused. Een PVP gedeelte wordt gewoon een killpit, dat is niet meer dan logisch imo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_159539544
Na 2 dagen wachten op een key eindelijk kunnen spelen.. Maar meh, het voelt doods aan, zo leeg en statisch. Af en toe een groepje enemies en een aantal rondzwervende npc's, that's it.

Lijkt een beetje teveel op Destiny dit..
pi_159540249
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah zo gaat het. Die kritiek vind ik niet echt gepast. Want spelers spelen nauwelijks een spel "Hoe het bedoeld is". Ieder mechanisme binnen een spel wordt abused. Een PVP gedeelte wordt gewoon een killpit, dat is niet meer dan logisch imo.
Nou ja het is makkelijk op te lossen anders op meerdere manieren.
Rogue status = permanent tot dood (en/of iedereen ziet je op overal de kaart meteen van meet af aan)

Dat is een relatief eenvoudige oplossing.

Ook dat je per ongeluk die status kan krijgen, moet iets op gevonden worden.
Overkwam vandaag nog, ik schoot 2 rogues neer, liep er een door mijn beeld en tja net een kogel teveel, anders was ik alleen even rood geweest.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:26:05 #10
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159544907
Iemand die nog gaat spelen op de PS4?
pi_159545025
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Overkwam vandaag nog, ik schoot 2 rogues neer, liep er een door mijn beeld en tja net een kogel teveel, anders was ik alleen even rood geweest.
Eens
Hell To The Liars
pi_159563281
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nou ja het is makkelijk op te lossen anders op meerdere manieren.
Rogue status = permanent tot dood (en/of iedereen ziet je op overal de kaart meteen van meet af aan)

Dat is een relatief eenvoudige oplossing.

Dat overkwam me gisteren ook.
Een gast komt ineens vol door m'n beeld heen rennen terwijl ik op iemand anders aan het knallen ben.... gelijk rogue :x
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 1 februari 2016 @ 11:10:39 #13
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159563556
quote:

DZ had bewust minder NPCs omdat de nadruk van de beta op het PvP gedeelte lag. Full game krijgt ook roaming NPCs in de DZ. Het was ook meer een demo ipv een beta.

Door de leegte van de DZ gaan mensen sneller rogue en je kon nu makkelijk ontsnappen door een restricted zone in te lopen voor easy DZ credits.

Ik heb me wel vermaakt in de DZ. Paar keer mooie PvP gevechten gehad met andere groepen. Wel met squads van 3 of 4 man (solo of duo spelers lieten we gaan). Ook een paar keer alleen rondgelopen maar dan is er weinig aan,omdat het zo leeg is gaan mensen uit verveling anderen aanvallen. Op een bepaald punt heb je ook de beste gear en dan maakt het niet uit wat je verliest.

Snap dat geklaag over het PvP deel niet. Die achterdocht vind ik juist leuk. Shoot on sight is saai, maar de momenten dat je met 4 man een andere groep van 4 tegenkomt en er twijfel is. Niemand schiet maar je houdt elkaar in de gaten. En dan breekt er ineens een vuurgevecht uit of er gebeurd helemaal niks. Sommige mensen verwachten een lovefest ofzo waar iedereen liedjes zingt in de DZ.

[ Bericht 1% gewijzigd door PirE op 01-02-2016 11:23:55 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_159563994
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef PirE het volgende:

[..]

DZ had bewust minder NPCs omdat de nadruk van de beta op het PvP gedeelte lag. Full game krijgt ook roaming NPCs in de DZ. Het was ook meer een demo ipv een beta.

Door de leegte van de DZ gaan mensen sneller rogue en je kon nu makkelijk ontsnappen door een restricted zone in te lopen voor easy DZ credits.

Ik heb me wel vermaakt in de DZ. Paar keer mooie PvP gevechten gehad met andere groepen. Wel met squads van 3 of 4 man (solo of duo spelers lieten we gaan). Ook een paar keer alleen rondgelopen maar dan is er weinig aan,omdat het zo leeg is gaan mensen uit verveling anderen aanvallen. Op een bepaald punt heb je ook de beste gear en dan maakt het niet uit wat je verliest.

Snap dat geklaag over het PvP deel niet. Die achterdocht vind ik juist leuk. Shoot on sight is saai, maar de momenten dat je met 4 man een andere groep van 4 tegenkomt en er twijfel is. Niemand schiet maar je houdt elkaar in de gaten. En dan breekt er ineens een vuurgevecht uit of er gebeurd helemaal niks. Sommige mensen verwachten een lovefest ofzo waar iedereen liedjes zingt in de DZ.
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron. :o
pi_159564133
Ik loop in de Dark Zone, maar heb geen idee wat ik moet doen hier. Of hoe ik er weer uit kom.
  Eindredactie Games maandag 1 februari 2016 @ 11:45:11 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159564351
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:35 schreef exile79 het volgende:
Ik loop in de Dark Zone, maar heb geen idee wat ik moet doen hier. Of hoe ik er weer uit kom.
Gewoon op alles schieten dat beweegt :+

Eruit ga je op dezelfde manier als je erin kwam, via zo'n safe zone waar een verkopertje zit.
"Checkpoint" op de map.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159564515
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef PirE het volgende:

[..]

Jij hebt van veel dingen die mij aanspreken verstand he:)

+1
Hell To The Liars
  maandag 1 februari 2016 @ 13:03:08 #18
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159566369
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron. :o
Devstream en alpha gameplay.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 1 februari 2016 @ 13:32:51 #19
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159567102
quote:

[..]

Volgens mij zeided de devs dat op hun stream.
  Eindredactie Games maandag 1 februari 2016 @ 13:46:48 #20
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159567471
quote:

[..]

Ik geloof dat de streams dat zeiden tijdens de alpha live-devs
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159572688
Oh ik hoorde namelijk dat devs dat zeiden op een stream.
  maandag 1 februari 2016 @ 17:45:11 #22
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159573855
quote:
9s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:05 schreef Jorwol het volgende:
Oh ik hoorde namelijk dat devs dat zeiden op een stream.
Zeiden ze ook :P
pi_159575239
Blijkbaar komt er nog een open beta aan van 16 t/m 21 feb :D :D

Bron: http://www.eurogamer.net/(...)open-beta-this-month
  Eindredactie Games maandag 1 februari 2016 @ 18:59:57 #24
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159575626
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:44 schreef Kidjuh het volgende:
Blijkbaar komt er nog een open beta aan van 16 t/m 21 feb :D :D

Bron: http://www.eurogamer.net/(...)open-beta-this-month
Thanks 8-)
pi_159580987
Er gebeurde in de darkzone echt iets briljants.
We komen 2 personen tegen (terwijl wij 2 ook in een party zaten)

Gaan die lui opeens ingame tegen ons praten..oranje stemindicator bij hun naam..
Leek net alsof ze inbraken op de voicechat en ze waren ook in een soort safezone.

Ik moet het nog even verwerken, maar het was ubervet!!!
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')