SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
het helpt al om niet met Gudelj maar met vd Beek te spelen en geen Fischer erinquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:16 schreef Loserkid het volgende:
Maar terug naar Ajax, ik heb het idee dat je met deze spelersgroep met een andere opstelling al veel meer rendement zou halen, nu staat het gewoon niet goed..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mwah denk dat Gudelj veel meer kan dan hij nu laat zien hoor, iets minder opdrachten geven misschien, gewoon lekker laten voetballen..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het helpt al om niet met gudelj maar met vd beek te spelen en geen fisscher erin![]()
voorlopig zie ik liever vd Beek, Sinkgraven zou de creativiteit moeten zijn maar dat blijkt wellicht te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Mwah denk dat Gudelj veel meer kan dan hij nu laat zien hoor, iets minder opdrachten geven misschien, gewoon lekker laten voetballen..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik lees dat De Boer het slechte spel weer eens heeft gebagatelliseerd onder het mom "tegen Heerenveen was het wel goed"?![]()
Mocht het bericht nog niet voorbij gekomen zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Messi hoeven we ook niet tochquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:54 schreef Heeinz het volgende:
Misschien dat Zlatan nu al wou komen maar zei Frank dat we het met de huidige groep gaan doenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Schuif Dolberg maar gewoon door naar die reserveplek, als je iemand gaat halen die kwalitatief niet beter is dan Milik heeft het toch geen zin om uberhaupt een versterking te halen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
http://www.nu.nl/voetbal/(...)d-transfermarkt.htmlquote:Ajax heeft sinds de invoering van het Bosman-arrest eind 1995 het meeste geld verdiend op de transfermarkt van alle clubs uit Engeland, Italië, Frankrijk, Spanje, Duitsland en Nederland.
Dat blijkt uit onderzoek van NU.nl naar aanleiding van het twintigjarig jubileum van de uitspraak van het Europese Hof van Justitie die de voetbalwereld op z'n kop zette.
Alle 10.839 transfers die de clubs uit de hoogste divisies van Nederland, Duitsland, Italië, Spanje, Frankrijk en Engeland deden in de voorbije twee decennia zijn meegenomen.
De gegevens zijn afkomstig van Transfermarkt.de. Het gaat om transfers waarbij een bedrag voor een speler is betaald. Spelers die op huurbasis van club veranderen zijn niet meegenomen. De bedragen zijn zonder eventuele bonussen en premies. We zetten een aantal conclusies op een rijtje.
Ajax verkocht voor om en nabij de 550 miljoen euro aan spelers en besteedde zelf 250 miljoen euro aan versterkingen.
Met de 300 miljoen euro die onderaan de streep overblijft, troeven de Amsterdammers het vorig jaar failliet verklaarde Parma (296 miljoen euro) en Udinese (270 miljoen euro) af.
Ik vind die 250 miljoen die we hebben uitgegeven nog het meest schokkende![]()
![]()
Daar zitten toch een partij koekenbakkers tussen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/voetbal/(...)d-transfermarkt.html
Ik vind die 250 miljoen die we hebben uitgegeven nog het meest schokkende
![]()
![]()
Zlatan wou komen, maar Ajax moest eerst Boilesen of Duarte verkopen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
12,5 miljoen per seizoen. Niet echt schokkend lijkt me. Op veel individuele aankopen valt natuurlijk wel het nodige af te dingen, maar transfers falen wel vaker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/voetbal/(...)d-transfermarkt.html
Ik vind die 250 miljoen die we hebben uitgegeven nog het meest schokkendeVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bij Ajax falen er wel schrikbarend veel:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
12,5 miljoen per seizoen. Niet echt schokkend lijkt me. Op veel individuele aankopen valt natuurlijk wel het nodige af te dingen, maar transfers falen wel vaker.
http://www.transfermarkt.(...)transfers/verein/610![]()
Is dat zo? Waar lees ik falen in dit overzichtje? Hoe verhoudt dat zich tot andere clubs?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Bij Ajax falen er wel schrikbarend veel:
http://www.transfermarkt.(...)transfers/verein/610Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Past als calimero dus goed bij PSVquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
"Ik hoor niemand erover dat PSV weinig goals maakt", aldus de coach van de Amsterdammers.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik wil niet meer leven. Wat een onzin heeft FdB uit zijn mond laten rollen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Past als calimero dus goed bij PSV![]()
Hmm je leven laten afhangen van een rare kwibus is ook wel treurigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven. Wat een onzin heeft FdB uit zijn mond laten rollen.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hmm je leven laten afhangen van een rare kwibus is ook wel treurig![]()
.
![]()
Gaat gebeuren iddquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Bitte komende zondag 3-4-3 en eens fatsoenlijk voetbal ipv ''diepte'' en ''opportunisme''RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
"Ik hoor niemand erover dat PSV weinig goals maakt", aldus de coach van de Amsterdammers.![]()
![]()
Geen goed nieuws voor Eto'o dit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zlatan volgend jaar bij Ajax.![]()
En dan Sinkgraven aanvoerder maken, puur om te trollen.![]()
Zou dit weer een van de bekende Zlatangeintjes zijn? Of zou hij het serieus menen?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268360![]()
Ajax is laatste weken beetje bezig met imago opvijzelen, gewoon een reclamestunt dit. Zoals dat ze met Mercedes hebben geregeld dat een fan van 80 opgehaald en thuisgebracht wordt elke thuismatch.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou dit weer een van de bekende Zlatangeintjes zijn? Of zou hij het serieus menen?
hij zei dat paar jaar geleden ook al, puur om te trollen joh.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die gaat niet komen nee, al is hij meer dan welkom vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268360Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Huntelaar moet ook gewoon mogelijk zijn in de zomer. Geloof er echt helemaal niets van dat Ajax dat soort spelers niet meer kan halen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat niet komen nee, al is hij meer dan welkom vanzelfsprekend![]()
Over Ajax als club kun je misschien discussiëren, maar Overmars kan het in ieder geval nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Huntelaar moet ook gewoon mogelijk zijn in de zomer. Geloof er echt helemaal niets van dat Ajax dat soort spelers niet meer kan halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee dat denk ik dus ook. Als ik één gesprek met Overmars zou hebben dan zou ik ook niet overtuigd zijn van zijn wazige gelul. Heb echt het idee dat het dankzij Overmars is dat Ajax de laatste 4 jaar geen 1 grote speler heeft kunnen aantrekken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over Ajax kun je misschien discussiëren, maar Overmars kan het in ieder geval niet
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2016 21:26:30 ]![]()
Zou natuurlijk geweldig zijn als Zlatan terug zou komen, maar ik zie het niet gebeuren, wat kan hij hier nou bereiken?![]()
De beste speler van de Eredivisie worden op 15% van zijn totale kunnen. Gewoon een tussenjaartje voor Zlatan en daarna naar de zandbak of nog een Premier League club proberenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:26 schreef Loserkid het volgende:
Zou natuurlijk geweldig zijn als Zlatan terug zou komen, maar ik zie het niet gebeuren, wat kan hij hier nou bereiken?![]()
Ik denk dat hij liever bij de Engelse top gaat spelen, en dan misschien eens naar Ajax.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:54 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
De beste speler van de Eredivisie worden op 15% van zijn totale kunnen. Gewoon een tussenjaartje voor Zlatan en daarna naar de zandbak.![]()
Preciesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:54 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
De beste speler van de Eredivisie worden op 15% van zijn totale kunnen. Gewoon een tussenjaartje voor Zlatan en daarna naar de zandbak of nog een Premier League club proberen![]()
![]()
die vent heeft niks met ajax,quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:26 schreef Loserkid het volgende:
Zou natuurlijk geweldig zijn als Zlatan terug zou komen, maar ik zie het niet gebeuren, wat kan hij hier nou bereiken?nou jippiequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:54 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
De beste speler van de Eredivisie worden op 15% van zijn totale kunnen. Gewoon een tussenjaartje voor Zlatan en daarna naar de zandbak of nog een Premier League club proberen
al zie ik hem inderdaad niet meer zijn laatste jaren slijten bij een stoke.![]()
Het is natuurlijk ook lachwekkend dat het in 10 jaar lachwekkend is geworden dat een topspeler op z'n retour niet eens meer naar de eredivisie wil komen.quote:![]()
Chivu ook..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Suarez heeft het beloofd
Suarezgod![]()
Speelden ze niet zo tegen Utrecht? Ongeveer slechtste wedstrijd van het seizoenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Bitte komende zondag 3-4-3 en eens fatsoenlijk voetbal ipv ''diepte'' en ''opportunisme''![]()
Oh de Playstation van Marc zijn zoontje doet het weer?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig met een lijst met spitsen te maken om morgen eens te benaderenOh.![]()
Er was weer samenvatting van Eredivisie vanavond, Marc heeft uitvoerig notities gemaaktquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh de Playstation van Marc zijn zoontje doet het weer?![]()
5 minuten voor de deadline nog een alles of niets bod neerleggen bij Weghorst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er was weer samenvatting van Eredivisie vanavond, Marc heeft uitvoerig notities gemaaktOh.![]()
Ik had zijn zoon nog Kramaric aangeboden. Hij wilde niet luisteren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh de Playstation van Marc zijn zoontje doet het weer?![]()
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Zlatan wel weer eens in Zweden wilde voetballen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:55 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever bij de Engelse top gaat spelen, en dan misschien eens naar Ajax.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268395quote:Gudelj: ‘Kritiek van buitenaf, daar luisteren we niet veel naar’
Ajax speelde dinsdag doelpuntloos gelijk tegen Heracles Almelo (0-0) en creëerde nog geen handvol goede kansen. De onvrede over het steriele voetbal van de Amsterdammers lijkt bijna met de week toe te nemen en hoewel Nemanja Gudelj het ermee eens is dat Ajax soms best wat opportunistischer kan spelen, doet niet alle kritiek hem even veel.
“Kritiek nemen we aan als het van binnen uit is. We analyseren wedstrijden en weten dat het beter moet. Dat is kritiek die ons helpt om beter te worden, dat is opbouwende kritiek. Kritiek van buitenaf, daar luisteren we niet veel naar”, aldus de 24-jarige Serviër in een interview met Ajax TV. Komende zondagmiddag wacht het uitduel met Roda JC Kerkrade.
Als Gudelj een kaart pakt, is hij geschorst voor De Klassieker tegen Feyenoord. “Als het de drie punten kan kosten, dan zal ik zeker een kaart pakken als dat nodig is. Maar (…) ik ga geen domme dingen doen. Ik moet zeggen dat ik een speler ben die een wedstrijd wat betreft kaarten slim kan spelen”, zegt hij ten slotte in gesprek met Goal.
Weer hard gelachen om deze woorden. Laten we hopen dat ie een kaart pakt.![]()
Mag ik uit de laatste alinea afleiden dat hij wel domme dingen doet als hij niet op scherp staat?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268395
Weer hard gelachen om deze woorden. Laten we hopen dat ie een kaart pakt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Quote van Veltman op nu.nlquote:In het laatste kwartier werd de bal er wel ingepompt en zo kregen we uit de frommel nog een kans. Maar dat moet dus vanaf het begin.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het niveau in dit topic is bedroevend. Vroeger had je alleen nog een enkele negativeling zoals JR. Nu is iedereen zo bezig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:25 schreef Heeinz het volgende:
Ze zijn allemaal volledig de weg kwijt, maar dan ook echt allemaal![]()
We hebben een trainer die de boel waarschijnlijk nooit meer op de rit krijgt, zelfkritiek lijkt bijna alle spelers vreemd te zijn, ze zeggen de meest rare dingen in interviews (zie Veltman), de rvc verandert van mening alsof het een stel vrouwen zijn, technisch hart begint met een lijst van spitsen samenstellen als de transferperiode begonnen is, scouting voert blijkbaar niks goeds uit, Overmars doet 101 dingen fout, contracten zijn zo onduidelijk als wat, ticketprijzen blijven bespottelijk hoog ondanks lage opkomst, we trappen ons clubicoon de deur uit, we kopen overbodige spelers, Frank zegt dat hij Messi niet wil en zegt twee dagen later dat 'we geen Messi hebben', we huren alle kneuzen die we kunnen vinden en zo zijn er vast nog wel meer dingen. Nou volgens mij is iedereen dan aardig de weg kwijtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het niveau in dit topic is bedroevend. Vroeger had je alleen nog een enkele negativeling zoals JR. Nu is iedereen zo bezig.![]()
Morgen 0-3 tegen Rodaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het niveau in dit topic is bedroevend. Vroeger had je alleen nog een enkele negativeling zoals JR. Nu is iedereen zo bezig.
3 keer Riedewald.![]()
Volgens mij ben jij ontevreden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben een trainer die de boel waarschijnlijk nooit meer op de rit krijgt, zelfkritiek lijkt bijna alle spelers vreemd te zijn, ze zeggen de meest rare dingen in interviews (zie Veltman), de rvc verandert van mening alsof het een stel vrouwen zijn, technisch hart begint met een lijst van spitsen samenstellen als de transferperiode begonnen is, scouting voert blijkbaar niks goeds uit, Overmars doet 101 dingen fout, contracten zijn zo onduidelijk als wat, ticketprijzen blijven bespottelijk hoog ondanks lage opkomst, we trappen ons clubicoon de deur uit, we kopen overbodige spelers, Frank zegt dat hij Messi niet wil en zegt twee dagen later dat 'we geen Messi hebben', we huren alle kneuzen die we kunnen vinden en zo zijn er vast nog wel meer dingen. Nou volgens mij is iedereen dan aardig de weg kwijt![]()
Het was vorig seizoen erger. Toen deed Zimling soms mee. Dan is Gudelj toch wel een iets betere speler.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben een trainer die de boel waarschijnlijk nooit meer op de rit krijgt, zelfkritiek lijkt bijna alle spelers vreemd te zijn, ze zeggen de meest rare dingen in interviews (zie Veltman), de rvc verandert van mening alsof het een stel vrouwen zijn, technisch hart begint met een lijst van spitsen samenstellen als de transferperiode begonnen is, scouting voert blijkbaar niks goeds uit, Overmars doet 101 dingen fout, contracten zijn zo onduidelijk als wat, ticketprijzen blijven bespottelijk hoog ondanks lage opkomst, we trappen ons clubicoon de deur uit, we kopen overbodige spelers, Frank zegt dat hij Messi niet wil en zegt twee dagen later dat 'we geen Messi hebben', we huren alle kneuzen die we kunnen vinden en zo zijn er vast nog wel meer dingen. Nou volgens mij is iedereen dan aardig de weg kwijt![]()
Je moet niet alles zo serieus nemen wat er in de media gezegd wordt. Achter de schermen zullen De Boer en consorten wel wat anders zeggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben een trainer die de boel waarschijnlijk nooit meer op de rit krijgt, zelfkritiek lijkt bijna alle spelers vreemd te zijn, ze zeggen de meest rare dingen in interviews (zie Veltman), de rvc verandert van mening alsof het een stel vrouwen zijn, technisch hart begint met een lijst van spitsen samenstellen als de transferperiode begonnen is, scouting voert blijkbaar niks goeds uit, Overmars doet 101 dingen fout, contracten zijn zo onduidelijk als wat, ticketprijzen blijven bespottelijk hoog ondanks lage opkomst, we trappen ons clubicoon de deur uit, we kopen overbodige spelers, Frank zegt dat hij Messi niet wil en zegt twee dagen later dat 'we geen Messi hebben', we huren alle kneuzen die we kunnen vinden en zo zijn er vast nog wel meer dingen. Nou volgens mij is iedereen dan aardig de weg kwijt
De Boer heeft Ajax juist goed op de rit op dit moment. Wordt weinig weggegeven alleen aanvallend valt het tegen maar dat heeft te maken met de kwaliteit van de spelers op die posities.![]()
Ik zie Gudelj behalve vrije trappen en corners verneuken maar weinig anders doen dan Enohquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:45 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het was vorig seizoen erger. Toen deed Zimling soms mee. Dan is Gudelj toch wel een iets betere speler.![]()
![]()
Verdedigend staat het zeker ijzersterk maar dat zou toch juist een goede basis moeten zijn om ook goed aanvallend spel te hebben, we hebben (vind ik) toch wel wat talent beschikbaar op het middenveld en in de aanval maar dat komt er totaal niet uitquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen wat er in de media gezegd wordt. Achter de schermen zullen De Boer en consorten wel wat anders zeggen.
De Boer heeft Ajax juist goed op de rit op dit moment. Wordt weinig weggegeven alleen aanvallend valt het tegen maar dat heeft te maken met de kwaliteit van de spelers op die posities.![]()
Compensatie voor jouw grenzeloze optimisme.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het niveau in dit topic is bedroevend. Vroeger had je alleen nog een enkele negativeling zoals JR. Nu is iedereen zo bezig.![]()
Realistisch zijn negatief noemen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat heeft Enoh hier mee te maken?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie Gudelj behalve vrije trappen en corners verneuken maar weinig anders doen dan Enoh![]()
Eens, voorlopig staat Ajax nog 1 punt voor op PSV en we hebben het volledig in eigen hand. Het is alleen té lang geleden dat we een cruciale wedstrijd wonnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ontzettend makkelijk om een trainer af te kraken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Tyron het volgende:
Toch vraag ik me af of een andere coach het beter zou doen.
Net als je eigen spelers uitfluiten als het even nergens op lijkt. Alsof de goal dan sneller gaat vallen?
Die valt vele malen sneller als het publiek achter het team gaat staan als het even niet loopt.
Ik heb dit seizoen geen seizoenskaart meer omdat ik vaak in het weekend werk, maar anders.....![]()
Iets meer risico in de opbouw moet toch wel kunnen. Daar heb je gewoon de spelers voor. Dan krijg je er misschien wat meer tegen, maar maak je er ook meer. En voor de supporters wordt het ook stukken leuker.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Tyron het volgende:
Toch vraag ik me af of een andere coach het beter zou doen.
Het is nu een nog saaiere variant van het voetbal dat PSV onder Hiddink speelde.![]()
Uiteindelijk zou een andere het niet veel beter doen, iedere trainer is net zo goed als zijn materiaal. Echter zijn veel keuzes van Frank erg discutabel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Tyron het volgende:
Toch vraag ik me af of een andere coach het beter zou doen.![]()
Ik denk niet dat Ajax gaat winnen van PSV.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:53 schreef Donnis het volgende:
[..]
Eens, voorlopig staat Ajax nog 1 punt voor op PSV en we hebben het volledig in eigen hand. Het is alleen té lang geleden dat we een cruciale wedstrijd wonnen.![]()
Frank de Boer moet je koesteren, ik blijf het een verademing vinden tegenover al die jaren Blind, Ten Cate, Koster, Wouters en (jongere) Koeman.![]()
Maar als je er dan een keer meer tegen krijgt dan je er maakt wordt er weer gesproken over hoe naïef Frank aan het voetballen is. Eigenlijk is het nooit goed. Al snap ik ook wel dat er veel dingen beter kunnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Iets meer risico in de opbouw moet toch wel kunnen. Daar heb je gewoon de spelers voor. Dan krijg je er misschien wat meer tegen, maar maak je er ook meer. En voor de supporters wordt het ook stukken leuker.
Het is nu een nog saaiere variant van het voetbal dat PSV onder Hiddink speelde.![]()
Niks maar ik vond het een leuke vergelijkingquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wat heeft Enoh hier mee te maken?![]()
![]()
Grootste probleem is ook Netto en niet Frank.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:57 schreef Donnis het volgende:
Frank de Boer moet je koesteren, ik blijf het een verademing vinden tegenover al die jaren Blind, Ten Cate, Koster, Wouters en (jongere) Koeman.![]()
Ach, het is een balans natuurlijk, het naieve spel wat hij in Europa in zijn eerste seizoenen speelde is natuurlijk het andere uiterste. Je hebt een goede keeper en een zeer behoorlijke verdediging, dan is dit eindeloos spelen op balbezit zonder risico in de passing natuurlijk wat overdreven voorzichtig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar als je er dan een keer meer tegen krijgt dan je er maakt wordt er weer gesproken over hoe naïef Frank aan het voetballen is. Eigenlijk is het nooit goed. Al snap ik ook wel dat er veel dingen beter kunnen.
En dan hoef je echt niet opportunistisch alles naar voren te pompen en hopen dat er een keer iets goed valt, want dat is geen voetbal.![]()
Ik betwijfel dat ook zekerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Tyron het volgende:
Toch vraag ik me af of een andere coach het beter zou doen.![]()
Ik ben ook geen fan van Marc, vond hem toen aan de tafel van Kees ook ongelofelijk zwak overkomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Grootste probleem is ook Netto en niet Frank.![]()
Die omwisselprocedure van Roda- uit morgen.![]()
Ik moet nu een nachtje door gaan omdat ik anders de bus niet haal.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik denk dat frank de spelers teveel laat nadenken en te weinig op gevoel laat spelenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik denk juist dat ze vol gegooid worden met instructies en geen ruimte meer krijgen om zichzelf te zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat frank de spelers teveel laat nadenken en te weinig op gevoel laat spelen![]()
Al eerder eens aangegeven dat hij te veel instructies meegeeft. Het ziet er ook vaak erg gedisciplineerd uit. Dat is op zich goed, maar het moet niet verlammend werken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat frank de spelers teveel laat nadenken en te weinig op gevoel laat spelen![]()
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt, het is eerder onvermogen en/of gebrek aan vorm, dat ze dan nog wel hun basis taken uitvoeren pleit dan wel voor ze.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Al eerder eens aangegeven dat hij te veel instructies meegeeft. Het ziet er ook vaak erg gedisciplineerd uit. Dat is op zich goed, maar het moet niet verlammend werken.![]()
12:30 Roda uit, bikkelquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:16 schreef Tjacka het volgende:
Die omwisselprocedure van Roda- uit morgen.![]()
Ik moet nu een nachtje door gaan omdat ik anders de bus niet haal.![]()
Heeft niks met niveau te maken, men is gewoon realistisch. Het lijkt helemaal nergens meer op. Al jaren niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het niveau in dit topic is bedroevend. Vroeger had je alleen nog een enkele negativeling zoals JR. Nu is iedereen zo bezig.'Wish I was old and a little sentimental'
Ik zou met alle liefde positief willen zijn over Ajax, maar het enige positieve wat me te binnen schiet in dit kalenderjaar zijn de punten, de verdediging en de eerste 10-15 minuten tegen Vitesse
Er zit geen enkel idee meer achter het voetbal. Net sloeg ik De Telegraaf open en ik las naast het inmiddels traditionele opportunisme dat Ajax te vaak de bal over de doellijn wil lopen (?????????)quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heeft niks met niveau te maken, men is gewoon realistisch. Het lijkt helemaal nergens meer op. Al jaren niet.
Echt, pijnlijk gewoon hoe hij zich de laatste weken in de media vertoont.![]()
Roda thuis was ook aardig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou met alle liefde positief willen zijn over Ajax, maar het enige positieve wat me te binnen schiet in dit kalenderjaar zijn de punten, de verdediging en de eerste 10-15 minuten tegen Vitesse![]()
Ik vraag me af waarom je De Telegraaf leestquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit geen enkel idee meer achter het voetbal. Net sloeg ik De Telegraaf open en ik las naast het inmiddels traditionele opportunisme dat Ajax te vaak de bal over de doellijn wil lopen (?????????)
Echt, pijnlijk gewoon hoe hij zich de laatste weken in de media vertoont.![]()
Ik hield het even bij dit kalenderjaarquote:![]()
Ik ben het wel met je eens, dat was wel goedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat heeft er meer mee te maken dat je al snel op 2-0 staat: Roda moet forceren en dan kan je countergedoe veel makkelijker verlopen.quote:![]()
Maarja hé, als we daar onze vreugde uit moeten halen..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hield het even bij dit kalenderjaar![]()
Ik ben het wel met je eens, dat was wel goed![]()
Wat is dit voor imbeciele vraag? De enige krant die goed over Ajax bericht zou ik niet meer open moeten slaanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je De Telegraaf leest?
![]()
Bijzonder pijnlijk, vooral omdat iedereen bij Ajax een Tim de Clertje doetquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maarja hé, als we daar onze vreugde uit moeten halen..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
LitmanenAFCA die meteen boos wordt als er mensen negatief over Ajax durven te zijn. Want het gaat zo geweldig!
Zeker in de waan levend dat we nog kampioen gaan worden dit seizoen
Oh.![]()
Alsof PSV goddelijk draait, momenteel wel beter dan Ajax maar dat kan ook zo weer veranderenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
LitmanenAFCA die meteen boos wordt als er mensen negatief over Ajax durven te zijn. Want het gaat zo geweldig!
Zeker in de waan levend dat we nog kampioen gaan worden dit seizoen![]()
PSV heeft meer te bieden, en ik zie ze niet meer zo vaak punten verspelen als in de eerste seizoenshelft. En bij Ajax gaat het alleen nog maar slechter vaak.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof PSV goddelijk draait, momenteel wel beter dan Ajax maar dat kan ook zo weer veranderen
Daarbij is de onderlinge confrontatie in Eindhoven en ik zie Ajax daar niet winnen als er echt spanning op staat.Oh.![]()
Dat eerste moeten we gewoon nog afwachten, dat 2e ben ik wel met je eens, dus het is te hopen dat de voorsprong op dat moment 4 of meer punten is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft meer te bieden, en ik zie ze niet meer zo vaak punten verspelen als in de eerste seizoenshelft. En bij Ajax gaat het alleen nog maar slechter vaak.
Daarbij is de onderlinge confrontatie in Eindhoven en ik zie Ajax daar niet winnen als er echt spanning op staat.![]()
Het gaat nu al vrij moeizaam na de winterstop, zeker met scoren. En de laatste paar seizoenen gaat het sowieso al steeds minder met Ajax ná de winterstop ipv de inhaalraces van de seizoenen ervoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat eerste moeten we gewoon nog afwachten, dat 2e ben ik wel met je eens, dus het is te hopen dat de voorsprong op dat moment 4 of meer punten is.Oh.![]()
Ik vind het in ieder geval te vroeg om de handdoek in de ring te gooien, zeker omdat PSV een zwaarder programma heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat nu al vrij moeizaam na de winterstop, zeker met scoren. En de laatste paar seizoenen gaat het sowieso al steeds minder met Ajax ná de winterstop ipv de inhaalraces van de seizoenen ervoor.
Maar dat ik me niet vermaak met het voetbal wat ze laten zien moge duidelijk zijn![]()
Jij bent echt 0,0 % objectief hequote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof PSV goddelijk draait, momenteel wel beter dan Ajax maar dat kan ook zo weer veranderen![]()
![]()
Niet de handdoek in de ring gooien, maar ik vind dat PSV wat meer kan bieden. En dat ze ook gewoon beter voetballen, dat vind ik wel een reden om ze meer kans te geven.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval te vroeg om de handdoek in de ring te gooien, zeker omdat PSV een zwaarder programma heeft.
Maar dat ik me niet vermaak met het voetbal wat ze laten zien moge duidelijk zijn
Daarbij ben ik het voetbal van Ajax echt spuugzat, en dat afwachtende laffe gedoe op de transfermarkt word ik ook misselijk van. Om het nog maar niet over de uitspraken van Frank te hebbenZelfs Sunri5e slaat vaak verstandigere teksten uit
Oh.![]()
Zeer veel waarheden in deze postquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet de handdoek in de ring gooien, maar ik vind dat PSV wat meer kan bieden. En dat ze ook gewoon beter voetballen, dat vind ik wel een reden om ze meer kans te geven.
Daarbij ben ik het voetbal van Ajax echt spuugzat, en dat afwachtende laffe gedoe op de transfermarkt word ik ook misselijk van. Om het nog maar niet over de uitspraken van Frank te hebbenZelfs Sunri5e slaat vaak verstandigere teksten uit
Ze komen toch niet naar de Eredivisie!11einz!11quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet de handdoek in de ring gooien, maar ik vind dat PSV wat meer kan bieden. En dat ze ook gewoon beter voetballen, dat vind ik wel een reden om ze meer kans te geven.
Ondertussen weet PSV Guardado, de Jong, Moreno en Pereiro binnen te halen.'Wish I was old and a little sentimental'
Hij kan vooral alles bagatelliserenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je lijkt op LitmanenAFCA die zegt ook steeds dat Ajax beter is dan PSV.RED ONS HENNIEGOD![]()
wat een een onzin, je kan niet lezen, PSV is toch niet zo'n geweldig team anders stonden ze wel mijlenver voor maar ik zeg toch dat ze momenteel beter presteren dan Ajaxquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je lijkt op LitmanenAFCA die zegt ook steeds dat Ajax beter is dan PSV.![]()
Maar dat kost moeite!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ze komen toch niet naar de Eredivisie!11einz!11
Ondertussen weet PSV Guardado, de Jong, Moreno en Pereiro binnen te halen.
Spelers moeten blij zijn dat ze bij het grote Ajax kunnen gaan spelen!! Take it or leave it!Oh.![]()
Investeer de money in Ziyech en een gedegen spits en je hebt genoeg munitie om probleemloos de titel binnen te slepen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat kost moeite!!!
Spelers moeten blij zijn dat ze bij het grote Ajax kunnen gaan spelen!! Take it or leave it!'Wish I was old and a little sentimental'
Die 2 vinden alles van Ajax goed en bij PSV kutquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan vooral alles bagatelliseren![]()
Muah Milik krijgt ook nauwelijks ballen, dus ik denk niet dat het daar aan ligt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Investeer de money in Ziyech en een gedegen spits en je hebt genoeg munitie om probleemloos de titel binnen te slepen.
Sowieso moeten ze eerst weer even het systeem aanpassen in de punt naar achteren en Gudelj uit de basis gooien. En laat Cerny en Nouri maar goed doorstromen, kijken wat zij kunnen in het eerste.Oh.![]()
Teletekstgod voor zequote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die 2 vinden alles van Ajax goed en bij PSV kutRED ONS HENNIEGOD![]()
Niet met je eens hoor want ik vind PSV namelijk niet kut, ik ben blij dat er nog een club is die het anders doet en er ook resultaat mee boekt maar ik ga niet mee in die hosanna verhalen omdat het ook bij hun nu eenmaal niet hosanna is,quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die 2 vinden alles van Ajax goed en bij PSV kut![]()
Milik kan er zelf ook vrij weinig van.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Milik krijgt ook nauwelijks ballen, dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
Sowieso moeten ze eerst weer even het systeem aanpassen in de punt naar achteren en Gudelj uit de basis gooien. En laat Cerny en Nouri maar goed doorstromen, kijken wat zij kunnen in het eerste.
Middenveld met Klaassen, Bazoer en Ziyech. Zoveel meer creativiteit dan dat klinische bagger middenveld waar Frank nu mee speelt.'Wish I was old and a little sentimental'
Milik krijgt geen bal waar hij iets mee kan. Eigenlijk kun je van de laatste paar wedstrijden niet eens zeggen of hij goed of slecht is imo, hij krijgt geen kans iets te laten zienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Milik kan er zelf ook vrij weinig van.
Middenveld met Klaassen, Bazoer en Ziyech. Zoveel meer creativiteit dan dat klinische bagger middenveld waar Frank nu mee speelt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij is een beperkte voetballer maar wel een aardige afmaker, daar krijgt hij wel te weinig ballen voorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Milik krijgt geen bal waar hij iets mee kan. Eigenlijk kun je van de laatste paar wedstrijden niet eens zeggen of hij goed of slecht is imo, hij krijgt geen kans iets te laten zien![]()
Als die om iemand heen kan zwerven en alle vrijheid krijgt wel ja . Een typische 4-4-2 spitsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:37 schreef Brammess het volgende:
Milik bewees vorig seizoen en al 2 jaar voor Polen dat het een hartstikke goede spits is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Natuurlijk kent hij zijn beperkingen, we spelen wel in Nederland natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is een beperkte voetballer maar wel een aardige afmaker, daar krijgt hij wel te weinig ballen voor![]()
Voor Ajax een prima spits imoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij is zo traag als een Rwandees die net in een landmijn is gestapt. Het ligt niet uitsluitend aan het gebrek aan aanvoer, hij is zelf ook enorm beperkt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Milik krijgt geen bal waar hij iets mee kan. Eigenlijk kun je van de laatste paar wedstrijden niet eens zeggen of hij goed of slecht is imo, hij krijgt geen kans iets te laten zien'Wish I was old and a little sentimental'
Frank zal nooit 442 gaan spelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die om iemand heen kan zwerven en alle vrijheid krijgt wel ja . Een typische 4-4-2 spits
Zou voor het beste zijn als hij er een paar inschiet op het WK en wel naar een club gaat die zich aan spelers aanpast.![]()
EK*quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Frank zal nooit 442 gaan spelen.
Zou voor het beste zijn als hij er een paar inschiet op het WK en wel naar een club gaat die zich aan spelers aanpast.
Klopt verder trouwens . Een aanwinst voor elke ChampionshipclubRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik kan me nog wel de enige langere ballen/counters herinnerenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij is zo traag als een Rwandees die net in een landmijn is gestapt. Het ligt niet uitsluitend aan het gebrek aan aanvoer, hij is zelf ook enorm beperkt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij heeft wel moeite met kleine ruimte dus als je niet op voorsprong komt is het heel moeilijk met hem.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel de enige langere ballen/counters herinneren![]()
Het is niet een spits die het combinatievoetbal uitstekend beheerst, dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel moeite met kleine ruimte dus als je niet op voorsprong komt is het heel moeilijk met hem.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Spoeling is sowieso dun voorin ook qua kwaliteitquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is niet een spits die het combinatievoetbal uitstekend beheerst, dat klopt wel ja![]()
Het is een beetje een wel bekend excuus maar Huntelaar was ook werkelijk waar nergens goed in behalve koppen en afmaken toen hij naar Ajax kwam. Toch wistte Blind en HtC (![]()
) het beste uit hem te halen. Waarom kan onze toptrainer dit niet?
![]()
Nu weet ik niet meer wie er links en rechts buiten stonden maar dat waren waarschijnlijk spelers die weleens een voorzet gavenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:46 schreef Brammess het volgende:
Het is een beetje een wel bekend excuus maar Huntelaar was ook werkelijk waar nergens goed in behalve koppen en afmaken toen hij naar Ajax kwam. Toch wistte Blind en HtC (![]()
) het beste uit hem te halen. Waarom kan onze toptrainer dit niet?
![]()
Tom de Mul en seksistische Ryan, het tegendeel zelfs.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer wie er links en rechts buiten stonden maar dat waren waarschijnlijk spelers die weleens een voorzet gaven![]()
Ja, Ziyech gaat niet komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Milik kan er zelf ook vrij weinig van.
Middenveld met Klaassen, Bazoer en Ziyech. Zoveel meer creativiteit dan dat klinische bagger middenveld waar Frank nu mee speelt.![]()
2007/2008 beste seizoen KJH bij Ajax
Toen speelden Bakircioglu, Rommedahl, Emanuelson, Van der Wiel, Suarez bij Ajax... Allemaal spelers die een normale voorzet kunnen geven itt Ghazi, Fischer, Younes, Tete, Rhijn...
Tja![]()
El Ghazi heeft een prima voorzet maar gaat vaak voor eigen kans. Komt ook wel een beetje omdat Milik zelden gevaarlijk is met het hoofd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toen speelden Bakircioglu, Rommedahl, Emanuelson, Van der Wiel, Suarez bij Ajax... Allemaal spelers die een normale voorzet kunnen geven itt Ghazi, Fischer, Younes, Tete, Rhijn...
Tja
Daarom zie ik graag een kopsterke spits die ook nog balvast is... niet makkelijk te vinden. In de Nederlandse competitie zou alleen De Jong een aanwinst zijn (niet dat die komt uiteraard).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb Milik inderdaad zelden een kopgoal zien maken. Nog minder vaak heb ik een afgemeten voorzet op Milik gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
El Ghazi heeft een prima voorzet maar gaat vaak voor eigen kans. Komt ook wel een beetje omdat Milik zelden gevaarlijk is met het hoofd.
Daarom zie ik graag een kopsterke spits die ook nog balvast is... niet makkelijk te vinden. In de Nederlandse competitie zou alleen De Jong een aanwinst zijn (niet dat die komt uiteraard).Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beetje het kip en het ei verhaal. Heb best wel wat goede voorzetten gezien maar er was geen speler te bekennen die het op waarde schatte.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb Milik inderdaad zelden een kopgoal zien maken. Nog minder vaak heb ik een afgemeten voorzet op Milik gezienAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dat waren nog de goedequote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste voorzetten van Ghazi die ik zag gingen 2e ring inMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De assists kwamen dat jaar vooral van Suarez en Perez, verder valt het wel mee met echte assist-gevers. Rommedahl en Bakircioglu waren echt slecht.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja
http://www.voetbal.com/scoorder/ned-eredivisie-2007-2008/![]()
Ik vind PSV niet kut. Al interesseren ze me ook vrij weinig. We moeten niet overdrijven hoe goed PSV is in de competitie want dat lijkt net zo vaak als Ajax nergens op en he hebt gewoon nog een hele goede kans op de titel. Het spel is niet om over naar huis te schrijven maar wat wil je met middelmaat als Fischer, Milik en Younes.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die 2 vinden alles van Ajax goed en bij PSV kut![]()
Hoe is het relevant voor het beoordelen van het spel van Ajax dat PSV kut speelt eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind PSV niet kut. Al interesseren ze me ook vrij weinig. We moeten niet overdrijven hoe goed PSV is in de competitie want dat lijkt net zo vaak als Ajax nergens op en he hebt gewoon nog een hele goede kans op de titel. Het spel is niet om over naar huis te schrijven maar wat wil je met middelmaat als Fischer, Milik en Younes.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt, ik geef Ajax en PSV beide evenveel kans op de titel. Wel te hopen dat de blessure van Klaassen niet blijft doorslepen (lijkt het nu wel een beetje op eerlijk gezegd), een fitte Klaassen vergroot de kansen op het kampioenschap aanzienlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind PSV niet kut. Al interesseren ze me ook vrij weinig. We moeten niet overdrijven hoe goed PSV is in de competitie want dat lijkt net zo vaak als Ajax nergens op en he hebt gewoon nog een hele goede kans op de titel. Het spel is niet om over naar huis te schrijven maar wat wil je met middelmaat als Fischer, Milik en Younes.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik hoop echt dat El Ghazi zo snel mogelijk weer in vorm komt, lijkt wel alsof hij 90%het frivole spel wat hij vorig seizoen had (en en beetje aan het begin van het seizoen) helemaal kwijt geraakt is.
Hoop ook dat het Ajax nog lukt om een beetje fatsoenlijke back-up spits te halen, ik ben wel een fan van Milik, maar er zijn momenteel geen goede alternatieven voor hem.![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Frank heeft de creativiteit eruit weten te slaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:08 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Ik hoop echt dat El Ghazi zo snel mogelijk weer in vorm komt, lijkt wel alsof hij 90%het frivole spel wat hij vorig seizoen had (en en beetje aan het begin van het seizoen) helemaal kwijt geraakt is.
Hoop ook dat het Ajax nog lukt om een beetje fatsoenlijke back-up spits te halen, ik ben wel een fan van Milik, maar er zijn momenteel geen goede alternatieven voor hem.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zo lijkt het wel inderdaad, het is ook niet de eerste keer dat een speler die in het begin creatief en frivool speelde, een poosje later niet eens meer een lantaarnpaal voorbij komt. Zo was Fischer in zijn debuut periode ook fantastisch, en nu is het ook maar middelmaat (met af en toe een goed momentje).quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Frank heeft de creativiteit eruit weten te slaan.
Dat is wel een puntje waar de Boer nog aan moet werken bij Ajax, en bij zijn volgende club.![]()
PSV was dat seizoen kutter dan kut, en dan nog geen kampioen wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De assists kwamen dat jaar vooral van Suarez en Perez, verder valt het wel mee met echte assist-gevers. Rommedahl en Bakircioglu waren echt slecht.
http://www.voetbal.com/scoorder/ned-eredivisie-2007-2008/
Dat seizoen was illustratief voor de 7 jaar zonder titel.'Wish I was old and a little sentimental'
Klopt. Koevermans de grote man bij ons, dat zegt echt alles. Farfan had een slecht jaar. Alleen Lazovic kon nog iets verder, en Dzudszak, maar die kwam pas in de winter.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
PSV was dat seizoen kutter dan kut, en dan nog geen kampioen worden
Dat seizoen was illustratief voor de 7 jaar zonder titel.
Kut-selectie, toen was de slechte periode eigenlijk al begonnen.![]()
Toch was de seizoensstart nog niet eens zo slecht. Na het vertrek van Koetje werd het een stuk minder. Vooral onder interim Wouters was het dramatisch. Die onthutsende nederlaag tegen Roda bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. Koevermans de grote man bij ons, dat zegt echt alles. Farfan had een slecht jaar. Alleen Lazovic kon nog iets verder, en Dzudszak, maar die kwam pas in de winter.
Kut-selectie, toen was de slechte periode eigenlijk al begonnen.
Ajax had ook een redelijke seizoensstart, stond nog een tijdje bovenaan, maar kwam de dramatische decembermaand eigenlijk niet meer te boven.'Wish I was old and a little sentimental'
Beide clubs ook een zeer laag aantal punten toch? Feyenoord had grappig genoeg op papier misschien wel de beste selectie dat jaar, maar het was totaal geen eenheid.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toch was de seizoensstart nog niet eens zo slecht. Na het vertrek van Koetje werd het een stuk minder. Vooral onder interim Wouters was het dramatisch. Die onthutsende nederlaag tegen Roda bijvoorbeeld.
Ajax had ook een redelijke seizoensstart, stond nog een tijdje bovenaan, maar kwam de dramatische decembermaand eigenlijk niet meer te boven.![]()
Dat waren spelers die ofwel over hun top waren, of talentvol maar er nog lang niet klaar voor. Feyenoord werd 5e ofzo? Leuke namen op papier als je er nu naar kijkt en de leeftijden er niet bij weet, maar iedereen zag wel aankomen dat het met dat zooitje niet ging werken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beide clubs ook een zeer laag aantal punten toch? Feyenoord had grappig genoeg op papier misschien wel de beste selectie dat jaar, maar het was totaal geen eenheid.![]()
6de haha, na de eerste seizoenshelft stonden we gelijk met PSV. (Waar heb ik dat eerder gehoord) Maar voor aanvang van het seizoen verwachtte iedereen een oppermachtig feyenoord en dat was gezien de namen echt niet vreemd. Makaay, Gio, De Cler, Hofland, Landzaat. Allemaal internationals. Bruins en Slory waren de gehypete talenten van hun generatie, (zoals dat de laatste 15 jaar telkens opnieuw gebeurt) maar op dat moment schatte iedereen ze hoog in. Dan vergeet ik nog Nuri Sahin, De Guzman en Nicky Hofs.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat waren spelers die ofwel over hun top waren, of talentvol maar er nog lang niet klaar voor. Feyenoord werd 5e ofzo? Leuke namen op papier als je er nu naar kijkt en de leeftijden er niet bij weet, maar iedereen zag wel aankomen dat het met dat zooitje niet ging werken.
Was op papier echt een geweldige selectie. Tuurlijk is het achteraf makkelijk praten maar destijds was de 6de plek echt een grove schande.![]()
Een boer en een gast waarvan de clubvoorkeur nog niet echt duidelijk is, die Feyenoord van 10 jaar terug bespreken in een Ajax topic.
Goed bezig.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Een boer en een gast waarvan de clubvoorkeur nog niet echt duidelijk is, die Feyenoord van 10 jaar terug bespreken in een Ajax topic.
Goed bezig.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het Ajaxtopic wordt langzamerhand ook een SC jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Goed bezig.
Tijdens de voorronde CL zekerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:09 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar weer in de Arena!
![]()
![]()
Klopt, 72 en 69 punten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beide clubs ook een zeer laag aantal punten toch? Feyenoord had grappig genoeg op papier misschien wel de beste selectie dat jaar, maar het was totaal geen eenheid.'Wish I was old and a little sentimental'
Beter dit dan dat mensen (ik noem geen namen) constant de behoefte voelen om anderen af te zeiken gewoon om het zeiken. Verbaast me elke keer weer dat, terwijl er gewoon goede gesprekken gevoerd worden, ineens weer iemand voorbij komt die in de persoonlijke aanval schiet. Gewoon omdat die persoon blijkbaar niets beters te doen heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het Ajaxtopic wordt langzamerhand ook een SC ja![]()
Lekker laten gaan joh, niet al te druk om makenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beter dit dan dat mensen (ik noem geen namen) constant de behoefte voelen om anderen af te zeiken gewoon om het zeiken. Verbaast me elke keer weer dat, terwijl er gewoon goede gesprekken gevoerd worden, ineens weer iemand voorbij komt die in de persoonlijke aanval schiet. Gewoon omdat die persoon blijkbaar niets beters te doen heeft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Geen toeval dat in een jaar waarbij de kampioen weinig punten haalt, Europees de successen ook tegenvallen. Daarom ben ik het ook met Badder eens dat de top 3, maar in ieder geval ajax en psv, gewoon elk jaar 80 punten moeten halen in de competitie. Gebeurt helaas te weinig. Elk kampioenschap met een puntenaantal lager dan 80 vind ik eigenlijk een kampioenschap van de armoe.quote:![]()
Kampioenschap van de armoede kun je toch niet terug herleiden tot het totaal aantal punten wat de kampioen behaald heeft?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geen toeval dat in een jaar waarbij de kampioen weinig punten haalt, Europees de successen ook tegenvallen. Daarom ben ik het ook met Badder eens dat de top 3, maar in ieder geval ajax en psv, gewoon elk jaar 80 punten moeten halen in de competitie. Gebeurt helaas te weinig. Elk kampioenschap met een puntenaantal lager dan 80 vind ik eigenlijk een kampioenschap van de armoe.![]()
Nee, je zou ook het tegenovergestelde kunnen stellen, dat als je belachelijk veel punten haalt te tegenstand dus wel heel matig was.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kampioenschap van de armoede kun je toch niet terug herleiden tot het totaal aantal punten wat de kampioen behaald heeft?![]()
PSV creëert meer kansen in 45 minuten dan Ajax in 450 minuten voetbal
Pijnlijk om te zien hoe makkelijk zij voetballen itt Ajaxquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
PSV creëert meer kansen in 45 minuten dan Ajax in 450 minuten voetbal.
![]()
Ajax heeft in totaal de afgelopen twee wedstrijden net zo vaak op doel geschoten als PSV de eerste helft tegen De Graafschap inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
PSV creëert meer kansen in 45 minuten dan Ajax in 450 minuten voetbal![]()
Ik lees ineens heel veel over Huntelaar. Is daar concreet iets over bekend? Zou niet weten waarom ie dat zou doen ten opzichte van zijn huidige situatie. Hij woont al gewoon weer 'thuis' en dat is dichter bij Gelsenkirchen dan Amsterdam.![]()
Dat bonuspunt aan doelsaldo zijn we straks ook weer kwijt
Maar goed, maakt ook niet meer uit, Ajax loopt morgen weer tegen puntverlies aan.![]()
Dat sowieso. In deze vorm ga je aankomende periode veel punten inleveren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:39 schreef FritzWepper het volgende:
Dat bonuspunt aan doelsaldo zijn we straks ook weer kwijt
Maar goed, maakt ook niet meer uit, Ajax loopt morgen weer tegen puntverlies aan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Heeft ook aangegeven dat ie geen zin heeft om op kunstgras te spelen . En met deze trainer gaat ie toch geen goeie ballen krijgen net als bij Schallekequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik lees ineens heel veel over Huntelaar. Is daar concreet iets over bekend? Zou niet weten waarom ie dat zou doen ten opzichte van zijn huidige situatie. Hij woont al gewoon weer 'thuis' en dat is dichter bij Gelsenkirchen dan Amsterdam.RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet gezien maar ik zie dat ze flink aan het doelsaldo gewerkt hebben vanavond..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was PSV weer weergaloos zeg. Die spelen echt net zo vaak een bagger helft als AjaxAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat vond je van de wedstrijd tegen Heracles?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet gezien maar ik zie dat ze flink aan het doelsaldo gewerkt hebben vanavond..![]()
Ah, het laconieke gedoe over PSV van het bepalende clubje is er weer.
Ze leggen tenminste een goede aanvallende spelintentie aan de dag die honderd keer meer in de buurt van het beroemde Plan Cruijff komt wat Ajax zegt uit te voeren.![]()
Denk dat Cambuur momenteel de zwakste ploeg is waar je dan ook met grote cijfers van moet / kan winnen. De rest kan het je relatief moeilijk maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Weer de 0 gehouden, knap he.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vond je van de wedstrijd tegen Heracles?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, dat lijkt me duidelijk. Zitten zeker aanvallend gezien wat zwakke schakels tussen, kunnen jullie De Jong niet naar Amsterdam sturen ?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het spel in balbezit vond je goed?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze nemen daarin wel veel risico's, en bij een 3-0 voorsprong mag dat best wel wat minder en mag het in balbezit veel geconcentreerder.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze leggen tenminste een goede aanvallende spelintentie aan de dag die honderd keer meer in de buurt van het beroemde Plan Cruijff komt wat Ajax zegt uit te voeren.
Maar verder eens. PSV speelt een veel directer aanvalsspel tegen dit soort ploegen en beheerst de snelle omschakeling tegen de betere teams.![]()
Scheelt ook nogal wat of je een De Jong in de spits hebt lopen of een Milik. Dat vind ik (samen met Guardado) het grootste verschil met Ajax.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze leggen tenminste een goede aanvallende spelintentie aan de dag die honderd keer meer in de buurt van het beroemde Plan Cruijff komt wat Ajax zegt uit te voeren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Propperquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Scheelt ook nogal wat of je een De Jong in de spits hebt lopen of een Milik. Dat vind ik (samen met Guardado) het grootste verschil met Ajax.
Bruma
Moreno
Pereiro
Godver, zelfs Narsingh scoort tegenwoordig elke week![]()
![]()
Waarom is het in godsnaam belangrijk wat PSV doet om te beoordelen of Ajax wel of niet goed speelt?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was PSV weer weergaloos zeg. Die spelen echt net zo vaak een bagger helft als AjaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
AFCALitmanen houdt zich vast aan strohalmen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom is het in godsnaam belangrijk wat PSV doet om te beoordelen of Ajax wel of niet goed speelt?![]()
Maar goed, morgen Riedewald maar weer 2x scoren ?
Als iedereen fit is zou ik overigens Riedewald wel is op het middenveld willen zien, hij heeft wel een bepaalde drive naar voren wat ie als CV niet kan laten zien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Ajax kut is is Ajax kut. Maakt me geen reet uit wat PSV dan doet verder als ik een mening wil vormen over Ajaxquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
AFCALitmanen houdt zich vast aan strohalmen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En het centrum wordt dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:57 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed, morgen Riedewald maar weer 2x scoren ?
Als iedereen fit is zou ik overigens Riedewald wel is op het middenveld willen zien, hij heeft wel een bepaalde drive naar voren wat ie als CV niet kan laten zien.
Of bedoel je als Tete ook fit zou zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat bedoel ik ja, meer op de langere termijn. Volgens mij heeft ie meer in z'n mars dan alleen maar als CV te spelen. Zie hem ook niet als een echte verdediger eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En het centrum wordt dan?
Of bedoel je als Tete ook fit zou zijn
Op de plek van Gudelj bv kan ie ook prima uit de voeten denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als zes vond ik hem prima vorig seizoen. Aan de andere kant doet hij het prima in de verdediging natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, meer op de langere termijn. Volgens mij heeft ie meer in z'n mars dan alleen maar als CV te spelen. Zie hem ook niet als een echte verdediger eerlijk gezegd.
Op de plek van Gudelj bv kan ie ook prima uit de voeten denk ik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Viel me uiteindelijk wel mee met 4-2 als het bij rust al 3-0 staat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet gezien maar ik zie dat ze flink aan het doelsaldo gewerkt hebben vanavond..![]()
Maar winnen wel gewoon. Nu wij nog.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was PSV weer weergaloos zeg. Die spelen echt net zo vaak een bagger helft als AjaxDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
PSV heeft veel meer kwaliteit in de selectie om dat soort wedstrijden gewoon te winnen. Ajax gaat nu drie moeilijke speelrondes tegemoet, uit Roda JC, thuis Feyenoord, uit FC Groningen. Op papier allemaal te doen, maar die wedstrijden zijn 12:30 uur, alle drie. Je mag blij zijn als je de komende drie wedstrijden zes punten haalt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was PSV weer weergaloos zeg. Die spelen echt net zo vaak een bagger helft als AjaxOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Zo dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:06 schreef Shreyas het volgende:
allemaal te doen, maar die wedstrijden zijn 12:30 uurWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Ja, ik vind het persoonlijk wat ver gaan om te spreken van competitievervalsing, maar steeds vaker lijkt Ajax cruciale (uit)wedstrijden te moeten spelen op die achterlijke tijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Scheelt dat de tegenstander daar geen last van heeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:18 schreef Shreyas het volgende:
steeds vaker lijkt Ajax cruciale (uit)wedstrijden te moeten spelen op die achterlijke tijd.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Inderdaad ja, omdat die dus vaak thuis spelen en dus niet eerst 200+ kilometer moeten afreizen naar Kerkrade of Groningenquote:Op zondag 31 januari 2016 02:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Scheelt dat de tegenstander daar geen last van heeft.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet in drie weken tijd één keer naar Roda en één keer naar Groningen. Het is met wat, meid.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, omdat die dus vaak thuis spelen en dus niet eerst 200+ kilometer moeten afreizen naar Kerkrade of GroningenWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
En misschien gaan ze tussendoor ook nog wel naar Maastricht, Berlijn, Londen, ik ken hun privé leven niet en hun programma ook niet. Alleen als je op een wedstrijddag om 12:30 uur een uitwedstrijd moet spelen en daarvoor nog 2.5 uur met de bus moet reizen, is het een ander verhaal. Je bord met pasta naar binnenwerken om 08:30 uur, terwijl de tegenstander die voorbereiding een flink stuk relaxter kan doen lijkt me niet helemaal eerlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Je moet in drie weken tijd één keer naar Roda en één keer naar Groningen. Het is met wat, meid.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wedstrijden zitten ze in een hotel in de buurt maar dat Ajax veel om 12:30 moet tov anderen vind ik ook vreemdquote:Op zondag 31 januari 2016 02:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En misschien gaan ze tussendoor ook nog wel naar Maastricht, Berlijn, Londen, ik ken hun privé leven niet en hun programma ook niet. Alleen als je op een wedstrijddag om 12:30 uur een uitwedstrijd moet spelen en daarvoor nog 2.5 uur met de bus moet reizen, is het een ander verhaal. Je bord met pasta naar binnenwerken om 08:30 uur, terwijl de tegenstander die voorbereiding een flink stuk relaxter kan doen lijkt me niet helemaal eerlijk.![]()
Bovendien is het een keuze van de club om niet al een dag eerder af te reizen. Hoe denk je dat ze dat doen in landen waar de afstanden nog 5 of zelfs 10x zo groot zijn?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Je moet in drie weken tijd één keer naar Roda en één keer naar Groningen. Het is met wat, meid.
Die gaan gewoon een dag eerder en pakken een hotel, alsof het een Europese wedstrijd is.![]()
Vanwege dat geblaat over risicowedstrijden, maar dat maakt geen excuus voor puntverlies of iets dergelijks. Ajax heeft in de afgelopen drie jaar alleen van Vitesse en Utrecht verloren om 12:30.quote:Op zondag 31 januari 2016 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wedstrijden zitten ze in een hotel in de buurt maar dat Ajax veel om 12:30 moet tov anderen vind ik ook vreemd![]()
Nee daarom dat syndroom zijn ze wel vanaf, al hebben ze momenteel weer een ander syndroom, het moeilijk kunnen scoren.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanwege dat geblaat over risicowedstrijden, maar dat maakt geen excuus voor puntverlies of iets dergelijks. Ajax heeft in de afgelopen drie jaar alleen van Vitesse en Utrecht verloren om 12:30.![]()
Als die er al zijn, worden ze vakkundig om zeep geholpen door blinde kippen als Fischer. Maar het kansen creëren is ook gewoon een bestaand probleem.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee daarom dat syndroom zijn ze wel vanaf, al hebben ze momenteel weer een ander syndroom, het moeilijk kunnen scoren.![]()
Yesssss weer een wedstrijd van ons aller FC oogaids vandaag, genot.
Ik voorspel twee doelpogingen deze wedstrijd.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De spelers gooien as we speak een bord pasta door hun mik.
En gaan gewoon winnen, stelletje indekkers. Wel met paupervoetbal maar dat boeit niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Er met volle moed voor gaan zitten en dan weer enorm teleurgesteld worden. Ik heb het gevoel alsof ik dat al vier jaar doe bij wedstrijden van Ajaxquote:Op zondag 31 januari 2016 09:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik voorspel twee doelpogingen deze wedstrijd..
Amen.![]()
Zo kort? Valt alweer mee danquote:Op zondag 31 januari 2016 09:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er met volle moed voor gaan zitten en dan weer enorm teleurgesteld worden. Ik heb het gevoel alsof ik dat al vier jaar doe bij wedstrijden van Ajax.
![]()
Ik haal tegenwoordig meer geluk uit het falen van onze Rotterdamse vrienden dan het voetbal wat Ajax op de mat legt. Shame on me.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er met volle moed voor gaan zitten en dan weer enorm teleurgesteld worden. Ik heb het gevoel alsof ik dat al vier jaar doe bij wedstrijden van Ajax.
Ik had even het idee toen er een goeie serie werd neergezet een paar maanden geleden dat de stijgende lijn was ingezet maar nu lijkt het weer of ze na die stap vooruit er weer 2 hebben terug gezet.quote:![]()
Ik haal nog een beetje geluk uit de individuele kwaliteit van PSV. Het is verder weer diep treurig in Rotterdam. Wat Ajax op de mat legt kan me al 3 jaar niet boeien, blijf het waardeloos vinden dat er zo'n matige ploeg staat.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik haal tegenwoordig meer geluk uit het falen van onze Rotterdamse vrienden dan het voetbal wat Ajax op de mat legt. Shame on me.![]()
Kijk je niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik voorspel twee doelpogingen deze wedstrijd.![]()
Al staat het dit seizoen wel gewoon goed, het ontbreekt net aan wat individuele klasse/vorm om wedstrijden open te breken.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik haal nog een beetje geluk uit de individuele kwaliteit van PSV. Het is verder weer diep treurig in Rotterdam. Wat Ajax op de mat legt kan me al 3 jaar niet boeien, blijf het waardeloos vinden dat er zo'n matige ploeg staat.![]()
Dat het goed staat, daarvoor kom je niet naar Amsterdam toch? Ajax was toch altijd de club van de individuele acties, geweldige buitenspelers, een nummer 10 met een goed schot en een goede steekpass en een spits die uit alle hoeken kan scoren? Kortom, juist de club van de aanvallende kwaliteit.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al staat het dit seizoen wel gewoon goed, het ontbreekt net aan wat individuele klasse/vorm om wedstrijden open te breken.
Ik weet ook dat ik het nu romantiseer, maar PSV heeft aanvallend zoveel meer kwaliteit staan, dat ik me elke keer weer weer afvraag wanneer Overmars eindelijk weggaat.![]()
Het feit dat men Duarte heeft gehaald als opvolger van Eriksen geeft de neerwaartse trend evident aan. Joe. Duarte voor Eriksen. Wat de neuk.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat het goed staat, daarvoor kom je niet naar Amsterdam toch? Ajax was toch altijd de club van de individuele acties, geweldige buitenspelers, een nummer 10 met een goed schot en een goede steekpass en een spits die uit alle hoeken kan scoren? Kortom, juist de club van de aanvallende kwaliteit.
Ik weet ook dat ik het nu romantiseer, maar PSV heeft aanvallend zoveel meer kwaliteit staan, dat ik me elke keer weer weer afvraag wanneer Overmars eindelijk weggaat.'Wish I was old and a little sentimental'
Wtf is dit nou weer?twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:18:11El Ghazi vandaag in de spits bij Ajax en Milik erachter. Sinkgraven vrije rol van rechts en Van Rhijn rechtsback. Vd Hoorn weer bank #rodaja reageer retweet
![]()
Van de Beek weer lekker buiten de selectie en Serero op het bankje
Gaat nergens over inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het feit dat men Duarte heeft gehaald als opvolger van Eriksen geeft de neerwaartse trend evident aan. Joe. Duarte voor Eriksen. Wat de neuk.![]()
Milik erachter??quote:Op zondag 31 januari 2016 11:20 schreef VXXLL het volgende:
Wtf is dit nou weer?twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:18:11El Ghazi vandaag in de spits bij Ajax en Milik erachter. Sinkgraven vrije rol van rechts en Van Rhijn rechtsback. Vd Hoorn weer bank #rodaja reageer retweet
![]()
Stel Milik gewoon niet op Frank en ga terug naar het spelen met de punt naar achteren.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:20 schreef VXXLL het volgende:
![]()
Sinkgraven vrije rol vanaf rechts.
Frank heeft lekker van het wijnorgel gesnoept gisteren, o nom nom.![]()
Torren in z'n hoofd.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven vrije rol vanaf rechts.
Frank heeft lekker van het wijnorgel gesnoept gisteren, o nom nom.'Wish I was old and a little sentimental'
Ook gewoon Milik achter spits El Ghazi.quote:
Dit wordt weer genot zonder een fatsoenlijk middenveld.![]()
Beter dan Van de Beek die niet bij de selectie zit blijkbaarquote:Op zondag 31 januari 2016 11:51 schreef riazop het volgende:
Thulani moet ineens toch niet weg?
Ik bedoel, hij is al 25Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je kunt toch een dag ervoor verplaatsen?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, omdat die dus vaak thuis spelen en dus niet eerst 200+ kilometer moeten afreizen naar Kerkrade of Groningen![]()
Van der Hoorn opeens weer op de bank. Milik achter Ghazi. Sinkgraven hangend op rechts. Van de Beek tribune. Knettergek die vent.'Wish I was old and a little sentimental'
Hij is zeker beter. Maar Van de Beek is toch weer betere handelswaar?quote:Op zondag 31 januari 2016 11:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beter dan Van de Beek die niet bij de selectie zit blijkbaar![]()
Wattequote:Op zondag 31 januari 2016 11:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is zeker beter. Maar Van de Beek is toch weer betere handelswaar?![]()
Daar zal het in de praktijk wel op neerkomen ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:54 schreef Brammess het volgende:
Is denk ik een 442 als bij Polen met Milik om El Ghazi heen
Een 4-4-2 met een kommetje.Oh.![]()
Dat lijkt mij ook inderdaad. Ach, kutter dan tegen Heracles zal het niet wordenquote:Op zondag 31 januari 2016 11:54 schreef Brammess het volgende:
Is denk ik een 442 als bij Polen met Milik om El Ghazi heenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Frankhij kan beter bij Denksport gaan werken met z'n eeuwige gepuzzel.
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Frank moet duidelijk eens even met Guardiola gaan praten over spelopvatting. Speel gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren of 3-4-3.
Frank vrijdag op de persconferentie trouwensWe creëerden weinig, want Younes had niet zijn beste dag
gvd Frank. Younes zou je eerst niet eens halen en nu is het je enige creatieve speler? Tevens, volgens mij moeten we gewoon minstens 5 creatieve spelers hebben als je met de punt naar achteren speelt.
![]()
Snap Frank wel, even wat spelers sparen voor de Europese wedstrijden die gaan komen.
El Ghazi in de spits is overigens wel een goede zet, Milik daarachter dan weer niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tevens mag je niet afhankelijk zijn van Younes, maar moet je gewoon normaal veldspel op de mat kunnen leggenquote:Op zondag 31 januari 2016 11:59 schreef Syntix het volgende:
Frank moet duidelijk eens even met Guardiola gaan praten over spelopvatting. Speel gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren of 3-4-3.
Frank vrijdag op de persconferentie trouwensWe creëerden weinig, want Younes had niet zijn beste dag
gvd Frank. Younes zou je eerst niet eens halen en nu is het je enige creatieve speler? Tevens, volgens mij moeten we gewoon minstens 5 creatieve spelers hebben als je met de punt naar achteren speelt.
433quote:Op zondag 31 januari 2016 11:59 schreef Syntix het volgende:
hahahaha![]()
Je weet het maar nooit, misschien pakt het goed uit vandaagquote:Op zondag 31 januari 2016 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Kap nu eens met Sinkgraven van het middenveld weg te halen FrankHet lijkt wel of hij in de loop der jaren een mindere trainer is geworden. Steeds dezelfde fouten.
Snelle Egel![]()
Gewoon een verkapte 4-4-2quote:Op zondag 31 januari 2016 12:10 schreef Buitendam het volgende:
Milik op 10? Sinkgraven rechtsbuiten?
De fuck is dit voor bizarre opstelling?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hey JRquote:Op zondag 31 januari 2016 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opportunistischer spelen god
Lange halen op Milik en El Ghazi![]()
Dat gaat toch alleen maar gezeik opleveren. Wie verandert er nou toch de complete as van het veld, halverwege de competitie?quote:Dit, dus.![]()
Mwah niet de complete as van het veld, eigenlijk alleen Milik die er in de as bij komt. Niet dat ik het een goede opstelling vindquote:Op zondag 31 januari 2016 12:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat gaat toch alleen maar gezeik opleveren. Wie verandert er nou toch de complete as van het veld, halverwege de competitie?
Nee, want ik moet zo weer 90 minuten naar Ajax kijkenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles goed? Lang niet gezien joh
Oh.![]()
Ik heb het geprobeerd deze week, maar het lukt me niet, dus ik ga het niet eens proberen tenzij 1-0 roda. #SAAIquote:Op zondag 31 januari 2016 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, want ik moet zo weer 90 minuten naar Ajax kijken![]()
Ik ben benieuwd. Je as veranderen, ook al is het maar 1 speler, is in mijn ogen wel behoorlijk gericht op 'alles behalve nog een wedstrijd zoals tegen Heracles.'quote:Op zondag 31 januari 2016 12:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah niet de complete as van het veld, eigenlijk alleen Milik die er in de as bij komt. Niet dat ik het een goede opstelling vindDit, dus.![]()
Terwijl we daar niet al te dramatisch over moeten doen volgens Frankquote:Op zondag 31 januari 2016 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Je as veranderen, ook al is het maar 1 speler, is in mijn ogen wel behoorlijk gericht op 'alles behalve nog een wedstrijd zoals tegen Heracles.'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
incidentquote:Op zondag 31 januari 2016 12:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl we daar niet al te dramatisch over moeten doen volgens FrankOh.![]()
Kan de wedstrijd niet zien, maar ik vermoed dat ik niets ga missen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jankballen hier weer. Wat moeten julllie een kutleven hebben zeg.... Geniet gewoon van het spelletje![]()
Moet er wel wat te genieten zijn..quote:Op zondag 31 januari 2016 12:42 schreef bombmannl het volgende:
Jankballen hier weer. Wat moeten julllie een kutleven hebben zeg.... Geniet gewoon van het spelletjeNarf!![]()
Ik neem mijn woorden dat het niet slechter kan dan tegen Heracles terug.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:50 schreef Donnis het volgende:
Is Younes niet gewoon een Sana 2.0 deluxe?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:50 schreef Donnis het volgende:
Is Younes niet gewoon een Sana 2.0 deluxe?![]()
Hij moet nog even die volgende stap zetten van 'leuk' naar bepalend maar hij snoert mijn mondje alweer.![]()
Als je op Younes doelt, ik vind toch dat die een stuk meer laat zien en ook een stuk stabieler is dan Sanaquote:Op zondag 31 januari 2016 12:58 schreef Donnis het volgende:
Hij moet nog even die volgende stap zetten van 'leuk' naar bepalend maar hij snoert mijn mondje alweer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vraag: waarom staat Milik niet vaker bij de 1e paal?
De Jong deed dat namelijk wel heel vaak en niet zonder succes.![]()
Huh, nog een?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huh waar? Het zal toch niet Ajax zijn, onmogelijk![]()
Beste Ajax in 10 jaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Specifiek in dit geval was het wel erg logisch om daar naartoe te komen aangezien Roda de palen leeg lietquote:Op zondag 31 januari 2016 13:00 schreef JimmyManna het volgende:
Vraag: waarom staat Milik niet vaker bij de 1e paal?
De Jong deed dat namelijk wel heel vaak en niet zonder succes.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zou een meevaller zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Anwar zal nu wel 6 wedstrijden niet meer scorenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: