quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech halen en Sink verhuren aan twente zou goddelijk zijn.
Echt, jij lult het halve topic maar vol en je mening verandert om het uur.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:10 schreef mokkiemok het volgende:
laat ze nou maar lekker niks kopen en gewoon eigen jeugd inbrengen, Ziyech en Traore komen toch niet. Alles wat ze wel halen is toch niks.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Echt, jij lult het halve topic maar vol en je mening verandert om het uur.
waar verander ik mijn mening?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
volgens mij zeg ik niks geks, maar het is uiteraard makkelijk om zo te reageren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Mokkiemok is gewoon 'onze' Sunri5e, tompsv18, of klaasweetalles
Nee snap ik. Jij bent ook niet gek, het is gewoon de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
volgens mij zeg ik niks geks, maar het is uiteraard makkelijk om zo te reageren.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee snap ik. Jij bent ook niet gek, het is gewoon de rest van de wereld.
wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:33 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Trek het je niet aan joh, maar doe er iets mee
[..]
[..]
nogmaals de vraag, waar verander ik mijn mening dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
was een serieuze vraag, heb je nog niet eerder gezien hier.quote:
zat het net te bekijken, zou toch wat zijn hequote:
Dan mag je of naar de dokter gaan om je te testen op alzheimer, of beter oplettenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was een serieuze vraag, heb je nog niet eerder gezien hier.
Ik zie nu dat je al aardig wat keren gepost hebt hier, excuses je was mij nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:06 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dan mag je of naar de dokter gaan om je te testen op alzheimer, of beter opletten
Gast een tijdje geleden stuurde je me nog een dm omdat je dacht dat ik sarcastisch op je reageerde, er is echt iets goed mis met je denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je al aardig wat keren gepost hebt hier, excuses je was mij nog niet opgevallen.
ben niet zo goed met namen... sorry hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:11 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Gast een tijdje geleden stuurde je me nog een dm omdat je dacht dat ik sarcastisch op je reageerde, er is echt iets goed mis met je denk ik
Dat was satire.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:11 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Gast een tijdje geleden stuurde je me nog een dm omdat je dacht dat ik sarcastisch op je reageerde, er is echt iets goed mis met je denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |