SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
het helpt al om niet met Gudelj maar met vd Beek te spelen en geen Fischer erinquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:16 schreef Loserkid het volgende:
Maar terug naar Ajax, ik heb het idee dat je met deze spelersgroep met een andere opstelling al veel meer rendement zou halen, nu staat het gewoon niet goed..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mwah denk dat Gudelj veel meer kan dan hij nu laat zien hoor, iets minder opdrachten geven misschien, gewoon lekker laten voetballen..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het helpt al om niet met gudelj maar met vd beek te spelen en geen fisscher erin![]()
voorlopig zie ik liever vd Beek, Sinkgraven zou de creativiteit moeten zijn maar dat blijkt wellicht te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Mwah denk dat Gudelj veel meer kan dan hij nu laat zien hoor, iets minder opdrachten geven misschien, gewoon lekker laten voetballen..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik lees dat De Boer het slechte spel weer eens heeft gebagatelliseerd onder het mom "tegen Heerenveen was het wel goed"?![]()
Mocht het bericht nog niet voorbij gekomen zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Messi hoeven we ook niet tochquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:54 schreef Heeinz het volgende:
Misschien dat Zlatan nu al wou komen maar zei Frank dat we het met de huidige groep gaan doenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Schuif Dolberg maar gewoon door naar die reserveplek, als je iemand gaat halen die kwalitatief niet beter is dan Milik heeft het toch geen zin om uberhaupt een versterking te halen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
http://www.nu.nl/voetbal/(...)d-transfermarkt.htmlquote:Ajax heeft sinds de invoering van het Bosman-arrest eind 1995 het meeste geld verdiend op de transfermarkt van alle clubs uit Engeland, Italië, Frankrijk, Spanje, Duitsland en Nederland.
Dat blijkt uit onderzoek van NU.nl naar aanleiding van het twintigjarig jubileum van de uitspraak van het Europese Hof van Justitie die de voetbalwereld op z'n kop zette.
Alle 10.839 transfers die de clubs uit de hoogste divisies van Nederland, Duitsland, Italië, Spanje, Frankrijk en Engeland deden in de voorbije twee decennia zijn meegenomen.
De gegevens zijn afkomstig van Transfermarkt.de. Het gaat om transfers waarbij een bedrag voor een speler is betaald. Spelers die op huurbasis van club veranderen zijn niet meegenomen. De bedragen zijn zonder eventuele bonussen en premies. We zetten een aantal conclusies op een rijtje.
Ajax verkocht voor om en nabij de 550 miljoen euro aan spelers en besteedde zelf 250 miljoen euro aan versterkingen.
Met de 300 miljoen euro die onderaan de streep overblijft, troeven de Amsterdammers het vorig jaar failliet verklaarde Parma (296 miljoen euro) en Udinese (270 miljoen euro) af.
Ik vind die 250 miljoen die we hebben uitgegeven nog het meest schokkende![]()
![]()
Daar zitten toch een partij koekenbakkers tussen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/voetbal/(...)d-transfermarkt.html
Ik vind die 250 miljoen die we hebben uitgegeven nog het meest schokkende
![]()
![]()
Zlatan wou komen, maar Ajax moest eerst Boilesen of Duarte verkopen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
12,5 miljoen per seizoen. Niet echt schokkend lijkt me. Op veel individuele aankopen valt natuurlijk wel het nodige af te dingen, maar transfers falen wel vaker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/voetbal/(...)d-transfermarkt.html
Ik vind die 250 miljoen die we hebben uitgegeven nog het meest schokkendeVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bij Ajax falen er wel schrikbarend veel:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
12,5 miljoen per seizoen. Niet echt schokkend lijkt me. Op veel individuele aankopen valt natuurlijk wel het nodige af te dingen, maar transfers falen wel vaker.
http://www.transfermarkt.(...)transfers/verein/610![]()
Is dat zo? Waar lees ik falen in dit overzichtje? Hoe verhoudt dat zich tot andere clubs?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Bij Ajax falen er wel schrikbarend veel:
http://www.transfermarkt.(...)transfers/verein/610Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Past als calimero dus goed bij PSVquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
"Ik hoor niemand erover dat PSV weinig goals maakt", aldus de coach van de Amsterdammers.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik wil niet meer leven. Wat een onzin heeft FdB uit zijn mond laten rollen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Past als calimero dus goed bij PSV![]()
Hmm je leven laten afhangen van een rare kwibus is ook wel treurigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven. Wat een onzin heeft FdB uit zijn mond laten rollen.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hmm je leven laten afhangen van een rare kwibus is ook wel treurig![]()
.
![]()
Gaat gebeuren iddquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Bitte komende zondag 3-4-3 en eens fatsoenlijk voetbal ipv ''diepte'' en ''opportunisme''RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
"Ik hoor niemand erover dat PSV weinig goals maakt", aldus de coach van de Amsterdammers.![]()
![]()
Geen goed nieuws voor Eto'o dit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zlatan volgend jaar bij Ajax.![]()
En dan Sinkgraven aanvoerder maken, puur om te trollen.![]()
Zou dit weer een van de bekende Zlatangeintjes zijn? Of zou hij het serieus menen?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268360![]()
Ajax is laatste weken beetje bezig met imago opvijzelen, gewoon een reclamestunt dit. Zoals dat ze met Mercedes hebben geregeld dat een fan van 80 opgehaald en thuisgebracht wordt elke thuismatch.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou dit weer een van de bekende Zlatangeintjes zijn? Of zou hij het serieus menen?
hij zei dat paar jaar geleden ook al, puur om te trollen joh.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die gaat niet komen nee, al is hij meer dan welkom vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268360Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Huntelaar moet ook gewoon mogelijk zijn in de zomer. Geloof er echt helemaal niets van dat Ajax dat soort spelers niet meer kan halen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat niet komen nee, al is hij meer dan welkom vanzelfsprekend![]()
Over Ajax als club kun je misschien discussiëren, maar Overmars kan het in ieder geval nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Huntelaar moet ook gewoon mogelijk zijn in de zomer. Geloof er echt helemaal niets van dat Ajax dat soort spelers niet meer kan halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee dat denk ik dus ook. Als ik één gesprek met Overmars zou hebben dan zou ik ook niet overtuigd zijn van zijn wazige gelul. Heb echt het idee dat het dankzij Overmars is dat Ajax de laatste 4 jaar geen 1 grote speler heeft kunnen aantrekken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over Ajax kun je misschien discussiëren, maar Overmars kan het in ieder geval niet
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2016 21:26:30 ]![]()
Zou natuurlijk geweldig zijn als Zlatan terug zou komen, maar ik zie het niet gebeuren, wat kan hij hier nou bereiken?![]()
De beste speler van de Eredivisie worden op 15% van zijn totale kunnen. Gewoon een tussenjaartje voor Zlatan en daarna naar de zandbak of nog een Premier League club proberenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:26 schreef Loserkid het volgende:
Zou natuurlijk geweldig zijn als Zlatan terug zou komen, maar ik zie het niet gebeuren, wat kan hij hier nou bereiken?![]()
Ik denk dat hij liever bij de Engelse top gaat spelen, en dan misschien eens naar Ajax.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:54 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
De beste speler van de Eredivisie worden op 15% van zijn totale kunnen. Gewoon een tussenjaartje voor Zlatan en daarna naar de zandbak.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: