Oh de Playstation van Marc zijn zoontje doet het weer?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig met een lijst met spitsen te maken om morgen eens te benaderen
Er was weer samenvatting van Eredivisie vanavond, Marc heeft uitvoerig notities gemaaktquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh de Playstation van Marc zijn zoontje doet het weer?
5 minuten voor de deadline nog een alles of niets bod neerleggen bij Weghorst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er was weer samenvatting van Eredivisie vanavond, Marc heeft uitvoerig notities gemaakt
Ik had zijn zoon nog Kramaric aangeboden. Hij wilde niet luisteren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh de Playstation van Marc zijn zoontje doet het weer?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Zlatan wel weer eens in Zweden wilde voetballen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:55 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever bij de Engelse top gaat spelen, en dan misschien eens naar Ajax.
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268395quote:Gudelj: ‘Kritiek van buitenaf, daar luisteren we niet veel naar’
Ajax speelde dinsdag doelpuntloos gelijk tegen Heracles Almelo (0-0) en creëerde nog geen handvol goede kansen. De onvrede over het steriele voetbal van de Amsterdammers lijkt bijna met de week toe te nemen en hoewel Nemanja Gudelj het ermee eens is dat Ajax soms best wat opportunistischer kan spelen, doet niet alle kritiek hem even veel.
“Kritiek nemen we aan als het van binnen uit is. We analyseren wedstrijden en weten dat het beter moet. Dat is kritiek die ons helpt om beter te worden, dat is opbouwende kritiek. Kritiek van buitenaf, daar luisteren we niet veel naar”, aldus de 24-jarige Serviër in een interview met Ajax TV. Komende zondagmiddag wacht het uitduel met Roda JC Kerkrade.
Als Gudelj een kaart pakt, is hij geschorst voor De Klassieker tegen Feyenoord. “Als het de drie punten kan kosten, dan zal ik zeker een kaart pakken als dat nodig is. Maar (…) ik ga geen domme dingen doen. Ik moet zeggen dat ik een speler ben die een wedstrijd wat betreft kaarten slim kan spelen”, zegt hij ten slotte in gesprek met Goal.
Mag ik uit de laatste alinea afleiden dat hij wel domme dingen doet als hij niet op scherp staat?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268395
Weer hard gelachen om deze woorden. Laten we hopen dat ie een kaart pakt.
Quote van Veltman op nu.nlquote:In het laatste kwartier werd de bal er wel ingepompt en zo kregen we uit de frommel nog een kans. Maar dat moet dus vanaf het begin.
Het niveau in dit topic is bedroevend. Vroeger had je alleen nog een enkele negativeling zoals JR. Nu is iedereen zo bezig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:25 schreef Heeinz het volgende:
Ze zijn allemaal volledig de weg kwijt, maar dan ook echt allemaal
We hebben een trainer die de boel waarschijnlijk nooit meer op de rit krijgt, zelfkritiek lijkt bijna alle spelers vreemd te zijn, ze zeggen de meest rare dingen in interviews (zie Veltman), de rvc verandert van mening alsof het een stel vrouwen zijn, technisch hart begint met een lijst van spitsen samenstellen als de transferperiode begonnen is, scouting voert blijkbaar niks goeds uit, Overmars doet 101 dingen fout, contracten zijn zo onduidelijk als wat, ticketprijzen blijven bespottelijk hoog ondanks lage opkomst, we trappen ons clubicoon de deur uit, we kopen overbodige spelers, Frank zegt dat hij Messi niet wil en zegt twee dagen later dat 'we geen Messi hebben', we huren alle kneuzen die we kunnen vinden en zo zijn er vast nog wel meer dingen. Nou volgens mij is iedereen dan aardig de weg kwijtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het niveau in dit topic is bedroevend. Vroeger had je alleen nog een enkele negativeling zoals JR. Nu is iedereen zo bezig.
Morgen 0-3 tegen Rodaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het niveau in dit topic is bedroevend. Vroeger had je alleen nog een enkele negativeling zoals JR. Nu is iedereen zo bezig.
Volgens mij ben jij ontevreden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben een trainer die de boel waarschijnlijk nooit meer op de rit krijgt, zelfkritiek lijkt bijna alle spelers vreemd te zijn, ze zeggen de meest rare dingen in interviews (zie Veltman), de rvc verandert van mening alsof het een stel vrouwen zijn, technisch hart begint met een lijst van spitsen samenstellen als de transferperiode begonnen is, scouting voert blijkbaar niks goeds uit, Overmars doet 101 dingen fout, contracten zijn zo onduidelijk als wat, ticketprijzen blijven bespottelijk hoog ondanks lage opkomst, we trappen ons clubicoon de deur uit, we kopen overbodige spelers, Frank zegt dat hij Messi niet wil en zegt twee dagen later dat 'we geen Messi hebben', we huren alle kneuzen die we kunnen vinden en zo zijn er vast nog wel meer dingen. Nou volgens mij is iedereen dan aardig de weg kwijt
Het was vorig seizoen erger. Toen deed Zimling soms mee. Dan is Gudelj toch wel een iets betere speler.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben een trainer die de boel waarschijnlijk nooit meer op de rit krijgt, zelfkritiek lijkt bijna alle spelers vreemd te zijn, ze zeggen de meest rare dingen in interviews (zie Veltman), de rvc verandert van mening alsof het een stel vrouwen zijn, technisch hart begint met een lijst van spitsen samenstellen als de transferperiode begonnen is, scouting voert blijkbaar niks goeds uit, Overmars doet 101 dingen fout, contracten zijn zo onduidelijk als wat, ticketprijzen blijven bespottelijk hoog ondanks lage opkomst, we trappen ons clubicoon de deur uit, we kopen overbodige spelers, Frank zegt dat hij Messi niet wil en zegt twee dagen later dat 'we geen Messi hebben', we huren alle kneuzen die we kunnen vinden en zo zijn er vast nog wel meer dingen. Nou volgens mij is iedereen dan aardig de weg kwijt
Je moet niet alles zo serieus nemen wat er in de media gezegd wordt. Achter de schermen zullen De Boer en consorten wel wat anders zeggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie Gudelj behalve vrije trappen en corners verneuken maar weinig anders doen dan Enohquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:45 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het was vorig seizoen erger. Toen deed Zimling soms mee. Dan is Gudelj toch wel een iets betere speler.
Verdedigend staat het zeker ijzersterk maar dat zou toch juist een goede basis moeten zijn om ook goed aanvallend spel te hebben, we hebben (vind ik) toch wel wat talent beschikbaar op het middenveld en in de aanval maar dat komt er totaal niet uitquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen wat er in de media gezegd wordt. Achter de schermen zullen De Boer en consorten wel wat anders zeggen.
De Boer heeft Ajax juist goed op de rit op dit moment. Wordt weinig weggegeven alleen aanvallend valt het tegen maar dat heeft te maken met de kwaliteit van de spelers op die posities.
Compensatie voor jouw grenzeloze optimisme.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Enoh hier mee te maken?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie Gudelj behalve vrije trappen en corners verneuken maar weinig anders doen dan Enoh
Eens, voorlopig staat Ajax nog 1 punt voor op PSV en we hebben het volledig in eigen hand. Het is alleen té lang geleden dat we een cruciale wedstrijd wonnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ontzettend makkelijk om een trainer af te kraken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Tyron het volgende:
Toch vraag ik me af of een andere coach het beter zou doen.
Iets meer risico in de opbouw moet toch wel kunnen. Daar heb je gewoon de spelers voor. Dan krijg je er misschien wat meer tegen, maar maak je er ook meer. En voor de supporters wordt het ook stukken leuker.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Tyron het volgende:
Uiteindelijk zou een andere het niet veel beter doen, iedere trainer is net zo goed als zijn materiaal. Echter zijn veel keuzes van Frank erg discutabel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Tyron het volgende:
Ik denk niet dat Ajax gaat winnen van PSV.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:53 schreef Donnis het volgende:
[..]
Eens, voorlopig staat Ajax nog 1 punt voor op PSV en we hebben het volledig in eigen hand. Het is alleen té lang geleden dat we een cruciale wedstrijd wonnen.
Maar als je er dan een keer meer tegen krijgt dan je er maakt wordt er weer gesproken over hoe naïef Frank aan het voetballen is. Eigenlijk is het nooit goed. Al snap ik ook wel dat er veel dingen beter kunnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Iets meer risico in de opbouw moet toch wel kunnen. Daar heb je gewoon de spelers voor. Dan krijg je er misschien wat meer tegen, maar maak je er ook meer. En voor de supporters wordt het ook stukken leuker.
Het is nu een nog saaiere variant van het voetbal dat PSV onder Hiddink speelde.
Niks maar ik vond het een leuke vergelijkingquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wat heeft Enoh hier mee te maken?
Grootste probleem is ook Netto en niet Frank.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:57 schreef Donnis het volgende:
Frank de Boer moet je koesteren, ik blijf het een verademing vinden tegenover al die jaren Blind, Ten Cate, Koster, Wouters en (jongere) Koeman.
Ach, het is een balans natuurlijk, het naieve spel wat hij in Europa in zijn eerste seizoenen speelde is natuurlijk het andere uiterste. Je hebt een goede keeper en een zeer behoorlijke verdediging, dan is dit eindeloos spelen op balbezit zonder risico in de passing natuurlijk wat overdreven voorzichtig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar als je er dan een keer meer tegen krijgt dan je er maakt wordt er weer gesproken over hoe naïef Frank aan het voetballen is. Eigenlijk is het nooit goed. Al snap ik ook wel dat er veel dingen beter kunnen.
Ik betwijfel dat ook zekerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Tyron het volgende:
Ik ben ook geen fan van Marc, vond hem toen aan de tafel van Kees ook ongelofelijk zwak overkomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Grootste probleem is ook Netto en niet Frank.
Ik denk juist dat ze vol gegooid worden met instructies en geen ruimte meer krijgen om zichzelf te zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat frank de spelers teveel laat nadenken en te weinig op gevoel laat spelen
Al eerder eens aangegeven dat hij te veel instructies meegeeft. Het ziet er ook vaak erg gedisciplineerd uit. Dat is op zich goed, maar het moet niet verlammend werken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat frank de spelers teveel laat nadenken en te weinig op gevoel laat spelen
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt, het is eerder onvermogen en/of gebrek aan vorm, dat ze dan nog wel hun basis taken uitvoeren pleit dan wel voor ze.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Al eerder eens aangegeven dat hij te veel instructies meegeeft. Het ziet er ook vaak erg gedisciplineerd uit. Dat is op zich goed, maar het moet niet verlammend werken.
12:30 Roda uit, bikkelquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:16 schreef Tjacka het volgende:
Die omwisselprocedure van Roda- uit morgen.![]()
Ik moet nu een nachtje door gaan omdat ik anders de bus niet haal.
Heeft niks met niveau te maken, men is gewoon realistisch. Het lijkt helemaal nergens meer op. Al jaren niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zit geen enkel idee meer achter het voetbal. Net sloeg ik De Telegraaf open en ik las naast het inmiddels traditionele opportunisme dat Ajax te vaak de bal over de doellijn wil lopen (?????????)quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heeft niks met niveau te maken, men is gewoon realistisch. Het lijkt helemaal nergens meer op. Al jaren niet.
Roda thuis was ook aardig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou met alle liefde positief willen zijn over Ajax, maar het enige positieve wat me te binnen schiet in dit kalenderjaar zijn de punten, de verdediging en de eerste 10-15 minuten tegen Vitesse
Ik vraag me af waarom je De Telegraaf leestquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit geen enkel idee meer achter het voetbal. Net sloeg ik De Telegraaf open en ik las naast het inmiddels traditionele opportunisme dat Ajax te vaak de bal over de doellijn wil lopen (?????????)
Echt, pijnlijk gewoon hoe hij zich de laatste weken in de media vertoont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |