Milik kan er zelf ook vrij weinig van.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Milik krijgt ook nauwelijks ballen, dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
Sowieso moeten ze eerst weer even het systeem aanpassen in de punt naar achteren en Gudelj uit de basis gooien. En laat Cerny en Nouri maar goed doorstromen, kijken wat zij kunnen in het eerste.
Milik krijgt geen bal waar hij iets mee kan. Eigenlijk kun je van de laatste paar wedstrijden niet eens zeggen of hij goed of slecht is imo, hij krijgt geen kans iets te laten zienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Milik kan er zelf ook vrij weinig van.
Middenveld met Klaassen, Bazoer en Ziyech. Zoveel meer creativiteit dan dat klinische bagger middenveld waar Frank nu mee speelt.
Hij is een beperkte voetballer maar wel een aardige afmaker, daar krijgt hij wel te weinig ballen voorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Milik krijgt geen bal waar hij iets mee kan. Eigenlijk kun je van de laatste paar wedstrijden niet eens zeggen of hij goed of slecht is imo, hij krijgt geen kans iets te laten zien
Als die om iemand heen kan zwerven en alle vrijheid krijgt wel ja . Een typische 4-4-2 spitsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:37 schreef Brammess het volgende:
Milik bewees vorig seizoen en al 2 jaar voor Polen dat het een hartstikke goede spits is.
Natuurlijk kent hij zijn beperkingen, we spelen wel in Nederland natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is een beperkte voetballer maar wel een aardige afmaker, daar krijgt hij wel te weinig ballen voor
Hij is zo traag als een Rwandees die net in een landmijn is gestapt. Het ligt niet uitsluitend aan het gebrek aan aanvoer, hij is zelf ook enorm beperkt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Milik krijgt geen bal waar hij iets mee kan. Eigenlijk kun je van de laatste paar wedstrijden niet eens zeggen of hij goed of slecht is imo, hij krijgt geen kans iets te laten zien
Frank zal nooit 442 gaan spelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die om iemand heen kan zwerven en alle vrijheid krijgt wel ja . Een typische 4-4-2 spits
EK*quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Frank zal nooit 442 gaan spelen.
Zou voor het beste zijn als hij er een paar inschiet op het WK en wel naar een club gaat die zich aan spelers aanpast.
Ik kan me nog wel de enige langere ballen/counters herinnerenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij is zo traag als een Rwandees die net in een landmijn is gestapt. Het ligt niet uitsluitend aan het gebrek aan aanvoer, hij is zelf ook enorm beperkt.
Hij heeft wel moeite met kleine ruimte dus als je niet op voorsprong komt is het heel moeilijk met hem.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel de enige langere ballen/counters herinneren
Het is niet een spits die het combinatievoetbal uitstekend beheerst, dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel moeite met kleine ruimte dus als je niet op voorsprong komt is het heel moeilijk met hem.
Spoeling is sowieso dun voorin ook qua kwaliteitquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is niet een spits die het combinatievoetbal uitstekend beheerst, dat klopt wel ja
Nu weet ik niet meer wie er links en rechts buiten stonden maar dat waren waarschijnlijk spelers die weleens een voorzet gavenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:46 schreef Brammess het volgende:
Het is een beetje een wel bekend excuus maar Huntelaar was ook werkelijk waar nergens goed in behalve koppen en afmaken toen hij naar Ajax kwam. Toch wistte Blind en HtC (![]()
) het beste uit hem te halen. Waarom kan onze toptrainer dit niet?
Tom de Mul en seksistische Ryan, het tegendeel zelfs.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer wie er links en rechts buiten stonden maar dat waren waarschijnlijk spelers die weleens een voorzet gaven
Ja, Ziyech gaat niet komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Milik kan er zelf ook vrij weinig van.
Middenveld met Klaassen, Bazoer en Ziyech. Zoveel meer creativiteit dan dat klinische bagger middenveld waar Frank nu mee speelt.
El Ghazi heeft een prima voorzet maar gaat vaak voor eigen kans. Komt ook wel een beetje omdat Milik zelden gevaarlijk is met het hoofd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
2007/2008 beste seizoen KJH bij Ajax
Toen speelden Bakircioglu, Rommedahl, Emanuelson, Van der Wiel, Suarez bij Ajax... Allemaal spelers die een normale voorzet kunnen geven itt Ghazi, Fischer, Younes, Tete, Rhijn...
Tja
Ik heb Milik inderdaad zelden een kopgoal zien maken. Nog minder vaak heb ik een afgemeten voorzet op Milik gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
El Ghazi heeft een prima voorzet maar gaat vaak voor eigen kans. Komt ook wel een beetje omdat Milik zelden gevaarlijk is met het hoofd.
Daarom zie ik graag een kopsterke spits die ook nog balvast is... niet makkelijk te vinden. In de Nederlandse competitie zou alleen De Jong een aanwinst zijn (niet dat die komt uiteraard).
Beetje het kip en het ei verhaal. Heb best wel wat goede voorzetten gezien maar er was geen speler te bekennen die het op waarde schatte.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb Milik inderdaad zelden een kopgoal zien maken. Nog minder vaak heb ik een afgemeten voorzet op Milik gezien
En dat waren nog de goedequote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste voorzetten van Ghazi die ik zag gingen 2e ring in
De assists kwamen dat jaar vooral van Suarez en Perez, verder valt het wel mee met echte assist-gevers. Rommedahl en Bakircioglu waren echt slecht.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
2007/2008 beste seizoen KJH bij Ajax
Toen speelden Bakircioglu, Rommedahl, Emanuelson, Van der Wiel, Suarez bij Ajax... Allemaal spelers die een normale voorzet kunnen geven itt Ghazi, Fischer, Younes, Tete, Rhijn...
Tja
Ik vind PSV niet kut. Al interesseren ze me ook vrij weinig. We moeten niet overdrijven hoe goed PSV is in de competitie want dat lijkt net zo vaak als Ajax nergens op en he hebt gewoon nog een hele goede kans op de titel. Het spel is niet om over naar huis te schrijven maar wat wil je met middelmaat als Fischer, Milik en Younes.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die 2 vinden alles van Ajax goed en bij PSV kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |