PSV heeft veel meer kwaliteit in de selectie om dat soort wedstrijden gewoon te winnen. Ajax gaat nu drie moeilijke speelrondes tegemoet, uit Roda JC, thuis Feyenoord, uit FC Groningen. Op papier allemaal te doen, maar die wedstrijden zijn 12:30 uur, alle drie. Je mag blij zijn als je de komende drie wedstrijden zes punten haalt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was PSV weer weergaloos zeg. Die spelen echt net zo vaak een bagger helft als Ajax
Zo dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:06 schreef Shreyas het volgende:
allemaal te doen, maar die wedstrijden zijn 12:30 uur
Ja, ik vind het persoonlijk wat ver gaan om te spreken van competitievervalsing, maar steeds vaker lijkt Ajax cruciale (uit)wedstrijden te moeten spelen op die achterlijke tijd.quote:
Scheelt dat de tegenstander daar geen last van heeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:18 schreef Shreyas het volgende:
steeds vaker lijkt Ajax cruciale (uit)wedstrijden te moeten spelen op die achterlijke tijd.
Inderdaad ja, omdat die dus vaak thuis spelen en dus niet eerst 200+ kilometer moeten afreizen naar Kerkrade of Groningenquote:Op zondag 31 januari 2016 02:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Scheelt dat de tegenstander daar geen last van heeft.
Je moet in drie weken tijd één keer naar Roda en één keer naar Groningen. Het is met wat, meid.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, omdat die dus vaak thuis spelen en dus niet eerst 200+ kilometer moeten afreizen naar Kerkrade of Groningen
En misschien gaan ze tussendoor ook nog wel naar Maastricht, Berlijn, Londen, ik ken hun privé leven niet en hun programma ook niet. Alleen als je op een wedstrijddag om 12:30 uur een uitwedstrijd moet spelen en daarvoor nog 2.5 uur met de bus moet reizen, is het een ander verhaal. Je bord met pasta naar binnenwerken om 08:30 uur, terwijl de tegenstander die voorbereiding een flink stuk relaxter kan doen lijkt me niet helemaal eerlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Je moet in drie weken tijd één keer naar Roda en één keer naar Groningen. Het is met wat, meid.
Die wedstrijden zitten ze in een hotel in de buurt maar dat Ajax veel om 12:30 moet tov anderen vind ik ook vreemdquote:Op zondag 31 januari 2016 02:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En misschien gaan ze tussendoor ook nog wel naar Maastricht, Berlijn, Londen, ik ken hun privé leven niet en hun programma ook niet. Alleen als je op een wedstrijddag om 12:30 uur een uitwedstrijd moet spelen en daarvoor nog 2.5 uur met de bus moet reizen, is het een ander verhaal. Je bord met pasta naar binnenwerken om 08:30 uur, terwijl de tegenstander die voorbereiding een flink stuk relaxter kan doen lijkt me niet helemaal eerlijk.
Bovendien is het een keuze van de club om niet al een dag eerder af te reizen. Hoe denk je dat ze dat doen in landen waar de afstanden nog 5 of zelfs 10x zo groot zijn?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Je moet in drie weken tijd één keer naar Roda en één keer naar Groningen. Het is met wat, meid.
Vanwege dat geblaat over risicowedstrijden, maar dat maakt geen excuus voor puntverlies of iets dergelijks. Ajax heeft in de afgelopen drie jaar alleen van Vitesse en Utrecht verloren om 12:30.quote:Op zondag 31 januari 2016 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wedstrijden zitten ze in een hotel in de buurt maar dat Ajax veel om 12:30 moet tov anderen vind ik ook vreemd
Nee daarom dat syndroom zijn ze wel vanaf, al hebben ze momenteel weer een ander syndroom, het moeilijk kunnen scoren.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanwege dat geblaat over risicowedstrijden, maar dat maakt geen excuus voor puntverlies of iets dergelijks. Ajax heeft in de afgelopen drie jaar alleen van Vitesse en Utrecht verloren om 12:30.
Als die er al zijn, worden ze vakkundig om zeep geholpen door blinde kippen als Fischer. Maar het kansen creëren is ook gewoon een bestaand probleem.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee daarom dat syndroom zijn ze wel vanaf, al hebben ze momenteel weer een ander syndroom, het moeilijk kunnen scoren.
Er met volle moed voor gaan zitten en dan weer enorm teleurgesteld worden. Ik heb het gevoel alsof ik dat al vier jaar doe bij wedstrijden van Ajaxquote:Op zondag 31 januari 2016 09:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Yesssss weer een wedstrijd van ons aller FC oogaids vandaag, genot.
Ik voorspel twee doelpogingen deze wedstrijd.
Zo kort? Valt alweer mee danquote:Op zondag 31 januari 2016 09:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er met volle moed voor gaan zitten en dan weer enorm teleurgesteld worden. Ik heb het gevoel alsof ik dat al vier jaar doe bij wedstrijden van Ajax.
Ik haal tegenwoordig meer geluk uit het falen van onze Rotterdamse vrienden dan het voetbal wat Ajax op de mat legt. Shame on me.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er met volle moed voor gaan zitten en dan weer enorm teleurgesteld worden. Ik heb het gevoel alsof ik dat al vier jaar doe bij wedstrijden van Ajax.
Ik had even het idee toen er een goeie serie werd neergezet een paar maanden geleden dat de stijgende lijn was ingezet maar nu lijkt het weer of ze na die stap vooruit er weer 2 hebben terug gezet.quote:
Ik haal nog een beetje geluk uit de individuele kwaliteit van PSV. Het is verder weer diep treurig in Rotterdam. Wat Ajax op de mat legt kan me al 3 jaar niet boeien, blijf het waardeloos vinden dat er zo'n matige ploeg staat.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik haal tegenwoordig meer geluk uit het falen van onze Rotterdamse vrienden dan het voetbal wat Ajax op de mat legt. Shame on me.
Kijk je niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Yesssss weer een wedstrijd van ons aller FC oogaids vandaag, genot.
Ik voorspel twee doelpogingen deze wedstrijd.
Al staat het dit seizoen wel gewoon goed, het ontbreekt net aan wat individuele klasse/vorm om wedstrijden open te breken.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik haal nog een beetje geluk uit de individuele kwaliteit van PSV. Het is verder weer diep treurig in Rotterdam. Wat Ajax op de mat legt kan me al 3 jaar niet boeien, blijf het waardeloos vinden dat er zo'n matige ploeg staat.
Dat het goed staat, daarvoor kom je niet naar Amsterdam toch? Ajax was toch altijd de club van de individuele acties, geweldige buitenspelers, een nummer 10 met een goed schot en een goede steekpass en een spits die uit alle hoeken kan scoren? Kortom, juist de club van de aanvallende kwaliteit.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al staat het dit seizoen wel gewoon goed, het ontbreekt net aan wat individuele klasse/vorm om wedstrijden open te breken.
Het feit dat men Duarte heeft gehaald als opvolger van Eriksen geeft de neerwaartse trend evident aan. Joe. Duarte voor Eriksen. Wat de neuk.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat het goed staat, daarvoor kom je niet naar Amsterdam toch? Ajax was toch altijd de club van de individuele acties, geweldige buitenspelers, een nummer 10 met een goed schot en een goede steekpass en een spits die uit alle hoeken kan scoren? Kortom, juist de club van de aanvallende kwaliteit.
Ik weet ook dat ik het nu romantiseer, maar PSV heeft aanvallend zoveel meer kwaliteit staan, dat ik me elke keer weer weer afvraag wanneer Overmars eindelijk weggaat.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:18:11El Ghazi vandaag in de spits bij Ajax en Milik erachter. Sinkgraven vrije rol van rechts en Van Rhijn rechtsback. Vd Hoorn weer bank #rodaja reageer retweet
Gaat nergens over inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het feit dat men Duarte heeft gehaald als opvolger van Eriksen geeft de neerwaartse trend evident aan. Joe. Duarte voor Eriksen. Wat de neuk.
Milik erachter??quote:Op zondag 31 januari 2016 11:20 schreef VXXLL het volgende:
Wtf is dit nou weer?twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:18:11El Ghazi vandaag in de spits bij Ajax en Milik erachter. Sinkgraven vrije rol van rechts en Van Rhijn rechtsback. Vd Hoorn weer bank #rodaja reageer retweet
Stel Milik gewoon niet op Frank en ga terug naar het spelen met de punt naar achteren.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:20 schreef VXXLL het volgende:
Wtf is dit nou weer?twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:18:11El Ghazi vandaag in de spits bij Ajax en Milik erachter. Sinkgraven vrije rol van rechts en Van Rhijn rechtsback. Vd Hoorn weer bank #rodaja reageer retweet
Torren in z'n hoofd.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven vrije rol vanaf rechts.
Frank heeft lekker van het wijnorgel gesnoept gisteren, o nom nom.
Ook gewoon Milik achter spits El Ghazi.quote:
Beter dan Van de Beek die niet bij de selectie zit blijkbaarquote:Op zondag 31 januari 2016 11:51 schreef riazop het volgende:
Thulani moet ineens toch niet weg?
Ik bedoel, hij is al 25
Je kunt toch een dag ervoor verplaatsen?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, omdat die dus vaak thuis spelen en dus niet eerst 200+ kilometer moeten afreizen naar Kerkrade of Groningen
Hij is zeker beter. Maar Van de Beek is toch weer betere handelswaar?quote:Op zondag 31 januari 2016 11:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beter dan Van de Beek die niet bij de selectie zit blijkbaar
Wattequote:Op zondag 31 januari 2016 11:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is zeker beter. Maar Van de Beek is toch weer betere handelswaar?
Daar zal het in de praktijk wel op neerkomen ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:54 schreef Brammess het volgende:
Is denk ik een 442 als bij Polen met Milik om El Ghazi heen
Dat lijkt mij ook inderdaad. Ach, kutter dan tegen Heracles zal het niet wordenquote:Op zondag 31 januari 2016 11:54 schreef Brammess het volgende:
Is denk ik een 442 als bij Polen met Milik om El Ghazi heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |