twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:18:11El Ghazi vandaag in de spits bij Ajax en Milik erachter. Sinkgraven vrije rol van rechts en Van Rhijn rechtsback. Vd Hoorn weer bank #rodaja reageer retweet
Gaat nergens over inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het feit dat men Duarte heeft gehaald als opvolger van Eriksen geeft de neerwaartse trend evident aan. Joe. Duarte voor Eriksen. Wat de neuk.
Milik erachter??quote:Op zondag 31 januari 2016 11:20 schreef VXXLL het volgende:
Wtf is dit nou weer?twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:18:11El Ghazi vandaag in de spits bij Ajax en Milik erachter. Sinkgraven vrije rol van rechts en Van Rhijn rechtsback. Vd Hoorn weer bank #rodaja reageer retweet
Stel Milik gewoon niet op Frank en ga terug naar het spelen met de punt naar achteren.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:20 schreef VXXLL het volgende:
Wtf is dit nou weer?twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:18:11El Ghazi vandaag in de spits bij Ajax en Milik erachter. Sinkgraven vrije rol van rechts en Van Rhijn rechtsback. Vd Hoorn weer bank #rodaja reageer retweet
Torren in z'n hoofd.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven vrije rol vanaf rechts.
Frank heeft lekker van het wijnorgel gesnoept gisteren, o nom nom.
Ook gewoon Milik achter spits El Ghazi.quote:
Beter dan Van de Beek die niet bij de selectie zit blijkbaarquote:Op zondag 31 januari 2016 11:51 schreef riazop het volgende:
Thulani moet ineens toch niet weg?
Ik bedoel, hij is al 25
Je kunt toch een dag ervoor verplaatsen?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, omdat die dus vaak thuis spelen en dus niet eerst 200+ kilometer moeten afreizen naar Kerkrade of Groningen
Hij is zeker beter. Maar Van de Beek is toch weer betere handelswaar?quote:Op zondag 31 januari 2016 11:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beter dan Van de Beek die niet bij de selectie zit blijkbaar
Wattequote:Op zondag 31 januari 2016 11:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is zeker beter. Maar Van de Beek is toch weer betere handelswaar?
Daar zal het in de praktijk wel op neerkomen ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:54 schreef Brammess het volgende:
Is denk ik een 442 als bij Polen met Milik om El Ghazi heen
Dat lijkt mij ook inderdaad. Ach, kutter dan tegen Heracles zal het niet wordenquote:Op zondag 31 januari 2016 11:54 schreef Brammess het volgende:
Is denk ik een 442 als bij Polen met Milik om El Ghazi heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |