Ajax heeft in totaal de afgelopen twee wedstrijden net zo vaak op doel geschoten als PSV de eerste helft tegen De Graafschap inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
PSV creëert meer kansen in 45 minuten dan Ajax in 450 minuten voetbal
Dat sowieso. In deze vorm ga je aankomende periode veel punten inleveren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:39 schreef FritzWepper het volgende:
Dat bonuspunt aan doelsaldo zijn we straks ook weer kwijt
Maar goed, maakt ook niet meer uit, Ajax loopt morgen weer tegen puntverlies aan.
Heeft ook aangegeven dat ie geen zin heeft om op kunstgras te spelen . En met deze trainer gaat ie toch geen goeie ballen krijgen net als bij Schallekequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik lees ineens heel veel over Huntelaar. Is daar concreet iets over bekend? Zou niet weten waarom ie dat zou doen ten opzichte van zijn huidige situatie. Hij woont al gewoon weer 'thuis' en dat is dichter bij Gelsenkirchen dan Amsterdam.
Niet gezien maar ik zie dat ze flink aan het doelsaldo gewerkt hebben vanavond..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was PSV weer weergaloos zeg. Die spelen echt net zo vaak een bagger helft als Ajax
Wat vond je van de wedstrijd tegen Heracles?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet gezien maar ik zie dat ze flink aan het doelsaldo gewerkt hebben vanavond..
Weer de 0 gehouden, knap he.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vond je van de wedstrijd tegen Heracles?
Nee, dat lijkt me duidelijk. Zitten zeker aanvallend gezien wat zwakke schakels tussen, kunnen jullie De Jong niet naar Amsterdam sturen ?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het spel in balbezit vond je goed?
Ze nemen daarin wel veel risico's, en bij een 3-0 voorsprong mag dat best wel wat minder en mag het in balbezit veel geconcentreerder.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het laconieke gedoe over PSV van het bepalende clubje is er weer.
Ze leggen tenminste een goede aanvallende spelintentie aan de dag die honderd keer meer in de buurt van het beroemde Plan Cruijff komt wat Ajax zegt uit te voeren.
Scheelt ook nogal wat of je een De Jong in de spits hebt lopen of een Milik. Dat vind ik (samen met Guardado) het grootste verschil met Ajax.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het laconieke gedoe over PSV van het bepalende clubje is er weer.
Ze leggen tenminste een goede aanvallende spelintentie aan de dag die honderd keer meer in de buurt van het beroemde Plan Cruijff komt wat Ajax zegt uit te voeren.
Propperquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Scheelt ook nogal wat of je een De Jong in de spits hebt lopen of een Milik. Dat vind ik (samen met Guardado) het grootste verschil met Ajax.
Waarom is het in godsnaam belangrijk wat PSV doet om te beoordelen of Ajax wel of niet goed speelt?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was PSV weer weergaloos zeg. Die spelen echt net zo vaak een bagger helft als Ajax
AFCALitmanen houdt zich vast aan strohalmen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom is het in godsnaam belangrijk wat PSV doet om te beoordelen of Ajax wel of niet goed speelt?
Als Ajax kut is is Ajax kut. Maakt me geen reet uit wat PSV dan doet verder als ik een mening wil vormen over Ajaxquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
AFCALitmanen houdt zich vast aan strohalmen.
En het centrum wordt dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:57 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed, morgen Riedewald maar weer 2x scoren ?
Als iedereen fit is zou ik overigens Riedewald wel is op het middenveld willen zien, hij heeft wel een bepaalde drive naar voren wat ie als CV niet kan laten zien.
Dat bedoel ik ja, meer op de langere termijn. Volgens mij heeft ie meer in z'n mars dan alleen maar als CV te spelen. Zie hem ook niet als een echte verdediger eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En het centrum wordt dan?
Of bedoel je als Tete ook fit zou zijn
Als zes vond ik hem prima vorig seizoen. Aan de andere kant doet hij het prima in de verdediging natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, meer op de langere termijn. Volgens mij heeft ie meer in z'n mars dan alleen maar als CV te spelen. Zie hem ook niet als een echte verdediger eerlijk gezegd.
Op de plek van Gudelj bv kan ie ook prima uit de voeten denk ik.
Viel me uiteindelijk wel mee met 4-2 als het bij rust al 3-0 staat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet gezien maar ik zie dat ze flink aan het doelsaldo gewerkt hebben vanavond..
Maar winnen wel gewoon. Nu wij nog.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |