quote:Op zondag 31 januari 2016 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Frankhij kan beter bij Denksport gaan werken met z'n eeuwige gepuzzel.
quote:Op zondag 31 januari 2016 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Tevens mag je niet afhankelijk zijn van Younes, maar moet je gewoon normaal veldspel op de mat kunnen leggenquote:Op zondag 31 januari 2016 11:59 schreef Syntix het volgende:
Frank moet duidelijk eens even met Guardiola gaan praten over spelopvatting. Speel gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren of 3-4-3.
Frank vrijdag op de persconferentie trouwensWe creëerden weinig, want Younes had niet zijn beste dag
gvd Frank. Younes zou je eerst niet eens halen en nu is het je enige creatieve speler? Tevens, volgens mij moeten we gewoon minstens 5 creatieve spelers hebben als je met de punt naar achteren speelt.
433quote:Op zondag 31 januari 2016 11:59 schreef Syntix het volgende:
Frank moet duidelijk eens even met Guardiola gaan praten over spelopvatting. Speel gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren of 3-4-3.
Frank vrijdag op de persconferentie trouwensWe creëerden weinig, want Younes had niet zijn beste dag
gvd Frank. Younes zou je eerst niet eens halen en nu is het je enige creatieve speler? Tevens, volgens mij moeten we gewoon minstens 5 creatieve spelers hebben als je met de punt naar achteren speelt.
Je weet het maar nooit, misschien pakt het goed uit vandaagquote:Op zondag 31 januari 2016 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon een verkapte 4-4-2quote:Op zondag 31 januari 2016 12:10 schreef Buitendam het volgende:
Milik op 10? Sinkgraven rechtsbuiten?
De fuck is dit voor bizarre opstelling?
Hey JRquote:Op zondag 31 januari 2016 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opportunistischer spelen god
Lange halen op Milik en El Ghazi
Dat gaat toch alleen maar gezeik opleveren. Wie verandert er nou toch de complete as van het veld, halverwege de competitie?quote:
Mwah niet de complete as van het veld, eigenlijk alleen Milik die er in de as bij komt. Niet dat ik het een goede opstelling vindquote:Op zondag 31 januari 2016 12:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat gaat toch alleen maar gezeik opleveren. Wie verandert er nou toch de complete as van het veld, halverwege de competitie?
Nee, want ik moet zo weer 90 minuten naar Ajax kijkenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles goed? Lang niet gezien joh
Ik heb het geprobeerd deze week, maar het lukt me niet, dus ik ga het niet eens proberen tenzij 1-0 roda. #SAAIquote:Op zondag 31 januari 2016 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, want ik moet zo weer 90 minuten naar Ajax kijken
Ik ben benieuwd. Je as veranderen, ook al is het maar 1 speler, is in mijn ogen wel behoorlijk gericht op 'alles behalve nog een wedstrijd zoals tegen Heracles.'quote:Op zondag 31 januari 2016 12:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah niet de complete as van het veld, eigenlijk alleen Milik die er in de as bij komt. Niet dat ik het een goede opstelling vind
Terwijl we daar niet al te dramatisch over moeten doen volgens Frankquote:Op zondag 31 januari 2016 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Je as veranderen, ook al is het maar 1 speler, is in mijn ogen wel behoorlijk gericht op 'alles behalve nog een wedstrijd zoals tegen Heracles.'
incidentquote:Op zondag 31 januari 2016 12:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl we daar niet al te dramatisch over moeten doen volgens Frank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |