Ik heb spijt dat ik dit topic opende, ben ik nu oudquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:10 schreef habitue het volgende:
"A man is not old until regrets take the place of dreams. "
Nouja zo'n topic van Deezertje lezen kost wel een jaar van je leven sowieso.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik dit topic opende, ben ik nu oud
Jij dus ook lol.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:10 schreef DoubleDip het volgende:
Ik dacht dat je naar de bieb ging? Ga eens werken dan. Als je hier blijft rondhangen gebeurt er niks.
Het mentale niveau wel, maar HBO-niveau overall impliceert dat je discipline hebt enzo om door te werken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:06 schreef Deezertje het volgende:
@Scary
Wat al die jaren voorging qua studie aan de scriptie is wel zwaarder geweest, ook individueel. Dus het niveau kan ik wel aan, ook later in het veld.
Daar zeg je het dus zelf al, geen zelfmotivatie. Het is een slap excuus dat je te weinig hebt "geleefd" in het verleden om nu net zo hard te blijven stagneren.quote:Alleen loop ik nu tegen het bureaucratische en zelfmotiveringsprobleem aan. Ik mis de discipline en maak/evalueer mijn leven op voor ik in de volgende fase terecht kom en concludeer dat ik veel te weinig heb geleefd.
Dit is je boete nog niet, die bouwt gewoon nog verder op zolang je blijft struisvogelen in je "gemiste" verleden terwijl het heden net zo hard aan je voorbij gaat. Prima dat je gewoon nog niet wil afstuderen, maar zeg dan gewoon dat jij er niet klaar voor bent en neem de gevolgen aan, terwijl je werkt aan een plan b. Maak een bucketlist en ga die dingen doen voor jezelf, om je beter te voelen enzo. Dat gaat je meer gespreksvoer en uitstraling geven dan krampachtig vast te houden aan je studentenstatus, terwijl je eigenlijk gewoon niet studeert en toe blijft kijken hoe ook je heden door je vingers glipt hoe hard je je hand ook dichtknijpt.quote:Iedere dag braaf naar school maar verder helemaal niets van het leven heb gemaakt of geleerd qua sociaal gebeuren hoe de wereld werkt. Daar betaal ik nu de boete voor. Met terugwerkende kracht kan je geen vriendschappen, relaties of andere dingen opbouwen.
Gelul, als je de scriptie makkelijker vindt dan wat er vooraf ging, mis je die kracht niet. Volgens mij mis je gewoon de wil omdat je niet voor je gescoord hebt afscheid wil nemen van je studentenstatus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:15 schreef Deezertje het volgende:
Maar mijn ouders zien wel degelijk dat ik al bijna twee jaar in een sleur zit en niet aansluit bij de maatschappij (sociaal, maar dus ook door uitstelgedrag diploma en niet in het werkproces te komen zoals leeftijdsgenoten). En das kut voor hun maar nog kutter voor mij juist omdat ik zoveel probeer dat te doorbreken: sporten, afspraken op school maken, naar een stille ruimte gaan etc. Maar mijn hoofd blokkeert steeds, de wil is er de kracht niet.
Dit dus.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:31 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een retorische vraag ben ik bang. Al hoop ik dat het dat binnenkort niet meer is, maar dat zal wel een illusie zijn.
Thanks. Gisteren gekeken! Veel open deuren, maar ook wel waar soms. Grootste probleem is dat ik mijzelf heb aangepraat dat ik op dit moment nergens meer bij hoor in 't leven. Is misschien wel zo, maar het is ook niet dat iedereen mij haat, ze gaan simpelweg niet met mij om omdat ze dat ook niet verplicht zijn. Daardoor wil ik 'perfect' leven en alles van te voren uitdenken om leuk over te komen. Alles moet goed zijn: perfect kapsel, uiterlijk, opmerkingen etc. Dat werkt averechts: juist daardoor ben je niet meer spontaan. Ik heb nu het gevoel mij elke dag te moeten bewijzen, fout dus. Staat mooi hier, maar wordt tijd dat ook eens te gaan doen. Scriptie aan gewerkt gisteren en vandaag weer. Vanavond naar de film als beloning.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef DoubleDip het volgende:
http://365dagensuccesvol.(...)oe-ga-ik-daarmee-om/
Deze is wel erg toepasselijk op dit moment...
Hoeveel uur heb je aan je scriptie gewerkt de laatste paar dagen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks. Gisteren gekeken! Veel open deuren, maar ook wel waar soms. Grootste probleem is dat ik mijzelf heb aangepraat dat ik op dit moment nergens meer bij hoor in 't leven. Is misschien wel zo, maar het is ook niet dat iedereen mij haat, ze gaan simpelweg niet met mij om omdat ze dat ook niet verplicht zijn. Daardoor wil ik 'perfect' leven en alles van te voren uitdenken om leuk over te komen. Alles moet goed zijn: perfect kapsel, uiterlijk, opmerkingen etc. Dat werkt averechts: juist daardoor ben je niet meer spontaan. Ik heb nu het gevoel mij elke dag te moeten bewijzen, fout dus. Staat mooi hier, maar wordt tijd dat ook eens te gaan doen. Scriptie aan gewerkt gisteren en vandaag weer. Vanavond naar de film als beloning.
Effectief iets van 4 uurtjes, maar veel info heb ik al. Moet worden uitgebreid en 'leesbaar' geschreven worden en dat vergt concentratie en geen last van conflicterende gedachten. Nu gaat 't al beter.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je aan je scriptie gewerkt de laatste paar dagen?
Wel want ik heb het grootste gedeelte al gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:24 schreef DoubleDip het volgende:
Volgens mij moet je dan hier zijn.
Over je scriptie: goed dat je er aan hebt gewerkt, maar zie een studiedag gewoon als een werkdag. Dus niet een paar uurtjes maar gewoon van 9 tot 17 uur er aan zitten, ook in het weekend. Met die paar uurtjes gaat die scriptie voor juni niet klaar zijn.
Als je een groot deel al hebt gedaan dan vind ik het wel raar dat je hier al een jaar mee zit. Dan is het afmaken toch niet zo moeilijk? Ik neem aan dat de rest van je studie klaar is, dus juist nu heb je alle tijd voor je scriptie en kan je daarna op zoek naar een leuke baan (en iets voor jezelf, en heel misschien een relatie).quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel want ik heb het grootste gedeelte al gedaan.
En als 'gewoon' contact niet lukt ben ik aangewezen op het geforceerde via bepaalde apps, da's ook niet altijd even handig.
Nee ik heb nog wat opdrachten liggen (geen toetsen)...quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:34 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je een groot deel al hebt gedaan dan vind ik het wel raar dat je hier al een jaar mee zit. Dan is het afmaken toch niet zo moeilijk? Ik neem aan dat de rest van je studie klaar is, dus juist nu heb je alle tijd voor je scriptie en kan je daarna op zoek naar een leuke baan (en iets voor jezelf, en heel misschien een relatie).
Hoe ga je dat doen dan als je werkt? Ga je dan twee uurtjes werken en vind je het dan wel genoeg? Denk niet dat je baas daar blij mee is eigenlijk. Beter kom je nu alvast in het ritme, dan is de overstap straks bij een baan niet zo groot.
Nietus, anders had het AL LANG gebeurt geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel want ik heb het grootste gedeelte al gedaan.
Fijn dat jij het weet!quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:47 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Nietus, anders had het AL LANG gebeurt geweest.
Wat verwacht je dan te horen hier?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Fijn dat jij het weet!Nee, onderliggende gedachten zoals hierboven al besproken helpen niet echt mee, je alleen voelen etc.
Eigenlijk geen idee. Hier kan ik gewoon schrijven wat ik denk/wil en lezen er mensen mee, mijn sociale uitlaatklep zeg maar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:04 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan te horen hier?
Ik denk dat je dit soort dingen beter met een psycholoog kunt bespreken. Dan heb je én een uitlaatklep én hulp.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Hier kan ik gewoon schrijven wat ik denk/wil en lezen er mensen mee, mijn sociale uitlaatklep zeg maar.
Ik zit er elke dag aan, maar zonder woorden geen scriptie helaas. Mondeling zou ik allang slagen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:10 schreef DoubleDip het volgende:
Lief Dagboek....
Misschien moet je gewoon wat vaker een ban krijgen, blijkbaar helpt dat wel om je aan de scriptie te krijgen.
Wat doe je dan? Een beetje achter je pc zitten, schrijven in je FOK!-dagboek over hoe kut je leven is, en verder...?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zit er elke dag aan, maar zonder woorden geen scriptie helaas. Mondeling zou ik allang slagen.
Nadenken over van alles en nog wat niet helpt etc.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:14 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Een beetje achter je pc zitten, schrijven in je FOK!-dagboek over hoe kut je leven is, en verder...?
Ben je al bij de psycholoog geweest?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nadenken over van alles en nog wat niet helpt etc.
Ok. Dus advies niet gewenst? Met welk advies heb je iets gedaan tot nu toe?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Hier kan ik gewoon schrijven wat ik denk/wil en lezen er mensen mee, mijn sociale uitlaatklep zeg maar.
Naar die filmpjes kijken. En dat leert mij dat ik te 'perfect' wil overkomen om maar sociaal geaccepteerd te worden en dat dus niet werktquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:19 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ok. Dus advies niet gewenst? Met welk advies heb je iets gedaan tot nu toe?
Wat wel werkt is aan je scriptie werken...quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Naar die filmpjes kijken. En dat leert mij dat ik te 'perfect' wil overkomen om maar sociaal geaccepteerd te worden en dat dus niet werkt
quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Fijn dat jij het weet!Nee, onderliggende gedachten zoals hierboven al besproken helpen niet echt mee, je alleen voelen etc.
Niet op korte termijn, want niemand spreekt mij aan omdat ik zo 'druk' ben..quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:22 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wat wel werkt is aan je scriptie werken...
Je scriptie heeft dan ook geen flikker te maken met je sociale leven. Die moet je er gewoon even doorheen rammen, en daarna kun je je op andere dingen concentreren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet op korte termijn, want niemand spreekt mij aan omdat ik zo 'druk' ben..
Nee, maar dat wil ik juist wel hebben toch? Ik ga er nu al vaak op uit 's avonds om niet alleen thuis te zitten... en aan mijn scriptie werk ik ook niet thuis want dat kan ik niet én ontmoet ik geen mensen (vertrouwde omgeving).quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je scriptie heeft dan ook geen flikker te maken met je sociale leven.
Vast wel, maar die ken ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
Kan ik niet, wil ik niet, doe ik niet, zo kom je er echt wel hoor!
Zijn er geen andere mensen die ook aan hun scriptie werken waarmee je samen kan studeren?
Jij hebt ook veel tijd om te FOK!ken blijkbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Daarom moet je NU even doorbijten en die scriptie afmaken.
God hemel, ik ben een proefschrift aan het schrijven. De komende 9 maanden zijn kluizenaartje spelen hoor. Maar daarna gaat er (weer) een wereld voor me open.
Ik krijg m'n werk af. Jij niet. Stop eens met het kijken naar anderen en kijk naar jezelf.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vast wel, maar die ken ik niet.
Van mijn opleiding/klas zijn ze volgens mij allemaal al klaar of werken niet op school eraan.
[..]
Jij hebt ook veel tijd om te FOK!ken blijkbaar.
Dan vraag je dat toch gewoon na? Misschien zijn er groepen die samen studeren, mensen die ook moeite hebben met doorpakken, kan je elkaar motiveren en heb je ook die stok achter de deurquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Van mijn opleiding/klas zijn ze volgens mij allemaal al klaar of werken niet op school eraan.
[..]
Als je klasgenoten al klaar zijn dan is dat een goede reden om ook snel klaar te willen zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Vrije tijd is nu het enige wat mij op de been houdt... Juist geen tijd besteden aan dingen die toch niet vlotten, ontwikkelen wat je wél leuk vindt/kan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:33 schreef j1nxnl het volgende:
8 uur per dag == werk dus scriptie == GEEN social activiteit
8 uur per dag == slapen == GEEN social activiteit
De rest mag je besteden als vrije tijd en als jij in die vrije tijd aan je social skill wilt werken, SUPER, best, mag je zelf weten.
Bovenstaande schema telt voor 99% van de mensen, van hoe hun leven eruit ziet. Waarom vind jij dat je (nu al) bij die 1% behoort?
Zo'n klas is er niet, al nagevraagd bij afstudeerbegeleider en decaan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:37 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je klasgenoten al klaar zijn dan is dat een goede reden om ook snel klaar te willen zijn.
Voor de rest: wat motorbloempje zegt. Ja ik post ook redelijk wat op FOK!, maar tussendoor zit ik gewoon aan de studie hoor. Zou jij ook eens moeten proberen.
Ga anders eens naar een scriptiebegeleidingsklas, dan blijf je gemotiveerd en heb je iets om naar uit te kijken. Bovendien ontmoet je andere studenten met het zelfde probleem.
Als dat waar is dan zeg ik het ook nog maar eens een keertje, weet niet of het al gezegt is maar; Zoek eens profesionele hulp.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vrije tijd is nu het enige wat mij op de been houdt... Juist geen tijd besteden aan dingen die toch niet vlotten, ontwikkelen wat je wél leuk vindt/kan.
Hou nou toch eens op over dat daten! Daar gaat het totaal niet over.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zo'n klas is er niet, al nagevraagd bij afstudeerbegeleider en decaan.
Daten/een relatie met iemand die in dezelfde fase zitten kan helpen. Weet je wat je allebei doormaakt, elkaar motiveren, samen aan de slag etc. Zie het om me heen veel gebeuren.
Waarom ophouden? Je moet toch nastreven wat je wilt? En waarschijnlijk zal ik dan ook inzien dat het niet echt bijdraagt aan mijn scriptie, maar wel aan mijn state of mind. Er is alleen een FB-groep voor heel de opleiding, maar als je aangeeft dat je samen wilt werken / motiveren kom je over als lulletje van de klas (en ex-klasgenoten weten dat je nog steeds niet klaar bent)quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:44 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op over dat daten! Daar gaat het totaal niet over.
En als er niet zo'n klas is dan kan je toch iets opzetten? hebben jullie geen prikbord waar oproepjes op staan of een of ander interactief bord online voor studenten met oproepjes/hulpvragen enz?
Spreek deze woorden eens hard op uit. Hoor je jezelf?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom ophouden? Je moet toch nastreven wat je wilt? En waarschijnlijk zal ik dan ook inzien dat het niet echt bijdraagt aan mijn scriptie, maar wel aan mijn state of mind. Er is alleen een FB-groep voor heel de opleiding, maar als je aangeeft dat je samen wilt werken / motiveren kom je over als lulletje van de klas (en ex-klasgenoten weten dat je nog steeds niet klaar bent)
Weet ik ook. Aan de ene kant probeer ik me daar niet op te focussen, maar aan de andere kant kom ik overal happy people tegen, zeker op mijn leeftijd zijn veel mensen die samen lopen of praten in een relatie en als jij dat niet hebt heb je het gevoel wat te missen, wordt je ook deels aangepraat i know. En het kost mij dan heel veel moeite om alsnog te denken dat ik er vrienden mee kan worden als de persoon mij aardig lijkt of gewoon een praatje te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:59 schreef gebakken-koekje het volgende:
Omdat er meer in het leven is dan daten en dat een vriendin echt niet al je problemen op gaat lossen
Jezelf met anderen vergelijken is wel het domste wat je kan doenquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet ik ook. Aan de ene kant probeer ik me daar niet op te focussen, maar aan de andere kant kom ik overal happy people tegen, zeker op mijn leeftijd zijn veel mensen die samen lopen of praten in een relatie en als jij dat niet hebt heb je het gevoel wat te missen, wordt je ook deels aangepraat i know. En het kost mij dan heel veel moeite om alsnog te denken dat ik er vrienden mee kan worden als de persoon mij aardig lijkt of gewoon een praatje te maken.
Best wel een belangrijke levensles. Je kunt altijd wel ergens afgunstig op zijn namelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezelf met anderen vergelijken is wel het domste wat je kan doen
Als je op anderen focust ben je niet met jezelf bezig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Best wel een belangrijke levensles. Je kunt altijd wel ergens afgunstig op zijn namelijk.
Leef je eigen leven.
Ja, maar ........quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je op anderen focust ben je niet met jezelf bezig.
Maar zoals gewoonlijk praten we hier tegen een muur.
Heb je dat filmpje wat ik postte wel goed bekeken?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom ophouden? Je moet toch nastreven wat je wilt? En waarschijnlijk zal ik dan ook inzien dat het niet echt bijdraagt aan mijn scriptie, maar wel aan mijn state of mind. Er is alleen een FB-groep voor heel de opleiding, maar als je aangeeft dat je samen wilt werken / motiveren kom je over als lulletje van de klas (en ex-klasgenoten weten dat je nog steeds niet klaar bent)
Op zoek wel.. Ben er ook dagelijks uit om onder de mensen te komen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ze aanspreken zou dan wel handig zijn jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:35 schreef syndroom het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden, die obsessie van het krijgen van een vriendin zit zo diep dat het ook zijn studieloopbaan beïnvloed. Waarom neemt deezer geen initiatief om vooruitgang te boeken? Ik zie hem al zeker een half jaar aangeven dat hij graag een vriendin wil, maar opzoek gaan en dames uitvragen wil hij geen moeite voor doen.
Snapt iemand het nog?
Het is iets wat hij vooral zichzelf heeft aangepraat. Want waarom is het vinden van een vriendin juist nu zo belangrijk? Hij is aan de laatste fase van zijn studie bezig, hij kan het einde al ruiken. Als hij het al zo ver heeft kunnen schoppen waarom breekt het nu dan opeens op en kan hij niet meer functioneren totdat hij een vriendin gevonden heeft?quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:35 schreef syndroom het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden, die obsessie van het krijgen van een vriendin zit zo diep dat het ook zijn studieloopbaan beïnvloed. Waarom neemt deezer geen initiatief om vooruitgang te boeken? Ik zie hem al zeker een half jaar aangeven dat hij graag een vriendin wil, maar opzoek gaan en dames uitvragen wil hij geen moeite voor doen.
Snapt iemand het nog?
Omdat hij dan zijn studententijd niet forever alone hoeft af te maken en niet alles verloren is gegaan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:37 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is iets wat hij vooral zichzelf heeft aangepraat. Want waarom is het vinden van een vriendin juist nu zo belangrijk? Hij is aan de laatste fase van zijn studie bezig, hij kan het einde al ruiken. Als hij het al zo ver heeft kunnen schoppen waarom breekt het nu dan opeens op en kan hij niet meer functioneren totdat hij een vriendin gevonden heeft?
Veel mensen hebben aan het eind van hun studie wel een leuke relatie om daar op voort te bouwen en samen een nieuwe fase ingaan van het echte leven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat hij dan zijn studententijd niet forever alone hoeft af te maken en niet alles verloren is gegaan.
En veel mensen ook nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Veel mensen hebben aan het eind van hun studie wel een leuke relatie om daar op voort te bouwen en samen een nieuwe fase ingaan van het echte leven.
En veel ook niet. Ik kwam ook als vrijgezel van het mbo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Veel mensen hebben aan het eind van hun studie wel een leuke relatie om daar op voort te bouwen en samen een nieuwe fase ingaan van het echte leven.
Bullshitquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En veel mensen daarvan zal het ook niet lukken.. Dat wil ik voorkomen.
Ik ken niemand die zo autistisch/eigenwijs is als jij. Ik denk dat jij tot die kleine groep hoort/zal horen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Deezertje het volgende:
En veel mensen daarvan zal het ook niet lukken.
Volgens de verhalen doet iedereen het daar met elkaar?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En veel ook niet. Ik kwam ook als vrijgezel van het mbo.
Je bent nu gewoon een beetje zielig aan het doen, dus daar ga ik niet op reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgens de verhalen doet iedereen het daar met elkaar?
Bent toch niet aan het uitstellen tot je een vriendin hebt ? Het gebeurd inderdaad een hoop, op de werkvloer ook. Helaas ben ik ook altijd maar een toeschouwer hoor, zelfs een simpele 'vriendschap' opbouwen daar me te hoog gegrepen. Na 7 jaar op de werkvloer nog steeds niet uitgenodigd in de whatsapp groep of mee gevraagd of ik een x mee ga stappen ofzo. Het is zoals het is en doe nu gewoon me eigen ding en sta daardoor wat steviger in me schoenen, alhoewel het soms wel gewoon botweg gezegd klote is.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gozer, je praat jezelf helemaal de put in met je kronkels.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks. Jij kan zelf toch ook vragen of je in de groep mag? Nu denken ze misschien dat je niet wilt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:03 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Bent toch niet aan het uitstellen tot je een vriendin hebt ? Het gebeurd inderdaad een hoop, op de werkvloer ook. Helaas ben ik ook altijd maar een toeschouwer hoor, zelfs een simpele 'vriendschap' opbouwen daar me te hoog gegrepen. Na 7 jaar op de werkvloer nog steeds niet uitgenodigd in de whatsapp groep of mee gevraagd of ik een x mee ga stappen ofzo. Het is zoals het is en doe nu gewoon me eigen ding en sta daardoor wat steviger in me schoenen, alhoewel het soms wel gewoon botweg gezegd klote is.
Focus je aub gewoon op jezelf en niet zoveel op andere, heb geleerd dat je dan stukken beter in je vel komt te zitten en je op een dag misschien wel tegen de ware aan loopt (of niet zoals ik).
Over een tijdje heb je toch een date? Focus je daarop man en ga elke dag gewoon met een blije gedachte aan je opdrachten beginnen.
Loop je iig al voor op mijquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee.
Ik had overigens wel een vriend die ook op de opleiding zat, maar dat is uitgegaan aan het begin van het laatste jaar. Dus dat is ook de heilige graal niet.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Even concreet, voordat we weer met z'n allen in de aanval gaan. Je hebt nu al in zo'n vijf verschillende topics gelezen wat mensen van je vinden en je hebt ook honderden tips gekregen om het anders aan te pakken. Heb je nu zelf eigenlijk een idee hoe je het gaat aanpakken? Want ik ga er vanuit dat je het toch met mij eens ben dat er in ieder geval iets moet veranderen. Wat is nu je volgende stap?
Neem dan zelf een keer het initiatief ipv altijd maar af te wachten. Tip: wees aardig en ga niet van die domme/offensive opmerkingen maken als 'Is je haar wel echt rood?' en begin ook niet met 'Wil je met me daten?' Als jij niks doet gebeurt er ook niks, dat geldt trouwens ook voor je scriptie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op zoek wel.. Ben er ook dagelijks uit om onder de mensen te komen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ze aanspreken zou dan wel handig zijn jakan nu wel concluderen dat ze mij niet aanspreken, behalve voor de weg ofzo
En dit ook. Zelfs als ze wel een relatie hebben wil dat niet zeggen dat die eeuwig duurt. Ik heb bij de mensen die ik via mijn studie/vereniging tegenkwam aardig wat relaties zien aangaan en net zo hard weer zien uitgaan. Is echt geen garantie voor een lang en gelukkig leven. En aardig wat mensen zijn ook nog single als ze afstuderen hoor. Is ook helemaal niks raars aan.quote:
Geen idee wat daar de meerwaarde van is. Het heeft in elk geval niks voor m'n schoolwerk gedaan. Ik heb zelf m'n diploma moeten halen en hij ook.quote:
Op hbo/WO veel meer juist.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgens de verhalen doet iedereen het daar met elkaar?
Als je het echt had willen voorkomen, had je inmiddels wel wat gedaan met de tips in de verschillende topics.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dienstplicht en kazerneseksquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:19 schreef j1nxnl het volgende:
De dienstplicht had de varkentje wel gewassen.
Wat een eigewijze drol ben je, bah!
Paar goede klappen op je schterhoofd moet je krijgen van je pa. Je bent alleen een asntal tiental jaren te laat geboren.
Maar het feit blijft dat het ook gewoon een kwestie is van doen. Wie geen stappen onderneemt en altijd maar de kat uit de boom kijkt maakt die dingen niet mee, zeker niet als jongen/man zijnde waar min of meer van geacht wordt de eerste stap te nemen. Ik snap niet dat als je 25 jaar bent en nog steeds geen ervaring hebt, wat overigens geen ramp is, je nog steeds de hoop kunt hebben dat het nog goed komt, zonder jezelf te veranderen. Deezertje moet bij zichzelf nagaan waarom het hem tot nu toe nog steeds niet gelukt is en daar beweging in zien te krijgen. Daarnaast moet hij ophouden met zielig doen en telkens de schuld bij anderen te leggen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:49 schreef syndroom het volgende:
Het gemis kan ik wel begrijpen. Als je ziet dat anderen wel een vriendin hebben en dan ook nog eens geconfronteerd worden met zoenende stelletjes zou ik me ook onprettig gaan voelen. Als je jong bent wil je genieten van het leven en daar hoort ook experimenteren met seks en relaties bij. In die periode leer je jezelf op dat vlak ontwikkelen.
Jij helpt ts niet met positiever denken. Dus hou maar weer opquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:49 schreef syndroom het volgende:
Het gemis kan ik wel begrijpen. Als je ziet dat anderen wel een vriendin hebben en dan ook nog eens geconfronteerd worden met zoenende stelletjes zou ik me ook onprettig gaan voelen. Als je jong bent wil je genieten van het leven en daar hoort ook experimenteren met seks en relaties bij. In die periode leer je jezelf op dat vlak ontwikkelen.
Ik kan het niet mooier maken dan dat het is meisje. Waarom zou je jezelf voor de gek houden? Als je op zo'n leeftijd nog nauwelijks ervaring hebt gehad met relaties loop je gewoon achter.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij helpt ts niet met positiever denken. Dus hou maar weer op
Gaan we weer met je 'meisje dit dat'. Jochie luister eens, als jij en ts wat positiever in het leven staan, in plaats van constant zichzelf met andere mensen vergelijken, waren jullie al veel verder gekomen. Maar goed, geen idee waarom ik het zeg, want het heeft toch geen zin. Blijf vooral zo negatief denken, je komt er wel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:17 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kan het niet mooier maken dan dat het is meisje. Waarom zou je jezelf voor de gek houden?
Maar in hoeverre is zo'n achterstand nou eigenlijk belangrijk?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:17 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kan het niet mooier maken dan dat het is meisje. Waarom zou je jezelf voor de gek houden? Als je op zo'n leeftijd nog nauwelijks ervaring hebt gehad met relaties loop je gewoon achter.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:45 schreef Deezertje het volgende:
En die mensen die al hun tijd aan hun studie opofferen doen dat deels ook omdat ze er sociaal niet bij horen of sociaal niet geaccepteerd worden... Ze vluchten daar niet voor niks in. Goede balans vinden dus. Work hard, play bard.
Omdat je jezelf niet van de domme moet houden. Bijna iedere leeftijdsgenoot wil leuke aandacht en de andere helft doet t ook daadwerkelijk. Bovendien geen enkele enkele garantie dat je na je studie wel dingen inhaalt of opeens op je pad komt... Dus als je een beetje geëxperimenteerd hebt durf je meer te ondernemen of weet je dat het goed zit.. Niets ergers dan eindelijk je lucky day en dan beschamend stuntelen...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar in hoeverre is zo'n achterstand nou eigenlijk belangrijk?
Gelukkig moet je veel samenwerken op het hbo, heb je verplicht sociaal contact. Uni kan je echt maanden alleen vertoeven als ik t hoor (ook daar gelukkig wel groepjes)quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef netchip het volgende:
[..]
Als ik over anderhalf jaar ga beginnen aan m'n bachelors dan ga ik ook keihard studeren, en ik ben niet een onsociaal persoon. Het wordt gewoon keihard werken en hoge cijfers scoren zodat ik na m'n bachelors een leuke en goede master kan doen. Natuurlijk gaat het sociale aspect niet wegvallen, maar hardwerken != geen sociaal leven hebben.
Ja, dat is echt het einde van de wereld. Er bestaat niets ergers. Heel logisch dus om je studie te vergooien en een grote schuld te daarvan over te houden, dat is echt veel minder erg.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet van de domme moet houden. Bijna iedere leeftijdsgenoot wil leuke aandacht en de andere helft doet t ook daadwerkelijk. Bovendien geen enkele enkele garantie dat je na je studie wel dingen inhaalt of opeens op je pad komt... Dus als je een beetje geëxperimenteerd hebt durf je meer te ondernemen of weet je dat het goed zit.. Niets ergers dan eindelijk je lucky day en dan beschamend stuntelen...
Als je maar blijft hangen in je wensgedachten, kom je uiteindelijk nog steeds nergens.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet van de domme moet houden. Bijna iedere leeftijdsgenoot wil leuke aandacht en de andere helft doet t ook daadwerkelijk. Bovendien geen enkele enkele garantie dat je na je studie wel dingen inhaalt of opeens op je pad komt... Dus als je een beetje geëxperimenteerd hebt durf je meer te ondernemen of weet je dat het goed zit.. Niets ergers dan eindelijk je lucky day en dan beschamend stuntelen...
Buiten dat het niks met je scriptie sleur te maken heeft, maar je hebt het steeds maar over experimenteren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Schuld is pas over enkele jaren, het is meer ieder jaar 2000 euro lappen voor noppes.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:17 schreef DoubleDip het volgende:
Heb je nou uiteindelijk nog wat aan je scriptie gedaan?
En toevoeging: je weet dat je de keuze maakt tussen :
1) Je scriptie afmaken, geen studieschuld hebben, een baan kunnen zoeken en op jezelf en beter in je vel zitten (en dan wellicht wat sociale contacten opdoen);
2) In de 'sleur' blijven, alleen maar zeuren over hoe kut je leven is, je studie niet afmaken, een studieschuld van 10.000+ euro hebben en verder niks bereiken omdat je zonodig eerst 'een vriendin moet'?
Dus, welke van deze twee kies je? De keuze is aan jou.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Schuld is pas over enkele jaren, het is meer ieder jaar 2000 euro lappen voor noppes.
2000 euro is veel, zeker als je eigenlijk nog maar 1-2 maanden nodig hebt voor een scriptie en wat opdrachten. Bedenk eens wat voor leuks je met dat geld zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Schuld is pas over enkele jaren, het is meer ieder jaar 2000 euro lappen voor noppes.
Ontzettend niet relevante informatie en ook helemaal niet relevant voor je keuze.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij was toch nog bezig DoubleDip? Ja vandaag meer dan 2 uurtjes.. UB is rustig hier. En ik voel me niet zo alleenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:37 schreef DoubleDip het volgende:
Nou ik ben benieuwd. Hoe veel uur ga je vandaag aan je scriptie zitten? Meer dan 2 hoop ik? Check dat eerste topic nog eens, dat staat echt vol met tips over hoe je het een en ander kan aanpakken.
Ik heb zelf eigenlijk drie dingen gedaan om mijn scriptie af te ronden:
1) Het schrijven ervan als een fulltime baan zien. Acht uur per dag en niet die lullige twee uurtjes want zo kom je er dus nooit.
2) Op een rustige plek gaan zitten zonder afleiding (deed je geloof ik al, heel goed. Niet in de UB gaan zitten!)
3) Als ik geen zin had mezelf een schop onder mijn kont geven en gewoon gaan. Geen excuses, geen gejank, gewoon gaan met die banaan. Voor je het weet is ie af en ben je uit de sleur.
Volgens mij heb ik deze tips al lang en breed gegeven, maar nog ff op een rijtje. Succes vandaag.
Oh en dit nog:
[..]
2000 euro is veel, zeker als je eigenlijk nog maar 1-2 maanden nodig hebt voor een scriptie en wat opdrachten. Bedenk eens wat voor leuks je met dat geld zou kunnen doen.
Ik snap dat het lastig is met je autisme, maar je moet niet zo systematisch denken. Het leven gaat gewoon door na het studeren. Het is niet zo dat voordat je klaar bent eerst een x-aantal meiden moet hebben gehad. Ik snap niet waarom je al die irrelevante dingen er steeds bij haalt. Iedereen zegt hier dat je je school af moet maken en je krijgt daarin genoeg advies.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kost wel meer dan dat. Alle tijd die je nu verdoet met deze vertraging had je ook kunnen fulltime werken. Maak daar maar meer 20.000 - 25.000 euro van die je nu misloopt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dream on. Het laatste is grote onzin, maar als je op die manier blijft denken, gaat niks je verder lukken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:08 schreef krulbrullie het volgende:
Zelfs een deel van deze lieden hebben het al gedaan:
http://www.refdag.nl/kerk(...)et_huwelijk_1_719662
Nog even de relevantie van dit topic onderschreven:
http://www.rug.nl/news/2011/02/029_eggens
Bij de mannen wordt hun lichaamsbeeld er na een eerste seksuele ervaring beter op, hoewel dit daarna afneemt:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-op-zelfbeeld.dhtml
Dit voordeel is ook aan mij voorbij gegaan, anders had ik ipv achten gewoon negens gehaald:
http://www.nu.nl/wetensch(...)tert-prestaties.html
De studies waar een paar van deze nieuwsberichten op zijn gebaseerd, kan ik niet terugvinden aangezien die niet exact vermeld staan. En ook al zou ik ze vinden, dan zijn ze mogelijk alleen toegankelijk voor studenten van een universiteit.
Maar het komt erop neer dat in mijn geval een licht getinte vriendin met donker haar en donkerkleurige ogen zou hebben betekend dat ik op mijn 22e een PhD aan MIT of Harvard was begonnen. In werkelijkheid begin ik als 25-jarige maagd misschien aan een PhD aan Wageningen of Utrecht, daargelaten dat dit ook uitstekende universiteiten zijn. Maar ik veronderstel dat dit het verschil is tussen een eenzame maagd en een echte man.
Tja, daarom zeggen ze ook altijd dat het leuk is zolang het leuk isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:04 schreef gebakken-koekje het volgende:
Tja daar ben ik ook bang voor, dat een relatie niet lang gaat duren bij Deezer maar hij ziet totaal niet in dat een relatie meer nodig heeft dan wat hij kan bieden en daar niet aan kan of wil werken
Je mist echt totaal het punt dat ze wil maken, maar dat is op zich wel in lijn met haar boodschap.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, daarom zeggen ze ook altijd dat het leuk is zolang het leuk isEn de eerste periode van 'verliefdheid' 't meest..
Weinig mensen die na jaren nog elke dag verliefd zijn (al zou het wel zo moeten zijn toch?
)
Dat een relatie voor de lange termijn geen oplossing is voor mij?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mist echt totaal het punt dat ze wil maken, maar dat is op zich wel in lijn met haar boodschap.
Jij gaat ervan uit dat je een langdurige relatie gaat krijgen. Dat wordt nou juist betwijfeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, daarom zeggen ze ook altijd dat het leuk is zolang het leuk isEn de eerste periode van 'verliefdheid' 't meest..
Weinig mensen die na jaren nog elke dag verliefd zijn (al zou het wel zo moeten zijn toch?
)
Precies, dit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat je een langdurige relatie gaat krijgen. Dat wordt nou juist betwijfeld.
Sommige relaties ontstaan maar gaan al snel als een nachtkaars uit omdat de ene afknapt op de andere. Omdat die andere eigenschappen blijkt te bezitten die op het eerste gezicht niet zo erg leken. Claimerig gedrag, bijvoorbeeld. Of slecht kunnen luisteren.
Kortdurige relatie verwacht ik eerlijk gezegd ook, maar dat is toch al beter dan niets? Samen even het gevoel hebben dat de wereld weer een beetje mooier is geworden?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat je een langdurige relatie gaat krijgen. Dat wordt nou juist betwijfeld.
Sommige relaties ontstaan maar gaan al snel als een nachtkaars uit omdat de ene afknapt op de andere. Omdat die andere eigenschappen blijkt te bezitten die op het eerste gezicht niet zo erg leken. Claimerig gedrag, bijvoorbeeld. Of slecht kunnen luisteren.
En wanneer die kortstondige relatie eindigt? Denk je dat je je dan beter voelt?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kortdurige relatie verwacht ik eerlijk gezegd ook, maar dat is toch al beter dan niets? Samen even het gevoel hebben dat de wereld weer een beetje mooier is geworden?
Dan weet je dat je nog in de markt ligt, er toe doet, meer ervaring/zelfvertrouwen etc.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:53 schreef sibella2 het volgende:
[..]
En wanneer die kortstondige relatie eindigt? Denk je dat je je dan beter voelt?
Dat gevoel ga jij niet krijgen, want jij bent namelijk alleen op zoek naar een relatie. Niet naar dat ene meisje waar je vlinders van in je buik krijgt, die voor jou heel bijzonder is en waardoor de zon een beetje meer gaat schijnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kortdurige relatie verwacht ik eerlijk gezegd ook, maar dat is toch al beter dan niets? Samen even het gevoel hebben dat de wereld weer een beetje mooier is geworden?
Neeeeeee. Als jij straks na twee weken en twee keer seks gedumpt wordt, dan is je zelfvertrouwen nog lager en nog meer smoesjes om je scriptie niet af te ronden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan weet je dat je nog in de markt ligt, er toe doet, meer ervaring/zelfvertrouwen etc.
En wat je niet in een relatie zoekt of juist wel, waar je aan moet werken etc.
Dat ligt eraan waar ze op afknapt. Het kan je zelfvertrouwen ook een flinke deuk geven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan weet je dat je nog in de markt ligt, er toe doet, meer ervaring/zelfvertrouwen etc.
En wat je niet in een relatie zoekt of juist wel, waar je aan moet werken etc.
Niet waar, anders zou ik allang bezet zijn toch. Altijd nog wanhoperige meisjes te vinden die te dom zijn om te poepen bij wijze van spreken (die gevoelig zijn voor loverboys, daddy issues hebben etc.)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat gevoel ga jij niet krijgen, want jij bent namelijk alleen op zoek naar een relatie. Niet naar dat ene meisje waar je vlinders van in je buik krijgt, die voor jou heel bijzonder is en waardoor de zon een beetje meer gaat schijnen.
Jij wil een meisje, welk dan ook, zodat je een relatie hebt.
Dat gaat je niet dat gevoel opleveren.
Dan heb je iig 2 keer seks gehad...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:57 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Neeeeeee. Als jij straks na twee weken en twee keer seks gedumpt wordt, dan is je zelfvertrouwen nog lager en nog meer smoesjes om je scriptie niet af te ronden.
Liefdesverdriet is zelfs voor de mensen met zelfvertrouwen een bitch, laat staan voor degenen zonder.
Je score is nog altijd nul. Kun je jezelf wel voorhouden dat je voor een bepaalde categorie meisjes gaat, maar dat zegt dan ook nul komma nul.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet waar, anders zou ik allang bezet zijn toch. Altijd nog wanhoperige meisjes te vinden die te dom zijn om te poepen bij wijze van spreken (die gevoelig zijn voor loverboys, daddy issues hebben etc.)
Okee , iets duidelijker. Je komt nu een leuk meisje tegen. 2 leuke dagen samen, twee keer seks, vervolgens zegt ze: "Ik wil je niet meer zien, je bent claimerig, ongemotiveerd en de sex is beroerd." Denk je dat je dan sneller je scriptie af hebt dan in het huidige tempo?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan heb je iig 2 keer seks gehad...Ik ga voor mijn gevoel juist harder werken omdat ik diegene niet wil teleurstellen. Mezelf stel ik toch al steeds teleur dus een dag langer aan de scriptie tja.. tel maar weer op
Maar hoe belanden sommige mensen dan in een (foute) relatie zonder 't te weten of moeite te doen? Zij zegt dat ik ELK meisje aanneem, maar ik heb toch ook een bepaalde voorkeur hoor, en da's echt niet alleen qua uiterlijk maar ook qua niveau.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je score is nog altijd nul. Kun je jezelf wel voorhouden dat je voor een bepaalde categorie meisjes gaat, maar dat zegt dan ook nul komma nul.
Dan ga je er al vanuit dat het meisje gelijk seks wilt. Dat is mij nog nooit overkomen...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Okee , iets duidelijker. Je komt nu een leuk meisje tegen. 2 leuke dagen samen, twee keer seks, vervolgens zegt ze: "Ik wil je niet meer zien, je bent claimerig, ongemotiveerd en de sex is beroerd." Denk je dat je dan sneller je scriptie af hebt dan in het huidige tempo?
Jij gaat een meisje nemen dat je kunt krijgen. Dat is niet per definitie succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe belanden sommige mensen dan in een (foute) relatie zonder 't te weten of moeite te doen? Zij zegt dat ik ELK meisje aanneem, maar ik heb toch ook een bepaalde voorkeur hoor, en da's echt niet alleen qua uiterlijk maar ook qua niveau.
Voor elke relatie zijn toch 2 mensen nodig? Als ik volgende week verder wil met mijn date maar haar valt 't tegen...tja dan ben je klaar. Ik zeg echt niet tegen iedereen ja omdat ze met mij een relatie wilt. Dan maak ik er desnoods een FWB vanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij gaat een meisje nemen dat je kunt krijgen. Dat is niet per definitie succes gegarandeerd.
Ben je nou zo dom of doe je zo dom? Denk je dat je in staat bent om liefdesverdriet te hebben? Denk je dat je tijdens liefdesverdriet goed aan je scriptie kan werken?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan ga je er al vanuit dat het meisje gelijk seks wilt. Dat is mij nog nooit overkomen...dus alleen daarom al niet zo teleurgesteld denk ik. En 2 dagen op al maanden vertraging kom ik wel overheen hoor.
Nee, je neemt niet elk meisje aan, want er is geen meisje dat wil! Ongeacht je voorkeur.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe belanden sommige mensen dan in een (foute) relatie zonder 't te weten of moeite te doen? Zij zegt dat ik ELK meisje aanneem, maar ik heb toch ook een bepaalde voorkeur hoor, en da's echt niet alleen qua uiterlijk maar ook qua niveau.
Heb je al eens nee gezegd?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor elke relatie zijn toch 2 mensen nodig? Als ik volgende week verder wil met mijn date maar haar valt 't tegen...tja dan ben je klaar. Ik zeg echt niet tegen iedereen ja omdat ze met mij een relatie wilt. Dan maak ik er desnoods een FWB van
Ik heb vrijwel iedere dag liefdesverdriet als ik weer dagenlang lul met iemand op de app en tinder en er uiteindelijk geen date komt of geen real life klik. Liefdesverdriet is niet echt natuurlijk, maar wel flinke teleurstelling. Je moet ook reeel blijven: na 2 dagen iemand kennen verwacht ik echt geen blijvertje van een relatie in huis te hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:10 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je zo dom? Denk je dat je in staat bent om liefdesverdriet te hebben? Denk je dat je tijdens liefdesverdriet goed aan je scriptie kan werken?
Hier ben ik het zo niet mee eens. Als iemand mijn type niet is wordt het niks, hooguit een FWB maar dan zoek ik dus verder ondertussen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, je neemt niet elk meisje aan, want er is geen meisje dat wil! Ongeacht je voorkeur.
Zodra er één meisje is dat lichtelijk aangeeft te willen, ga je ervoor, daarvan ben ik overtuigd. Ongeacht wat voor type het is. En dus ga je niet die vlinders en 'we kunnen de hele wereld aan samen' ervaren.
Een teleurstelling is een wereld van verschil met liefdesverdriet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel iedere dag liefdesverdriet als ik weer dagenlang lul met iemand op de app en tinder en er uiteindelijk geen date komt of geen real life klik. Liefdesverdriet is niet echt natuurlijk, maar wel flinke teleurstelling. Je moet ook reeel blijven: na 2 dagen iemand kennen verwacht ik echt geen blijvertje van een relatie in huis te hebben.
Fijn dat je in een relatie wel realiteitszin hebt. Is toch vooruitgang. Ik hoop voor je dat je nooit liefdesverdriet krijgt, want dat is wel even iets anders dan je tinderdate die niet terugappt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel iedere dag liefdesverdriet als ik weer dagenlang lul met iemand op de app en tinder en er uiteindelijk geen date komt of geen real life klik. Liefdesverdriet is niet echt natuurlijk, maar wel flinke teleurstelling. Je moet ook reeel blijven: na 2 dagen iemand kennen verwacht ik echt geen blijvertje van een relatie in huis te hebben.
Ik heb wel eens dates gehad die echt tegenvielen qua hoe ze in het echt was dus heb ik zelf niks meer ondernomen ja. Dus afgekapt tijdens daten telt dan als nee zeggen.quote:
Tuurlijk, zoals je al heel lang zoekt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier ben ik het zo niet mee eens. Als iemand mijn type niet is wordt het niks, hooguit een FWB maar dan zoek ik dus verder ondertussen.
Voor een FWB moet je wel erg leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier ben ik het zo niet mee eens. Als iemand mijn type niet is wordt het niks, hooguit een FWB maar dan zoek ik dus verder ondertussen.
Al die teleurstellingen al jarenlang maken wel één groot liefdesverdriet onderhand of je niet makkelijk open te stellen 'want het zal toch wel weer mislukken'quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een teleurstelling is een wereld van verschil met liefdesverdriet.
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Al die teleurstellingen al jarenlang maken wel één groot liefdesverdriet onderhand of je niet makkelijk open te stellen 'want het zal toch wel weer mislukken'
Nou, nee. Want het was helemaal niet gezegd dat zij wel een relatie met jou wilde.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dates gehad die echt tegenvielen qua hoe ze in het echt was dus heb ik zelf niks meer ondernomen ja. Dus afgekapt tijdens daten telt dan als nee zeggen.
Gaat niet over niks meer horen, maar al die tijd dat je kwijt bent en er niks van komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:14 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Fijn dat je in een relatie wel realiteitszin hebt. Is toch vooruitgang. Ik hoop voor je dat je nooit liefdesverdriet krijgt, want dat is wel even iets anders dan je tinderdate die niet terugappt.
Geen idee, maar ik kap dus zelf ook af. Want er zat er wel een tussen die wel in was voor klooien, maar dat wil ik mijzelf en haar niet aandoen, dus zo respectvol ben ik wel om 't af te kappen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, nee. Want het was helemaal niet gezegd dat zij wel een relatie met jou wilde.
Jij bent mijn type niet, dus stel (!!!!) als jij een relatie zou willen zou ik je ook afkappen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef broccoli. het volgende:
Deezertje doet er heel makkelijk over.
Je hebt een FWB laten lopen?!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kap dus zelf ook af. Want er zat er wel een tussen die wel in was voor klooien, maar dat wil ik mijzelf en haar niet aandoen, dus zo respectvol ben ik wel om 't af te kappen.
Op basis van deze hele pagina stel ik dat je er makkelijk over denkt. Niet alleen die post.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij bent mijn type niet, dus stel (!!!!) als jij een relatie zou willen zou ik je ook afkappen.
Luister vooral niet naar mij en alle anderen maar mocht je ooit een relatie krijgen en het daaropvolgende liefdesverdriet, die hier dan nog eens een post.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gaat niet over niks meer horen, maar al die tijd dat je kwijt bent en er niks van komt.
Broccoli, ben je 25+ of heb je gek haar?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij bent mijn type niet, dus stel (!!!!) als jij een relatie zou willen zou ik je ook afkappen.
Ik heb hem al gemeet maar ik ben te alternatief.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:20 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Broccoli, ben je 25+ of heb je gek haar?
Ik heb ooit eens een half jaar gedatet en toen zijn 't uitmaakte was dat niet leuk.. en om haar nu met een nieuwe happy te zien ook niet.. maar goed ik leef nog...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:19 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Luister vooral niet naar mij en alle anderen maar mocht je ooit een relatie krijgen en het daaropvolgende liefdesverdriet, die hier dan nog eens een post.
Laat maar. Je snapt er echt geen hol van.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een half jaar gedatet en toen zijn 't uitmaakte was dat niet leuk.. en om haar nu met een nieuwe happy te zien ook niet.. maar goed ik leef nog...
+1quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Heb jij dat gedaan, syndroom?
Ik moet zeggen, je acties zijn niet allemaal even handig, maar ik krijg wel het idee dat je echt wel stappen onderneemt. Dat vind ik een stuk positiever dan al dat gezever zonder actie van Deezer.
Ik heb hem verschillende keren benaderd maar het is moeilijk om contact met hem te leggen. Hij heeft in het verleden al meerdere keren van verschillende mensen (waaronder ik) uitnodigingen gehad, mannen negeert hij maar als het vrouwen zijn wil hij gelijk afspreken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Heb jij dat gedaan, syndroom?
Ik moet zeggen, je acties zijn niet allemaal even handig, maar ik krijg wel het idee dat je echt wel stappen onderneemt. Dat vind ik een stuk positiever dan al dat gezever zonder actie van Deezer.
ach hou toch op er zijn ook gewoon mensen geweest die je het hebben aangeboden die geen sociale problemen hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Twee onhandige gozers samen op pad...
Totdat er een 'vrouw' wil afspreken en het blijkt een man te zijn in het echt...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb hem verschillende keren benaderd maar het is moeilijk om contact met hem te leggen. Hij heeft in het verleden al meerdere keren van verschillende mensen (waaronder ik) uitnodigingen gehad, mannen negeert hij maar als het vrouwen zijn wil hij gelijk afspreken.
Nou en. Je bent zo'n verschrikkelijke oppervlakkige narcist. Je wil alleen op stap als jij er METEEN beter van wilt worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Twee onhandige gozers samen op pad...
Ik zie een zelfverzekerde lekkere gozer hier niet op FOK! posten eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:35 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
ach hou toch op er zijn ook gewoon mensen geweest die je het hebben aangeboden die geen sociale problemen hebben
Ik denk gewoon ergens in het openbaar een drankje doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef Bananenpap het volgende:
Maar Deezertje, ik begreep dat je binnenkort een date hebt. Dat is toch leuk? Hoe ga je het aanpakken?
20-30 is meer jouw leeftijd. Maar goed, ik ben 26. Baal als een stekker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Totdat er een 'vrouw' wil afspreken en het blijkt een man te zijn in het echt...
Maar als er iemand (rond mijn leeftijd 18-25) vanavond in de buurt van 026 is...? Om 22u kunnen we een filmpje kijken.
Maar hoe stel je jezelf op? Het is nu een paar keer niet gelukt, dus ik neem aan dat je sommige dingen wel anders aan gaat pakken. Of hoop je nog altijd iemand te treffen die je neemt voor wie je bent?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik denk gewoon ergens in het openbaar een drankje doen?Als het klikt bij een volgende date samen koken, film, shoppen etc.
lol... maar ik heb het gevoel al achter te lopen dus ouder liever niet op vrouwelijk gebied. Jij bent toch ook voorzien?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:40 schreef sibella2 het volgende:
[..]
20-30 is meer jouw leeftijd. Maar goed, ik ben 26. Baal als een stekker.
Dit soort trollposts helpen Deezertje ook niet echt he.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:08 schreef krulbrullie het volgende:
Zelfs een deel van deze lieden hebben het al gedaan:
http://www.refdag.nl/kerk(...)et_huwelijk_1_719662
Nog even de relevantie van dit topic onderschreven:
http://www.rug.nl/news/2011/02/029_eggens
Bij de mannen wordt hun lichaamsbeeld er na een eerste seksuele ervaring beter op, hoewel dit daarna afneemt:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-op-zelfbeeld.dhtml
Dit voordeel is ook aan mij voorbij gegaan, anders had ik ipv achten gewoon negens gehaald:
http://www.nu.nl/wetensch(...)tert-prestaties.html
De studies waar een paar van deze nieuwsberichten op zijn gebaseerd, kan ik niet terugvinden aangezien die niet exact vermeld staan. En ook al zou ik ze vinden, dan zijn ze mogelijk alleen toegankelijk voor studenten van een universiteit.
Maar het komt erop neer dat in mijn geval een licht getinte vriendin met donker haar en donkerkleurige ogen zou hebben betekend dat ik op mijn 22e een PhD aan MIT of Harvard was begonnen. In werkelijkheid begin ik als 25-jarige maagd misschien aan een PhD aan Wageningen of Utrecht, daargelaten dat dit ook uitstekende universiteiten zijn. Maar ik veronderstel dat dit het verschil is tussen een eenzame maagd en een echte man.
Ik dacht dat het over een film ging? Niet een hete sexpartij.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
lol... maar ik heb het gevoel al achter te lopen dus ouder liever niet op vrouwelijk gebied. Jij bent toch ook voorzien?
Antwoord is jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar hoe stel je jezelf op? Het is nu een paar keer niet gelukt, dus ik neem aan dat je sommige dingen wel anders aan gaat pakken. Of hoop je nog altijd iemand te treffen die je neemt voor wie je bent?
Helaas is hij geen troll.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Dit soort trollposts helpen Deezertje ook niet echt he.Dat soort onderzoek is leuk voor de media, maar hem aanpraten dat een vriendin al zijn scriptie problemen oplost heeft geen enkele zin.
Gewoon mezelf zijn... meer kan je niet doen? Liegen helpt echt niet, ze moeten me nu accepteren zoals ik ben, dus nog thuiswonend en zonder rijbewijs bijvoorbeeld. Zorgen dat ik boven iemand uitstijg waar je goed mee kunt praten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar hoe stel je jezelf op? Het is nu een paar keer niet gelukt, dus ik neem aan dat je sommige dingen wel anders aan gaat pakken. Of hoop je nog altijd iemand te treffen die je neemt voor wie je bent?
Haha klopt, sorry!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over een film ging? Niet een hete sexpartij.
Oh?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon mezelf zijn... meer kan je niet doen? Liegen helpt echt niet, ze moeten me nu accepteren zoals ik ben, dus nog thuiswonend en zonder rijbewijs bijvoorbeeld. Zorgen dat ik boven iemand uitstijg waar je goed mee kunt praten bijvoorbeeld.
Cinemec sucktquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Kevin24 het volgende:
Helaas mij iets te ver weg ( Edenaar hier) kon wel wat gezelschap gebruiken vanavond.
Maar laten we eerlijk zijn, je accepteert jezelf niet eens... Hoe kun je dan verwachten dat een ander dat wel doet?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon mezelf zijn... meer kan je niet doen? Liegen helpt echt niet, ze moeten me nu accepteren zoals ik ben, dus nog thuiswonend en zonder rijbewijs bijvoorbeeld. Zorgen dat ik boven iemand uitstijg waar je goed mee kunt praten bijvoorbeeld.
Hij wil geen vrienden, geen sociale contacten, maar wel een vriendin krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar zo ga je toch wel een relatie aan, jezelf niet kunnen zijn bij je partner is funest? Dingen die beter kunnen zoals op mezelf en rijbewijs komen dan wel hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh?
Als het ze niet bevalt heb jij pech hoor, je hebt nergens recht op.
Als dat het enige is wel. Jij hebt zoveel andere dingen nog die beter kunnen en moeten voor een relatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar zo ga je toch wel een relatie aan, jezelf niet kunnen zijn bij je partner is funest? Dingen die beter kunnen zoals op mezelf en rijbewijs komen dan wel hoor.
Mezelf is zeer dynamisch. Op een eerste date zal ik niet mijn chagrijnige cynische zelf zijn hoor. Terwijl mijn partner er prima mee kan leven dat ik soms zo ben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar zo ga je toch wel een relatie aan, jezelf niet kunnen zijn bij je partner is funest? Dingen die beter kunnen zoals op mezelf en rijbewijs komen dan wel hoor.
Zoals? Sommige zaken/beelden verdwijnen alleen als je 't hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als dat het enige is wel. Jij hebt zoveel andere dingen nog die beter kunnen en moeten voor een relatie.
Ik heb mijn conclusie al (ja, die klopt):P nu nog de verbindingen ertussen schrijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:55 schreef Ludachrist het volgende:
Hoeveel uur heb je aan je scriptie gewerkt vandaag, Deezer?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb mijn conclusie al (ja, die klopt):P nu nog de verbindingen ertussen schrijven.
Niet zo veel, maar zit nu wel lekkerder in mijn vel door discussie in dit topicquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dus 0. Nouja, je hebt nog een paar uur.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet zo veel, maar zit nu wel lekkerder in mijn vel door discussie in dit topic
MODjes, is het mogelijk dat dit topic weer even tijdelijk dichtgaat? Desnoods tot na het weekend.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet zo veel, maar zit nu wel lekkerder in mijn vel door discussie in dit topic
Nou, het introverhaaltje voor de film word altijd wel gedaan door een leuke dame :- )quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Cinemec sucktTijdens de film ben ik stil hoor, maar een praatje vooraf kan geen kwaad
Tja, dat is alleen leuk als je de enige in de zaal bent hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:21 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Nou, het introverhaaltje voor de film word altijd wel gedaan door een leuke dame :- )
Liefdesverdriet is nog 100X kutter dan een teleurstelling. Dat is echt niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ehhh mijn bachelorscriptie is al lang af hoor.. Ben nu met de master bezig en het duurt nog even eer ik aan de scriptie kan. Maar met het mijden van de UB bedoel ik dat je daar afleiding hebt in de vorm van mooie vrouwen. Dat is ook al eerder tegen je gezegd. Maar als het je vandaag lukt om er te werken in stilte is dat natuurlijk mooi meegenomen. Hoe veel uur heb je vandaag gewerkt aan je scriptie?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij was toch nog bezig DoubleDip? Ja vandaag meer dan 2 uurtjes.. UB is rustig hier. En ik voel me niet zo alleenwaarom is dat geen goede plek dan?
En dit is volgens mij ook waar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:49 schreef gebakken-koekje het volgende:
JIj wil alleen maar een relatie zodat je kan zeggen dat je ooit een relatie hebt gehad
Waarom zouden mooie vrouwen een afleiding zijn?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:34 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ehhh mijn bachelorscriptie is al lang af hoor.. Ben nu met de master bezig en het duurt nog even eer ik aan de scriptie kan. Maar met het mijden van de UB bedoel ik dat je daar afleiding hebt in de vorm van mooie vrouwen. Dat is ook al eerder tegen je gezegd. Maar als het je vandaag lukt om er te werken in stilte is dat natuurlijk mooi meegenomen. Hoe veel uur heb je vandaag gewerkt aan je scriptie?
[..]
En dit is volgens mij ook waar.
Een uurtje? Nou volgens mij gaat mijn masterscriptie eerder klaar zijn dan dit, t schiet natuurlijk niet echt op zo... Waarom zie je werken aan je scriptie niet als een fulltime baan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom zouden mooie vrouwen een afleiding zijn?die zijn toch onbereikbaar voor een type zoals ik?? En ja lopen er hier genoeg rond, maar er zijn nog meer plaatsen dan de UB hoor. Bovendien zijn er hier veel bezet of die samen studeren dus maak ik sowieso geen kans, mocht ik willen
Effectief een uurtje ofzo, conclusie is klaar.
Tja... als jij 't weet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Een uurtje? Nou volgens mij gaat mijn masterscriptie eerder klaar zijn dan dit, t schiet natuurlijk niet echt op zo... Waarom zie je werken aan je scriptie niet als een fulltime baan?
Hoor je eerst die verteller uit SpongeBob zeggen "45 jaar later:"quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:45 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mij tijdens een toekomstig sollicitatiegesprek van Deezer:
"Is er een reden dat je zo lang over je scriptie/studie hebt gedaan?"
"Ja ik wilde eerst een vriendin krijgen voordat ik mijn studie had afgemaakt, want zo gaat dat nou eenmaal"
"Ok... We laten nog wel van ons horen"
'Deezer, waarom ben je elke dag te laat op je werk?'quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:45 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mij tijdens een toekomstig sollicitatiegesprek van Deezer:
"Is er een reden dat je zo lang over je scriptie/studie hebt gedaan?"
"Ja ik wilde eerst een vriendin krijgen voordat ik mijn studie had afgemaakt, want zo gaat dat nou eenmaal"
"Ok... We laten nog wel van ons horen"
"Als ik een vriendin had, was ik wel gemotiveerd om op tijd te komen, want dan kon ik op tijd weer naar huis om te neuken."quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Deezer, waarom ben je elke dag te laat op je werk?'
"Nou, ik heb dus geen vriendin, dat is toch anders he."
Je zei eerder dat mooie vrouwen afleiding vormen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja... als jij 't weet.
Ik ben bang voor de toekomst ofzo.
Reageer ook eens op mijn eerste vraag haha... (ironisch, i know)
Retorische vraag schat ik zoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je zei eerder dat mooie vrouwen afleiding vormen.
Maar oke, ga je nu in het weekend wel aan je scriptie werken? Acht uur per dag?
Is het niet naïef om alle hoop op 1 date te gooien? Straks komt hij zwaar teleurgesteld thuis omdat het niks geworden is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef Bananenpap het volgende:
Maar Deezertje, ik begreep dat je binnenkort een date hebt. Dat is toch leuk? Hoe ga je het aanpakken?
Zonder hoop kom je nooit een berg op.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Is het niet naïef om alle hoop op 1 date te gooien? Straks komt hij zwaar teleurgesteld thuis omdat het niks geworden is.
Die date komt er niet voor half februari. Dus ik reken nu nergens meer op en vanaf maandag weer aan de studie. Ik kan er toch niks aan veranderen helaas.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zonder hoop kom je nooit een berg op.
IEDEREEN geeft je hier op FOK in diverse topics het advies om socialer te worden, vrienden te maken, uit te gaan en er zijn je zelfs verschillende aanbiedingen gedaan door fokkers etc maar het enige dat er uit jou komt is 'ja maar...' met vervolgens het zoveelste excuus. Vind je het gek dat jij je eenzaam voelt? Er is ook gewoon NIEMAND voor je en dat zal er ook NOOIT zijn als je je zo op blijft stellen. En dan doel ik niet alleen op die ene leuke vrouw die jij zo graag (in jouw woorden, tijdelijk is ook goed) hebt. Want dat die er niet gaat komen lijkt me evident...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie een zelfverzekerde lekkere gozer hier niet op FOK! posten eerlijk gezegd
Zozo loop jij even compleet leegquote:Op zondag 31 januari 2016 09:01 schreef yats het volgende:
[..]
IEDEREEN geeft je hier op FOK in diverse topics het advies om socialer te worden, vrienden te maken, uit te gaan en er zijn je zelfs verschillende aanbiedingen gedaan door fokkers etc maar het enige dat er uit jou komt is 'ja maar...' met vervolgens het zoveelste excuus. Vind je het gek dat jij je eenzaam voelt? Er is ook gewoon NIEMAND voor je en dat zal er ook NOOIT zijn als je je zo op blijft stellen. En dan doel ik niet alleen op die ene leuke vrouw die jij zo graag (in jouw woorden, tijdelijk is ook goed) hebt. Want dat die er niet gaat komen lijkt me evident...
Ik heb je meerdere malen een aantal vragen gesteld waarbij de bedoeling was dat je over jezelf en jouw posts/gedrag na zou gaan denken in de hoop dat het jou zou helpen te bereiken wat je wil (dan zijn wij hier ook van die topickaaps af en gaat t weer om mensen die echt iets met gegeven advies doen) maar daar is NOOIT een reactie op gekomen. Idem met mijn voorstel om gewoon een keer uit te gaan waarbij ik je aan wat mensen voor kon stellen, en ja, daar zaten ook vrouwen bij. Maar met bovenstaande post zeg je meer dan genoeg. Je voelt jezelf enorm verheven boven de meeste mensen. Waarom? Omdat je HBO journalistiek doet? Nou, ik heb nieuws voor je, dat hebben duizenden anderen ook gedaan en die komen ook niet aan de bak qua werk. Veel succes vast wat dat betreft! Daar naast zijn er hier genoeg mensen die slimmer, leuker of knapper dan jou zijn, dus waar je de arrogantie voor een dergelijke post vandaan haalt is mij een raadsel. Zie eerst maar eens een date te scoren en kom dan weer zeggen dat hier geen zelfverzekerde lekkere gozers op fok zitten.
Oh en by the way, ik heb dinsdag een date met een vrouw waar jij alleen van kunt dromen...
p.s mods, ook al is deze post wellicht wat off topic, mag deze toch geheel blijven staan zodat deezer wellicht eens wakker word en wat doet ipv excuses posten?
Oh, ik kan soms keihard zijn. Ik gun het iedereen van harte, maar als adviezen volledig genegeerd worden, er continu vooroordelen staan en iemand zich totaal ten onrechte verheven voelt wil ik weleens wat harder en directer zijn. Hopelijk helpt dat deezer ook vooruit.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zozo loop jij even compleet leeg![]()
Maar vertel, ga je een superlekker wijf daten?
Ik voel me niet verheven, ik baal gewoon als een stekker dat ik nog steeds alleen ben terwijl letterlijk iedereen om mij heen inmiddels voorzien is of van relatie naar relatie gaat. Dat maakt je op een gegeven moment wel verbitterd soms.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, ik kan soms keihard zijn. Ik gun het iedereen van harte, maar als adviezen volledig genegeerd worden, er continu vooroordelen staan en iemand zich totaal ten onrechte verheven voelt wil ik weleens wat harder en directer zijn. Hopelijk helpt dat deezer ook vooruit.
En ja, zoals het er nu uit ziet wel.
Geniet er nou maar van, voor hetzelfde geld zit je over tien jaar naast een dik vadsig chips etend wijf op de bank Hollands Got Talent te kijken, jullie met jullie wazige droombeelden van relaties allemaal, alsof de engeltjes gaan zingen als je een relatie hebt, grow upquote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik voel me niet verheven, ik baal gewoon als een stekker dat ik nog steeds alleen ben terwijl letterlijk iedereen om mij heen inmiddels voorzien is of van relatie naar relatie gaat. Dat maakt je op een gegeven moment wel verbitterd soms.
Het betekend schijnbaar iets, want zowat de hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Alles gaat per 2 personen... samen op vakantie, samen dit, samen dat, samen eten.. Eenpersoons worden nog steeds anders behandeld.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van, voor hetzelfde geld zit je over tien jaar naast een dik vadsig chips etend wijf op de bank Hollands Got Talent te kijken, jullie met jullie wazige droombeelden van relaties allemaal, alsof de engeltjes gaan zingen als je een relatie hebt, grow up
Dat verbitterde is best begrijpelijk, maar waar het mis blijft gaan is de definitie van soms, doen alsof iedereen het superdeluxe easy en snoeileuk heeft met een partner en dat verongelijkte alsof het een recht is voor jezelf in plaats van een voorrecht voor beide partijen.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik voel me niet verheven, ik baal gewoon als een stekker dat ik nog steeds alleen ben terwijl letterlijk iedereen om mij heen inmiddels voorzien is of van relatie naar relatie gaat. Dat maakt je op een gegeven moment wel verbitterd soms.
Nee. Jij voelt je anders behandeld. Je kan toch prima alleen op vakantie, daar zijn genoeg faciliteiten voor, ook alleen eten kan toch? Ik eet voor mijn werk ook regelmatig alleen, tijdschrift mee, prima.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het betekend schijnbaar iets, want zowat de hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Alles gaat per 2 personen... samen op vakantie, samen dit, samen dat, samen eten.. Eenpersoons worden nog steeds anders behandeld.
Het kan wel, maar is minder leuk. Je moet jezelf bezig houden en je zit waarschijnlijk tussen andere stelletjes. Net als dat ik vaak alleen naar de bioscoop ga, ik kom voor de film. Maar ik kan niet ff romantisch tegen de dame langs mij aan kruipen zoals de helft van de zaal doet die 'samen' naar de film zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:38 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Nee. Jij voelt je anders behandeld. Je kan toch prima alleen op vakantie, daar zijn genoeg faciliteiten voor, ook alleen eten kan toch? Ik eet voor mijn werk ook regelmatig alleen, tijdschrift mee, prima.
Dat heeft dus niet te maken met de maatschappij maar alles met jezelf. Stop met de maatschappij de schuld te geven. Dat leidt nergens naar en maakt je een zuur persoon. Niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kan wel, maar is minder leuk. Je moet jezelf bezig houden en je zit waarschijnlijk tussen andere stelletjes. Net als dat ik vaak alleen naar de bioscoop ga, ik kom voor de film. Maar ik kan niet ff romantisch tegen de dame langs mij aan kruipen zoals de helft van de zaal doet die 'samen' naar de film zijn.
Het is ook deels de maatschappij, want iedereen is met elkaar bezig toch? Als ik alleen bij de bioscoop zit krijg ik ook altijd nog blikken of vragen van 'oh, ben je alleen?' van medebezoekers. En die voelen zich dan toch een beetje genegeerd om met elkaar te knuffelen als ik er langs zit... een ander stelletje doet 't zelfde waarschijnlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 10:44 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Dat heeft dus niet te maken met de maatschappij maar alles met jezelf. Stop met de maatschappij de schuld te geven. Dat leidt nergens naar en maakt je een zuur persoon. Niet aantrekkelijk.
Ik dacht dat dit topic ging over moeite hebben met het schrijven van een scriptie. Nou ben ik niet bekend met het hbo, maar de meeste scripties die ik tegenkom zijn door één persoon geschreven.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het betekend schijnbaar iets, want zowat de hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Alles gaat per 2 personen... samen op vakantie, samen dit, samen dat, samen eten.. Eenpersoons worden nog steeds anders behandeld.
Of je kijkt gewoon naar de film in plaats van naar de vrijende stelletjes naast jequote:Op zondag 31 januari 2016 10:49 schreef Deezertje het volgende:
He
[..]
Het is ook deels de maatschappij, want iedereen is met elkaar bezig toch? Als ik alleen bij de bioscoop zit krijg ik ook altijd nog blikken of vragen van 'oh, ben je alleen?' van medebezoekers. En die voelen zich dan toch een beetje genegeerd om met elkaar te knuffelen als ik er langs zit... een ander stelletje doet 't zelfde waarschijnlijk
Zeiden ze dat ze zich genegeerd voelen? Je maakt jezelf echt veel te belangrijk. Dat jij alleen bezig bent met wat er om je heen gebeurt, wil niet zeggen dat de rest ook zo bezig is met jou. Dus nee, je bent het echt zelf.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:49 schreef Deezertje het volgende:
He
[..]
Het is ook deels de maatschappij, want iedereen is met elkaar bezig toch? Als ik alleen bij de bioscoop zit krijg ik ook altijd nog blikken of vragen van 'oh, ben je alleen?' van medebezoekers. En die voelen zich dan toch een beetje genegeerd om met elkaar te knuffelen als ik er langs zit... een ander stelletje doet 't zelfde waarschijnlijk
Deezer reageer je hier ook nog op?quote:Op zondag 31 januari 2016 09:01 schreef yats het volgende:
IEDEREEN geeft je hier op FOK in diverse topics het advies om socialer te worden, vrienden te maken, uit te gaan en er zijn je zelfs verschillende aanbiedingen gedaan door fokkers etc maar het enige dat er uit jou komt is 'ja maar...' met vervolgens het zoveelste excuus. Vind je het gek dat jij je eenzaam voelt? Er is ook gewoon NIEMAND voor je en dat zal er ook NOOIT zijn als je je zo op blijft stellen. En dan doel ik niet alleen op die ene leuke vrouw die jij zo graag (in jouw woorden, tijdelijk is ook goed) hebt. Want dat die er niet gaat komen lijkt me evident...
Ik heb je meerdere malen een aantal vragen gesteld waarbij de bedoeling was dat je over jezelf en jouw posts/gedrag na zou gaan denken in de hoop dat het jou zou helpen te bereiken wat je wil (dan zijn wij hier ook van die topickaaps af en gaat t weer om mensen die echt iets met gegeven advies doen) maar daar is NOOIT een reactie op gekomen. Idem met mijn voorstel om gewoon een keer uit te gaan waarbij ik je aan wat mensen voor kon stellen, en ja, daar zaten ook vrouwen bij. Maar met bovenstaande post zeg je meer dan genoeg. Je voelt jezelf enorm verheven boven de meeste mensen. Waarom? Omdat je HBO journalistiek doet? Nou, ik heb nieuws voor je, dat hebben duizenden anderen ook gedaan en die komen ook niet aan de bak qua werk. Veel succes vast wat dat betreft! Daar naast zijn er hier genoeg mensen die slimmer, leuker of knapper dan jou zijn, dus waar je de arrogantie voor een dergelijke post vandaan haalt is mij een raadsel. Zie eerst maar eens een date te scoren en kom dan weer zeggen dat hier geen zelfverzekerde lekkere gozers op fok zitten.
Oh en by the way, ik heb dinsdag een date met een vrouw waar jij alleen van kunt dromen...
p.s mods, ook al is deze post wellicht wat off topic, mag deze toch geheel blijven staan zodat deezer wellicht eens wakker word en wat doet ipv excuses posten?
Ik ging vooral voor de film zelf, was het niet met vriendinnen of danwel met mijn pa of gewoon alleen met een zak popcorn. Maar tegenwoordig is het dus stelletjes only?quote:Op zondag 31 januari 2016 10:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kan wel, maar is minder leuk. Je moet jezelf bezig houden en je zit waarschijnlijk tussen andere stelletjes. Net als dat ik vaak alleen naar de bioscoop ga, ik kom voor de film. Maar ik kan niet ff romantisch tegen de dame langs mij aan kruipen zoals de helft van de zaal doet die 'samen' naar de film zijn.
De maatschappij, dat ben jij en waar ben jij mee bezig? Niet met andere mensen, maar met wat jij zou moeten krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:49 schreef Deezertje het volgende:
He
[..]
Het is ook deels de maatschappij, want iedereen is met elkaar bezig toch?
Het chanante zal 'm niet zitten in dat je alleen bent, maar dat je toe zit te kijken.quote:Als ik alleen bij de bioscoop zit krijg ik ook altijd nog blikken of vragen van 'oh, ben je alleen?' van medebezoekers.
[quote]En die voelen zich dan toch een beetje genegeerd om met elkaar te knuffelen als ik er langs zit... een ander stelletje doet 't zelfde waarschijnlijk
Als ik met mijn vriend in de bioscoop zit hebben we alleen aandacht voor de film, elkaar en de popcorn. En niet voor die vrijgezel (hoe weet je eigenlijk dat die vrijgezel is? Misschien is ie daar wel gewoon alleen.) naast ons. Ik geef geen neuk.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:49 schreef Deezertje het volgende:
He
[..]
Dat ook nog ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
Typisch dat Deezer alleen stelletjes ziet terwijl er minstens zoveel mensen met vrienden/familie/kennissen naar de film gaan. Alleen daar ziet hij het nut dan weer niet van in.
Realiseer je je dat 'van relatie naar relatie' gaan vaak ook gepaard gaat met een hoop narigheid tot zelfs flinke ellende? Het is niet iets om verbitterd over te zijn dat je dat nog niet ervaren hebt.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel hoorquote:
Zie het inderdaad wel gebeuren jaquote:Op zondag 31 januari 2016 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Zit je daar met je vrouwtje aan de popcorn, kijk je naar rechts zie je Deezertje naar je staren met een trillend oogje
Dat betekend indirect dat een relatie niet werkt en je steeds op zoek bent naar iets anders, tijd investeren e.d. maar je hebt toch elke keer de hoop/verliefdheid fase in 't begin en je kan je blijkbaar makkelijk binden met iemand?quote:Op zondag 31 januari 2016 11:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Realiseer je je dat 'van relatie naar relatie' gaan vaak ook gepaard gaat met een hoop narigheid tot zelfs flinke ellende? Het is niet iets om verbitterd over te zijn dat je dat nog niet ervaren hebt.
Dit klinkt al een stuk genuanceerderquote:Op zondag 31 januari 2016 11:12 schreef Deezertje het volgende:
Als single bij zo'n overduidelijke romcom zitten doe je jezelf wat aan, ook al is de film soms best vermakelijk
Ik zou ook heel graag een auto met 5 deuren hebben, ik zie ze overal, ik krijg niks achterin, heel naar. Dus ik spaar voor een 5deurs en loop niet continu te janken over andermans auto.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel hoorIk kom er ook voor die film, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook eens met iemand samen wil zitten of zo'n hele slechte romcom aan het kijken ben en ondertussen samen met iemand kan knuffelen, hand vasthouden etc. Als single bij zo'n overduidelijke romcom zitten doe je jezelf wat aan, ook al is de film soms best vermakelijk
Ik vind dat zelf rete-irritant, dat geknuffel en gedoe in een bioscoop. Wij doen dat ook nooit en een vriendje dat het in een grijs verleden wel probeerde, had ook echt pech. Ik wil de film zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben al mijn hele leven aan het sparen voor die leuke dame... oh wacht, een vrouw is een geen bezit zonder eigen wil/keuze als een auto of koffiemachine.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:15 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik zou ook heel graag een auto met 5 deuren hebben, ik zie ze overal, ik krijg niks achterin, heel naar. Dus ik spaar voor een 5deurs en loop niet continu te janken over andermans auto.
lees nu een paar dagen mee he, maar wat je echt moet doen is je pc afsluiten en de vele uren die je online doorbrengt steken in socialere dingen. Ik weet dat je hiermee niets gaat doen hoor, dus ik zeg 't ook maar eenmalig, maar tochquote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat gezeur komt nog ooit, heeft hij eindelijk een blonde vriendin, valt hij eigenlijk op brunettes, ziet hij overal jongens met brunettes aan de arm lopen....of iedereen met een kinderwagen terwijl ze zelf maar niet zwanger worden....of iedereen gaat op vakantie maar hij heeft geen geld daarvoor, gaan ze op bezoek bij die mensen met dat mooie vrijstaande boerderijtje terwijl ze zelf in een klein kutflatje wonen.......fuck lifequote:Op zondag 31 januari 2016 11:15 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik zou ook heel graag een auto met 5 deuren hebben, ik zie ze overal, ik krijg niks achterin, heel naar. Dus ik spaar voor een 5deurs en loop niet continu te janken over andermans auto.
Nee, je spaart niet. Je doet NIKS aan je eigen gedrag of je kijk op dingen. Mijn punt hierboven, als je iets graag wilt, die er wat aan, tot die tijd, niet zo janken.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben al mijn hele leven aan het sparen voor die leuke dame... oh wacht, een vrouw is een geen bezit zonder eigen wil/keuze als een auto of koffiemachine.
Was het maar fuck life zoals het jouwe in plaats fucked in the ass by life #nohommoquote:Op zondag 31 januari 2016 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gezeur komt nog ooit, heeft hij eindelijk een blonde vriendin, valt hij eigenlijk op brunettes, ziet hij overal jongens met brunettes aan de arm lopen....of iedereen met een kinderwagen terwijl ze zelf maar niet zwanger worden....of iedereen gaat op vakantie maar hij heeft geen geld daarvoor, gaan ze op bezoek bij die mensen met dat mooie vrijstaande boerderijtje terwijl ze zelf in een klein kutflatje wonen.......fuck life
Misschien wil je te graag? Maak je telkens heel verkeerde keuzes? Het kan heel pijnlijk zijn om je relatie te beëindigen, zelfs als het je eigen keus is. Van relatie naar relatie hoppen is niet direct iets waar je heel gelukkig van wordt, doorgaans.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat betekend indirect dat een relatie niet werkt en je steeds op zoek bent naar iets anders, tijd investeren e.d. maar je hebt toch elke keer de hoop/verliefdheid fase in 't begin en je kan je blijkbaar makkelijk binden met iemand?
Tja als je zo in het leven staat door jezelf constant aan anderen te spiegelen zal dat een levenslange handicap blijven tot je door krijgt dat je zelf moet gaan leven en gelukkig zijn met dat wat je hebt in plaats van de nadruk te leggen op wat een ander wel heeft, gewoon een beetje nuchter relativeren en de zon gaat vanzelf schijnenquote:Op zondag 31 januari 2016 11:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Was het maar fuck life zoals het jouwe in plaats fucked in the ass by life #nohommo
Jouw posts waarin je bepaalde mensen even allemaal over een kam scheert laat dat anders toch echt zo lijken. Met als meest gênante dieptepunt wel dat jij meent commentaar te moeten geven op mensen die ook moeite hebben met die ene te vinden, maar die er wel hard voor werken en wel iets met adviezen doen. Van zulk gedrag krijg ik de kriebels. Sowieso van het jezelf beter boeken dan anderen...quote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Denk je dat jij de enige bent die dat gevoel wel eens gehad heeft? Denk dat haast iedereen in z'n periodes als vrijgezel wel eens gedacht heeft "Shit, dat zou ik ook wel willen." Maar ja, dan gaan/gingen we weer door met ons leven want wat er niet is, dat is er nou eenmaal niet en een ander is sowieso niet verantwoordelijk voor jouw geluk.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel hoorIk kom er ook voor die film, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook eens met iemand samen wil zitten of zo'n hele slechte romcom aan het kijken ben en ondertussen samen met iemand kan knuffelen, hand vasthouden etc. Als single bij zo'n overduidelijke romcom zitten doe je jezelf wat aan, ook al is de film soms best vermakelijk
Welke mensen om je heen doel je dan op?quote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vandaag een bezoekje brengen aan opa en oma... (nee, ik kan er niks uithalen, behalve 60 jaar huwelijk wat ik niet meer ga redden, maar zolang ze nog leven is elke keer bezoeken mooi meegenomen...)quote:Op zondag 31 januari 2016 11:18 schreef Danny het volgende:
[..]
lees nu een paar dagen mee he, maar wat je echt moet doen is je pc afsluiten en de vele uren die je online doorbrengt steken in socialere dingen. Ik weet dat je hiermee niets gaat doen hoor, dus ik zeg 't ook maar eenmalig, maar toch
Niet om lullig te doen, maar ik denk dat Danny dat iets te standaard vindt.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vandaag een bezoekje brengen aan opa en oma... (nee, ik kan er niks uithalen, behalve 60 jaar huwelijk wat ik niet meer ga redden, maar zolang ze nog leven is elke keer bezoeken mooi meegenomen...)
Je maakt het jezelf wel heel moeilijk als je zelfs bij een bezoekje aan je opa en oma aan dat soort dingen denkt.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vandaag een bezoekje brengen aan opa en oma... (nee, ik kan er niks uithalen, behalve 60 jaar huwelijk wat ik niet meer ga redden, maar zolang ze nog leven is elke keer bezoeken mooi meegenomen...)
Wtf, kijk je nu zelfs al jaloers tegen je opa en oma aanquote:Op zondag 31 januari 2016 11:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
pff, ik was 28 toen ik knorretje leerde kennen. Nee, ik ga 60 jaar huwelijk mogelijk ook niet meer redden, maar ik heb gewoon een prachtgezin. Dan haal ik 60 jaar huwelijk niet. Zoveel mensen halen dat niet. Sleep ik er 30 jaar uit. Of 40. Big dealquote:Op zondag 31 januari 2016 11:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eh. Ik heb een relatie, maar ben 85% van de tijd gewoon alleen hoor. Maar de bioscoop ga ik vooral met vrienden en naar de schouwburg eigenlijk altijd in m'n eentje, omdat niemand die ik ken van dat soort moderne dans houdt. Boodschappen doe ik in m'n eentje, voor mezelf en mijn vriend gaat voornamelijk zonder mij op vakantie (ik ga minder vaak, maar ook zonder probleem zonder hem). Eten doe ik meestal ook alleen, of met vrienden.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van jouw relatie dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eh. Ik heb een relatie, maar ben 85% van de tijd gewoon alleen hoor. Maar de bioscoop ga ik vooral met vrienden en naar de schouwburg eigenlijk altijd in m'n eentje, omdat niemand die ik ken van dat soort moderne dans houdt. Boodschappen doe ik in m'n eentje, voor mezelf en mijn vriend gaat voornamelijk zonder mij op vakantie (ik ga minder vaak, maar ook zonder probleem zonder hem). Eten doe ik meestal ook alleen, of met vrienden.
Los van deze persoonlijke anekdote... Ik red me die 85% van de tijd prima. Nergens last van. Ik word nergens anders behandeld. Dat zit echt in je hoofd.
Je bent wel selectief hè, je negeert alle posts met een inhoud. Deze post heeft ook inhoud, maar de vraag die jij stelt, is niet de essentie van het verhaal.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van jouw relatie dan?
Hij is leuk en ik ben graag bij hem. Maar ik heb ook graag mijn eigen leven en dingen en daar past hij niet altijd tussen, dus we zien elkaar niet zo vaak. De meerwaarde is precies dat, meerwaarde. Mijn leven zonder hem: awsumsauce.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat denk jij dat een relatie hebben inhoudt?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zij de scriptie voor hem schrijft terwijl Deezer haar andere hand continu vast heeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat denk jij dat een relatie hebben inhoudt?
Gezamelijke facebookaccount, nooit meer ergens alleen heen (waarheen eigenlijk want niet naar vrienden), postnatale siamese tweeling ditdat. Gok ik zo.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zij de scriptie voor hem schrijft terwijl Deezer haar andere hand continu vast heeft.
Ik hoor het graag van Deezertjequote:Op zondag 31 januari 2016 13:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zij de scriptie voor hem schrijft terwijl Deezer haar andere hand continu vast heeft.
Het vormt een gezondere basis voor een relatie, maar is absoluut geen vereiste hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:53 schreef Fatoeman het volgende:
Hey deezertje, ik kan je een tip geven. Als je niet tevreden bent met jezelf, is er niemand die met je om wilt gaan. Je moet over het algemeen eerst van jezelf houden, voordat een ander van jou kan gaan houden.
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het vormt een gezondere basis voor een relatie, maar is absoluut geen vereiste hoor.
Perfect omschrevenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hij is leuk en ik ben graag bij hem. Maar ik heb ook graag mijn eigen leven en dingen en daar past hij niet altijd tussen, dus we zien elkaar niet zo vaak. De meerwaarde is precies dat, meerwaarde. Mijn leven zonder hem: awsumsauce.Mijn leven met hem: amazeballs.
![]()
Zit daar verschil in? Misschien wel, misschien niet. Never know enzo. Ik heb hem niet nodig, maar ik vind hem wel idioot geweldig en daarom ben ik bij hem. Bovendien weet ik dat hij altijd in me gelooft, zonder mijn twijfels af te doen als stom of onzeker. En dat geeft me soms net dat extra beetje zelfvertrouwen om toch iets te proberen waarvan ik zelf niet weet of me dat gaat lukken.
Als ik de koorddanser ben, is hij niet het touw, niet de stok, niet de schoenen, maar het vangnet. Dat net wat je vrijwel nooit nodig hebt maar wel alleen al meerwaarde heeft omdat het er is. Gewoon. Voor het geval je het toch nodig hebt. Ofzo.
Er is niemand die tegen jou zegt dat jij niet in je eentje in de bios mag of kan zitten, zelfde geldt voor het terras.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ik moet Deezertje wel gelijk geven dat de maatschappij voornamelijk gericht is op koppels. Het is sociaal gezien minder geaccepteerd om in je eentje op een terras of in de bioscoop te zitten. Ik kan als single ook wel eens balen dat ik in mijn eentje op een verjaardag kom en daar voor een groot deel koppels aanwezig zijn. Ik zie op Facebook ook al langzaam dat mensen van mijn leeftijd (begin 20) beginnen met trouwen of zwanger worden. Het is niet dat ik daar jaloers op ben, want ikzelf vind het daar nog veel te vroeg, maar het kan je wel wat onzeker maken.
Maar dat betekent niet dat zolang je geen relatie hebt je leven niets voorstelt en maar een beetje stil moet gaan zitten. Je kunt nu wel elke handeling gaan verdommen en je de hele tijd verschuilen achter het feit dat je geen relatie hebt, maar dan hou je jezelf écht voor de gek. Probeer ook een beetje de positieve kanten te zien van je vrijgezellenleven. Je kunt staan en gaan waar en wanneer je wilt, je hoeft met niemand rekening te houden.
Je zou het bijvoorbeeld ook kunnen omdraaien en vaststellen dat je pas een vriendin kunt krijgen wanneer je je leven beetje op orde hebt en je scriptie is afgerond. Iemand die niks doet met zijn leven is niet aantrekkelijk. Zal een vriendin je goed doen? Als het een leuk persoon is waarschijnlijk wel. Ik ken genoeg mensen die 180 graden zijn omgedraaid na het hebben van een eerste vriendin. Maar probeer dat dan als doel te stellen.
En ik vind eerlijk gezegd dat er door de mods ook eens een keuze gemaakt moet worden om die topics van je te sluiten. Je doet hier je verhaal, waar mensen de moeite doen om inhoudelijk te reageren en je negeert alles. Echt volkomen respectloos. Als je selectief gaat reageren moet je hier niet komen.
Ik zeg niet dat het verboden is, ik zeg dat zulke dingen worden beschouwd om met z'n tweeën/groepsverband te doen. Dat valt volgens mij moeilijk te ontkennen. Iemand die in zijn eentje aan een bar zit is een loser en iemand die daar met een vrouw zit heeft het gemaakt.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Er is niemand die tegen jou zegt dat jij niet in je eentje in de bios mag of kan zitten, zelfde geldt voor het terras.
Dit is nou typisch je zelf een excuus aanpraten om niets te moeten qua sociale activiteiten.
Dat zit dus echt in je eigen hoofd. Ik ga in m'n eentje naar festivals, de bioscoop, uit eten, de schouwburg... En ook vaak zat gewoon met vrienden, maar als die niet kunnen of willen, ga ik alleen. En ik ben echt niet bijzonder genoeg dat ik dan vervolgens iedereen opval hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het verboden is, ik zeg dat zulke dingen worden beschouwd om met z'n tweeën/groepsverband te doen. Dat valt volgens mij moeilijk te ontkennen. Iemand die in zijn eentje aan een bar zit is een loser en iemand die daar met een vrouw zit heeft het gemaakt.
Maar dat ligt misschien ook anders per persoon. Ik zou bijvoorbeeld ook niet zo snel in mijn eentje op stap gaan.
Ondanks dat je er gelijk in hebt, is het ook maar hoe je aan die bar zit.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het verboden is, ik zeg dat zulke dingen worden beschouwd om met z'n tweeën/groepsverband te doen. Dat valt volgens mij moeilijk te ontkennen. Iemand die in zijn eentje aan een bar zit is een loser en iemand die daar met een vrouw zit heeft het gemaakt.
Maar dat ligt misschien ook anders per persoon. Ik zou bijvoorbeeld ook niet zo snel in mijn eentje op stap gaan.
Ik heb nog nooit iemand een loser gevonden omdat hij iets alleen deed. Prima juist, tof als iemand geen ander persoon nodig heeft om lekker uit te gaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Alles wat je niet met een normale vriendschap kan/krijgt. Dus dat je zo gek op elkaar (!) bent dat je veel samen wilt zijn en intiem bent. Samen wonen, eventueel trouwen en kinderen. Alles wat die ene persoon bijzonder maakt dan een willekeurige vriend of vriendin uit je sociale kring. Liefde en leed delen dus. Boven een vriendschap uitstijgend.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat denk jij dat een relatie hebben inhoudt?
Waarom kies je dan alsnog voor de term relatie terwijl hij slechts 15% toevoegt? Wat maakt hem anders dan een andere vriend of vriendin van je sociale kring? Dat je met hem intiem wil zijn en meer deelt dan een andere vriend.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hij is leuk en ik ben graag bij hem. Maar ik heb ook graag mijn eigen leven en dingen en daar past hij niet altijd tussen, dus we zien elkaar niet zo vaak. De meerwaarde is precies dat, meerwaarde. Mijn leven zonder hem: awsumsauce.Mijn leven met hem: amazeballs.
![]()
Zit daar verschil in? Misschien wel, misschien niet. Never know enzo. Ik heb hem niet nodig, maar ik vind hem wel idioot geweldig en daarom ben ik bij hem. Bovendien weet ik dat hij altijd in me gelooft, zonder mijn twijfels af te doen als stom of onzeker. En dat geeft me soms net dat extra beetje zelfvertrouwen om toch iets te proberen waarvan ik zelf niet weet of me dat gaat lukken.
Als ik de koorddanser ben, is hij niet het touw, niet de stok, niet de schoenen, maar het vangnet. Dat net wat je vrijwel nooit nodig hebt maar wel alleen al meerwaarde heeft omdat het er is. Gewoon. Voor het geval je het toch nodig hebt. Ofzo.
Waarom is het dan perse tof als iemand geen ander persoon nodig heeft om uit te gaan?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:24 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand een loser gevonden omdat hij iets alleen deed. Prima juist, tof als iemand geen ander persoon nodig heeft om lekker uit te gaan.
Heb je wel eens een echte vriendschap gehad?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alles wat je niet met een normale vriendschap kan/krijgt. Dus dat je zo gek op elkaar (!) bent dat je veel samen wilt zijn en intiem bent. Samen wonen, eventueel trouwen en kinderen. Alles wat die ene persoon bijzonder maakt dan een willekeurige vriend of vriendin uit je sociale kring. Liefde en leed delen dus. Boven een vriendschap uitstijgend.
Misschien moet je eerst eens beginnen met een normaal gesprek hebben, dan vrienden maken en dan pas kijken of er iemand rondloopt die potentieel relatiemateriaal is. Een cursus sociale vaardigheden zou je iig goed doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alles wat je niet met een normale vriendschap kan/krijgt. Dus dat je zo gek op elkaar (!) bent dat je veel samen wilt zijn en intiem bent. Samen wonen, eventueel trouwen en kinderen. Alles wat die ene persoon bijzonder maakt dan een willekeurige vriend of vriendin uit je sociale kring. Liefde en leed delen dus. Boven een vriendschap uitstijgend.
Ik vind dat leuk en stoer en getuigen van een zekere sociale vaardigheid en zelfvertrouwen. Misschien omdat ik daar zelf wel moeite mee heb? Zoals gezegd ga ik regelmatig alleen lunchen en uit eten voor mijn werk, daar ben ik ondertussen aan gewend, maar om op zaterdagavond alleen een kroeg in te stappen, heb je wmb echt een stel kloten voor nodig.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom is het dan perse tof als iemand geen ander persoon nodig heeft om uit te gaan?
Ik blijf ook vooral de dingen doen die ik leuk vindt, waaronder bioscoopbezoek. Enkel bij de wat romantischere films heb ik dat gevoel hoor. Maar ook daar ga ik dus gewoon heen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:24 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand een loser gevonden omdat hij iets alleen deed. Prima juist, tof als iemand geen ander persoon nodig heeft om lekker uit te gaan.
Hoe ga jij kunnen bepalen of het meer is dan een normale vriendschap, als je niet weet wat een normale vriendschap is?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja de gehele basisschool maar die is op een niet leuke manier uitgegaan, kwam door zijn ouders.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een echte vriendschap gehad?
Omdat ik hem ongelooflijk sexy vind, seks met hem wil en graag 's ochtends vroeg door zijn haar kriebel en hem kusjes geef. En ik kan alles met hem bespreken, terwijl ik bij mijn vriendinnen soms niet alles kwijt kan (in totaal wel, maar niet alles bij dezelfde). Bovendien maak ik dus tijd voor hem, de meeste vriendinnen zie ik lang niet zo vaak als hem.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom kies je dan alsnog voor de term relatie terwijl hij slechts 15% toevoegt? Wat maakt hem anders dan een andere vriend of vriendin van je sociale kring? Dat je met hem intiem wil zijn en meer deelt dan een andere vriend.
Absoluut niet waar. Het hebben van een relatie heeft mij keihard gewezen op de eigen minpunten in mijn karakter en mij gedwongen daar aan te werken. Juist heel moeilijk soms. Je wordt echt niet automatisch leuker.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik blijf ook vooral de dingen doen die ik leuk vindt, waaronder bioscoopbezoek. Enkel bij de wat romantischere films heb ik dat gevoel hoor. Maar ook daar ga ik dus gewoon heen.
Dat je leven of jij als persoon met een relatie leuker wordt klopt wel. Gozer hier was altijd chagrijnig en zeikerig net als ik soms ben.. sinds enkele maanden heeft ie een Vriendin en vrijwel iedereen merkt op dat hij nog nooit zo aardig,behulpzaam e.d.geweest is. Het fleurt je wel op en je verandert blijkbaar positief of bent eerder geneigd je aan te passen.
Met vrienden duik je niet het bed in lijkt me, daar bespreek je vooral dingen mee zoals je relatie of interesses. Behalve FWB, maar daar heb ik de looks niet voor of niemand bied het aan...quote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe ga jij kunnen bepalen of het meer is dan een normale vriendschap, als je niet weet wat een normale vriendschap is?
Nooit dus..quote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja de gehele basisschool maar die is op een niet leuke manier uitgegaan, kwam door zijn ouders.
Dus op volwassen leeftijd nog nooit een vriendschap gehad? Begin daar nou eens mee. Laagdrempelig en iemand om mee te sparren.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja de gehele basisschool maar die is op een niet leuke manier uitgegaan, kwam door zijn ouders.
Dit, niets zo comfortabel als 'alleen' zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:40 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Absoluut niet waar. Het hebben van een relatie heeft mij keihard gewezen op de eigen minpunten in mijn karakter en mij gedwongen daar aan te werken. Juist heel moeilijk soms. Je wordt echt niet automatisch leuker.
Dan is dat bij hem ook het geval. Punt is dat iedereen nu vind dat hij zichtbaar leuker en blijer in zijn vel zit.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:40 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Absoluut niet waar. Het hebben van een relatie heeft mij keihard gewezen op de eigen minpunten in mijn karakter en mij gedwongen daar aan te werken. Juist heel moeilijk soms. Je wordt echt niet automatisch leuker.
Dit, en bij voorkeur nadat je (bijv, met een cursus) hebt geleerd hoe je iemand aanspreekt zodat diegene niet hard van je wegrent of je een creep vindt. Want ik heb eerder gelezen hoe je mensen wilde aanspreken en ik snap het wel als iemand dan hard wegrent ('is je rode haar echt rood?' dat soort dingen). En zorg dat er een aanleiding toe is, want zomaar persoonlijke vragen stellen werkt averechts kan ik je vertellen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Dus op volwassen leeftijd nog nooit een vriendschap gehad? Begin daar nou eens mee. Laagdrempelig en iemand om mee te sparren.
Heeft het niet eerder te maken met het ontbreken van een zekere sociale vaardigheid? Namelijk het hebben van vrienden. Als ik de keuze heb om naar de kroeg te gaan in mijn eentje of met een stel vrienden is de keuze snel gemaakt hoor. Ik vind dat 'independent' gedoe altijd een beetje overdreven. Voor sommige dingen heb je gewoon vrienden nodig.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:33 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk en stoer en getuigen van een zekere sociale vaardigheid en zelfvertrouwen. Misschien omdat ik daar zelf wel moeite mee heb? Zoals gezegd ga ik regelmatig alleen lunchen en uit eten voor mijn werk, daar ben ik ondertussen aan gewend, maar om op zaterdagavond alleen een kroeg in te stappen, heb je wmb echt een stel kloten voor nodig.
Geen echte nee, wel gewoon personen waar ik het goed mee kon vinden tijdens mijn studie maar niet echt buiten school wat mee heb afgesproken.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Dus op volwassen leeftijd nog nooit een vriendschap gehad? Begin daar nou eens mee. Laagdrempelig en iemand om mee te sparren.
Dat is bedoeld om juist onderscheidend over te komen of op een leuke of prikkelende manier een gesprek te starten.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit, en bij voorkeur nadat je (bijv, met een cursus) hebt geleerd hoe je iemand aanspreekt zodat diegene niet hard van je wegrent of je een creep vindt. Want ik heb eerder gelezen hoe je mensen wilde aanspreken en ik snap het wel als iemand dan hard wegrent ('is je rode haar echt rood?' dat soort dingen). En zorg dat er een aanleiding toe is, want zomaar persoonlijke vragen stellen werkt averechts kan ik je vertellen.
Jeetje, dat lijkt mij echt zwaar klote. Niet om je in de put te praten, maar ik snap wel waarom je dan alles zo zwart ziet.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen echte nee, wel gewoon personen waar ik het goed mee kon vinden tijdens mijn studie maar niet echt buiten school wat mee heb afgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |