abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159467501
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vast wel, maar die ken ik niet.
Van mijn opleiding/klas zijn ze volgens mij allemaal al klaar of werken niet op school eraan.

[..]

Jij hebt ook veel tijd om te FOK!ken blijkbaar.
Als je klasgenoten al klaar zijn dan is dat een goede reden om ook snel klaar te willen zijn.
Voor de rest: wat motorbloempje zegt. Ja ik post ook redelijk wat op FOK!, maar tussendoor zit ik gewoon aan de studie hoor. Zou jij ook eens moeten proberen.

Ga anders eens naar een scriptiebegeleidingsklas, dan blijf je gemotiveerd en heb je iets om naar uit te kijken. Bovendien ontmoet je andere studenten met het zelfde probleem.
pi_159467584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:33 schreef j1nxnl het volgende:
8 uur per dag == werk dus scriptie == GEEN social activiteit
8 uur per dag == slapen == GEEN social activiteit

De rest mag je besteden als vrije tijd en als jij in die vrije tijd aan je social skill wilt werken, SUPER, best, mag je zelf weten.

Bovenstaande schema telt voor 99% van de mensen, van hoe hun leven eruit ziet. Waarom vind jij dat je (nu al) bij die 1% behoort?
Vrije tijd is nu het enige wat mij op de been houdt... Juist geen tijd besteden aan dingen die toch niet vlotten, ontwikkelen wat je wél leuk vindt/kan.
pi_159467594
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:37 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Als je klasgenoten al klaar zijn dan is dat een goede reden om ook snel klaar te willen zijn.
Voor de rest: wat motorbloempje zegt. Ja ik post ook redelijk wat op FOK!, maar tussendoor zit ik gewoon aan de studie hoor. Zou jij ook eens moeten proberen.

Ga anders eens naar een scriptiebegeleidingsklas, dan blijf je gemotiveerd en heb je iets om naar uit te kijken. Bovendien ontmoet je andere studenten met het zelfde probleem.
Zo'n klas is er niet, al nagevraagd bij afstudeerbegeleider en decaan.
Daten/een relatie met iemand die in dezelfde fase zitten kan helpen. Weet je wat je allebei doormaakt, elkaar motiveren, samen aan de slag etc. Zie het om me heen veel gebeuren.
pi_159467633
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vrije tijd is nu het enige wat mij op de been houdt... Juist geen tijd besteden aan dingen die toch niet vlotten, ontwikkelen wat je wél leuk vindt/kan.
Als dat waar is dan zeg ik het ook nog maar eens een keertje, weet niet of het al gezegt is maar; Zoek eens profesionele hulp.
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:44:50 #55
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_159467695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zo'n klas is er niet, al nagevraagd bij afstudeerbegeleider en decaan.
Daten/een relatie met iemand die in dezelfde fase zitten kan helpen. Weet je wat je allebei doormaakt, elkaar motiveren, samen aan de slag etc. Zie het om me heen veel gebeuren.
Hou nou toch eens op over dat daten! Daar gaat het totaal niet over.
En als er niet zo'n klas is dan kan je toch iets opzetten? hebben jullie geen prikbord waar oproepjes op staan of een of ander interactief bord online voor studenten met oproepjes/hulpvragen enz?
pi_159467796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:44 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Hou nou toch eens op over dat daten! Daar gaat het totaal niet over.
En als er niet zo'n klas is dan kan je toch iets opzetten? hebben jullie geen prikbord waar oproepjes op staan of een of ander interactief bord online voor studenten met oproepjes/hulpvragen enz?
Waarom ophouden? Je moet toch nastreven wat je wilt? En waarschijnlijk zal ik dan ook inzien dat het niet echt bijdraagt aan mijn scriptie, maar wel aan mijn state of mind. Er is alleen een FB-groep voor heel de opleiding, maar als je aangeeft dat je samen wilt werken / motiveren kom je over als lulletje van de klas (en ex-klasgenoten weten dat je nog steeds niet klaar bent)
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:59:00 #57
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_159468084
Omdat er meer in het leven is dan daten en dat een vriendin echt niet al je problemen op gaat lossen
pi_159468332
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom ophouden? Je moet toch nastreven wat je wilt? En waarschijnlijk zal ik dan ook inzien dat het niet echt bijdraagt aan mijn scriptie, maar wel aan mijn state of mind. Er is alleen een FB-groep voor heel de opleiding, maar als je aangeeft dat je samen wilt werken / motiveren kom je over als lulletje van de klas (en ex-klasgenoten weten dat je nog steeds niet klaar bent)
Spreek deze woorden eens hard op uit. Hoor je jezelf?

Je zegt hard op dat je een hopeloos geval (lulletje) bent. Dus; "Get your finger out of your ass" en ga aan het werk!
pi_159468383
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:59 schreef gebakken-koekje het volgende:
Omdat er meer in het leven is dan daten en dat een vriendin echt niet al je problemen op gaat lossen
Weet ik ook. Aan de ene kant probeer ik me daar niet op te focussen, maar aan de andere kant kom ik overal happy people tegen, zeker op mijn leeftijd zijn veel mensen die samen lopen of praten in een relatie en als jij dat niet hebt heb je het gevoel wat te missen, wordt je ook deels aangepraat i know. En het kost mij dan heel veel moeite om alsnog te denken dat ik er vrienden mee kan worden als de persoon mij aardig lijkt of gewoon een praatje te maken.
pi_159468620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Weet ik ook. Aan de ene kant probeer ik me daar niet op te focussen, maar aan de andere kant kom ik overal happy people tegen, zeker op mijn leeftijd zijn veel mensen die samen lopen of praten in een relatie en als jij dat niet hebt heb je het gevoel wat te missen, wordt je ook deels aangepraat i know. En het kost mij dan heel veel moeite om alsnog te denken dat ik er vrienden mee kan worden als de persoon mij aardig lijkt of gewoon een praatje te maken.
Jezelf met anderen vergelijken is wel het domste wat je kan doen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_159468790
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Jezelf met anderen vergelijken is wel het domste wat je kan doen
Best wel een belangrijke levensles. Je kunt altijd wel ergens afgunstig op zijn namelijk.

Leef je eigen leven.
pi_159468812
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Best wel een belangrijke levensles. Je kunt altijd wel ergens afgunstig op zijn namelijk.

Leef je eigen leven.
Als je op anderen focust ben je niet met jezelf bezig.

Maar zoals gewoonlijk praten we hier tegen een muur.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_159468826
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Als je op anderen focust ben je niet met jezelf bezig.

Maar zoals gewoonlijk praten we hier tegen een muur.
Ja, maar ........
pi_159468855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje wat ik postte wel goed bekeken?
pi_159468914
Snap het nou eens: je scriptie heeft niets te maken met het wel of niet hebben van een sociaal leven! Ik ben aan het afstuderen en ik vind het ook lastig om er voor te gaan zitten en mijn motivatie is soms ook erg ver te zoeken. Maar mijn vrienden kunnen niets meer dan zeggen dat het wel goed komt en dat wanneer ik slaag we eens lekker een biertje gaan drinken. Zij gaan die scriptie niet voor mij schrijven en zij gaan mij ook niet bij mijn handje pakken om mij naar school te brengen en te patrouilleren of ik er wel effectief aan bezig ben. Die scriptie doe je voor jezelf en niet voor een ander. En als je het daar niet mee eens bent moet je maar gewoon stoppen met je studie en iets doen wat je wel leuk vindt.
pi_159469091
Deezertje, ik zou me erbij neerleggen dat je nooit een vriendin krijgt en als maagd gaat sterven, zonder mensen die je ooit zullen missen, een koud doelloos leven zonder liefde, eenzaam en alleen, met een gebroken hart en zelfs een huidier die je de wang toe keert terwijl jij wanhopig je laatste adem uitblaast :'(

Of je hebt er gewoon schijt aan en bent gelukkig met jezelf, vrienden of een vaste vriendin zullen je echt niet gelukkiger ineens maken, dat moet toch echt uit jezelf komen, get up and fight and have some lol in het leven :)

[ Bericht 0% gewijzigd door UitStraling op 28-01-2016 16:50:07 ]
pi_159470426
Ik had al zo'n vermoeden, die obsessie van het krijgen van een vriendin zit zo diep dat het ook zijn studieloopbaan beïnvloed. Waarom neemt deezer geen initiatief om vooruitgang te boeken? Ik zie hem al zeker een half jaar aangeven dat hij graag een vriendin wil, maar opzoek gaan en dames uitvragen wil hij geen moeite voor doen.

Snapt iemand het nog?
pi_159471484
quote:
18s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:35 schreef syndroom het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden, die obsessie van het krijgen van een vriendin zit zo diep dat het ook zijn studieloopbaan beïnvloed. Waarom neemt deezer geen initiatief om vooruitgang te boeken? Ik zie hem al zeker een half jaar aangeven dat hij graag een vriendin wil, maar opzoek gaan en dames uitvragen wil hij geen moeite voor doen.

Snapt iemand het nog?
Op zoek wel.. Ben er ook dagelijks uit om onder de mensen te komen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ze aanspreken zou dan wel handig zijn ja :P kan nu wel concluderen dat ze mij niet aanspreken, behalve voor de weg ofzo :')
pi_159471818
quote:
18s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:35 schreef syndroom het volgende:

Snapt iemand het nog?
Het is iets wat hij vooral zichzelf heeft aangepraat. Want waarom is het vinden van een vriendin juist nu zo belangrijk? Hij is aan de laatste fase van zijn studie bezig, hij kan het einde al ruiken. Als hij het al zo ver heeft kunnen schoppen waarom breekt het nu dan opeens op en kan hij niet meer functioneren totdat hij een vriendin gevonden heeft?
pi_159471918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:37 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het is iets wat hij vooral zichzelf heeft aangepraat. Want waarom is het vinden van een vriendin juist nu zo belangrijk? Hij is aan de laatste fase van zijn studie bezig, hij kan het einde al ruiken. Als hij het al zo ver heeft kunnen schoppen waarom breekt het nu dan opeens op en kan hij niet meer functioneren totdat hij een vriendin gevonden heeft?
Omdat hij dan zijn studententijd niet forever alone hoeft af te maken en niet alles verloren is gegaan.
pi_159472017
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat hij dan zijn studententijd niet forever alone hoeft af te maken en niet alles verloren is gegaan.
Veel mensen hebben aan het eind van hun studie wel een leuke relatie om daar op voort te bouwen en samen een nieuwe fase ingaan van het echte leven.
pi_159472044
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Veel mensen hebben aan het eind van hun studie wel een leuke relatie om daar op voort te bouwen en samen een nieuwe fase ingaan van het echte leven.
En veel mensen ook niet
pi_159472094
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En veel mensen ook niet
En veel mensen daarvan zal het ook niet lukken.. Dat wil ik voorkomen.
pi_159472095
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En veel ook niet. Ik kwam ook als vrijgezel van het mbo.
pi_159472122
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En veel mensen daarvan zal het ook niet lukken.. Dat wil ik voorkomen.
Bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')