Nee ik heb nog wat opdrachten liggen (geen toetsen)...quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:34 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je een groot deel al hebt gedaan dan vind ik het wel raar dat je hier al een jaar mee zit. Dan is het afmaken toch niet zo moeilijk? Ik neem aan dat de rest van je studie klaar is, dus juist nu heb je alle tijd voor je scriptie en kan je daarna op zoek naar een leuke baan (en iets voor jezelf, en heel misschien een relatie).
Hoe ga je dat doen dan als je werkt? Ga je dan twee uurtjes werken en vind je het dan wel genoeg? Denk niet dat je baas daar blij mee is eigenlijk. Beter kom je nu alvast in het ritme, dan is de overstap straks bij een baan niet zo groot.
Nietus, anders had het AL LANG gebeurt geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel want ik heb het grootste gedeelte al gedaan.
Fijn dat jij het weet!quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:47 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Nietus, anders had het AL LANG gebeurt geweest.
Wat verwacht je dan te horen hier?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Fijn dat jij het weet!Nee, onderliggende gedachten zoals hierboven al besproken helpen niet echt mee, je alleen voelen etc.
Eigenlijk geen idee. Hier kan ik gewoon schrijven wat ik denk/wil en lezen er mensen mee, mijn sociale uitlaatklep zeg maar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:04 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan te horen hier?
Ik denk dat je dit soort dingen beter met een psycholoog kunt bespreken. Dan heb je én een uitlaatklep én hulp.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Hier kan ik gewoon schrijven wat ik denk/wil en lezen er mensen mee, mijn sociale uitlaatklep zeg maar.
Ik zit er elke dag aan, maar zonder woorden geen scriptie helaas. Mondeling zou ik allang slagen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:10 schreef DoubleDip het volgende:
Lief Dagboek....
Misschien moet je gewoon wat vaker een ban krijgen, blijkbaar helpt dat wel om je aan de scriptie te krijgen.
Wat doe je dan? Een beetje achter je pc zitten, schrijven in je FOK!-dagboek over hoe kut je leven is, en verder...?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zit er elke dag aan, maar zonder woorden geen scriptie helaas. Mondeling zou ik allang slagen.
Nadenken over van alles en nog wat niet helpt etc.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:14 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Een beetje achter je pc zitten, schrijven in je FOK!-dagboek over hoe kut je leven is, en verder...?
Ben je al bij de psycholoog geweest?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nadenken over van alles en nog wat niet helpt etc.
Ok. Dus advies niet gewenst? Met welk advies heb je iets gedaan tot nu toe?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Hier kan ik gewoon schrijven wat ik denk/wil en lezen er mensen mee, mijn sociale uitlaatklep zeg maar.
Naar die filmpjes kijken. En dat leert mij dat ik te 'perfect' wil overkomen om maar sociaal geaccepteerd te worden en dat dus niet werktquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:19 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ok. Dus advies niet gewenst? Met welk advies heb je iets gedaan tot nu toe?
Wat wel werkt is aan je scriptie werken...quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Naar die filmpjes kijken. En dat leert mij dat ik te 'perfect' wil overkomen om maar sociaal geaccepteerd te worden en dat dus niet werkt
quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Fijn dat jij het weet!Nee, onderliggende gedachten zoals hierboven al besproken helpen niet echt mee, je alleen voelen etc.
Niet op korte termijn, want niemand spreekt mij aan omdat ik zo 'druk' ben..quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:22 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wat wel werkt is aan je scriptie werken...
Je scriptie heeft dan ook geen flikker te maken met je sociale leven. Die moet je er gewoon even doorheen rammen, en daarna kun je je op andere dingen concentreren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet op korte termijn, want niemand spreekt mij aan omdat ik zo 'druk' ben..
Nee, maar dat wil ik juist wel hebben toch? Ik ga er nu al vaak op uit 's avonds om niet alleen thuis te zitten... en aan mijn scriptie werk ik ook niet thuis want dat kan ik niet én ontmoet ik geen mensen (vertrouwde omgeving).quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je scriptie heeft dan ook geen flikker te maken met je sociale leven.
Vast wel, maar die ken ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
Kan ik niet, wil ik niet, doe ik niet, zo kom je er echt wel hoor!
Zijn er geen andere mensen die ook aan hun scriptie werken waarmee je samen kan studeren?
Jij hebt ook veel tijd om te FOK!ken blijkbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Daarom moet je NU even doorbijten en die scriptie afmaken.
God hemel, ik ben een proefschrift aan het schrijven. De komende 9 maanden zijn kluizenaartje spelen hoor. Maar daarna gaat er (weer) een wereld voor me open.
Ik krijg m'n werk af. Jij niet. Stop eens met het kijken naar anderen en kijk naar jezelf.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vast wel, maar die ken ik niet.
Van mijn opleiding/klas zijn ze volgens mij allemaal al klaar of werken niet op school eraan.
[..]
Jij hebt ook veel tijd om te FOK!ken blijkbaar.
Dan vraag je dat toch gewoon na? Misschien zijn er groepen die samen studeren, mensen die ook moeite hebben met doorpakken, kan je elkaar motiveren en heb je ook die stok achter de deurquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vast wel, maar die ken ik niet.
Van mijn opleiding/klas zijn ze volgens mij allemaal al klaar of werken niet op school eraan.
[..]
Jij hebt ook veel tijd om te FOK!ken blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |