Ik zie een zelfverzekerde lekkere gozer hier niet op FOK! posten eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:35 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
ach hou toch op er zijn ook gewoon mensen geweest die je het hebben aangeboden die geen sociale problemen hebben
Ik denk gewoon ergens in het openbaar een drankje doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef Bananenpap het volgende:
Maar Deezertje, ik begreep dat je binnenkort een date hebt. Dat is toch leuk? Hoe ga je het aanpakken?
20-30 is meer jouw leeftijd. Maar goed, ik ben 26. Baal als een stekker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Totdat er een 'vrouw' wil afspreken en het blijkt een man te zijn in het echt...
Maar als er iemand (rond mijn leeftijd 18-25) vanavond in de buurt van 026 is...? Om 22u kunnen we een filmpje kijken.
Maar hoe stel je jezelf op? Het is nu een paar keer niet gelukt, dus ik neem aan dat je sommige dingen wel anders aan gaat pakken. Of hoop je nog altijd iemand te treffen die je neemt voor wie je bent?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik denk gewoon ergens in het openbaar een drankje doen?Als het klikt bij een volgende date samen koken, film, shoppen etc.
lol... maar ik heb het gevoel al achter te lopen dus ouder liever niet op vrouwelijk gebied. Jij bent toch ook voorzien?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:40 schreef sibella2 het volgende:
[..]
20-30 is meer jouw leeftijd. Maar goed, ik ben 26. Baal als een stekker.
Dit soort trollposts helpen Deezertje ook niet echt he.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:08 schreef krulbrullie het volgende:
Zelfs een deel van deze lieden hebben het al gedaan:
http://www.refdag.nl/kerk(...)et_huwelijk_1_719662
Nog even de relevantie van dit topic onderschreven:
http://www.rug.nl/news/2011/02/029_eggens
Bij de mannen wordt hun lichaamsbeeld er na een eerste seksuele ervaring beter op, hoewel dit daarna afneemt:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-op-zelfbeeld.dhtml
Dit voordeel is ook aan mij voorbij gegaan, anders had ik ipv achten gewoon negens gehaald:
http://www.nu.nl/wetensch(...)tert-prestaties.html
De studies waar een paar van deze nieuwsberichten op zijn gebaseerd, kan ik niet terugvinden aangezien die niet exact vermeld staan. En ook al zou ik ze vinden, dan zijn ze mogelijk alleen toegankelijk voor studenten van een universiteit.
Maar het komt erop neer dat in mijn geval een licht getinte vriendin met donker haar en donkerkleurige ogen zou hebben betekend dat ik op mijn 22e een PhD aan MIT of Harvard was begonnen. In werkelijkheid begin ik als 25-jarige maagd misschien aan een PhD aan Wageningen of Utrecht, daargelaten dat dit ook uitstekende universiteiten zijn. Maar ik veronderstel dat dit het verschil is tussen een eenzame maagd en een echte man.
Ik dacht dat het over een film ging? Niet een hete sexpartij.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
lol... maar ik heb het gevoel al achter te lopen dus ouder liever niet op vrouwelijk gebied. Jij bent toch ook voorzien?
Antwoord is jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar hoe stel je jezelf op? Het is nu een paar keer niet gelukt, dus ik neem aan dat je sommige dingen wel anders aan gaat pakken. Of hoop je nog altijd iemand te treffen die je neemt voor wie je bent?
Helaas is hij geen troll.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Dit soort trollposts helpen Deezertje ook niet echt he.Dat soort onderzoek is leuk voor de media, maar hem aanpraten dat een vriendin al zijn scriptie problemen oplost heeft geen enkele zin.
Gewoon mezelf zijn... meer kan je niet doen? Liegen helpt echt niet, ze moeten me nu accepteren zoals ik ben, dus nog thuiswonend en zonder rijbewijs bijvoorbeeld. Zorgen dat ik boven iemand uitstijg waar je goed mee kunt praten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar hoe stel je jezelf op? Het is nu een paar keer niet gelukt, dus ik neem aan dat je sommige dingen wel anders aan gaat pakken. Of hoop je nog altijd iemand te treffen die je neemt voor wie je bent?
Haha klopt, sorry!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over een film ging? Niet een hete sexpartij.
Oh?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon mezelf zijn... meer kan je niet doen? Liegen helpt echt niet, ze moeten me nu accepteren zoals ik ben, dus nog thuiswonend en zonder rijbewijs bijvoorbeeld. Zorgen dat ik boven iemand uitstijg waar je goed mee kunt praten bijvoorbeeld.
Cinemec sucktquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Kevin24 het volgende:
Helaas mij iets te ver weg ( Edenaar hier) kon wel wat gezelschap gebruiken vanavond.
Maar laten we eerlijk zijn, je accepteert jezelf niet eens... Hoe kun je dan verwachten dat een ander dat wel doet?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon mezelf zijn... meer kan je niet doen? Liegen helpt echt niet, ze moeten me nu accepteren zoals ik ben, dus nog thuiswonend en zonder rijbewijs bijvoorbeeld. Zorgen dat ik boven iemand uitstijg waar je goed mee kunt praten bijvoorbeeld.
Hij wil geen vrienden, geen sociale contacten, maar wel een vriendin krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar zo ga je toch wel een relatie aan, jezelf niet kunnen zijn bij je partner is funest? Dingen die beter kunnen zoals op mezelf en rijbewijs komen dan wel hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh?
Als het ze niet bevalt heb jij pech hoor, je hebt nergens recht op.
Als dat het enige is wel. Jij hebt zoveel andere dingen nog die beter kunnen en moeten voor een relatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar zo ga je toch wel een relatie aan, jezelf niet kunnen zijn bij je partner is funest? Dingen die beter kunnen zoals op mezelf en rijbewijs komen dan wel hoor.
Mezelf is zeer dynamisch. Op een eerste date zal ik niet mijn chagrijnige cynische zelf zijn hoor. Terwijl mijn partner er prima mee kan leven dat ik soms zo ben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar zo ga je toch wel een relatie aan, jezelf niet kunnen zijn bij je partner is funest? Dingen die beter kunnen zoals op mezelf en rijbewijs komen dan wel hoor.
Zoals? Sommige zaken/beelden verdwijnen alleen als je 't hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als dat het enige is wel. Jij hebt zoveel andere dingen nog die beter kunnen en moeten voor een relatie.
Ik heb mijn conclusie al (ja, die klopt):P nu nog de verbindingen ertussen schrijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:55 schreef Ludachrist het volgende:
Hoeveel uur heb je aan je scriptie gewerkt vandaag, Deezer?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb mijn conclusie al (ja, die klopt):P nu nog de verbindingen ertussen schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |