Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Al die teleurstellingen al jarenlang maken wel één groot liefdesverdriet onderhand of je niet makkelijk open te stellen 'want het zal toch wel weer mislukken'
Nou, nee. Want het was helemaal niet gezegd dat zij wel een relatie met jou wilde.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dates gehad die echt tegenvielen qua hoe ze in het echt was dus heb ik zelf niks meer ondernomen ja. Dus afgekapt tijdens daten telt dan als nee zeggen.
Gaat niet over niks meer horen, maar al die tijd dat je kwijt bent en er niks van komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:14 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Fijn dat je in een relatie wel realiteitszin hebt. Is toch vooruitgang. Ik hoop voor je dat je nooit liefdesverdriet krijgt, want dat is wel even iets anders dan je tinderdate die niet terugappt.
Geen idee, maar ik kap dus zelf ook af. Want er zat er wel een tussen die wel in was voor klooien, maar dat wil ik mijzelf en haar niet aandoen, dus zo respectvol ben ik wel om 't af te kappen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, nee. Want het was helemaal niet gezegd dat zij wel een relatie met jou wilde.
Jij bent mijn type niet, dus stel (!!!!) als jij een relatie zou willen zou ik je ook afkappen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef broccoli. het volgende:
Deezertje doet er heel makkelijk over.
Je hebt een FWB laten lopen?!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kap dus zelf ook af. Want er zat er wel een tussen die wel in was voor klooien, maar dat wil ik mijzelf en haar niet aandoen, dus zo respectvol ben ik wel om 't af te kappen.
Op basis van deze hele pagina stel ik dat je er makkelijk over denkt. Niet alleen die post.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij bent mijn type niet, dus stel (!!!!) als jij een relatie zou willen zou ik je ook afkappen.
Luister vooral niet naar mij en alle anderen maar mocht je ooit een relatie krijgen en het daaropvolgende liefdesverdriet, die hier dan nog eens een post.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gaat niet over niks meer horen, maar al die tijd dat je kwijt bent en er niks van komt.
Broccoli, ben je 25+ of heb je gek haar?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij bent mijn type niet, dus stel (!!!!) als jij een relatie zou willen zou ik je ook afkappen.
Ik heb hem al gemeet maar ik ben te alternatief.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:20 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Broccoli, ben je 25+ of heb je gek haar?
Ik heb ooit eens een half jaar gedatet en toen zijn 't uitmaakte was dat niet leuk.. en om haar nu met een nieuwe happy te zien ook niet.. maar goed ik leef nog...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:19 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Luister vooral niet naar mij en alle anderen maar mocht je ooit een relatie krijgen en het daaropvolgende liefdesverdriet, die hier dan nog eens een post.
Laat maar. Je snapt er echt geen hol van.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een half jaar gedatet en toen zijn 't uitmaakte was dat niet leuk.. en om haar nu met een nieuwe happy te zien ook niet.. maar goed ik leef nog...
+1quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Heb jij dat gedaan, syndroom?
Ik moet zeggen, je acties zijn niet allemaal even handig, maar ik krijg wel het idee dat je echt wel stappen onderneemt. Dat vind ik een stuk positiever dan al dat gezever zonder actie van Deezer.
Ik heb hem verschillende keren benaderd maar het is moeilijk om contact met hem te leggen. Hij heeft in het verleden al meerdere keren van verschillende mensen (waaronder ik) uitnodigingen gehad, mannen negeert hij maar als het vrouwen zijn wil hij gelijk afspreken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Heb jij dat gedaan, syndroom?
Ik moet zeggen, je acties zijn niet allemaal even handig, maar ik krijg wel het idee dat je echt wel stappen onderneemt. Dat vind ik een stuk positiever dan al dat gezever zonder actie van Deezer.
ach hou toch op er zijn ook gewoon mensen geweest die je het hebben aangeboden die geen sociale problemen hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Twee onhandige gozers samen op pad...
Totdat er een 'vrouw' wil afspreken en het blijkt een man te zijn in het echt...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb hem verschillende keren benaderd maar het is moeilijk om contact met hem te leggen. Hij heeft in het verleden al meerdere keren van verschillende mensen (waaronder ik) uitnodigingen gehad, mannen negeert hij maar als het vrouwen zijn wil hij gelijk afspreken.
Nou en. Je bent zo'n verschrikkelijke oppervlakkige narcist. Je wil alleen op stap als jij er METEEN beter van wilt worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Twee onhandige gozers samen op pad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |