abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159491777
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kortdurige relatie verwacht ik eerlijk gezegd ook, maar dat is toch al beter dan niets? Samen even het gevoel hebben dat de wereld weer een beetje mooier is geworden? :)
En wanneer die kortstondige relatie eindigt? Denk je dat je je dan beter voelt?
pi_159491810
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:53 schreef sibella2 het volgende:

[..]

En wanneer die kortstondige relatie eindigt? Denk je dat je je dan beter voelt?
Dan weet je dat je nog in de markt ligt, er toe doet, meer ervaring/zelfvertrouwen etc.
En wat je niet in een relatie zoekt of juist wel, waar je aan moet werken etc.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 13:55:31 #128
5428 crew  miss_sly
pi_159491837
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kortdurige relatie verwacht ik eerlijk gezegd ook, maar dat is toch al beter dan niets? Samen even het gevoel hebben dat de wereld weer een beetje mooier is geworden? :)
Dat gevoel ga jij niet krijgen, want jij bent namelijk alleen op zoek naar een relatie. Niet naar dat ene meisje waar je vlinders van in je buik krijgt, die voor jou heel bijzonder is en waardoor de zon een beetje meer gaat schijnen.

Jij wil een meisje, welk dan ook, zodat je een relatie hebt.
Dat gaat je niet dat gevoel opleveren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159491909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan weet je dat je nog in de markt ligt, er toe doet, meer ervaring/zelfvertrouwen etc.
Neeeeeee. Als jij straks na twee weken en twee keer seks gedumpt wordt, dan is je zelfvertrouwen nog lager en nog meer smoesjes om je scriptie niet af te ronden.

Liefdesverdriet is zelfs voor de mensen met zelfvertrouwen een bitch, laat staan voor degenen zonder.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:58:21 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159491930
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat ligt eraan waar ze op afknapt. Het kan je zelfvertrouwen ook een flinke deuk geven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159491993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat gevoel ga jij niet krijgen, want jij bent namelijk alleen op zoek naar een relatie. Niet naar dat ene meisje waar je vlinders van in je buik krijgt, die voor jou heel bijzonder is en waardoor de zon een beetje meer gaat schijnen.

Jij wil een meisje, welk dan ook, zodat je een relatie hebt.
Dat gaat je niet dat gevoel opleveren.
Niet waar, anders zou ik allang bezet zijn toch. Altijd nog wanhoperige meisjes te vinden die te dom zijn om te poepen bij wijze van spreken (die gevoelig zijn voor loverboys, daddy issues hebben etc.)
pi_159492034
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:57 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Neeeeeee. Als jij straks na twee weken en twee keer seks gedumpt wordt, dan is je zelfvertrouwen nog lager en nog meer smoesjes om je scriptie niet af te ronden.

Liefdesverdriet is zelfs voor de mensen met zelfvertrouwen een bitch, laat staan voor degenen zonder.
Dan heb je iig 2 keer seks gehad... ;) Ik ga voor mijn gevoel juist harder werken omdat ik diegene niet wil teleurstellen. Mezelf stel ik toch al steeds teleur dus een dag langer aan de scriptie tja.. tel maar weer op :P
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:03:37 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159492090
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet waar, anders zou ik allang bezet zijn toch. Altijd nog wanhoperige meisjes te vinden die te dom zijn om te poepen bij wijze van spreken (die gevoelig zijn voor loverboys, daddy issues hebben etc.)
Je score is nog altijd nul. Kun je jezelf wel voorhouden dat je voor een bepaalde categorie meisjes gaat, maar dat zegt dan ook nul komma nul.
pi_159492130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan heb je iig 2 keer seks gehad... ;) Ik ga voor mijn gevoel juist harder werken omdat ik diegene niet wil teleurstellen. Mezelf stel ik toch al steeds teleur dus een dag langer aan de scriptie tja.. tel maar weer op :P
Okee , iets duidelijker. Je komt nu een leuk meisje tegen. 2 leuke dagen samen, twee keer seks, vervolgens zegt ze: "Ik wil je niet meer zien, je bent claimerig, ongemotiveerd en de sex is beroerd." Denk je dat je dan sneller je scriptie af hebt dan in het huidige tempo?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:05:43 #135
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_159492143
waarom reageer je trouwens niet op het andere topic? daar vragen mensen je iets
pi_159492146
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je score is nog altijd nul. Kun je jezelf wel voorhouden dat je voor een bepaalde categorie meisjes gaat, maar dat zegt dan ook nul komma nul.
Maar hoe belanden sommige mensen dan in een (foute) relatie zonder 't te weten of moeite te doen? Zij zegt dat ik ELK meisje aanneem, maar ik heb toch ook een bepaalde voorkeur hoor, en da's echt niet alleen qua uiterlijk maar ook qua niveau.
pi_159492169
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Okee , iets duidelijker. Je komt nu een leuk meisje tegen. 2 leuke dagen samen, twee keer seks, vervolgens zegt ze: "Ik wil je niet meer zien, je bent claimerig, ongemotiveerd en de sex is beroerd." Denk je dat je dan sneller je scriptie af hebt dan in het huidige tempo?
Dan ga je er al vanuit dat het meisje gelijk seks wilt. Dat is mij nog nooit overkomen... :P dus alleen daarom al niet zo teleurgesteld denk ik. En 2 dagen op al maanden vertraging kom ik wel overheen hoor.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:07:25 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159492187
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar hoe belanden sommige mensen dan in een (foute) relatie zonder 't te weten of moeite te doen? Zij zegt dat ik ELK meisje aanneem, maar ik heb toch ook een bepaalde voorkeur hoor, en da's echt niet alleen qua uiterlijk maar ook qua niveau.
Jij gaat een meisje nemen dat je kunt krijgen. Dat is niet per definitie succes gegarandeerd.
pi_159492258
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij gaat een meisje nemen dat je kunt krijgen. Dat is niet per definitie succes gegarandeerd.
Voor elke relatie zijn toch 2 mensen nodig? Als ik volgende week verder wil met mijn date maar haar valt 't tegen...tja dan ben je klaar. Ik zeg echt niet tegen iedereen ja omdat ze met mij een relatie wilt. Dan maak ik er desnoods een FWB van
pi_159492279
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan ga je er al vanuit dat het meisje gelijk seks wilt. Dat is mij nog nooit overkomen... :P dus alleen daarom al niet zo teleurgesteld denk ik. En 2 dagen op al maanden vertraging kom ik wel overheen hoor.
Ben je nou zo dom of doe je zo dom? Denk je dat je in staat bent om liefdesverdriet te hebben? Denk je dat je tijdens liefdesverdriet goed aan je scriptie kan werken?
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 14:10:52 #141
5428 crew  miss_sly
pi_159492291
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, je neemt niet elk meisje aan, want er is geen meisje dat wil! Ongeacht je voorkeur.
Zodra er één meisje is dat lichtelijk aangeeft te willen, ga je ervoor, daarvan ben ik overtuigd. Ongeacht wat voor type het is. En dus ga je niet die vlinders en 'we kunnen de hele wereld aan samen' ervaren.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:11:04 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159492294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor elke relatie zijn toch 2 mensen nodig? Als ik volgende week verder wil met mijn date maar haar valt 't tegen...tja dan ben je klaar. Ik zeg echt niet tegen iedereen ja omdat ze met mij een relatie wilt. Dan maak ik er desnoods een FWB van
Heb je al eens nee gezegd?
pi_159492326
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:10 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of doe je zo dom? Denk je dat je in staat bent om liefdesverdriet te hebben? Denk je dat je tijdens liefdesverdriet goed aan je scriptie kan werken?
Ik heb vrijwel iedere dag liefdesverdriet als ik weer dagenlang lul met iemand op de app en tinder en er uiteindelijk geen date komt of geen real life klik. Liefdesverdriet is niet echt natuurlijk, maar wel flinke teleurstelling. Je moet ook reeel blijven: na 2 dagen iemand kennen verwacht ik echt geen blijvertje van een relatie in huis te hebben.
pi_159492364
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, je neemt niet elk meisje aan, want er is geen meisje dat wil! Ongeacht je voorkeur.
Zodra er één meisje is dat lichtelijk aangeeft te willen, ga je ervoor, daarvan ben ik overtuigd. Ongeacht wat voor type het is. En dus ga je niet die vlinders en 'we kunnen de hele wereld aan samen' ervaren.
Hier ben ik het zo niet mee eens. Als iemand mijn type niet is wordt het niks, hooguit een FWB maar dan zoek ik dus verder ondertussen.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 14:14:00 #145
5428 crew  miss_sly
pi_159492380
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb vrijwel iedere dag liefdesverdriet als ik weer dagenlang lul met iemand op de app en tinder en er uiteindelijk geen date komt of geen real life klik. Liefdesverdriet is niet echt natuurlijk, maar wel flinke teleurstelling. Je moet ook reeel blijven: na 2 dagen iemand kennen verwacht ik echt geen blijvertje van een relatie in huis te hebben.
Een teleurstelling is een wereld van verschil met liefdesverdriet.
pi_159492385
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Fijn dat je in een relatie wel realiteitszin hebt. Is toch vooruitgang. Ik hoop voor je dat je nooit liefdesverdriet krijgt, want dat is wel even iets anders dan je tinderdate die niet terugappt.
pi_159492387
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je al eens nee gezegd?
Ik heb wel eens dates gehad die echt tegenvielen qua hoe ze in het echt was dus heb ik zelf niks meer ondernomen ja. Dus afgekapt tijdens daten telt dan als nee zeggen.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 14:14:26 #148
5428 crew  miss_sly
pi_159492390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hier ben ik het zo niet mee eens. Als iemand mijn type niet is wordt het niks, hooguit een FWB maar dan zoek ik dus verder ondertussen.
Tuurlijk, zoals je al heel lang zoekt.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:14:41 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159492396
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor een FWB moet je wel erg leuk zijn.
pi_159492409
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een teleurstelling is een wereld van verschil met liefdesverdriet.
Al die teleurstellingen al jarenlang maken wel één groot liefdesverdriet onderhand of je niet makkelijk open te stellen 'want het zal toch wel weer mislukken'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')