abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159472129
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Deezertje het volgende:
En veel mensen daarvan zal het ook niet lukken.
Ik ken niemand die zo autistisch/eigenwijs is als jij. Ik denk dat jij tot die kleine groep hoort/zal horen.
pi_159472242
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

En veel ook niet. Ik kwam ook als vrijgezel van het mbo.
Volgens de verhalen doet iedereen het daar met elkaar? :P
pi_159472254
quote:

[..]

En veel mensen daarvan zal het ook niet lukken.. Dat wil ik voorkomen.
Je bent nu gewoon een beetje zielig aan het doen, dus daar ga ik niet op reageren.

Even concreet, voordat we weer met z'n allen in de aanval gaan. Je hebt nu al in zo'n vijf verschillende topics gelezen wat mensen van je vinden en je hebt ook honderden tips gekregen om het anders aan te pakken. Heb je nu zelf eigenlijk een idee hoe je het gaat aanpakken? Want ik ga er vanuit dat je het toch met mij eens ben dat er in ieder geval iets moet veranderen. Wat is nu je volgende stap?
pi_159472310
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee.
Ik had overigens wel een vriend die ook op de opleiding zat, maar dat is uitgegaan aan het begin van het laatste jaar. Dus dat is ook de heilige graal niet.
pi_159472454
quote:

[..]

Bent toch niet aan het uitstellen tot je een vriendin hebt ? Het gebeurd inderdaad een hoop, op de werkvloer ook. Helaas ben ik ook altijd maar een toeschouwer hoor, zelfs een simpele 'vriendschap' opbouwen daar me te hoog gegrepen. Na 7 jaar op de werkvloer nog steeds niet uitgenodigd in de whatsapp groep of mee gevraagd of ik een x mee ga stappen ofzo. Het is zoals het is en doe nu gewoon me eigen ding en sta daardoor wat steviger in me schoenen, alhoewel het soms wel gewoon botweg gezegd klote is.

Focus je aub gewoon op jezelf en niet zoveel op andere, heb geleerd dat je dan stukken beter in je vel komt te zitten en je op een dag misschien wel tegen de ware aan loopt (of niet zoals ik).

Over een tijdje heb je toch een date? Focus je daarop man en ga elke dag gewoon met een blije gedachte aan je opdrachten beginnen.
pi_159472596
quote:

[..]

Gozer, je praat jezelf helemaal de put in met je kronkels.
pi_159472653
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:03 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Bent toch niet aan het uitstellen tot je een vriendin hebt ? Het gebeurd inderdaad een hoop, op de werkvloer ook. Helaas ben ik ook altijd maar een toeschouwer hoor, zelfs een simpele 'vriendschap' opbouwen daar me te hoog gegrepen. Na 7 jaar op de werkvloer nog steeds niet uitgenodigd in de whatsapp groep of mee gevraagd of ik een x mee ga stappen ofzo. Het is zoals het is en doe nu gewoon me eigen ding en sta daardoor wat steviger in me schoenen, alhoewel het soms wel gewoon botweg gezegd klote is.

Focus je aub gewoon op jezelf en niet zoveel op andere, heb geleerd dat je dan stukken beter in je vel komt te zitten en je op een dag misschien wel tegen de ware aan loopt (of niet zoals ik).

Over een tijdje heb je toch een date? Focus je daarop man en ga elke dag gewoon met een blije gedachte aan je opdrachten beginnen.
Thanks. Jij kan zelf toch ook vragen of je in de groep mag? Nu denken ze misschien dat je niet wilt.
pi_159472665
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Nee.
Ik had overigens wel een vriend die ook op de opleiding zat, maar dat is uitgegaan aan het begin van het laatste jaar. Dus dat is ook de heilige graal niet.
Loop je iig al voor op mij :P
pi_159472752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Even concreet, voordat we weer met z'n allen in de aanval gaan. Je hebt nu al in zo'n vijf verschillende topics gelezen wat mensen van je vinden en je hebt ook honderden tips gekregen om het anders aan te pakken. Heb je nu zelf eigenlijk een idee hoe je het gaat aanpakken? Want ik ga er vanuit dat je het toch met mij eens ben dat er in ieder geval iets moet veranderen. Wat is nu je volgende stap?
pi_159472778
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op zoek wel.. Ben er ook dagelijks uit om onder de mensen te komen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ze aanspreken zou dan wel handig zijn ja :P kan nu wel concluderen dat ze mij niet aanspreken, behalve voor de weg ofzo :')
Neem dan zelf een keer het initiatief ipv altijd maar af te wachten. Tip: wees aardig en ga niet van die domme/offensive opmerkingen maken als 'Is je haar wel echt rood?' en begin ook niet met 'Wil je met me daten?' Als jij niks doet gebeurt er ook niks, dat geldt trouwens ook voor je scriptie.
pi_159472799
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:16 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Toch maar die scriptie en een leuke date volgende week als het goed is
pi_159472836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En veel mensen ook niet
En dit ook. Zelfs als ze wel een relatie hebben wil dat niet zeggen dat die eeuwig duurt. Ik heb bij de mensen die ik via mijn studie/vereniging tegenkwam aardig wat relaties zien aangaan en net zo hard weer zien uitgaan. Is echt geen garantie voor een lang en gelukkig leven. En aardig wat mensen zijn ook nog single als ze afstuderen hoor. Is ook helemaal niks raars aan.
pi_159472844
De dienstplicht had de varkentje wel gewassen.

Wat een eigewijze drol ben je, bah!

Paar goede klappen op je schterhoofd moet je krijgen van je pa. Je bent alleen een asntal tiental jaren te laat geboren.
pi_159473108
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Loop je iig al voor op mij :P
Geen idee wat daar de meerwaarde van is. Het heeft in elk geval niks voor m'n schoolwerk gedaan. Ik heb zelf m'n diploma moeten halen en hij ook.
pi_159473298
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op hbo/WO veel meer juist. :P
pi_159473826
quote:

[..]

Als je het echt had willen voorkomen, had je inmiddels wel wat gedaan met de tips in de verschillende topics.

Maar goed, om er nog maar eens een tip tegenaan te gooien: Je krijgt géén relatie in 2016. Stel je daar op in. Maak je studie af, regel een baan, ga op jezelf. Een relatie kan een toevoeging zijn aan een leuk leven, maar is niet de basis voor een leuk leven.

[Gelukskoekje modus]
Je bent pas klaar voor een relatie als je tevreden kunt zijn met het leven dat je hebt zonder relatie.
[/Gelukskoekje modus]
pi_159474372
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:19 schreef j1nxnl het volgende:
De dienstplicht had de varkentje wel gewassen.

Wat een eigewijze drol ben je, bah!

Paar goede klappen op je schterhoofd moet je krijgen van je pa. Je bent alleen een asntal tiental jaren te laat geboren.
Dienstplicht en kazerneseks _O_ Kpl. Roosenbaum, aantrekkelijke Israëlische beroeps, ze was stapel en stapelverliefd op mij en ik op mijn beurt geilde enorm op haar, jammer alleen dat ze het met de hele kazerne deed maar goed had ik maar iets zuiniger op haar moeten zijn ;)
pi_159475085
Het gemis kan ik wel begrijpen. Als je ziet dat anderen wel een vriendin hebben en dan ook nog eens geconfronteerd worden met zoenende stelletjes zou ik me ook onprettig gaan voelen. Als je jong bent wil je genieten van het leven en daar hoort ook experimenteren met seks en relaties bij. In die periode leer je jezelf op dat vlak ontwikkelen.
pi_159476073
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:49 schreef syndroom het volgende:
Het gemis kan ik wel begrijpen. Als je ziet dat anderen wel een vriendin hebben en dan ook nog eens geconfronteerd worden met zoenende stelletjes zou ik me ook onprettig gaan voelen. Als je jong bent wil je genieten van het leven en daar hoort ook experimenteren met seks en relaties bij. In die periode leer je jezelf op dat vlak ontwikkelen.
Maar het feit blijft dat het ook gewoon een kwestie is van doen. Wie geen stappen onderneemt en altijd maar de kat uit de boom kijkt maakt die dingen niet mee, zeker niet als jongen/man zijnde waar min of meer van geacht wordt de eerste stap te nemen. Ik snap niet dat als je 25 jaar bent en nog steeds geen ervaring hebt, wat overigens geen ramp is, je nog steeds de hoop kunt hebben dat het nog goed komt, zonder jezelf te veranderen. Deezertje moet bij zichzelf nagaan waarom het hem tot nu toe nog steeds niet gelukt is en daar beweging in zien te krijgen. Daarnaast moet hij ophouden met zielig doen en telkens de schuld bij anderen te leggen.
pi_159476252
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:49 schreef syndroom het volgende:
Jij helpt ts niet met positiever denken. Dus hou maar weer op
pi_159476322
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jij helpt ts niet met positiever denken. Dus hou maar weer op
Ik kan het niet mooier maken dan dat het is meisje. Waarom zou je jezelf voor de gek houden? Als je op zo'n leeftijd nog nauwelijks ervaring hebt gehad met relaties loop je gewoon achter.
pi_159476451
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:17 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kan het niet mooier maken dan dat het is meisje. Waarom zou je jezelf voor de gek houden?
Gaan we weer met je 'meisje dit dat'. Jochie luister eens, als jij en ts wat positiever in het leven staan, in plaats van constant zichzelf met andere mensen vergelijken, waren jullie al veel verder gekomen. Maar goed, geen idee waarom ik het zeg, want het heeft toch geen zin. Blijf vooral zo negatief denken, je komt er wel.

Edit: ja klopt, dan loopt ts idd achter. Maar daarom moet hij juist positief vooruit kijken en niet blijven hangen in de negativiteit. Anders blijf je achter lopen.
Verder ben ik nog steeds van mening dat het bullshit is dat jij juist 'advies' geeft aan ts :')
pi_159478325
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:17 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kan het niet mooier maken dan dat het is meisje. Waarom zou je jezelf voor de gek houden? Als je op zo'n leeftijd nog nauwelijks ervaring hebt gehad met relaties loop je gewoon achter.
Maar in hoeverre is zo'n achterstand nou eigenlijk belangrijk?
pi_159480080
En die mensen die al hun tijd aan hun studie opofferen doen dat deels ook omdat ze er sociaal niet bij horen of sociaal niet geaccepteerd worden... Ze vluchten daar niet voor niks in. Goede balans vinden dus. Work hard, play bard.
pi_159480179
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:45 schreef Deezertje het volgende:
En die mensen die al hun tijd aan hun studie opofferen doen dat deels ook omdat ze er sociaal niet bij horen of sociaal niet geaccepteerd worden... Ze vluchten daar niet voor niks in. Goede balans vinden dus. Work hard, play bard.
:')
Als ik over anderhalf jaar ga beginnen aan m'n bachelors dan ga ik ook keihard studeren, en ik ben niet een onsociaal persoon. Het wordt gewoon keihard werken en hoge cijfers scoren zodat ik na m'n bachelors een leuke en goede master kan doen. Natuurlijk gaat het sociale aspect niet wegvallen, maar hardwerken != geen sociaal leven hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')