abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159380956
Ik zit momenteel ook enorm tegen de laatste loodjes van mijn scriptie te hikken. Deels omdat mijn motivatie erg ver te zoeken is en ik liever ook bezig ben met andere dingen. Maar ik ben dan wel zo mans genoeg om gewoon toe te geven dat het probleem bij mij ligt. Ik ben niet iemand die voor het uiterste gaat. Als ik straks een 5,5 heb ben ik daar reuze tevreden mee.

Je draait het probleem om als je beweert dat het niet lukt omdat je geen vriendin/vrienden hebt die jou kunnen motiveren. Motivatie is iets wat voor het grootste deel bij jezelf ligt. Als je inderdaad geen vriendin hebt moet je een alternatief zoeken waar je gemotiveerd door kunt raken. Als ik mijn scriptie haal trakteer ik mijzelf op een reisje en een PS4, eerder koop ik die dingen niet. Stel voor jezelf dat je pas naar de film gaat wanneer je een hoofdstuk af hebt van je scriptie.

Je moet gewoon eens ballen tonen en je schouders er onder zetten. Pleur je laptop, tablet, gameconsole, andere dingen die je afleiden gewoon in een doos en geef deze aan je ouders of een ander persoon die jou wil helpen. Spreek af dat je pas je dingen terug krijgt als je weer een hoofdstuk hebt laten zien.

En hou alsjeblieft op met jezelf te vergelijken met anderen. 'Elk huisje heeft zijn kruisje', geloof dat maar van mij. De gelukkig koppels die jij ziet hebben weer andere problemen waar jij je niks van voor kunt stellen.
pi_159381931
Hoeveel uur heb je vandaag aan je scriptie besteed, Deezer?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159386411
quote:
11s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:42 schreef Ludachrist het volgende:
Hoeveel uur heb je vandaag aan je scriptie besteed, Deezer?
Dat is inmiddels een retorische vraag ben ik bang. Al hoop ik dat het dat binnenkort niet meer is, maar dat zal wel een illusie zijn.
pi_159390707
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:31 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is inmiddels een retorische vraag ben ik bang. Al hoop ik dat het dat binnenkort niet meer is, maar dat zal wel een illusie zijn.
Dit, maar ik wilde niet als eerste reageren :')
pi_159390879
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:53 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dit, maar ik wilde niet als eerste reageren :')
TS reageert niet, hij zal wel aan de scriptie zitten. *kuch*
pi_159395885
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:58 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

TS reageert niet, hij zal wel aan de scriptie zitten. *kuch*
Goh, gisteren blijkbaar ook al. Hij heeft niet gereageerd verder op de vragen die hem werden gesteld :')
  † In Memoriam † maandag 25 januari 2016 @ 22:41:09 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_159396427
misschien moet je eerst eens proberen uit je dal te komen.
als je goed in je vel zit, straal je positiviteit uit waardoor mensen sneller contact met je zullen maken.
ga serieus met je scriptie aan de gang. het lijkt nu bij zwakke pogingen te blijven.
je bent er verdorie bijna. en staar je niet blind op een relatie die je door dik en door steunt bij je studie. je hebt er ook die het alleen maar vervelend vinden dat je niet altijd tijd hebt.
pi_159396436
TS je had dit topic toch geopend omdat je tips nodig had? Nou je hebt er behoorlijk wat gehad, ga je er nou nog wat mee doen of niet? Of blijf je alleen maar jammeren hoe kut je single leven is?
pi_159398301
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 22:41 schreef DoubleDip het volgende:
TS je had dit topic toch geopend omdat je tips nodig had? Nou je hebt er behoorlijk wat gehad, ga je er nou nog wat mee doen of niet? Of blijf je alleen maar jammeren hoe kut je single leven is?
Ik heb reeds een planning gemaakt..
pi_159398404
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb reeds een planning gemaakt..
2016, 2017 of 2018?
pi_159398471
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

2016, 2017 of 2018?
Nee de komende 2 weken knallen. Alles wat afkomt is mooi meegenomen. Nu in de trein met twee meiden die hun versierperikelen met jongens bespreken. Conclusie: als je niet op feetjes komt en small talk kan hoef je nergens op te rekenen... En als een meid jou leuk vindt laat ze dat echt wel weten want ze wil geen valse hoop kweken door wel met je te praten.
pi_159399871
Anders stel je even prioriteiten: scriptie of een vriendin? Wat is momenteel het belangrijkste? Je kan niet beiden tegelijkertijd krijgen....
Somebody that I used to know
  dinsdag 26 januari 2016 @ 06:41:33 #263
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159400286
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee de komende 2 weken knallen. Alles wat afkomt is mooi meegenomen. Nu in de trein met twee meiden die hun versierperikelen met jongens bespreken. Conclusie: als je niet op feetjes komt en small talk kan hoef je nergens op te rekenen... En als een meid jou leuk vindt laat ze dat echt wel weten want ze wil geen valse hoop kweken door wel met je te praten.
Man man man

Conclusie: werk aan je scriptie zou ik zeggen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159401090
quote:

[..]

:')

En laat me raden, jij extrapoleert de uitspraken van die meiden naar vrouwen in het algemeen?

Small talk kun je gelukkig oefenen.
pi_159401105
Conclusie:
Ja doei.
pi_159401112
Conclusies zijn voor scripties, dus daar hoeft Deezer zich gelukkig niet mee bezig te houden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159401133
Ik snap niet waarom ik nog reageer :') hij kiest toch alleen maar de posts die hem aanstaan...
Somebody that I used to know
pi_159401238
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:')

En laat me raden, jij extrapoleert de uitspraken van die meiden naar vrouwen in het algemeen?

Small talk kun je gelukkig oefenen.
Nee,maar het was wel tekenend om te zien hoe hun brein werkt. Ze gingen elkaar whatsapp gesprekken voorlezen en vertellen dat een jongen gevoelens voor haar had maar dat helemaal haar type niet was. Ze valt op grote gozers met lang haar. Ze zei: het is een hele aardige jongen maar zó niet mijn type. Ik durf hem niet te kwetsen, kan ie niet aan. Verder heel veel over afgelopen feestjes waar ze waren met huisgenoten.
pi_159401257
Hou eens op en ga aan je scriptie werken.
pi_159401261
quote:

[..]

Ik daag je uit!

Type dat plan voor die 2 weken knallen hier maar uit.
pi_159401263
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 02:48 schreef Postbus100 het volgende:
Anders stel je even prioriteiten: scriptie of een vriendin? Wat is momenteel het belangrijkste? Je kan niet beiden tegelijkertijd krijgen....
Scriptie, maar ik voel mij ook compleet eenzaam. Het gevoel dat je nergens bijhoort, er niet als een echte man van mijn leeftijd uitziet etc. Dat iedere poging van contact met dames hopeloos en bij voorbaat kansloos lijkt.
pi_159401272
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:21 schreef DoubleDip het volgende:
Hou eens op en ga aan je scriptie werken.
Ik ga zo ontbijten en dan de deur uit!
pi_159401278
Hou eens op met je gemaar en je gemier en je gejankbal. Maak die scriptie af. Of beslis te stoppen met school.

En nee, je hoeft geen jaMAAR post te plaatsen over hoe hoog dat kostenplaatje dan is. Dat WEET iedereen al. Dus je enige optie is die kutscriptie afmaken. Doe dat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159401293
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Om aan je scriptie te werken hoop ik? Mooi!
pi_159401308
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar je bent toch te autistisch om 's avonds aan je scriptie te werken? Waarom begin je dan 's ochtends niet wat eerder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')