Dat is inmiddels een retorische vraag ben ik bang. Al hoop ik dat het dat binnenkort niet meer is, maar dat zal wel een illusie zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:42 schreef Ludachrist het volgende:
Hoeveel uur heb je vandaag aan je scriptie besteed, Deezer?
Dit, maar ik wilde niet als eerste reagerenquote:Op maandag 25 januari 2016 17:31 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een retorische vraag ben ik bang. Al hoop ik dat het dat binnenkort niet meer is, maar dat zal wel een illusie zijn.
TS reageert niet, hij zal wel aan de scriptie zitten. *kuch*quote:Op maandag 25 januari 2016 19:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dit, maar ik wilde niet als eerste reageren
Goh, gisteren blijkbaar ook al. Hij heeft niet gereageerd verder op de vragen die hem werden gesteldquote:Op maandag 25 januari 2016 19:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
TS reageert niet, hij zal wel aan de scriptie zitten. *kuch*
Ik heb reeds een planning gemaakt..quote:Op maandag 25 januari 2016 22:41 schreef DoubleDip het volgende:
TS je had dit topic toch geopend omdat je tips nodig had? Nou je hebt er behoorlijk wat gehad, ga je er nou nog wat mee doen of niet? Of blijf je alleen maar jammeren hoe kut je single leven is?
2016, 2017 of 2018?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb reeds een planning gemaakt..
Nee de komende 2 weken knallen. Alles wat afkomt is mooi meegenomen. Nu in de trein met twee meiden die hun versierperikelen met jongens bespreken. Conclusie: als je niet op feetjes komt en small talk kan hoef je nergens op te rekenen... En als een meid jou leuk vindt laat ze dat echt wel weten want ze wil geen valse hoop kweken door wel met je te praten.quote:
Man man manquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee de komende 2 weken knallen. Alles wat afkomt is mooi meegenomen. Nu in de trein met twee meiden die hun versierperikelen met jongens bespreken. Conclusie: als je niet op feetjes komt en small talk kan hoef je nergens op te rekenen... En als een meid jou leuk vindt laat ze dat echt wel weten want ze wil geen valse hoop kweken door wel met je te praten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee de komende 2 weken knallen. Alles wat afkomt is mooi meegenomen. Nu in de trein met twee meiden die hun versierperikelen met jongens bespreken. Conclusie: als je niet op feetjes komt en small talk kan hoef je nergens op te rekenen... En als een meid jou leuk vindt laat ze dat echt wel weten want ze wil geen valse hoop kweken door wel met je te praten.
Nee,maar het was wel tekenend om te zien hoe hun brein werkt. Ze gingen elkaar whatsapp gesprekken voorlezen en vertellen dat een jongen gevoelens voor haar had maar dat helemaal haar type niet was. Ze valt op grote gozers met lang haar. Ze zei: het is een hele aardige jongen maar zó niet mijn type. Ik durf hem niet te kwetsen, kan ie niet aan. Verder heel veel over afgelopen feestjes waar ze waren met huisgenoten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En laat me raden, jij extrapoleert de uitspraken van die meiden naar vrouwen in het algemeen?
Small talk kun je gelukkig oefenen.
Ik daag je uit!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Scriptie, maar ik voel mij ook compleet eenzaam. Het gevoel dat je nergens bijhoort, er niet als een echte man van mijn leeftijd uitziet etc. Dat iedere poging van contact met dames hopeloos en bij voorbaat kansloos lijkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:48 schreef Postbus100 het volgende:
Anders stel je even prioriteiten: scriptie of een vriendin? Wat is momenteel het belangrijkste? Je kan niet beiden tegelijkertijd krijgen....
Ik ga zo ontbijten en dan de deur uit!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:21 schreef DoubleDip het volgende:
Hou eens op en ga aan je scriptie werken.
Om aan je scriptie te werken hoop ik? Mooi!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga zo ontbijten en dan de deur uit!
Maar je bent toch te autistisch om 's avonds aan je scriptie te werken? Waarom begin je dan 's ochtends niet wat eerder?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga zo ontbijten en dan de deur uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |